Vyrobili ich zatiaľ dvanásť. S klasickou limuzínou už nemá takmer nič spoločné, pretože pancierovanie zvýšilo hmotnosť natoľko, že sériová konštrukcia by si s ňou nedala rady. Spočiatku prezidentské autá vznikali úpravami produkčných limuzín, no to sa za čias vlády Georga W. Busha zmenilo. Prezidentské limuzíny vychádzajúce z obyčajných áut sa totiž príliš kazili. Ako som spomenul, príčinou bola najmä hmotnosť áut. Zatiaľ čo sériová limuzína vážila maximálne do troch ton, tá prezidentská vďaka pancierovaniu váži takmer sedem ton! Dá teda rozum, že komponenty na takú hmotnosť nie sú stavané. Výsledok bol taký, že veľmi často sa kazili prevodovky a brzdy napríklad dokázali zvládnuť zhruba dve služobné cesty.

Tajná služba teda presadila návrh postaviť auto od základu dimenzované pre potreby prezidentského úradu. Auto sa možno tvári ako Cadillac, no z reálneho Caddiho je tam veľmi málo. V skutočnosti ho vyrába vývojové oddelenie GM v Detroite. Bezpečnosť prezidentskej limuzíny je naozaj špičková. Palivová nádrž je vyrobená z nepriestrelného materiálu, ktorý je chránený špeciálnou penou. Takže odolá streľbe z ručných paľných zbraní a nepoškodí sa ani pri prípadnej dopravnej nehode. Napriek tomu je v aute zabudovaný hasiaci systém a dostatočná zásoba kyslíku pre posádku, nakoľko interiér je uzavretý systém. Batožinový priestor nie je pre odkladanie nákupov, ale slúži ako úložisko zbraní pre ochranu prezidenta a obsahuje i transfúziu s krvnou skupinou prezidenta. Krv vezú i v sprievodnej sanitke, ktorá je súčasťou konvoja. Istota je ale guľomet, a tak pre prípad incidentu a znemožneného prístupu sanitky k limuzíne vezie krv i policajt na motorke. Šanca, že sa vo vnútri auta niečo stane prezidentovi, je ale veľmi malá. Auto je samozrejme pancierované, a to až tak extrémne, že dvere s výplňami oceli, titánu a keramiky, sú tak ťažké, že je fyzicky nemožné otvoriť ich zvnútra. Hrúbka pancierovania vo dverách je 20 centimetrov. Sklá? Tie sú hrubé "iba" 13 cm.

Interiér je hermeticky uzavretý proti chemickému útoku a vo dverách sú špeciálne zámky. Prezident sa môže v prípade ťažkostí spojiť s prezidentským palácom alebo Pentagonom satelitným telefónom s možnosťou video hovoru. Keby sa aj niečo stalo, na mieste stáť neostane, pretože pneumatiky Goodyear majú špeciálnu kevlarovú výstuhu. Limuzínu dokonca nezastaví ani úplné znemožnenie výhľadu dopredu, pretože v prednej maske je kamera (i pre nočné videnie) a šofér môže riadiť pomocou obrazovky. Tempo, akým bude prezident unikať, však nie je známe. Vie sa iba to, že ako pohon slúži benzínový osemvalec. Agenti ale hovoria, že napriek hmotnosti auto jazdí celkom slušne. Každý, kto prešiel výberom a má záujem šoférovať prezidentovu limuzínu, musí absolvovať tréning na akadémii v Beltsville. Tam trénujú obrannú jazdu, manévry, rýchle prejazdy zákrutami a presnosť riadenia. Je to celkom zábava, pretože okrem prezidentovskej ozruty trénujú i na Chargeroch, Camarách alebo Mustangoch. K smútku nadšencov bondoviek - limuzína nie je vybavená žiadnymi raketami či katapultom. To by totiž nestála iba 1,5 milión amerických dolárov.