Zatiaľ čo sedan a coupé prídu o 2 roky, SUV dorazí v roku 2030. 

Vyššie som spomínal variant sedan. Práce na ňom idú od ruky. Po cestách sa premávajú prototypy v kamufláži. Šéf spoločnosti, Willem Sham, potvrdil, že sedan nemá problém uraziť až 600 km v cykle merania spotreby NEDC. Tiež spomenul limitovanú edíciu Coupé, ktorú vyrobia v 488 kusoch. Má mať výkon 488 kW (654 k). Každé coupé bude vytvorené presne podľa chuti konkrétneho zákazníka. To by sa malo k prvým klientom dostať už o 2 roky. 

Poďme späť k SUV. Dizajn navrhli, ako inak, v Taliansku a využíva modulárnu platformu značky. Elektrický systém je dômyselne umiestnený za účelom maximálne využitého vnútorného priestoru a zníženia ťažiska. Samozrejme, dali si záležať aj na aerodynamike, aby bolo zrýchlenie čo najefektívnejšie. Predstavitelia na premiére boli ale veľmi skúpi na slovo. Za seba môžem povedať, že v prípade dizajnu sú základné línie a niektoré detaily fakt pekné. Ale ako celok ma odpudzuje. A hlavne tá maska, z ktorej mám pocit, akoby chcela zjesť všetky malé deti pri ceste. Veľmi sa mi páči karoséria bez stredového stĺpika s dverami otvárajúcimi sa proti sebe. Tie sú efektne doplnené panoramatickou strechou. 

Vesmírny sci-fi kokpit

Interiér s bežným autom má spoločné iba málo. Všadeprítomná hromada displejov evokuje skôr vesmírnu loď sci-fi filmu spred pár desiatok rokov. Uvidíme, ako bude vyzerať finálny kus. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 33 obrázkov