Karbónové nárazníky, kapota a zadné krídlo vypichnú už tak nemalú exotiku na úplné výslnie. Štandardný Lotusom vyvíjaný motor LT5 prevŕtali v Japonsku z objemu 5.7 až na 6.7 litra. Zákonite museli zväčšené vŕtanie valcov vyplniť rozmernejšími piestami, upravenou kľukou a ostatným príslušenstvom. Nový manaźment motora zabezpečuje preprogramovaná riadiaca jednotka od West5. Konkrétne parametre motora nie sú známe, ale vieme, že táto Vette dokáže maximálku skoro 320 km/h!

Úpravou prešiel aj podvozok. Veľké brzdy dodalo Brembo, upravené pruženie zase West5. Interiér je kompletne ohlodaný až na kosť a jedinou akvizíciou v interiéri je ušatá kevlarová škrupina Recaro, volant Momo, a veľká ochranná klietka. Corvetta aktuálne stojí na legendárnych japonských diskoch Volk Racing, model TE37 s rozmermi 18x9.5 palcov vpredu a až 18 x 12 palcov na zadnej náprave. Ostatné úpravy nie sú známe. Vychutnajte si túto beštiu aspoň na obrázkoch...


Zdroj: http://www.bespokeventures.com/blog/2011/01/10/west5-vette-by-john-babbitt/