7. sezóna série AutoSlalom bola prvýkrát od vzniku v roku 2006 menšia. Jednak čo do účasti jazdcov, kratšia čo do trvania, chudobnejšia čo do počtu podujatí aj trofejí a hodnotných cien pre víťazov. Priemerná účasť na preteky prvýkrát klesla pod 80 pretekárov na akciu (priemer je 77). Prvýkrát nemala tradičných 10 pretekov v mesiacoch február až november, ale 7 (apríl - október).

 

 

To si vynútili spoločne viaceré faktory: menší počet partnerov, horšia dostupnosť vhodných tratí aj extrémne dlhá zima 2012/2013, ktorá trvala až do polovice marca. Nechýbalo veľa a sezóna 2013 nebola vôbec. Teraz na konci roka sú však asi všetci zainteresovaní radi, že sa konala a vďační za to aká bola. Napriek všeobecne slabšiemu ročníku ostala minimálne v jednom s predošlými ročníkmi na porovnateľnej úrovni. V celkovej jazdeckej konkurencii i v konkurencii vo väčšine tried. Seriál AutoSlalom má už roky najvyššiu konkurenciu a jazdeckú úroveň. Nie len pre náročnosť tratí, vždy veľkú účasť jazdcov, ale aj preto, že sa ho pravidelne zúčastňujú aj jazdci zo zahraničia. Preto každý jazdec, ktorý sa v základných 6 objemových kategóriách dokázal aspoň raz postaviť na stupienok víťazov si zaslúži veľké uznanie. Dostať sa tam vôbec nie je samozrejmosť, ani pre tých najlepších. A práve tým, ktorí dokázali vystúpiť na prvé tri miesta v triede opakovane a získali dosť bodov pre zápis v celkovom hodnotení sezóny patrí obdiv a sláva. Predstavujeme troch najlepších AutoSlalomárov každej kategórie i celkového poradia sezóny 2013:

Mená najlepších jazdcov automobilového slalomu sezóny 2013 určilo 6 najlepších výsledkov sezóny. Inými slovami, zo 7 pretekov sa do koncoročného bodového zúčtovania nezaratúval jeden najslabší výsledok, alebo neúčasť. Bodové hodnotenie za jednotlivé pozície v triede sú nasledovné. Body sa prideľujú prvým 10 jazdcom na základe oficiálnej výsledkovej listiny z jednotlivých podujatí nasledovne: 1. 20b, 2. 15b, 3. 12b, 4. 10b, 5. 8b, 6. 6b, 7. 4b, 8. 3b, 9. 2b, 10. 1b. 

Kategória S1 do 1400 ccm

Michal KRAJČOVIČ (Trnava), III. miesto, 81 bodov, št. číslo 027, Opel Corsa B - Kačička

Michal Krajčovič patrí od konca sezóny 2008  k tradičným a oddaným účastníkom seriálu AutoSlalom. Prvýkrát sa zúčastnil posledných pretekov druhej celej sezóny. Od vtedy sa s pravidelnou nepravidelnosťou stále častejšie pokúšal dobyť vrcholné pozície na Škode Felicia 1,3 MPi. Po sezóne 2010 pochopil, že limitom v jeho prípade už nebudú jeho ruky a nohy (hlava už vôbec nie) a že je nutné vymeniť techniku. Do sezóny 2011 nastúpil s osvedčeným náradím iného úspešného slalomára. Na nové auto si istý čas zvykal, prakticky celú sezónu. O rok neskôr boli jeho priemerné umiestnenia v priemere o 10 pozícii vyššie. Rovnako aj v roku 2013 patril k pravidelne dekorovaným jazdcom. Svojho hlavného súpera dokázal 2x poraziť. Škrtanie najhorších výsledkov v Michalovom prípade znamenalo dokonca odobratie 12 b za jedno III. miesto, čo je úžasné a smutné zároveň. Michal Krajčovič za celú sezónu nevynechal žiadne preteky a nikdy nebol horší než tretí! Celkovo má na konte až 45 účastí z celkových 68 doposiaľ usporiadaných.

 

Kristián LOVÁSZ (Nové Zámky), II. miesto, 89 bodov, št. číslo 106, Peugeot 106 Rallye  

Kristián Lovász seriál AutoSlalom dobre pozná od začiatku druhej sezóny 2008. Napriek tomu má ku koncu tejto na konte 20 účastí. Z nich až 6 pripadá len na r2013. Predtým tieto preteky nebral vážne a prišiel len keď mal chuť a náladu. Priemerná účasť v predošlých ročníkoch bola 3 preteky za rok. Tento rok však Kristián ukázal na čo má, sezóna mu vyšla veľmi slušne. S jedným víťazstvom v S1, troma druhými a jedným tretím miestom na 6 pretekoch nazbieral  v najmenšej kategórii dosť bodov na celkové druhé miesto.

Zoltán LOVÁSZ (Nové Zámky), I. miesto, 100 bodov, št. číslo 905, Peugeot 106 Rallye  

Kráľom najmenšej kategórie je jednoznačne Zoltán Lovász. S prakticky dvojnásobne väčšou účasťou v pretekoch ako jeho spomínaný brat (celkovo 35) ho s jeho výsledkami možno považovať za "bifľoša". Za ostatné dve sezóny štartoval na 16 pretekoch zo 17. Tento rok navyše, okrem úvodných pretekov sezóny, do ktorých štartoval v kategórii SS3 všetky ostatné podujatia s prehľadom vyhral. Dá sa predpokladať, že pri ešte jednej účasti na augustových pretekoch by sa mu podarilo získať maximálny možný počet 120 bodov v triede za 6 víťazstiev. Aj so 100 bodmi za 5x I. miesto však neohrozene a zaslúžene získal celkové prvenstvo v triede S1.

Kategória S2 do 1600 ccm

Miroslav HARUŠŤÁK (Bratislava), III. miesto, 75 bodov, št. číslo 018, Honda Civic VTi  

Keď Miro v sezóne 2010 zistil, že Škode Felicia permanentne siaha na limity, no na zaujímavé výsledky to nestačí, najbližšie dve sezóny sa na pretekoch ukázal len sporadicky. Prišiel len 6x za dva roky, čo bolo veľmi v kontraste s predošlými troma sezónami 2008 - 2010, kde štartoval prakticky vždy. S pretekaním skončiť nechcel. Koncom roka 2012 si kúpil nové náradie. Na prvých pretekoch síce s Hondou Civic VTi skončil na 8. mieste, no cítil, že toto je celkom o inom a že výsledky určite môžu byť lepšie. Tohoročnú sezónu pretekal celú. Prvý polrok s pozíciami 6. a 5. miest to síce nebolo ako by si želal, no do celkových počtov to už začalo nosiť zaujímavé body. S príchodom druhého polroka sa situácia zásadne zmenila. V každých zo 4 pretekov sa Miro dostal na bedňu, raz dokonca vyhral. Roky bolo všetkým zrejmé, že je to šikovný pilot a konečne to mohol začať dokazovať.

Peter PRNO (Nemšová) II. miesto, 79 bodov, št. číslo 512, Citroën Saxo VTS (na foto uprostred)  

Peter síce nie je v seriáli žiaden nováčik, no s počtom 21 účastí pri priamom porovnaní s prvým a tretím jazdcom to tak pôsobí. S AutoSlalomom sa osobne zoznámil začiatkom sezóny 2011. Začínal opatrne, chýbali skúsenosti. Že auto na dobré umiestnenia má dokázal III. miestom na predposledných pretekoch sezóny 2011. Rok na to bola konkurencia asi stále priveľká a skúseností stále nebolo dosť. Na stupne víťazov sa nepostavil ani raz. Húževnatosť musí byť jednou zo základných vlastností pretekára. Peter ju iste má. AutoSlalom sa mu veľmi páči a rok 2013 priniesol veľmi pekné výsledky. Po dvoch 4. miestach na začiatku sezóny to už boli samé trofeje. 2x tretie miesto, 1x druhý a 1x víťazstvo Petrovi s tesným odstupom prinieslo o 4 body viac ako súperovi. Na konci sezóny mu preto II. priečka patrí právom.

Michal NOVÁK (Bratislava), I. miesto 100 bodov, št. číslo 456, Citroën Saxo VTS  

Aj keď má Michal malé auto, je ako kombajn. Prakticky po celú sezónu žal samé víťazstvá. Jedine predposledné preteky na novej trati v Driving Academy mu akosi nevyšli a skončil tu 10. V oboch posledných pretekoch však štartoval už v inej kategórii SS2. Asi takticky, keďže výhru v S2 mal istú. Posledné preteky na jednoznačne najrýchlejšej slalomárskej trati aká tu kedy bola v priamom súboji "prehral" a skončil druhý. To však nič nemení na to, že s celkovou účasťou 42x patrí k tvrdému jadru slalomárov a je jedným z najúspešnejších jazdcov roka 2013 vôbec!

 

Kategória S3 do 2000 ccm

Edo BEDNÁRIK (Leopoldov), III. miesto, 82 bodov, št. číslo 274, Honda Civic TypeR  

Edo je zarytý fanúšik Hondy. Pred rokmi na slalome mnohým v triede S3 liezol na nervy dobrými výsledkami s Integrou TypeR, ostatné dve sezóny to robí so Civicom TypeR. Obe autá sú na túto disciplínu mimoriadne vhodné, čo Edo dobre vie. Jeho štatistika jazdca hovorí za všetko sama. Z 24 účastí na pretekoch AutoSlalom nestál na stupni víťazov len 3x! Nebolo by možné hovoriť o najlepších slalomároch a nespomenúť toto meno. Z tohto pohľadu sezóna 2013 nebola Edovou najlepšou. Z 5 účastí vytrieskal spolu 82 bodov z 1x tretieho, 2x druhého a 2x prvého miesta. Vec by iste dopadla inak, keby prišiel ešte aspoň na jedny preteky. Takto sa spolu so súpermi postaral o malú drámu, ktorej výsledok bol zrejmý až po posledných pretekoch v ktorých víťazstvom zásadne premiešal poradie a získal III. miesto sezóny v S3.

Martin BARANEC (Bratislava), II. miesto 84 bodov, št. číslo 279, Toyota MR2 GT  

Na to ako vysoko a medzi akými jazdcami Martin tento rok skončil ho možno bez urážky považovať za zelenáča. Má za sebou len 17 účastí, AutoSlalom objavil v druhej polovici roka 2011. Sezónu 2012 absolvoval prakticky z polovice, no tento rok svedomito všetky preteky. Výsledky v pretekoch boli evidentne dobrou motiváciou, hneď v prvých skončil na III. mieste. Potom prišiel prepad v podobe 4. a dokonca 11. miesta. Uprostred leta by nikomu nenapadlo, že na konci roka bude medzi troma najlepšími. No dve výhry v auguste a septembri z neho razom urobili finalistu. Tretie miesto na posledných pretekoch jeho doposiaľ najlepšiu sezónu len spečatilo. S počtom 84 bodov a účasťou vo všetkých pretekoch Martin zo sezóny vyťažil všetko čo mohol.

Martin POLÁČEK (Dolné Srnie), I. miesto, 98 bodov, št. číslo 945, Honda S2000  

Tento jazdec je malou slalomárskou senzáciou! Prvýkrát prišiel pretekať v máji minulého roka. Zapáčilo sa mu natoľko, že do konca svojej prvej sezóny už nevynechal žiadne preteky. Že sa na slalome s mimoriadne vydareným náradím Honda S2000 cíti ako ryba vo vode ukázal hneď niekoľkými bedňovými umiestneniami. Dokonca dokázal 2x získať II. miesto. Hneď v prvých pretekoch sezóny 2013 dokonca získal svoje prvé víťazstvo, len v šiestych pretekoch celkovo! Nebyť nešťastnej nehody na bežnej ceste kdesi v ČR, v ktorej zásadne S2000 poškodil, mohli sme tu písať o senzácii. Kým k nej nedošlo získal 2x II. miesto a dokonca 3x vyhral! Posledné dve podujatia sezóny sa po trati kotúľal len alternatívnou bežnou Hondou Civic, ktorá na víťazstvá naozaj nemá. To nič nemení na fakte, že kombinácia mien Poláček a S2000 je "vražedná".

Kategória S4 nad 2000 ccm

Michal SIRÁŇ (Martin), III. miesto, 54 bodov, št. číslo 600, Porsche Cayman S (na foto uprostred)  

Michal je pravý automobilový fajnšmeker. Nerieši, či je auto prémiové, japonské, alebo európske. Hľadá to, čo mu sedí najlepšie. Aj keď AutoSlalom jazdil prvýkrát ešte na jar roku 2011 a v tej sezóne prišiel ešte raz, rýchlo zistil, že Nissan 350Z roadster je skôr správnym náradím na oblbovanie babeniek, než kužeľov. Pre sezónu 2012 si zadovážil BMW Z4. Skoková zmena jazdných vlastností, hlavne vďaka podstatnej nižšej hmotnosti priniesla aj prvú trofej za III. miesto. Väčšinou však končil na 4, alebo 5 mieste. Človeka iste dokáže nabudiť, keď vidí, že víťazstvá sú na dosah. Pre sezónu 2013 preto prišla dramatická zmena. Nie, žeby sme Porsche videli na AutoSlalome prvýkrát. No bolo to prvýkrát, čo sa v pretekoch začalo objavovať pravidelne. Michal si zadovážil auto s jednými z najlepších jazdných vlastností na svete, Porsche Cayman s motorom uprostred vo výkonnejšej verzii S. To sa však podarilo až v pokročilej fáze rozbehnutej sezóny. Prvé preteky boli júlové. Nezvyknutý na auto skončil len na 8. mieste. O 6 týždňov neskôr, po celom lete získavania skúseností sa v auguste poradilo pekné 5. miesto. A potom to prišlo. Predposledné a posledné preteky vyhral! Vďaka vídatnému bodovému zisku tu píšeme o jednom z prekvapení sezóny.

Tomáš KRCHNAVÝ (Nové Mesto nad Váhom), II. miesto, 69 bodov, št. číslo 082, Renault Mégane Sport  

Tomáš je jedným z mála jazdcov, ktorí už na pretekoch AutoSlalom vyskúšali v priebehu sezón 3 rôzne autá. Na svojom konte má 31 účastí za ostatných 5 sezón. Začínal na Fiate Coupé Turbo, presedlal na Renault Clio Sport no najlepšie výsledky mu nosí Renault Mégane RS. Vytrvalá účasť s väčšinou výsledkov na prvých troch miestach priniesli dosť bodov na celkové druhé miesto v sezóne 2013.  

Branislav GOGA (Bratislava), I. miesto, 100 bodov, št. číslo 124, Honda S2000 turbo  

Braňo sa v AutoSlalome doslova našiel. Ostatné tri sezóny štartoval snáď na všetkých pretekoch. Keď sa s týmto druhom pretekov zoznámil v roku 2010, jeho Honda S2000 ešte turbo nemala a ako jazdec zbieral skúsenosti. V roku 2011 už nezriedka dokázal bodovať. Prepĺňanie pôvodne ostrého atmosférického motora nebolo jediným dôvodom. Zásadne sa zlepšilo aj jeho vodičské umenie. Už pôvodne 240 koňovú ľahkú zadokolku bez akejkoľvek podpornej elektroniky nebolo jednoduché skrotiť. O to náročnejšia na zdatnosť za volantom sa stala s vyše 350 koňmi... Tri víťazstvá a dve druhé miesta potvrdili, že Braňo si víťazstvo v tejto triede nie len vydrel, ale aj zaslúžil.

Kategória SS2 do 1600 ccm

Ladislav DEÁK (Nitra), III. miesto, 52 bodov, št. číslo 520, Škoda Fabia 1.4  

Laco sa primárne venuje pretekom do vrchu. Tiež patrí k jazdcom, ktorí v AS bojovali na troch rôznych autách. Začal na Mini Cooper, skúsil VW Lupo GTI a skončil pri špeciáli Fabia 1,4 pripravenej pre kopce a okruhy. Tento rok štartoval aj v okruhových pretekoch SOP. Auto na to nepochybne pripravené má. Na AutoSlalom príde vždy keď sa to časovo dá a termín nekoliduje s inými pretekmi. Tento rok sa AS podaril 4x. Trikrát z toho sa hrdo postavil na stupienky víťazov. Aj keď triedu ani raz nevyhral, s dvoma druhými, jedným tretím a jedným štvrtým miestom to v súčte bodov stačilo na krásne III. miesto.

Michal KAŠPAR (Mirošov), II. miesto, 60 bodov, št. číslo 337, Citroën Saxo VTS  

Michal je kapitola sama. Na všetky preteky meria so ženou-slalomárkou z Mirošova pri Plzni jednoznačne najväčšiu vzdialenosť. Cca 400 - 500 km (podľa miesta konania). Na väčšinu z nich musí vyraziť deň vopred. Michal má ohromné odhodlanie a chuť pretekať. Jeho štatistika účastí je dychberúca! V priebehu 4. sezón 2010 - 2013 bol síce len na 18 pretekoch (z toho väčšinou v rokoch 2011 a 2012). No nebyť jedného 6. miesta uprostred roka 2012, inak ako na stupienku víťazov Michala na konci dňa vidno. Jedine, že tam nebol. :) Tento rok sa mu zo 7 podujatí podarilo prísť len na 3. Vždy vyhral, získal 60 bodov. Nebyť iných okolností, celkom iste sa bavíme nie len o víťazovi triedy SS2, ale asi aj celkovom víťazovi seriálu. Napriek tomu mu za všetko tu spomenuté patrí hlboká poklona! Druhé miesto v triede absolútne nie je obrazom jeho možností a schopností. No aby mohol preteky vyhrávať, najprv v nich treba štartovať.

Miroslav ROTH (Malacky), I. miesto, 64 bodov, št. číslo 034, Citroën Saxo VTS  

Vyhrať triedu sa dá aj bez vyhratých pretekov. Niežeby to bol celkom Mirov prípad. Jedny predsa len vyhral, hneď na začiatku oneskorenej sezóny. Je však veľmi možné, že keby v apríli skončil nižšie a zúčastnil by sa aj posledných pretekov, bol by tejto možnosti živým svedkom. V triede SS2 to počas roka vyzeralo veľmi pokojne, Miro mal úspech istý. No posledné preteky poradie premiešali a odstup od druhého jazdca ostal len na 4 body. Iste, podobne to dopadlo a v iných kategóriách, no Miro ho má zaujímavo práve preto, že okrem jedného víťazstva bol 2x tretí a 2x štvrtý. Táto sezóna bola v Mirovom prípade dôkazom možného úspechu hlavne vďaka pravidelnej účasti.

