TopSpeed.sk
  • 50t fans
  • 35t fans
  • 122t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!
  • Peter ŠTURDÍK
  • 05.08.2013
  • Autor
  • 16
Dnes je nedeľa, 07.12.2025
Meniny má Ambróz - význam mena

Tak táto správa poteší všetkých vodičov, čo musia križovať tento dôležitý most v hlavnom meste SR (dlhý je 761m a staval sa v rokoch 1985-1991). Teda nie len tých, čo tu žijú a pravidelne hromžia na jeho už dnes nedostatočnú kapacitu, ale aj tých, čo musia chtiac-nechtiac absolvovať povinnú jazdu po bratislavskom obchvate. Samozrejme, nič sa nebude dostavovať, pretože finta je v tom, že z odstavného pruhu sa spraví normálny, jazdný, tretí v poradí. Práce sa už začali a majú skončiť 10. augusta, teda už o pár dní. Táto zmena pomôže najmä situácií, keď sa 1/4 mesta (teda všetko od Karlovej Vsi nahor) vyberie v rannej špičke na obchvat a poobede späť. Čiže pribudne plynulé a priame napojenie na diaľnicu D1 a D2 bez nutnosti vjazdu do cestného lievika.

 

Dúfame teda, že táto zmena pomôže zlej dopravnej situácií a že onedlho sa niečo podobné stane aj pri vjazde do BA od Trnavy. Kto tade chodíte tak viete, že dva jazdné pruhy sú v týchto miestach ako zlý vtip...

 

A ako bonus pripájame toto video. Skočte na 3m06s a uvidíte, ako sa tento most staval. Zábery sú z roku 1987, keď existovali ešte len základy a o dnešných kapacitných problémoch sa ešte nevedelo.

Peter ŠTURDÍK
  • Peter ŠTURDÍK
  • Publikovane: 05.08.2013
Zdieľať
  • 16
OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!
01.11.

OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 0

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby
05.11.

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Novinky
  • 1



Vosveteit.sk

Svetová vedecká bomba. Vedci odhalili gén, ktorý bránil ľudským bunkám prežiť v zvieratách. Takto to využijeme!

Svetová vedecká bomba. Vedci odhalili gén, ktorý bránil ľudským bunkám prežiť v zvieratách. Takto to využijeme!

Sme na prahu éry, kedy budeme žiť zásadne dlhšie. Vedci odhalili mechanizmus, ktorý dokáže spomaliť starnutie...

Sme na prahu éry, kedy budeme žiť zásadne dlhšie. Vedci odhalili mechanizmus, ktorý dokáže spomaliť starnutie...

Pred viac ako 50-miliónmi rokov dostali rastliny tvrdú ranu a scenár sa opakuje. Hrozí, že sa zlomia pod...

Pred viac ako 50-miliónmi rokov dostali rastliny tvrdú ranu a scenár sa opakuje. Hrozí, že sa zlomia pod...

Nová nanovakcína: Toto môže byť najväčší posun v onkológii za roky. Agresívne nádory mizli a metastázy sa...

Nová nanovakcína: Toto môže byť najväčší posun v onkológii za roky. Agresívne nádory mizli a metastázy sa...

Google bude tvoj Android telefón aktualizovať častejšie než doteraz. Hlási aj ďalšie zmeny, ktoré sa dostanú...

Google bude tvoj Android telefón aktualizovať častejšie než doteraz. Hlási aj ďalšie zmeny, ktoré sa dostanú...

Európska únia ti vráti peniaze, ak si sa stal obeťou podvodu: Toto sú zmeny, ktoré zasiahnu finančný sektor

Európska únia ti vráti peniaze, ak si sa stal obeťou podvodu: Toto sú zmeny, ktoré zasiahnu finančný sektor

Tvoj mobil má plné úložisko a reaguje pomaly? Android ukrýva trik, ktorý okamžite uvoľní stovky megabajtov a...

Tvoj mobil má plné úložisko a reaguje pomaly? Android ukrýva trik, ktorý okamžite uvoľní stovky megabajtov a...

