TopSpeed.sk
  • 19t fans
  • 13t fans
  • 76t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Keď je auto príliš nízko :-)

Keď je auto príliš nízko :-)
  • Marek PAUCO
  • 11.06.2017
  • 0
  • 5

Každý druh auta má výhody, aj nevýhody. Každý druh auta prináša zážitky, ktoré v inom druhu nezažijete. V MPV nezažijete to, čo v športovom coupé a naopak. Pozrite si reklamu z dielne BMW na modely ///M, ktorá sa nesie v duchu „where TOO MUCH is just right.“ ... :) auto príliš nízko má síce podstatne viac nevýhod, ako len tú prezentovanú vo videu... Ale napriek tomu ich máme veľmi radi, lebo vyzerajú a jazdia oveľa lepšie a to je pre nás podstatné. 

Marek PAUCO
  • Marek PAUCO
  • Publikovane: 11.06.2017
Zdieľať
  • 0
  • 5


Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 0
  • 5
Marek PAUCO

Marek PAUCO

- ďalšie články od autora
  • Test jazdenky Seat Ibiza IV (2008 - 2017)
  • Celovečerný film Ford vs Ferrari príde do kín už v novembri
  • Dajú sa laicky zistiť skutočné kilometre pri ojazdenom aute?
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

5 komentárov

Gabo 11.06.17 11:16

G
84.00

Vtipné je,že sériová M4 má svetlú výšku 120mm podľa katalogu,ale stále má sakra veľký "whell gap" neviem to po slovensky proste medzera koleso-blatník :D Staré modely ak ste dostali na 12cm svetlú výšku,tak museli byť pneu skryté pod blatníkmi a medzera bola nemožná

A celkovo všetky tieto nové BMW sú veľmi nízko,ja mám starú e39 paket zníženú o vyše 6cm a nová 7er G11 v pakete má predný nárazník rovnako vysoko od zeme ako ja :D

  • 2
  • 1
Odpovedať

blesk 11.06.17 11:42

B
75.00

na tento "paradox" si si nepriamo odpovedal sam.
Na auta pocas jazdy okrem inych sil posobi aj tzv vztlak sposobeny prudenim vzduchu pod autom. Jeho dosledkom je auto nadlahcovane a jeho stabilita a trakcia sa so zvysujucou rychlostou zhorsuje. Jednym zo zasadnych rieseni je zmensit mnozstvo vyduchu prudiaceho pod auto a teda svetlu vysku pod autom. Novsie auta ktore spominas su nielen obvykle vykonnejsie a rychlejsie ako strasie, ale aj sa zapracovalo na tejto stranke aerodynamiky.
No a druha vec - medzera medzi kolesami je tam y dovodu zdvihu. Auta ktore maju jazdit rychlo aj na beznych cestach ten zdvih mat jednoucho musia kvoli kontaktu kolies s povrchom a trakcii. Jeden priklad-Megane RS 265 cup ma vpredu pomerne velku medzeru medzi blatnikom a kolesom napriek vacsej tvrdosti podvozku ako Leon Cupra 280 a ked ich testovali poboku na rozbitych okreskach tak Megan mal lepsiu trakciu a hodnotili ho lepsie, napriek tomu ze inak posobi komfortnejsie-zdvih ma vsak mensi.

Jazdím na: Honda Civic Type R FK8 (2018)
  • 4
  • 1
Odpovedať

Gabo 11.06.17 12:12

G
84.00

@bleskpekné vysvetlenie

  • 2
  • 2
Odpovedať

Kubik 11.06.17 13:22

K

@bleskNie je to len na bežných cestách napr. také Porsche 918 dalo rekord na Nurburgringu na komfortne nastavenom podvozku. V dnešnej dobe sa ani neoplatí jazdiť na inom nastavení podvozku lebo autá sú už niekedy neprimerane "tvrdé" od výroby.

  • 2
  • 1
Odpovedať

Ferko 18 11.06.17 22:43

K

Naozaj ideálne auto na slovenské cesty!

