Ako teda vzniklo 599 XX? Inžinieri zobrali Fiorano. Následne úpravami karosérie a použitím difúzorov z ušlachtilých materiálov zvýšili prítlak auta pri 200 km/h na 280 kg. Pri 300 km/h vie karoséria tlačiť až silou úmernej hmotnosti 630 kg! 

Ďalšou špecialitkou je systém s názvom ActiflowT. Tento systém sa rovnako podieľa na náraste prítlačnej sily. Vďaka vymodelovanému vzduchovému tunelu a dvom ventilátorom umiestneným v zadnej časti auta je tok vzduchu usmerňovaný presne podľa potreby a ústi do atmosféry cez otvory umiestnené hneď vedľa koncových svetiel.

Pod veľkou červenou pokrievkou motora ukrýva 599 XX prekopanú V12ku, ktorá je derivátom motora z Ferrari Enzo. Po úpravach nedisponuje len vyšším výkonom 700 koní @ 9000 otáčkach, ale má aj ľahšie vnútornosti a teda je celkovo tento motor ľahší ako sériová predloha. Krútiaci moment prenáša na kolesá robotizovaný manuál, ktorého reakcia na preradenie predstavuje časovú jednotku 60 ms. 

Exotika a erotika pokračuje aj pri pohľade na kolesá a za ne. Ferrari 599 XX dostalo novo vyvinutý set karbón-keramických bŕzd. Pruženie zabezpečuje druhá generácia SCM suspension system. Na závodné disky natiahli sliky s mierami 29/67 R19 vpredu a 31/71 R19 na zadnej náprave.

Vychutnajte si rozsiahlu galériu kvalitných fotografii tohto jedinečného talianskeho závodného špeciálu z Maranella.  

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 11 obrázkov