EÚ chystá digitálny dohľad, aký Európania ešte nezažili. Toto môže úplne zmeniť tvoje súkromie

EÚ chystá digitálny dohľad, aký Európania ešte nezažili. Toto môže úplne zmeniť tvoje súkromie

Vedelisteze.sk

Ľudské roky psa si rátal celú dobu zle. Vedci priniesli nový vzorec, ktorý ukazuje, koľko ľudských rokov má...

Ľudské roky psa si rátal celú dobu zle. Vedci priniesli nový vzorec, ktorý ukazuje, koľko ľudských rokov má...

Gazdina radí, ako pripraviť najlepšiu grilovanú cviklu, po ktorej sa len tak zapráši! Takto ju pripravujú...

Gazdina radí, ako pripraviť najlepšiu grilovanú cviklu, po ktorej sa len tak zapráši! Takto ju pripravujú...

Väčšina vodičov túto ikonu v aute ignoruje. V tejto situácii sa jediným stlačením vyhneš šmyku aj zhoreným...

Väčšina vodičov túto ikonu v aute ignoruje. V tejto situácii sa jediným stlačením vyhneš šmyku aj zhoreným...

Tvoj pes ťa ignoruje na prechádzke? Toto je dôvod a trik, ktorým ho dostaneš späť k sebe v sekunde, prezrádza...

Tvoj pes ťa ignoruje na prechádzke? Toto je dôvod a trik, ktorým ho dostaneš späť k sebe v sekunde, prezrádza...

Máš psa, ktorý sa ti vymkol spod kontroly? Tréner psov ukázal, kde robíš chybu a ako to napraviť

Máš psa, ktorý sa ti vymkol spod kontroly? Tréner psov ukázal, kde robíš chybu a ako to napraviť

Tvoje auto žerie palivo ako divé? Často za to môže táto nenápadná súčiastka, ktorá dokáže zvýšiť spotrebu až o...

Tvoje auto žerie palivo ako divé? Často za to môže táto nenápadná súčiastka, ktorá dokáže zvýšiť spotrebu až o...

Klepanie ojnice je najhorší zvuk, aký môžeš v aute počuť. Motor sa v tej chvíli doslova ničí zvnútra. Takto to...

Klepanie ojnice je najhorší zvuk, aký môžeš v aute počuť. Motor sa v tej chvíli doslova ničí zvnútra. Takto to...

Pleseň v kúpeľni sa rýchlo vracia aj po čistení. Tento domáci trik ti pomôže problém konečne vyriešiť

Pleseň v kúpeľni sa rýchlo vracia aj po čistení. Tento domáci trik ti pomôže problém konečne vyriešiť

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 16
Peter ŠTURDÍK

Peter ŠTURDÍK

- ďalšie články od autora
  • Test Volvo V40 D4 AT R-design Kinetic
  • Opustil nás Paul Walker alias Brian O Conner zo série Rýchlo a ...
  • Chystáte sa na Južný pól? Tak si zoberte tento Hilux 6x6!
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

16 komentárov

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 16:27

M 70.00

Jednoznačne palec hore, aj keď to ide na úkor bezpečnosti a odstavného pruhu. Rovnaké riešenie ako naša trojprúdovka, ale iste lepšie, než sedieť zo zalošenými rukami a čakať čo bude...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

(ne)cestny inzinier 05.08.13 18:54

(

@MaroS TopSpeed.skNa ukor odstavneho pruhu ano. Na ukor bezpecnosti? Toto by ste museli dokazat studiou, ci jednoznacne zlepsenie plynulosti v danom useku nebude vacsim bezpecnostnym benefitom, ako aktualny lievik sposobujuci harmonikovy efekt v plynulosti dopravy ergo podstatne vacsie riziko kolizii tlaciacich sa aut.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:51

M 70.00

@(ne)cestny inzinierAsi sme sa nepochopili, píšem predsa, že som jednoznačne za. Obavy ohľadne bezpečnosti som vyjadril v súvislosti s chýbajúcím priestorom odstaviť pokazené (nabúrané) autá. Plynulosť a priepustnosť jednoznačne chválim a teším sa na toto riešenie. Rovnako ako z 3prúdovej diaľnice. No je jasné, že ani jedno z toho nie je plnohodnotné a asi ani kolaudovateľné riešenie. Preto má D1 stále oranžové značenie - lebo stavba... :)

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:27

5 82.00

@MaroS TopSpeed.skMaros a ako je to s meranim a pokutovanim na verejnej komunikacii vo vystavbe?

