Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov
Pri návrhu sa Daniele Gaglione inšpiroval Porsche 904 z roku 1963 a jeho podobu sa pretavil do Studiotorino Moncenisio.

Ako základ zobrali Porsche Cayman S. Šasi, motor a mechanické časti nechali nedotknuté. Dizajn Moncenisia navrhol Daniele Gaglione, ktorého inšpirovalo Porsche 904 z roku 1963. Prahy, predný a zadný nárazník vyrobili z karbónu. Zadné okienka na obidvoch stranách zavarili. Veko batožinového priestoru nahradili novým, ktoré pripomína zadnú časť Porsche 904. Zmenili aj zadný spojler a koncovku výfuku. Špeciálnu modrú namiešali tak, aby pripomínala odraz oblohy v jazere pri horskom prechode Moncenisio. Nejde však o žiadny extrém a v líniách auta stále spoznáte Porsche Cayman.

Studiotorino Mocenisio

Studiotorino Moncenisio pomenovali podľa prvých pretekov do vrchu na svete, Susa-Moncenisio

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Studiotorino vyrobí len 19 kusov Moncenisia a nechá si to poriadne zaplatiť. Aby ste mohli byť jeho majiteľom, potrebujete Porsche Cayman S, plus ďalších 145 000 eur na prestavbu na Studiotorino Moncenisio.

Zdroj: autoblog.com