Predné partie sú, hmmm, minimálne kontroverzné... Nie sú tie LEDky použité z nových Citroenov?

Predné partie sú, hmmm, minimálne kontroverzné... Nie sú tie LEDky použité z nových Citroenov?

Úpravy BMW aj keď radu 7 sú vo svete relatívne bežné. O vkuse viacerých prác od Mansory sa však dá polemizovať. V tomto prípade to možno nie je úplne tragické, ale aj tak by sme prachy investovali radšej inde.


Predný nárazník s obrovskými otvormi pôsobí príliš agresívne a na elegantnej limuzíne vyzerá ako päsť na oko. Nepomôže ani jarmočné LED denné osvetlenie či mohutné mrežovanie v ľadvinkách. Kolesá s priemerom 22 palcov obúvajú gumy s rozmermi 265/35 a 315/30. Sú tak veľké, že napriek nízkemu profilu očividne zväčšujú svetlú výšku auta. Samozrejmosťou je úprava interiéru podľa individuálnych prianí zákazníka.

Pohľad zozadu prakticky nemá chybu.

Pohľad zozadu prakticky nemá chybu.

Mansory dokáže výrazne zvýšiť aj výkon motorov. S hardvérovými úpravami si ale ruky nešpinia a naplno využívajú rezervy sériových turbodúchadiel v modeloch 750i a 760i. Len pomocou športového vzduchového filtra a novej elektroniky motora sa výkonové parametre dva krát prepĺňaného osemvalca 750i zlepšia z 300 kW (407 k) a 600 Nm na 360 kW (490 k) a 720 Nm. V12 twin-turbo v 760i porastie zo 400 kW (544 k) a 750 Nm na 470 kW (640 k) a 920 Nm. To údajne stačí na zrýchlenie 0-100 km/h za 4,2 sekundy. O ostatných parametroch a cene sú chalani v Mansory skúpi na slovko. Asi vedia hneď odhadnúť, či pýtajúci sa chce byť len fascinovaný, alebo je to potenciálny kupec... :)