  • 0
  • 0
Odpovedať
profi-car.sk
Geniálnu konštrukciu formovali aj obyčajné zemiaky. Pred 75 rokmi vznikol prvý Unimog
Geniálnu konštrukciu formovali aj obyčajné zemiaky. Pred 75 rokmi vznikol prvý Unimog
  • 08.03.
Nová aplikácia hnojív pripomína sci-fi. Dôkazom je mobilný aplikátor Vredo VT7138
Nová aplikácia hnojív pripomína sci-fi. Dôkazom je mobilný aplikátor Vredo VT7138
  • 06.03.
Nový Opel Zafira Life Crosscamp Lite. Komplikované meno, jednoduché kempovanie
Nový Opel Zafira Life Crosscamp Lite. Komplikované meno, jednoduché kempovanie
  • 05.03.
DAF LF Electric mieri do mestských aglomerácií. Ponúka tichú prevádzku a dojazd 280 km
DAF LF Electric mieri do mestských aglomerácií. Ponúka tichú prevádzku a dojazd 280 km
  • 04.03.
Iveco S-Way Exclusivo. Za prísne limitovanou edíciou by ste do Talianska vyrazili márne
Iveco S-Way Exclusivo. Za prísne limitovanou edíciou by ste do Talianska vyrazili márne
  • 03.03.
  Rádio, ktoré má gule!

Podobné články

Práve testujeme BMW X6 xDrive30d, čo vás zaujíma?
Práve testujeme BMW X6 xDrive30d, čo vás zaujíma?
  • 05.03.
  • 1650
  • 9
Najdrahší vs Najlacnejší: BMW M3 ponúka aj príplatok v cene malého auta
Najdrahší vs Najlacnejší: BMW M3 ponúka aj príplatok v cene ...
  • 01.03.
  • 4554
  • 7
Otázka čitateľa: BMW 2002 Turbo a jeho záhadné zrkadlovo obrátené nápisy. Prečo ich zakázali?
Otázka čitateľa: BMW 2002 Turbo a jeho záhadné zrkadlovo ...
  • 28.02.
  • 5676
  • 5
Drag race Audi RS6 proti BMW M5 Competition a Mercedes E63 AMG
Drag race Audi RS6 proti BMW M5 Competition a Mercedes E63 AMG
  • 24.02.
  • 1056
  • 0
Zastavíme Teslu, hovorí šéf BMW. Jej žezlo čoskoro prevezmú iní
Zastavíme Teslu, hovorí šéf BMW. Jej žezlo čoskoro prevezmú ...
  • 23.02.
  • 2805
  • 6
Súťaž: Kúp tričko a vyhraj auto - toto BMW
Súťaž: Kúp tričko a vyhraj auto - toto BMW
  • 14.02.
  • 21648
  • 25
BMW M440i test - športiak konvertoval na getéčko
BMW M440i test - športiak konvertoval na getéčko
  • 10.02.
  • 4587
  • 5

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, odkazuje. Rok 2025 bude prelomový
EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, ...
  • včera
  • 10593
  • 32
Spomedzi automobiliek je Toyota najvyhľadávanejšia značka na internete
Spomedzi automobiliek je Toyota najvyhľadávanejšia značka na ...
  • 07.03.
  • 8481
  • 6
Auto za 1000 eur: Fiat Punto II – odolnejší, než sa často hovorí
Auto za 1000 eur: Fiat Punto II – odolnejší, než sa často ...
  • 07.03.
  • 7755
  • 6
Covid mení preferencie zákazníkov, rastú benzínové SUV a prekvapivo naftové sedany
Covid mení preferencie zákazníkov, rastú benzínové SUV a ...
  • 07.03.
  • 6369
  • 0
Test Škoda Octavia RS vs Škoda Octavia Scout odhalí, ktorá je najuniverzálnejšia Octavia
Test Škoda Octavia RS vs Škoda Octavia Scout odhalí, ktorá je ...
  • 07.03.
  • 2343
  • 2
Ako jazdiť s dieselom. S vývojom sa menia aj pravidlá „hry“ pri jeho používaní
Ako jazdiť s dieselom. S vývojom sa menia aj pravidlá „hry“ ...
  • 05.03.
  • 56298
  • 9
EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, odkazuje. Rok 2025 bude prelomový
EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, ...
  • včera
  • 10593
  • 32
Spomedzi automobiliek je Toyota najvyhľadávanejšia značka na internete
Spomedzi automobiliek je Toyota najvyhľadávanejšia značka na ...
  • 07.03.
  • 8481
  • 6
Škoda Auto prekvapuje, Fabia Junior sa vráti na scénu. Jej konfiguráciu ešte len riešia
Škoda Auto prekvapuje, Fabia Junior sa vráti na scénu. Jej ...
  • 02.03.
  • 8382
  • 0
Auto za 1000 eur: Fiat Punto II – odolnejší, než sa často hovorí
Auto za 1000 eur: Fiat Punto II – odolnejší, než sa často ...
  • 07.03.
  • 7755
  • 6
Ako jazdiť s dieselom. S vývojom sa menia aj pravidlá „hry“ pri jeho používaní
Ako jazdiť s dieselom. S vývojom sa menia aj pravidlá „hry“ ...
  • 05.03.
  • 56298
  • 9
Špeciálne pneumatiky pre elektromobily sú už aj na Slovensku. Pozrite, čo v nich je
Špeciálne pneumatiky pre elektromobily sú už aj na Slovensku. ...
  • 27.02.
  • 14751
  • 3
Nový Mercedes-Benz C oficiálne. Pozeráme na najlepší sedan na svete?
Nový Mercedes-Benz C oficiálne. Pozeráme na najlepší sedan na ...
  • 23.02.
  • 14025
  • 2
Land Rover ide proti prúdu, predstavil nový Defender V8. Na stovke je za šialených 5 sekúnd
Land Rover ide proti prúdu, predstavil nový Defender V8. Na stovke ...
  • 26.02.
  • 13068
  • 4
Potvrdené, Škoda Fabia IV dostane aj motor 1.5 TSI Evo s výkonom 150 koní! Vracia sa Fabia RS?
Potvrdené, Škoda Fabia IV dostane aj motor 1.5 TSI Evo s výkonom ...
  • 25.02.
  • 10791
  • 11

POSLEDNÉ KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
00:49
Stevo Jov | EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, odkazuje. Rok 2025 bude prelomový
Píšeš o pôžičkách na elektromobily, ktoré by sa splácali z ...
08.03
ľuboš | EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, odkazuje. Rok 2025 bude prelomový
Čo tým myslíš, za pár stoviek z mikromobility?? El bicykel,??
08.03
ľuboš | EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, odkazuje. Rok 2025 bude prelomový
Lenže takto je dnes s KAŽDÝM autom na leasing. Keď som kúpil ...
08.03
ľuboš | EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, odkazuje. Rok 2025 bude prelomový
:))))) Dúfam, že tieto fejtóny nemyslíš vážne!!!:((( ...
08.03
ľuboš | Peugeot 308 2021 nafotili bez maskovania. Páči sa vám?
Takým ako Ty, Iba fúrik do rúk a nie auto.. Aký je Peugeot" ...
08.03
Jano_1987 | EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, odkazuje. Rok 2025 bude prelomový
Ja som dával spotrebný úver na 8 rokov, aby som dostal čo ...
08.03
Debo | EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, odkazuje. Rok 2025 bude prelomový
Vaše výpočty sú zbytočné pretože vychádzate z mylných ...
08.03
johann | Peugeot 308 2021 nafotili bez maskovania. Páči sa vám?
teba musel robit homer simpson :D
08.03
Gabo | EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, odkazuje. Rok 2025 bude prelomový
Mne tam vyšli iné čísla,nepreklikol si sa? Dal som pôžička na ...
08.03
Debo | EÚ pretláča koniec spaľovacích motorov. Nemáme na čo čakať, odkazuje. Rok 2025 bude prelomový
EV nie je o ekológii. EV je o politike. Rovnako ako Kovid. Sú to ...
Z nášho youtube
76900
Odberateľov
Kedy sú pneumatiky ozaj staré a skutočne zjazdené? - TOPSPEED.sk ARÉNA (I. ČASŤ)

7968

TEST SUZUKI ACROSS - takto sa robí Plug-in hybrid

20572

TOTO JE NAJ AUTO DO 20 000 € - nie muzika, ale koncert za vaše peniaze! @volant.tv

123448

TEST HYUNDAI SANTA FE 2021 - prémiové SUV za neprémiovú cenu

45502

TEST OPEL INSIGNIA GSi - lepšia než si všetci myslia

33440

Elektromobily nie sú čisté tak ako sa prezentuje * TOPSPEED.sk ARÉNA

15228

VYHRAJ TOTO AUTO - Marošove BMW 318ti Compact za tričko TOPSPEED.sk

24642

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Partneri
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál

© 2009 - 2021 TopSpeed.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

  • Facebook
  • Google
Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Registrácia cez

  • Facebook
  • Google
Alebo cez email
Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa