Suzuki SX4 S-Cross je na Slovensku k dispozícii v rôznych stupňoch výbavy, avšak pod kapotou je vždy ten istý 1,4-litrový benzínový motor s označením BOOSTERJET. Autu dodáva výkon 103 kW (140 k) a krútiaci moment 220 Nm sa na kolesá prenáša prostredníctvom 6-stupňového automatu alebo manuálu. Ako som už spomenul, v základe sa SX4 S-Cross predáva s pohonom predných kolies, no za príplatok je možný aj pohon všetkých kolies AllGrip, ktorý bol prvýkrát predstavený v modeli Vitara. Pohon 4x4 využíva medzinápravovú spojku a k predným kolesám pripája aj pohon zadnej nápravy. Zároveň zlepšuje ako stabilitu auta v zákrutách a pri rôznych poveternostných podmienkach, tak aj schopnosť auta na povrchu so zníženou adhéziou. Systém pohonu má zároveň štyri jazdné režimy pre bezpečnejšiu jazdu na rôznych povrchoch. Novinkou je funkcia, ktorá pošle krútiaci moment na zadné kolesá skôr, ako dôjde k samotnému preklzu kolies, a tak v podstate pôsobí prediktívne. Ako všetci vieme, pohon 4x4 zvyšuje spotrebu auta, avšak pohon AllGrip je relatívne úsporný a spotreba sa pohybuje na úrovni okolo 7,3 l/100 km. Čo sa týka zavesenia, vpredu nájdeme zavesenie McPherson, zatiaľ čo vzadu sa nachádza torzný nosník s vinutými pružinami. 

6/6 hviezdičiek 

Suzuki SX4 S Cross 4x4 test zvládlo na plný počet hviezdičiek s celkovým reakčným časom 10,1 sekundy, čo je pre Suzuki skvelý výsledok. Auto v podstate nemalo výraznejší problém so žiadnou skúškou a všetky testy zvládlo v priemere za 1,68 sekundy za čo si zaslúži pochvalu.