Pred 2 týždňami sme priniesli pár strohých info o nástupcovi Fiat Punto a Palio pre trhy v Južnej Amerike. Dnes prinášame zopár kvalitných fotografií, na ktorých si môžete pozrieť detaily tohto prcka. Osobne sa mi veľmi pozdáva, až na pár detailov, ktoré kričia ako monokel na oku. Ide napríklad o nevkusne veľký nápis Fiat na kufrových dverách alebo obrovskú koncovku výfuku, ktorou chcú podčiarknuť športovosť vrcholného modelu HGT. Mohli to spraviť decentne. Ináč, čo sa týka dizajnu im fakt nemám čo vytknúť. Síce mi napadla ešte jedna vec... Predné svetlá. Keby mali miesto obyčajnej paraboly šošovku alebo LEDky, pôsobilo by auto oveľa hodnotnejším dojmom. Ale to som už prešiel na chute Európanov...

Myslím si, že Fiat by s týmto typom bodoval aj v Európe.

Športovo ladenému strihu exteriéru sekunduje interiér. Keď som sa naň zadíval, strašne vo mne evokoval interiér malého Mercedesu. A to práve vďaka trojici okrúhlych výduchov ventilácie umiestnených pod 7-palcovým multimediálnym systémom. Príjemne pôsobí aj horizontálny predel palubnej dosky, vďaka lište vo farbe karosérie.

 

Čo sa informácii o použitej technike týka, tých zatiaľ veľa nie je. Keby toto autíčko prišlo na starý kontinent, pravdepodobne by malo aj iné pohonné jednotky. Motorová paleta štartuje na trojvalcovom litríku s výkonom 77 koní, ktorý jazdi na etanol, nasleduje štvorvalcový model s objemom 1,3 litra a výkonom 109 koní, ktorý je taktiež pripravený konzumovať etanol, a na vrchole ponuky stojí 1,8 litrový E.torq s výkonom takmer 140k. Práve posledný menovaný model dokáže šprintovať na stovku za 9 sekúnd a maximálna rýchlosť je iba o čosi vyššia ako 190 km/h. Nie sú to boh vie aké parametre, ale v spojení s dobre naladeným podvozkom by mohol predstavovať radosť z jazdy. 
 
Motory budú spárované s tromi prevodovkami. Štandardom je päť stupňový manuál, za príplatok podľa motora 5 a 6 stupňový automat . 

Čo sa informácií o použitej technike týka, tých zatiaľ veľa nie je. Keby to autíčko prišlo na starý kontinent, pravdepodobne by malo aj iné pohonné jednotky. Motorová paleta štartuje na trojvalcovom 1,0 s výkonom 77 koní, ktorý jazdí na etanol. Nasleduje štvorvalcový model s objemom 1,3 litra a výkonom 109 koní, ktorý je tiež pripravený konzumovať etanol, a na vrchole ponuky stojí 1,8 litrový E.torq s výkonom takmer 140 k. Práve posledný menovaný model dokáže šprintovať na stovku za 9 sekúnd a maximálna rýchlosť je iba o čosi cez 190 km/h. Nie sú to boh vie aké parametre, ale v spojení s dobre naladeným podvozkom by mohol predstavovať radosť z jazdy.

 
Motory budú párované s tromi prevodovkami. Štandardom je 5-stupňový manuál, za príplatok podľa motora 5- a 6-stupňový automat. 
 
Európsky trh pritom stále vyžaduje menšie mestské autá. Niekedy mám pocit, že hlad po nich je väčší, ako kedy pred tým. Týmto typom by mohli Taliani posilniť svoje postavenie a vrátiť sa k dizajnovo tradične orientovaným zákazníkom. Z retro štýlu 500 sa nedá ťažiť donekonečna...

PRIJALI BY STE FIAT ARGO AKO DÔSTOJNÉHO NÁSTUPCU PUNTA?

  • Áno ( 94% )

     

  • Nie ( 6% )

     

Odpovedalo 64 ľudí