Špeciálne okuliare, ktoré si musí zákazník nasadiť, ho prenesú do reality v okolí svojho nového nakonfigurovaného vozidla.

Virtuálna realita môže naozaj zmeniť formu a zážitok kúpy nového vozidla. Ako prvé budú prémiové značky, samozrejme.

Počas dialógu so zákazníkom tak môže predajca odprezentovať nielen celú ponuku Audi, ale aj priamo konkrétne modelové kúsky, konkrétnu výbavu, interiér, poťahy sedadiel alebo jednotlivé drobnosti.

Aj takto nejako môže zákazník vidieť interiér svojho nového vozidla.

Podľa značky je pripravených viac ako 400 takto upravených miest pre zákazníkov, kde si môžu nasadiť špeciálne okuliare a prehliadnuť si do detailov konkrétny model. K dispozícii je 360-stupňový obraz a konfigurácia v 3D zobrazení.

Audi do budúcna plánuje rozšíriť túto funkciu o demonštráciu najnovších technológií, ktoré tak budú pre zákazníkov ešte pútavejšie. Virtuálna realita už dnes nie je ultra moderným zážitkom, čoraz viac ju využíva aj Audi na rôzne iné účely (napr. školenia zamestnancov v logistike). Uvidíme, kam až tento trend pokročí. Ocenili by ste pri kúpe nového vozidla takúto „vychytávku“? Vyberala by sa vám tak jednoduchšie farba poťahov k dekoračným lištám?