200 koní produkuje 2,0 litrový 4 valec s atmosférickým plnením vlacov zmesou vzduchu a benzínu. Špička výkonu leží až pri 7100 otáčkach a maximum krútiaceho momentu 215 Nm pri 5400 otáčkach. Aby nebolo málo, už tak slušne premotorované Clio dostalo kratšie sprevodovanú prevodovku, čo ešte viac podporilo charakter tohto malého atléta. V kombinácii motor, prevodovka a pedál na podlahe vie Clio 200 šprintovať na stovku za fantastických 6,9 sekundy a maximálku vie dať až 227 km/h. Tak toto sú skutočne obdivuhodné cifry! 

Ďalším benefitom novej pohonnej jednotky je znížená produkcia CO2 na 195g/km. S takto posilneným motorom a prevodovkou museli inžineri siahnuť aj na podvozok. Rozchod predných kolies sa zväčšil o 48 mm, zadok stlstol o rovných 50 mm. Rázvor náprav tiež vzrástol na terajších 2585 mm ( žeby už na slalomoch Clia nestrieľali zadkami a nejadzili po troch kolesách? :) ). Navyše okrem spoemnutých úprav nahodili na zadnú nápravu silnejší stabilizátor a tlmiče tiež mierne stuhli.

Z optického hľadiska sa na Cliu zmenilo strašne veľa, a prísne rešpektuje terajší renaulťácky trend - naširoko rozovretá papuľa, široké blatníky, rozmerný zadný difúzor a vyzývavý kanárikovský lak.

Edícia RenaultSport Clio 200 Cup je od 200vky ľahšia ešte o 36 kg a má tuhšiu kasňu a vôbec je to ešte serióznejší víkendový zlerobič :)).

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 11 obrázkov