Zameraná na výkon na trati

S upravenou Suprou naháňa na tratiach ako Silverstone a Nürburgring placky Radical. Na to, aby ste sa dokázali popasovať s Radicalmi, vám logicky nestačí len tak nejaký tuning. Z všemožných úprav spomeňme zavesenie Nitro R1 a upravenú geometriu. Brzdy sú Brembo GT a Supra má obuté použité slicky. Motor 2JZ GTE dostal nové piesty, nasávanie, hlavy valcov a niekoľko ďalších úprav, vďaka čomu sa jeho výkon vyšplhal až na 700 koní. Na zamedzenie zbytočnému prehrabávaniu kolies vymyslel Hart magický červený gombík. Tento gombík mení tlak turba tak, aby v momentoch kedy auto akceleruje, hrabalo čo možno najmenej. Tlak sa mení medzi 14 psi a 27 psi – to znamená 500 koní a 680 koní. 

Úspora váhy bola dosiahnutá vyhádzaním prebytočných vecí z interiéru a nahradenie klasického skla plexisklom. Ako môžeme vidieť, auto funguje ako hodinky a nesnaží sa šoféra zabiť. Všetko sa dá manažovať aj vďaka aerodynamickým úpravám. Počas akcie Ringmaisters sa Hart dostal v konfigurácii Nordschleife Brindge to Gantry (využíva sa na jazdy verejnosti, kolo začína pod mostom a finišuje na začiatku rovinky Döttinger Höhe) na neskutočný čas 7:18. A to sa ani nebavme o tom, že počas tohto kola musel predbehnúť niekoľko jazdcov. Slušný výkon na amatérskeho jazdca a 25-ročné auto. :)