Pod kapotou nájdeme rovnaký motor ako u jeho súrodencov A 45 AMG a CLA 45 AMG. Kompaktné SUV s touto technikou dokáže šprintovať na 100 km/h za menej ako 5 s.

Pod kapotou nájdeme rovnaký motor, ako u jeho súrodencov A 45 AMG a CLA 45 AMG.  Na pohon teda slúži 2,0 litrový štvorvalcový benzínový turbomotor s ohromným výkonom 265 kW (360 k), čo z neho robí momentálne najvýkonnejší sériový štvorvalec. Túto hodnotu ešte dopĺňa aj krásny vrchol krútiaceho momentu v podobe 450 Nm. Motor je spriahnutý so 7-stupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou AMG SPEEDSHIFT DCT. Výkon prenáša na vozovku pomocou pohonu všetkých kolies AMG Performance 4MATIC. Systém pohonu umožňuje rozdelenie krútiaceho momentu od úplnej predokolky až po pomer 50:50 medzi prednú a zadnú nápravu. Kompaktné SUV s touto technikou dokáže šprintovať na 100 km/h za menej ako 5 s. Maximálka ja klasicky nemecky obmedzená na 250 km/h.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Otázkou možno je, aký má zmysel takéto auto, keďže vo verzii AMG stratí aj posledné terénne ambície. No, nie je celkom jediné. Nissan ponúka športový Juke Nismo, ktorý nám tiež veľmi logiku nedáva a aj vo vlastných radoch má MB mašiny ako ML AMG či G AMG. Ale zároveň je už teraz jasné, že si svojich zákazníkov určite nájde. Cenou sa zrejme, v duchu súčasnej cenovej politiky Mercedesu, zaradí medzi A 45 AMG a CLA 45 AMG. Predajca si zaň teda vypýta sumu medzi 50 100 až 56 550 Eur.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov