TopSpeed.sk
  • 48t fans
  • 35t fans
  • 122t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!
  • Peter ŠTURDÍK
  • 05.08.2013
  • Autor
  • 16
Dnes je streda, 19.11.2025
Meniny má Alžbeta - význam mena

Tak táto správa poteší všetkých vodičov, čo musia križovať tento dôležitý most v hlavnom meste SR (dlhý je 761m a staval sa v rokoch 1985-1991). Teda nie len tých, čo tu žijú a pravidelne hromžia na jeho už dnes nedostatočnú kapacitu, ale aj tých, čo musia chtiac-nechtiac absolvovať povinnú jazdu po bratislavskom obchvate. Samozrejme, nič sa nebude dostavovať, pretože finta je v tom, že z odstavného pruhu sa spraví normálny, jazdný, tretí v poradí. Práce sa už začali a majú skončiť 10. augusta, teda už o pár dní. Táto zmena pomôže najmä situácií, keď sa 1/4 mesta (teda všetko od Karlovej Vsi nahor) vyberie v rannej špičke na obchvat a poobede späť. Čiže pribudne plynulé a priame napojenie na diaľnicu D1 a D2 bez nutnosti vjazdu do cestného lievika.

 

Dúfame teda, že táto zmena pomôže zlej dopravnej situácií a že onedlho sa niečo podobné stane aj pri vjazde do BA od Trnavy. Kto tade chodíte tak viete, že dva jazdné pruhy sú v týchto miestach ako zlý vtip...

 

A ako bonus pripájame toto video. Skočte na 3m06s a uvidíte, ako sa tento most staval. Zábery sú z roku 1987, keď existovali ešte len základy a o dnešných kapacitných problémoch sa ešte nevedelo.

Peter ŠTURDÍK
  • Peter ŠTURDÍK
  • Publikovane: 05.08.2013
Zdieľať
  • 16
OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!
01.11.

OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 0

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby
05.11.

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Novinky
  • 0



Vosveteit.sk

Vedci potvrdili zásadnú teóriu, ktorá otvára dvere k lietadlám rýchlejším než rakety. Z Bratislavy do Los...

Vedci potvrdili zásadnú teóriu, ktorá otvára dvere k lietadlám rýchlejším než rakety. Z Bratislavy do Los...

Lovci „mamutov“ dorazili aj na Slovensko: Obávaný podvod Telekopye už funguje aj u nás, takto prebieha

Lovci „mamutov“ dorazili aj na Slovensko: Obávaný podvod Telekopye už funguje aj u nás, takto prebieha

Najpokročilejší model na predpovedanie počasia je tu: WeatherNext 2 od Googlu ťa pripraví aj na najhoršie

Najpokročilejší model na predpovedanie počasia je tu: WeatherNext 2 od Googlu ťa pripraví aj na najhoršie

AKTUÁLNE: Internet skolaboval a weby po celom svete padajú, vrátane slovenských. Čo sa deje a ako dlho to bude...

AKTUÁLNE: Internet skolaboval a weby po celom svete padajú, vrátane slovenských. Čo sa deje a ako dlho to bude...

Okamžite aktualizuj prehliadač Chrome. Google potvrdil hackerské útoky, ktoré prebiehajú práve teraz

Okamžite aktualizuj prehliadač Chrome. Google potvrdil hackerské útoky, ktoré prebiehajú práve teraz

Na semaforoch by mohlo pribudnúť štvrté svetlo, upozorňujú odborníci na dopravu. Takto by malo fungovať

Na semaforoch by mohlo pribudnúť štvrté svetlo, upozorňujú odborníci na dopravu. Takto by malo fungovať

Blíži sa konflikt na Mesiaci? Toto môžeme urobiť, aby sa z neho nestal „divoký západ“

Blíži sa konflikt na Mesiaci? Toto môžeme urobiť, aby sa z neho nestal „divoký západ“

Ozempic pomáha schudnúť neuveriteľné množstvo kíl, odborníci však varujú pred jedným veľkým rizikom

Ozempic pomáha schudnúť neuveriteľné množstvo kíl, odborníci však varujú pred jedným veľkým rizikom

Vedelisteze.sk

Mechanik odhalil päť signálov, že tvoj motor je na konci životnosti. Ak ich začuješ, máš už len chvíľku na...

Mechanik odhalil päť signálov, že tvoj motor je na konci životnosti. Ak ich začuješ, máš už len chvíľku na...

Tréner psov prezradil najčastejšiu chybu pri socializácii psa, môže z nej vzniknúť veľký problém. Takto sa to...

Tréner psov prezradil najčastejšiu chybu pri socializácii psa, môže z nej vzniknúť veľký problém. Takto sa to...

Vlastníci mačiek čelia vyššiemu riziku závažného ochorenia, o ktorom sa v posledných rokoch hovorí čoraz...

Vlastníci mačiek čelia vyššiemu riziku závažného ochorenia, o ktorom sa v posledných rokoch hovorí čoraz...

Toto vodiči ignorujú najčastejšie. Mechanik prezradil päť vecí, ktoré musíš kontrolovať na aute. Ak to nebudeš...

Toto vodiči ignorujú najčastejšie. Mechanik prezradil päť vecí, ktoré musíš kontrolovať na aute. Ak to nebudeš...

Technická špecialistka vysvetlila, prečo ti Wi-Fi v jednej izbe ide rýchlo a v druhej pomaly. Toto stačí...

Technická špecialistka vysvetlila, prečo ti Wi-Fi v jednej izbe ide rýchlo a v druhej pomaly. Toto stačí...

Ako ochrániť svoje oblečenie pred moľami? Tento trik sa oplatí poznať, takto predídeš zničeným veciam

Ako ochrániť svoje oblečenie pred moľami? Tento trik sa oplatí poznať, takto predídeš zničeným veciam

Nadmerné lízanie u mačky nie je len o hygiene, môže ti tým naznačovať tento problém

Nadmerné lízanie u mačky nie je len o hygiene, môže ti tým naznačovať tento problém

Toto je najväčší zabijak moderných motorov, varuje expert z Dack Motor Group. Jeden detail rozhoduje o tom, či...

Toto je najväčší zabijak moderných motorov, varuje expert z Dack Motor Group. Jeden detail rozhoduje o tom, či...

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 16
Peter ŠTURDÍK

Peter ŠTURDÍK

- ďalšie články od autora
  • Test Volvo V40 D4 AT R-design Kinetic
  • Opustil nás Paul Walker alias Brian O Conner zo série Rýchlo a ...
  • Chystáte sa na Južný pól? Tak si zoberte tento Hilux 6x6!
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

16 komentárov

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 16:27

M 68.00

Jednoznačne palec hore, aj keď to ide na úkor bezpečnosti a odstavného pruhu. Rovnaké riešenie ako naša trojprúdovka, ale iste lepšie, než sedieť zo zalošenými rukami a čakať čo bude...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

(ne)cestny inzinier 05.08.13 18:54

(

@MaroS TopSpeed.skNa ukor odstavneho pruhu ano. Na ukor bezpecnosti? Toto by ste museli dokazat studiou, ci jednoznacne zlepsenie plynulosti v danom useku nebude vacsim bezpecnostnym benefitom, ako aktualny lievik sposobujuci harmonikovy efekt v plynulosti dopravy ergo podstatne vacsie riziko kolizii tlaciacich sa aut.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:51

M 68.00

@(ne)cestny inzinierAsi sme sa nepochopili, píšem predsa, že som jednoznačne za. Obavy ohľadne bezpečnosti som vyjadril v súvislosti s chýbajúcím priestorom odstaviť pokazené (nabúrané) autá. Plynulosť a priepustnosť jednoznačne chválim a teším sa na toto riešenie. Rovnako ako z 3prúdovej diaľnice. No je jasné, že ani jedno z toho nie je plnohodnotné a asi ani kolaudovateľné riešenie. Preto má D1 stále oranžové značenie - lebo stavba... :)

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:27

5 82.00

@MaroS TopSpeed.skMaros a ako je to s meranim a pokutovanim na verejnej komunikacii vo vystavbe?

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 0
Odpovedať

martin Registrovaný uživateľ 06.08.13 08:31

M
91.00

@555myslim, ze nemaju pravo, Kubo s nimi v tomto zmysle dost slusne vyjebal.

Jazdím na: Volvo , Hyundai , Volvo
  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 05.08.13 18:10

J
55.00

ja s takymto riesenim nesuhlasim. a ani po "dialnici" BA-TT nejazdim v pravej lajne, teda v pase smrti. staci 3 sekundy nepozornosti a uz ste nalozeny v aute, ktore ma nejaku poruchu, alebo vas sunda kamion ak tam stojite vy...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 05.08.13 18:50

(

@JozefTSA to chodite po tej dialnici vyse 300km/h, alebo z akeho dovodu nestihate reagovat na stojace auta na useku s kilometrovym rozhladom vpred? Ako riesite jazdu na okresnych cestach s este uzsimi jazdnymi pruhmi a uplne absentujucou spevnenou krajnicou, nieto este s odstavnym pruhom? Ako sa spravate v dialnicnych tuneloch, kde taktiez absentuje odstavny pruh?
Viem, vela otazok, ale Vasa odpoved v sebe nesie mnozstvo dalsich otaznikov.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:56

M 68.00

@Investigativny vodicNo, ak má mať problém s "náhlou prekážkou" vodič osobného auta v pravom jazdnom pruhu na D1, tak buď ide mimoriadne rýchlo, alebo nedodržuje min. bezpečnú vzdialenosť 2s. Bežne jazdím celkom napravo a ešte som snáď nemal jedinú krízovku. Naopak, lezú mi na nervy vodiči, ktorí drepia v strednom! S údivom zisťujem, že môj kolega je jeden z nich :)


Vieme však, že TIRák (fú, jaké staré slovo) na diaľnici bachne tempomat a vedeniu vozidla sa venuje minimálne. Bežná prax je sledovanie TV, príprava jedla, či prechádzky po kabíne. V tom prípade by som ozaj nechcel mať nepojazdné auto v pravom pruhu.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

jozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 13:42

J
55.00

@Investigativny vodics kilometrovym prehladom dopredu? tak potom mi poradte o akom case tam jazdite vy. v tuneli sa nejazdi 110 pokial viem, rovnako ako na okreskach. keby som bol tak strasne "od veci" ako reagujete, tak by sa tam uz nestala smrtelna nehoda. prave preto, ze stal odstaveny v pravom pase..mne pripada trojprudove riesenie nebezpecne a moj nazor mi nevyhovorite.skuste si tam odstavit auto vy a chodte dat trojuholnik za auto ako vyhlaska kaze. vela zabavy

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 06.08.13 19:48

(

@jozefTSJa vam nic nechcem vyhovorit, podla formulacii myslienok ste zjavne nepoucitelny a nedate si vyhovorit svoju "pravdu". Ale odpovedali ste mi na otazku. To, ze v dialnicnych tuneloch a na okreskach vas nerusi absencia odstavneho pruhu je z dovodu, ze tam sa auta pohybuju len 90kou a na BA-TT dialnici 110. Dakujem za odpoved. Je zaujimave, ako velmi tento rozdiel v rychlosti posobi psychologicky na ludi a ich mozog je nadmerne zatazeny zvladanim viacerych cinnosti pri takejto rychlosti auta.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 22:27

J
55.00

@Investigativny vodictak podla vasej poslednej vety - dakujem za jemnu urazku. kde som urazil ja vas mi este napiste?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 06:27

(

@JozefTSNikde ste ma neurazili, preco sa pytate? Ani ja som sa Vas nijako nechcel dotknut, ale pochopil som to tak, ze to, co Vas pri 90ke nerusi a neohrozuje, predstavuje pre Vas pri 110ke do tej miery zvysene riziko, ze radsej porusujete dopravny predpis. Tak predpokladam, ze je to z dovodu pretazenia mozgovej kapacity pri danej rychlosti, kedy si uz netrufate s bezpecnou rezervou zvladat dopravne situacie, ktore by ste este v 90ke zvladali. A to je efekt, ktory sa dostavuje u kazdeho sofera, aj u tych najlepsich pretekarov, kedy nad urcitu rychlost straca mozog schopnost vyhodnocovat v realnom case vsetky podnety a jazda sa stava menej bezpecnou. Vy ste si to na sebe pri 110ke vsimli a urobili ste aspon to, ze ste sa preradili pre Vas do pocitovo bezpecnejsieho stredneho pruhu.
Je ale pravda, ze po spravnosti by som Vam mal odporucit znizit rychlost na pre Vas bezpecnu 90ku a preradit sa do praveho pruhu. Ale chapem, ze kazdy vodic je v prvom rade egoista a jazdi skor tak, ako chce, a nie tak, ako by mal. Cize si uvedomujem, ze takato rada by Vas akurat provokovala.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 07.08.13 07:47

J
55.00

@Investigativny vodictak ok, bavite ma hned z rana. takze podla vas vlastne kazdy, kto jazdi v strednom pase ma obmedzenu mozgovu kapacitu, pretoze nezvlada 110km/h? no vyborne. tak ja vam rozpisem ten dovod, ktory som uz spominal - v strednom pase jazdim ja a mozno i vela dalsich vodicov, pretoze nemam najmensi dovod verit vodicom iducim za mnou, ze ked ja kvoli prekazke v pravom pruhu zastavim na dialnici, tak oni sa venuju riadeniu dostatocne a zastavia tiez a nenaburaju ma v plnej rychlosti. (zastavenie na nulu sa vam sice moze stat i v inom pase, to je ale uz dopravna zapcha a to clovek vidi i periferne ak sa zrovna nevenuje 100% riadeniu.) zatial co zastaveny jeden pas tak do oci nebije (ak idete v nom) a potom problemy s obiehanim stojaceho auta pri tolerancii inych vodicov iducich v rychlejsom pase je tiez slusny oriesok. takze je to iba kvoli bezpecnosti mojej vlastnej s tym, ze ja sa nechcem nechat ohrozovat najma nezodpovednymi vodicmi za mnou. no dufam, ze teraz som vam to uz dostatocne ozrejmil a ze s vasim brisknym intelektom, podla sposobu ako ste pisal komentar a neprestal byt ustipacny, tak ste to aj pochopil a snad rozumel...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 19:37

(

@JozefTSDovolim si tvrdit, ze v situacii, ked jeden pruh ostane na dialnici stat, sa v extremne kratkom case pritrafi to iste aj v pruhu susednom kvoli pripajaniu sa aut z nulovej, respektive velmi nizkej rychlosti. Je otazka, v ktorom pruhu je v takej situacii bezpecnejsie byt. Ci v strednom, do ktoreho sa nadmerne pchaju auta s velkymi rozdielmi rychlosti, alebo v pravom, kde je prekazka, no auta skor uvolnuju priestor a pruh sa vyprazdnuje.
Cize po velmi kratkej chvili by to v mieste zuzenia stalo, respektive vyrazne spomalilo napriec vsetkymi pruhmi. To su jednoduche zakonitosti toku premavky, kde sa na jazdne pruhy neda nahliadat ako na oddelene dopravny systemy, ale ako na jeden system s vnutornymi interakciami. Takze jazdou v strednom pruhu si sice "kupujete" zdanlivu bezpecnost, vo vysledku vsak akurat znizujete priepustnost cesty a problemy sa Vam tam mozu pritrafit uplne rovnako.

andynr: Na com jazdim? Mam korporatne vozidlo Skodu 120 GL svetlohnedej farby s manualnou patstupnovou prevodovkou, siberom a radiom znacky Pioneer. Priniesla Vam tato informacia nejaku pridanu hodnotu k tejto teme? Ideme sa kadrovat?

  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:29

5 82.00

Pravy pruh negujem z prozaickejsieho dovodu, jeho kvalita je o dost zalostnejsia, ako tych dvoch povodnych.

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 1
Odpovedať

andynr 07.08.13 08:41

(

Ak mi dovolíte sa spýtat,na čom jazdí pán investigatívny vodič(ak to nie je utajovaná skutočnosť)?

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je streda, 19.11.2025
Meniny má Alžbeta - význam mena
profi-car.sk
Ako znížiť spotrebu nákladných áut počas zimy
Ako znížiť spotrebu nákladných áut počas zimy
  • 18.11.
Nedostatok profesionálnych vodičov: Európskemu priemyslu hrozí kríza
Nedostatok profesionálnych vodičov: Európskemu priemyslu hrozí kríza
  • 17.11.
Test Fiat Doblo Combi - praktickosť, technológie a prekvapivý komfort
Test Fiat Doblo Combi - praktickosť, technológie a prekvapivý komfort
  • 14.11.
Elektrické autobusy z Číny môže výrobca zastaviť na diaľku. Hrozí kolaps európskej dopravy?
Elektrické autobusy z Číny môže výrobca zastaviť na diaľku. Hrozí kolaps európskej dopravy?
  • 14.11.
Výkon, presnosť a komfort v kompaktnom balení - báger Kobelco SK58SRX-7
Výkon, presnosť a komfort v kompaktnom balení - báger Kobelco SK58SRX-7
  • 12.11.

Podobné články

Povinné detské autosedačky aj pre tínedžerov! Pravidlo, ktoré by malo platiť aj u nás?
Povinné detské autosedačky aj pre tínedžerov! Pravidlo, ktoré ...
  • včera
  • 446
  • 0
Ako sú na tom nové Porsche a spoľahlivosť? Consumer Reports 2025 odhalil výsledky
Ako sú na tom nové Porsche a spoľahlivosť? Consumer Reports 2025 ...
  • včera
  • 780
  • 3
Ako sú na tom nové Porsche a spoľahlivosť? Consumer Reports 2025 odhalil výsledky
Ako sú na tom nové Porsche a spoľahlivosť? Consumer Reports 2025 ...
  • včera
  • 780
  • 3
Ako sú na tom nové Porsche a spoľahlivosť? Consumer Reports 2025 odhalil výsledky
Ako sú na tom nové Porsche a spoľahlivosť? Consumer Reports 2025 ...
  • včera
  • 780
  • 3
Povinné nabíjanie plug-in hybridov? Reálne emisie sú 5-krát vyššie, než udávajú výrobcovia
Povinné nabíjanie plug-in hybridov? Reálne emisie sú 5-krát ...
  • včera
  • 711
  • 13
Povinné nabíjanie plug-in hybridov? Reálne emisie sú 5-krát vyššie, než udávajú výrobcovia
Povinné nabíjanie plug-in hybridov? Reálne emisie sú 5-krát ...
  • včera
  • 711
  • 13
Povinné nabíjanie plug-in hybridov? Reálne emisie sú 5-krát vyššie, než udávajú výrobcovia
Povinné nabíjanie plug-in hybridov? Reálne emisie sú 5-krát ...
  • včera
  • 711
  • 13

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky ...
  • 17.11.
  • 28910
  • 8
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s novým návrhom
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s ...
  • 16.11.
  • 12022
  • 14
Nová Omoda 9 SHS: čínsky plug-in hybrid s výkonom viac ako 500 koní má slovenské ceny
Nová Omoda 9 SHS: čínsky plug-in hybrid s výkonom viac ako 500 ...
  • 17.11.
  • 4007
  • 1
Sú elektromobily príliš rýchle? Pripravuje sa obmedzenie, ktoré vás prekvapí!
Sú elektromobily príliš rýchle? Pripravuje sa obmedzenie, ktoré ...
  • 16.11.
  • 3447
  • 59
Test Volkswagen Tayron 2.0 TSI: Má nahradiť Touareg, V6 ale neponúkne
Test Volkswagen Tayron 2.0 TSI: Má nahradiť Touareg, V6 ale ...
  • 16.11.
  • 3371
  • 1
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky ...
  • 17.11.
  • 28910
  • 8
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť drakonické tresty
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť ...
  • 14.11.
  • 18645
  • 10
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 16533
  • 12
Nový Dongfeng Mage vstúpil na slovenský trh. Pre prvých zákazníkov je za výhodnejšiu cenu
Nový Dongfeng Mage vstúpil na slovenský trh. Pre prvých ...
  • 13.11.
  • 12261
  • 4
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s novým návrhom
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s ...
  • 16.11.
  • 12022
  • 14
Vodičák na auto len so strednou školou? Slovensko sprísňuje pravidlá
Vodičák na auto len so strednou školou? Slovensko sprísňuje ...
  • 06.11.
  • 29243
  • 15
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky ...
  • 17.11.
  • 28910
  • 8
Prvý štát navrhuje daň z kilometra v elektromobile! Náhrada daní z benzínu a nafty
Prvý štát navrhuje daň z kilometra v elektromobile! Náhrada ...
  • 06.11.
  • 25335
  • 144
Prémiovky bez loga? Stovky ľudí bez práce? Čo sa to deje?
Prémiovky bez loga? Stovky ľudí bez práce? Čo sa to deje?
  • 07.11.
  • 22505
  • 14
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť drakonické tresty
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť ...
  • 14.11.
  • 18645
  • 10

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
03:39
Wilson Wilkerson | Porovnanie konfigurátorov: Audi konfigurátor
If you’re someone who loves games built around accuracy and timing, ...
18.11
Realita____ | Povinné nabíjanie plug-in hybridov? Reálne emisie sú 5-krát vyššie, než udávajú výrobcovia
Opäť toho blázna robíš zo seba, lebo to sa predsa nevylučuje, ...
18.11
RoboTron | Koniec jednej éry: najrýchlejšie diaľnice na svete v ohrození?
zrejme im vadi, ze nemozu ist 130 vkuse v lavom pruhu. je to sice ...
18.11
Realita____ | Povinné nabíjanie plug-in hybridov? Reálne emisie sú 5-krát vyššie, než udávajú výrobcovia
Lebo malomyseľným ľuďom sa pravda-realita ktorú nechcú počuť ...
18.11
Realita____ | Je to potvrdené: tento trajekt a autá zhoreli kvôli elektromobilu, úrady sa to snažili utajiť!
Áno, že žijem v realite. Nech sa páči vyjadri svoj názor že sa ...
18.11
RoboTron | Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
mam skodovku z roku 2016 a ta pocas dna, ked svieti denne svietenie a ...
18.11
Jano-NR | Povinné nabíjanie plug-in hybridov? Reálne emisie sú 5-krát vyššie, než udávajú výrobcovia
Topspídový blázon má k PHEV ambivalentný vzťah. Keď potrebuje ...
18.11
Jano-NR | Povinné nabíjanie plug-in hybridov? Reálne emisie sú 5-krát vyššie, než udávajú výrobcovia
Prečo dostal Fantomas mínusky? Veď opísal správne využtie ...
18.11
Nikt0 | Sú elektromobily príliš rýchle? Pripravuje sa obmedzenie, ktoré vás prekvapí!
Je to tak. Ked sa na okreske rozhodnem predbiehat pomalsie jazdiacu ...
18.11
Jano_1987 | Ako sú na tom nové Porsche a spoľahlivosť? Consumer Reports 2025 odhalil výsledky
Kúpil si luxusné športové auto, ktoré ako nové bežne stálo ...
Z nášho youtube
122000
Odberateľov
TEST RENAULT R4 - prekvapenia nekončia 🤫

4815

TEST VW GOLF R333 - je na každý deň? nie! je na celý rok! 😉

17877

TEST BMW X3 40d G45 - skvelá zbytočnosť 😉

16264

Na opravu škody sa "NEČAKÁ". Diely dodajú do 24h - od Chebu po Kráľovský Chlmec

4857

JAZDA NISSAN LEAF III - malý s veľkým 😉

15508

MAROŠ a MULDIX to pos**li - ty AMG Experience zvládneš lepšie 🙃 (@muldix)

15159

Aká je spoľahlivosť motorov PureTech? JAZDENKA Citroën C3 III. gen (2017 až 2024)

13894

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa