Šialení technici totiž prepracovali strašidelný M5 Hurricane v ešte zúrivejšiu vec. Zoznámte sa s Hurricane RR s výkonom 588 kW (800 k). Čo to vlastne je? Technici v G naložili na sériový V10 s výkonom 507 k dva mechanické kompresory ASA T1-316, ktoré nahradili modely T1-313 v modeli Hurricane. Ten ponúkal max. výkon 750 k. Nové kompresory dokážu z motora, samozrejme, po patričných úpravách sania, vstrekovania, zapaľovania, výfukového traktu a podobne, dostať teoreticky až 900 k! Chalani však s drahým a cenným V10 nechceli ísť úplne na hranu, a tak si dali sto koní rezervu. :)

Každý z dvoch kompresorov plní vzduchom samostatný rad valcov, čo podľa úpravcu ponúka motoru možnosť nasať až o 1/4 viac vzduchu. Žiaľ, zabudli uviesť či je to v porovnaní so sériovou verziou, alebo s pôvodným Hurricane.

Fanúšikovia BMW musia byť spokojní. G-Power výkonom 367,4 km/h stanovila novým Hurricane na báze BMW M5 E60 rekord v tejto triede. Neprešiel ani rok a G-Power má znova titulky! Blázni nedávno prekročili 370 km/h!

Tak či onak, motor v RR má, rovnako ako vo verzii Hurricane kompletne vymenené sériové vnútornisti za kované. Piesty, napríklad, sú od firmy Mahle. Inak by v žiadnom prípade nebolo možné zlvádnuť ten pretlak a ponúknuť tak ohromný výkon 588 kW (800 k) v rozmedzí 7 500 - 8 000 ot a rovnaký krútiaci moment 800 Nm pri 5 000 ot.

Už sériová M5 je supersedan, ktorá šprintuje z pokoja na stovku za necelých 5 s a maximálku má obmedzenú na 250 km/h. Ak obmedzovač klient nechce, M5 dokáže ísť cca 320 km/h. Hurricane RR je po úprave schopný oprieť ručičku rýchlomera za cifru 370 km/h! Presný nameraný údaj je 372,1 km/h. Zlepšilo sa aj zrýchlenie. Toto auto dokáže dať stovku za 4,3 s, dvestovku za 9,5 s a po 25,8 s prekračuje tristovku!

Nová úprava RR je k dispozícii pre všetky, ešte stále súčasné modely M5 a M6. Klientská prerábka na "pre motor bezpečných" 750 k stojí 56 000 € bez DPH. Ak máte záujem, obráťte sa na firmu MM RACING, ktorá je oficiálnym zastúpením značky G-Power pre SR.