Limitovaná edícia GTS je ľahko diferencovateľná hneď na prvý pohľad. Sýto oranžová farba je veľmi podobná tej, ktorú hrdo nosí aj Porsche 911 GT3. Matné doplnky skvele dopĺňa nastaviteľný predný a zadný spojler. Jedinečné sú aj 19 palcové disky s pneuamtikami 255/35 a 285/30.

Práve cez agresívne rezané obruče presvitajú mega veľké brzdové stremene ukrývajúce 6 piestikov. Plne nastaviteľné pruženie obsahuje okrem skvelej funkcionality aj dávku estetiky v podobe žltých strún zdobenćh logom M.

Okrem karbónovej strechy šetrili inžinieri hmotnosť GTSka aj inde. V interiéri, napríklad, nahradili sériové sedačky ľahučkými škrupinami, sklenené výplne dverí nahradil závodníkmi uprednosťnovaný Macrolon. Do pekiel poslali aj klimatizáciu, navigáciu, rádio a vôbec hifi systém a všetky podobné zbytočnosti. Koncový tlmič výfuku vyrobili z titánu. Podľa údajov priamo z dielne M divíze predstavuje hmotnosť M3 GTS 1490 kg, čo je úspora rovných 190 kg oproti sérii!

O bezpečnosť posádky sa starajú viacbodobé pásy, polorámová konštrukcia, hasiaci prístroj a odpojovač primárneho napätia. Konečne sme sa dostali k tomu naj, teda k motoru. Sériová atmo V8 ička s objemom 4 litre a výkonom 420 koní je tu prekopaná, presnejšie prevŕtaná na objem 4.4 litra. Vďaka tomu narástol výkon na 450 koní, škoda, že neprišla reč na Nm, tu by to bolo nepochybne ešte zaujímavejšie. Výkon prenáša do rozvodovky 7 stupňová DCT prevodovka.

BMW tvrdí, že už prvé testy na Nordschleife odhalili veľký potenciál GTska, ktoré vraj nebude maŤ problém prekonať časy CSLka. Zatiaľ niesú jasné ostatné technické detaily. Predpokladaná cena GTSka je niekde okolo 115 000 E vrátane dane. Prvé kúsky by sa mali dostať do predaja v lete roku 2010. Hurá!