Kategória SS3 nad 1600 ccm

Jindra CETKOVSKÝ (Vřesovice), III. miesto, 52 bodov, št. číslo 116, Subaru Impreza GT  

Dve víťazstvá a jedno tretie miesto. To je celá štatistika šikovného srandistu Jindra z Moravy. Viackrát sa mu na preteky tento rok prísť nedalo. Svoju poslednú účasť začiatkom leta verejne oznámil. Neutešivá situácia v pracovnom živote ho prinútila hľadať budúcnosť v zahraničí, rovno v ďalekej Amerike. Medzi najlepšími slalomármi má Jindro miesto už niekoľko sezón, tento rok si ho zaslúžil len troma štartami, čo je naozaj veľmi slušný výkon. Podobne aj v jeho prípade by sme pri kompletne odjazdenej sezóne hovorili o celkom inom počte bodov a na betón o inej pozícii v tabuľke. Snáď sa mu teda v Amerike darí.

Stanislav KRIVÁK (Malacky), II. miesto, 82 bodov, št. číslo 306, Peugeot 306 GTI6  

Stano je určite najnabúchanejší slalomár. Medzi jazdeckou špičkou určite. No je aj jeden z najvytrvalejších. Zdá sa, že rovnako ako posilku má rád aj ostré jazdenie. Obom sa venuje už roky. AutoSlalom síce objavil ešte v roku 2008, no prepletaniu autom medzi kužeľmi prepadol až o dva roky neskôr. To však poriadne, lebo ostatné tri sezóny 2011 - 2013 nevynechal jediné preteky! Výkon hodný obdivu a uznania. Nehovoriac o tom, že na preteky nechodí len ako štatista, ale aktívne si domov nosí trofeje. Tento rok sa na bedňu postavil 4x zo siedmych pretekov, vďaka čomu získal spolu dosť bodov na celkové druhé miesto. Prvenstvo mu ušlo len o 3 body. Keby ho získal, určite by nebolo v zlých rukách.

Ladislav PAKŠI (Bratislava), I. miesto, 85 bodov, št. číslo 990, Honda Civic VTi turbo    

S 33 účasťami patrí Laco medzi pôvodných slalomárov, ktorí jazdecky rástli spoločne so vývojom seriálu. Účasťou v rokoch 2008 - 2010 pamätá aj miesta ako malé letiská, časté štarty v Paddocku pod Pezinskou babou a celkové počty jazdcov aj pod 50. Kým predošlé sezóny boli vo výsledkoch zmiešané, tento rok Laco a jeho super silná, super hlučná, super ostrá a nepriehliadnuteľná oturbená honda úspechy doslova žali. Auto so štartovným číslom 990 je azda najvýkonnejšia predokolka akú poznáme. V AutoSlalome určite. Ak nevyhrali, skončili druhí. S celkovým počtom 5 účastí zo 7 je 85 získaných bodov veľmi vysoké číslo. Krotiť tento výkon a výbušnosť tak, aby nepadali kužeľky a boli z toho skvelé časy len tak niekto nedokáže.

Kategória Dámy

Lenka KONEČNÁ (Sudoměřice), III. miesto, 69 bodov, št. číslo 561, Peugeot 106 Rallye  

Lenka je jedným z najnovších jazdcov. Seriál objavila len minulú sezónu. Tento rok štartovala v piatich pretekoch. Kategória Dámy je podkategóriou tých objemových. No aj v tomto prípade treba na trati niečo dokázať. Lenka raz vyhrala a raz skončila druhá, čo jej okrem iných umiestnení prinieslo dosť bodov na zisk tretieho miesta medzi ženami. Na prvú sezónu určite nie zlý výsledok.

Jana CINTULOVÁ (Nitra), II. miesto, 80 bodov, št. číslo 78, Suzuki Ignis  

Janka je jednou z naostrieľanejších a najskúsenejších slalomárok. S celkovým počtom účastí vyše 30 vlastne hovoríme o jednom z tradičných fanúšikov a pôvodných jazdcov. Medzi kužeľmi už naozaj má čo to odjazdené. Je veľmi pravdepodobné, že od vyšších priečok ju drží skôr výkonový deficit malého Suzuki, než jej vodičské limity. To dokázala minimálne 4. miestom v kategórii S1 na prvých pretekoch tejto sezóny. Na trati, kde je jedna z hlavných devíz zručnosť a presnosť, nie výkon motora. Ani v tomto prípade sa nepodarilo štartovať na všetkých pretekoch, no dve víťazstvá a dve druhé miesta a jedno štvrté jej prinášajú celkovo 80 bodov, čo je viac než dosť na II. miesto v kategórii.

Renáta MACKOVIČOVÁ (Malacky), I. miesto, 94 bodov, št. číslo 036, Peugeot 306 GTI6  

Renáta je jednou zo slalomárok, ktorú k tomuto športu priviedol frajer. Sprvu, vlastne celko dlho iste mala pocit, že na toto nemá a je to len chlapská zábava. No pravidelnou účasťou na pretekoch sa Stanovi akosi podarilo presvedčiť ju aby si to vyskúšala. Robil tak asi hlavne počas zimy 2010/2011, lebo do prvých pretekov nastúpila hneď vo februári. Sezónu absolvovala takmer celú, ešte na malo Peugeote 106 rallye. Rok na to štartovala len v 3 pretekoch, pretože Stano si zadovážil podstatne väčší, ťažší a hlavne vykonnejší 306 GTI6. No tento rok na ňom už na ostro jazdila v 6 pretekoch. S tak skvelo pripraveným náradím na boj s časom (Stano jazdí i kopce) sa Renáte podarilo 2x dámsku kategóriu vyhrať, 2x skončila druhá a 2x tretia. V súčte teda 94 bodov a neohrozene prvé miesto medzi dievčatami.

Kategória Juniori

Stanislav PECHA (Bratislava), I. miesto, 75 bodov, št. číslo 888, VW Polo   

Kategória Juniorov bola tento rok obsadzovaná mimoriadne slabo. Väčšiny pretekov sa zúčastnili len 3 jazdci, čo znamená, že každý z nich automaticky bodoval. Preto spomenieme len jedno meno. Stano tento rok odjazdil svoju poslednú sezónu ako junior, keďže dovršil 21 rokov. S troma víťazstvami a jedným druhým miestom nie prvýkrát dokázal, že jazdiť vie a body nezbiera len účasťou. Od budúcej sezóny to však bude náročnejšie, lebo už bude súperiť len s dospelými, ktorým sa v športe zvykne hovoriť seniori.

Absolútne poradie AutoSlalom 2013

V absolútnom hodnotení bez rozdielu tried je bodovanie zásadne iné, ako v jednotlivých triedach. Vyzerá to nasledovne: Body sa prideľujú prvým 30 jazdcom na základe oficiálnej výsledkovej listiny z jednotlivých podujatí nasledovne: 1. 100b, 2. 80b, 3. 70b, 4. 65b, 5. 60b, 6. 55b, 7. 50b, 8. 45b, 9. 40b, 10. 35b, 11. 30b, 12. 28b, 13. 26b, 14. 24b, 15. 22b, 16. 20b, 17. 18b, 18. 16b, 19. 14b, 20. 12b, 21. 10b, 22. 9b, 23. 8b, 24. 7b, 25. 6b, 26. 5b, 27. 4b, 28. 3b, 29. 2b, 30. 1b. Body sa priebežne sa zratúvajú a do celkového poradia sa berie 6 najlepších výsledkov sezóny. Ak na konci sezóny budú mať niektorí jazdci zhodný súčet bodov, lepšie sa umiestni ten, ktorý mal v priebehu sezóny lepšie umiestnenia na jednotlivých pretekoch.

 

Traja celkovo najlepší jazdci AutoSlalom 2013 sú:

 

I. miesto LADISLAV PAKŠI - 420 bodov
II. miesto MICHAL NOVÁK - 405 bodov
III. miesto STANISLAV KRIVÁK - 335 bodov

 

CELÉ PORADIE JAZDCOV AUTOSLALOM 2013