Bodykit upraveného 1M je ešte agresívnejší než má sériová verzia

Bodykit upraveného 1M je ešte agresívnejší než má sériová verzia

Tento fešák je upravený na 400 k a 560 Nm. Veľmi slušné čísla na auto segmentu C, teda nižšiu strednú triedu. Toto však nie je koniec. Čakajú nás úpravy s ešte väčšími číslami...
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov

Výkonnejšiemu motoru sa musia prispôsobiť vždy aj brzdy! Vpredu sú použité 6-piestové a vzadu 4-piestové strmene, ktoré sa zahryzávajú do perforovaných kotúčov s vnútorným chladením. Vynikajúce jazdné vlastnosti malému BMW zabezpečuje športové zavesenie kolies AC Schnitzer, ktoré je výškovo nastaviteľné.

Minimálna svetlá výška a veľké disky vždy urobia svoje

Minimálna svetlá výška a veľké disky vždy urobia svoje

Zmeny na aute sa neobmedzili len na zvyšovanie výkonu a vylepšovanie jazdných vlastností. Autu prospeli aj vizuálne. Karbónový predný spojler, zadný difúzora a chrómovaná maska chladiča sú len začiatok. Neprehliadnuteľným prvkom sú veľké 19 a 20 palcové zliatinové kolesá s nízkoprofilovými pneumatikami, ktoré vyplňujú priestor blatníka. O šelme pod prednou kapotou napovedá kapota AC Schnitzer so špeciálnymi vetracími otvormi.

Použitie karbónu je stále v móde

Použitie karbónu je stále v móde

Interiér oku pozorných tuningových špecialistov tiež neušiel. Ocenenie si zaslúži rozsiahlejšie použitie brúseného hliníka na radiacej páka, ručnej brzde a pedáloch. Do vnútra pridali displej aktuálne zaradeného prevodu. Trojramenný športový volant je potiahnutý Altancarou.

Interiér sa líši v detailoch, ale tie robia veľký rozdiel

Interiér sa líši v detailoch, ale tie robia veľký rozdiel

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov