Pôvodné BMW E28 sedan bolo výnimočné auto. Špecifické čaro pre mňa mali najmä predné partie, špeciálne negatívne sklonená predná maska. Pre tento typ úpravy si nemohol majiteľ vybrať lepšie. Extrémne zníženie karosérie zabezpečili rovnako hrubo, ako ostatné úpravy. Karboška, flexka, zváračka a šmitec. Predné aj zadné uloženia tlmičov sú prevarené, tlmiče upravené, blatníky rozšírené. Celkové zníženie predstavuje neskutočných viac ako 10 centimetrov, čo v praxi znamená skoro permanentné iskrenie spod zadnej nápravy. Proste butal.

Už spomenuté nemecké viacdielne disky Ronal Turbo majú rozmer 17x9 palcov vpredu a 17x11 palcov vzadu. Na stredný tanier aplikovali garážoví inžinieri plátky pravého zlata s čistotou 24 karátov! Špeciálna povrchová úprava karosérie, ktorá absolvovala nespočetné rezanie, varenie a bodovanie, teraz vyzerá ako telo vojnového hrdinu po prvej svetovej vojne. Špeciálny tmavý "lak" vyriešili netradičným spôsobom - aplikovaním použitej nafty plnej sadzí. Jedno originálnejšie riešenie za druhým. Ak chcete o tejto monštróznej stíhačke vedieť viac, klikajte na priložené odkazy. Odomňa hlboká poklona. GodFather môže byť len jeden!

Zdroj:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?p=20392309

http://speedhunters.com/archive/2010/09/27/car-spotlight-gt-gt-rusty-undead.aspx