Pri pohotovostnej hmotnosti auta 1320 kg predstavuje výkonová hmotnosť brutálnych 1,93 kg / 1 k

Všetky svoje závoďáky testuje Hohenester na okruhu Ochsersleben. Ako dopadlo toto Audi s hodne brutálnym názvom HS 650 RR v porovnaní s konkurenciou ako Lamborghini, Ferrari, Porsche, alebo naj Corvette Z06? Ako inak, než na výbornú s časom 1:34.37min. Predstihlo konkurenciu o viac ako 6 sekúnd. Na porovnanie ponúkam aj časy súperov : Corvette Z06 1:40.57min, Gallardo SE 1:41.89min, F430 1:41.89min, Porsche Turbo 1:42.74min, Ford GT 1:42.84min, M3 CSL 1:46.60min,  Audi RS4 1:48.69min a Mitsubishi Evo IX MR 1:49.2min.

 

Audi A4 tuned by Hohnester obsahuje tento balík komponentov a parametrov: 3.0 litrový 30 ventilový V6 biturbo motor, 478 kW( 650 koní) pri 7300 otáčkach, 720 Nm pri 3800 otáčkach, permanentný pohon všetkých 4och kolies, 6 stupňovú manuálnu prevodovku, brzdy s rozmermi 365 mm vpredu a 340 mm na zadnej náprave, obutie Toyo R888 na závodných diskoch BBS s mierami 11x18 palcov.

Pri pohotovostnej hmotnosti auta 1320 kg predstavuje výkonová hmotnosť brutálnych 1,93 kg / 1 k . Zarážajúce sú aj ostatné dynamické parametre Audi A4 HS 650 RR. Zrýchlenie na 100 km/h pokorí za 2,95 sekundy, 160ku dá dole za 6.5 sekundy a 200 km/h sfúkne do 10 sekúnd. Maximálna rýchlosť predstavuje 295 km/h pri krátkom sprevodovaní.

<p>HS 650 RR DTM</p>