Motor 1.5 TSI je v prípade modelu Tarraco základným motorom. V tejto konfigurácii je to len predokolka, štvorkolku ponúkajú až s 2.0 TSI. Príplatkom je tak len dvojspojková prevodovka DSG, ktorú však v takomto aute odporúčam a nad manuálom by som nepremýšľal.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Základ tejto verzie začína na 30 480 eur (cenník platný od 5. mája 2020). Pritom už máte vo výbave LED predné svetlá, digitálny displej pred vodičom alebo 3-zónovú automatickú klimatizáciu.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Za 34-tisíc eur

S pár príplatkovými prvkami, ako je parkovací asistent, vyhrievanie predných sedadiel či 18-palcovými diskami vyhnal cenu na stále prijateľných necelých 34-tisíc eur, a to by som pár príplatkov určite z konfigurácie vyhodil.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Takže takmer úplný základ, čo sa týka výbavy a aj motorizácie, čo viac si priať do testu? Napíšte nám do diskusie otázky, ktoré máte k testovanému SEATu a my sa vám ich pokúsime zodpovedať.