Posunutím motora smerom nad prednú nápravu, jeho menšia hmotnosť a vyšší litrový výkon spravili toto Zetko zo 70teho roku omnoho jazditeľnejším a zábavnejším :) s pomerom zaťaženia náprav takmer fifty - fifty.


Tu si pozrite kompletnú špecifikáciu tejto zvodnej čiernej slečny Z:

Motor:

S13 SR20DET (red top)

CP kované piesty, kompresný pomer 8.5:1
Cometic 1.2mm hlavové tesnenie
HKS Stage 2 264/264 vačkovky
Peak Performance gold ventilové pružiny
Garrett GT3071R Turbo
HKS dual port internal wastegate
GReddy sacie potrubie
Sard 850cc vstrekovače
Sard Fuel regulátor tlaku paliva
Custom hybrid intercooler
GReddy Type-S BOV 3″
Full mandrel výfukové potrubie Megan GT turbo muffler
Carbonetic dvojtanierová karbónová spojka
Howe racing radiator 14″
Elektrická vrtuľa chladiča ovládaná termostatom
Walbro 255lph palivová pumpa s prepadom

Pohon:

4.375 R180 Nismo LSD


Podvozok a brzdy:

Ground-Control coilovers
Tokico Illumina tlmiče
Full polyurethane silentbloky
dorazy tlmičov
Cusco Type OS stabilizátory
Modern Motorsports 13″ Cobra predný brzdový kit
Modern Motorsport 240SX zadný brzdový kit
Antikorové vedenie

Kolesá:

Watanabe R-Type gunmetal 16×9 -13 (front)
Watanabe R-Type gunmetal 16×9.5 -19 (rear)
Advan A048 225/45/16 Race Compound

Exteriér:

Carbon fiber nárazníky
Carbon fiber ZG blatníky
Carbon fiber BRE spoiler
FRP front air dam
JDM taillight lens

Interiér:

Prečalúnený interiér
RECARO SBG škrupiny
Schroth pásy
Ferrari style volant
Razo hlavica riadiacej páky
Autometer Ultralite full gauge setup
AEM EMS with 3.5 bar MAP sensor
Blitz spec S boost controller
HKS turbo timer
Cusco klietka

Zdroj: http://fujishino.wordpress.com/2010/11/12/sr20det-swapped-70-datsun-240z/