Doba sa mení. Zatiaľ čo napr. tento týždeň sme informovali, že značka Genesis plánuje vybudovať novú dílerskú sieť, na druhej strane tu máme značku, ktorá chce dílerskú sieť obmedziť. A možno by ste si netrúfli ani len tipnúť, že niečo také chystá konzervatívne orientovaný koncern Volkswagen. Má sa to týkať nielen priamo áut značky VW, ale perspektívne aj ostatných členov skupiny.

Doba sa mení, od klasického kontaktu sa upúšťa a do popredia sa dostáva elektronický svet. Svet áut preto ide s dobou... Je to ale správne? 

AK CHCE ZNAČKA GENESIS USPIEŤ, MUSÍ MAŤ VLASTNÉ DÍLERSTVÁ!

AK CHCE ZNAČKA GENESIS USPIEŤ, MUSÍ MAŤ ...

Kórejcom ide poslednú dobu karta. Ohlas, aký vzbudil vo verejnosti príchod novej Kie Stinger, sa len tak často nevidí. ...

09. 10.
SMUTNÝ POHĽAD NA AUTÁ V OPUSTENÝCH SHOWROOMOCH

SMUTNÝ POHĽAD NA AUTÁ V OPUSTENÝCH ...

Osudy áut bývajú rôzne. Niektoré sa dožijú obrovského veku napriek bežnému používaniu, iné skončia po pár rokoch ...

27. 10. 2016

Už dávnejšie je možné pozorovať využívanie elektronických technológií pri kúpe auta. Predstavitelia mnohých automobiliek si myslia, že pracujúci ľudia už nemajú toľko času navštevovať autosalóny. Preto sa snažia reagovať na zmenu spotrebiteľského chovania a namiesto reálnych premiér automobilov do budúcnosti rátajú s dokonalými počítačovými animáciami. 


Pomyslite si, veď medzinárodný autosalón je malý sviatok. No pre nás, bežných ľudí, áno. Pre biznismenov to asi až také výnosné nie je. A práve tieto správy boli krokom k predaju áut cez internet. Už dnes si na Slovensku môžete kúpiť Teslu v e-shope Alza.sk. Podobným krokom sa uberá aj koncern VAG.  

 

Krok obmedzenia dílerských sietí a preferovania internetového predaja potvrdil pre agentúru Reuters člen predstavenstva zodpovedný za marketing Jürgen Stackmann. Od tohto kroku si sľubujú zvýšenie efektivity distribučnej siete až o 10 %. Týmto sa snažia zvýšiť priemerný výnos jedného dílerstva, a to až zdvojnásobiť. Ako ale bude vyzerať reálny koncept zatiaľ nekonkretizoval. A to dokonca ani to, ktoré a koľko pobočiek budú zatvárať. 

Krok obmedzenia dílerských sietí a preferovania internetového predaja potvrdil pre agentúru Reuters člen predstavenstva zodpovedný za marketing Jürgen Stackmann. Od tohto kroku si sľubujú zvýšenie efektivity distribučnej siete až o 10%. Týmto sa snažia zvýšiť priemerný výnos jedného dílerstva a to až zdvojnásobiť. Ako ale bude vyzerať reálny koncept zatiaľ nekonkretizoval. A to dokonca ani to, ktoré a koľko pobočiek budú zatvárať. 
Krok obmedzenia dílerských sietí a preferovania internetového predaja potvrdil pre agentúru Reuters člen predstavenstva zodpovedný za marketing Jürgen Stackmann. Od tohto kroku si sľubujú zvýšenie efektivity distribučnej siete až o 10%. Týmto sa snažia zvýšiť priemerný výnos jedného dílerstva a to až zdvojnásobiť. Ako ale bude vyzerať reálny koncept zatiaľ nekonkretizoval. A to dokonca ani to, ktoré a koľko pobočiek budú zatvárať.