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 0
Odpovedať

martin Registrovaný uživateľ 06.08.13 08:31

M
91.00

@555myslim, ze nemaju pravo, Kubo s nimi v tomto zmysle dost slusne vyjebal.

Jazdím na: Volvo , Hyundai , Volvo
  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 05.08.13 18:10

J
55.00

ja s takymto riesenim nesuhlasim. a ani po "dialnici" BA-TT nejazdim v pravej lajne, teda v pase smrti. staci 3 sekundy nepozornosti a uz ste nalozeny v aute, ktore ma nejaku poruchu, alebo vas sunda kamion ak tam stojite vy...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 05.08.13 18:50

(

@JozefTSA to chodite po tej dialnici vyse 300km/h, alebo z akeho dovodu nestihate reagovat na stojace auta na useku s kilometrovym rozhladom vpred? Ako riesite jazdu na okresnych cestach s este uzsimi jazdnymi pruhmi a uplne absentujucou spevnenou krajnicou, nieto este s odstavnym pruhom? Ako sa spravate v dialnicnych tuneloch, kde taktiez absentuje odstavny pruh?
Viem, vela otazok, ale Vasa odpoved v sebe nesie mnozstvo dalsich otaznikov.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:56

M 70.00

@Investigativny vodicNo, ak má mať problém s "náhlou prekážkou" vodič osobného auta v pravom jazdnom pruhu na D1, tak buď ide mimoriadne rýchlo, alebo nedodržuje min. bezpečnú vzdialenosť 2s. Bežne jazdím celkom napravo a ešte som snáď nemal jedinú krízovku. Naopak, lezú mi na nervy vodiči, ktorí drepia v strednom! S údivom zisťujem, že môj kolega je jeden z nich :)


Vieme však, že TIRák (fú, jaké staré slovo) na diaľnici bachne tempomat a vedeniu vozidla sa venuje minimálne. Bežná prax je sledovanie TV, príprava jedla, či prechádzky po kabíne. V tom prípade by som ozaj nechcel mať nepojazdné auto v pravom pruhu.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

jozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 13:42

J
55.00

@Investigativny vodics kilometrovym prehladom dopredu? tak potom mi poradte o akom case tam jazdite vy. v tuneli sa nejazdi 110 pokial viem, rovnako ako na okreskach. keby som bol tak strasne "od veci" ako reagujete, tak by sa tam uz nestala smrtelna nehoda. prave preto, ze stal odstaveny v pravom pase..mne pripada trojprudove riesenie nebezpecne a moj nazor mi nevyhovorite.skuste si tam odstavit auto vy a chodte dat trojuholnik za auto ako vyhlaska kaze. vela zabavy

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 06.08.13 19:48

(

@jozefTSJa vam nic nechcem vyhovorit, podla formulacii myslienok ste zjavne nepoucitelny a nedate si vyhovorit svoju "pravdu". Ale odpovedali ste mi na otazku. To, ze v dialnicnych tuneloch a na okreskach vas nerusi absencia odstavneho pruhu je z dovodu, ze tam sa auta pohybuju len 90kou a na BA-TT dialnici 110. Dakujem za odpoved. Je zaujimave, ako velmi tento rozdiel v rychlosti posobi psychologicky na ludi a ich mozog je nadmerne zatazeny zvladanim viacerych cinnosti pri takejto rychlosti auta.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 22:27

J
55.00

@Investigativny vodictak podla vasej poslednej vety - dakujem za jemnu urazku. kde som urazil ja vas mi este napiste?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 06:27

(

@JozefTSNikde ste ma neurazili, preco sa pytate? Ani ja som sa Vas nijako nechcel dotknut, ale pochopil som to tak, ze to, co Vas pri 90ke nerusi a neohrozuje, predstavuje pre Vas pri 110ke do tej miery zvysene riziko, ze radsej porusujete dopravny predpis. Tak predpokladam, ze je to z dovodu pretazenia mozgovej kapacity pri danej rychlosti, kedy si uz netrufate s bezpecnou rezervou zvladat dopravne situacie, ktore by ste este v 90ke zvladali. A to je efekt, ktory sa dostavuje u kazdeho sofera, aj u tych najlepsich pretekarov, kedy nad urcitu rychlost straca mozog schopnost vyhodnocovat v realnom case vsetky podnety a jazda sa stava menej bezpecnou. Vy ste si to na sebe pri 110ke vsimli a urobili ste aspon to, ze ste sa preradili pre Vas do pocitovo bezpecnejsieho stredneho pruhu.
Je ale pravda, ze po spravnosti by som Vam mal odporucit znizit rychlost na pre Vas bezpecnu 90ku a preradit sa do praveho pruhu. Ale chapem, ze kazdy vodic je v prvom rade egoista a jazdi skor tak, ako chce, a nie tak, ako by mal. Cize si uvedomujem, ze takato rada by Vas akurat provokovala.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 07.08.13 07:47

J
55.00

@Investigativny vodictak ok, bavite ma hned z rana. takze podla vas vlastne kazdy, kto jazdi v strednom pase ma obmedzenu mozgovu kapacitu, pretoze nezvlada 110km/h? no vyborne. tak ja vam rozpisem ten dovod, ktory som uz spominal - v strednom pase jazdim ja a mozno i vela dalsich vodicov, pretoze nemam najmensi dovod verit vodicom iducim za mnou, ze ked ja kvoli prekazke v pravom pruhu zastavim na dialnici, tak oni sa venuju riadeniu dostatocne a zastavia tiez a nenaburaju ma v plnej rychlosti. (zastavenie na nulu sa vam sice moze stat i v inom pase, to je ale uz dopravna zapcha a to clovek vidi i periferne ak sa zrovna nevenuje 100% riadeniu.) zatial co zastaveny jeden pas tak do oci nebije (ak idete v nom) a potom problemy s obiehanim stojaceho auta pri tolerancii inych vodicov iducich v rychlejsom pase je tiez slusny oriesok. takze je to iba kvoli bezpecnosti mojej vlastnej s tym, ze ja sa nechcem nechat ohrozovat najma nezodpovednymi vodicmi za mnou. no dufam, ze teraz som vam to uz dostatocne ozrejmil a ze s vasim brisknym intelektom, podla sposobu ako ste pisal komentar a neprestal byt ustipacny, tak ste to aj pochopil a snad rozumel...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 19:37

(

@JozefTSDovolim si tvrdit, ze v situacii, ked jeden pruh ostane na dialnici stat, sa v extremne kratkom case pritrafi to iste aj v pruhu susednom kvoli pripajaniu sa aut z nulovej, respektive velmi nizkej rychlosti. Je otazka, v ktorom pruhu je v takej situacii bezpecnejsie byt. Ci v strednom, do ktoreho sa nadmerne pchaju auta s velkymi rozdielmi rychlosti, alebo v pravom, kde je prekazka, no auta skor uvolnuju priestor a pruh sa vyprazdnuje.
Cize po velmi kratkej chvili by to v mieste zuzenia stalo, respektive vyrazne spomalilo napriec vsetkymi pruhmi. To su jednoduche zakonitosti toku premavky, kde sa na jazdne pruhy neda nahliadat ako na oddelene dopravny systemy, ale ako na jeden system s vnutornymi interakciami. Takze jazdou v strednom pruhu si sice "kupujete" zdanlivu bezpecnost, vo vysledku vsak akurat znizujete priepustnost cesty a problemy sa Vam tam mozu pritrafit uplne rovnako.

andynr: Na com jazdim? Mam korporatne vozidlo Skodu 120 GL svetlohnedej farby s manualnou patstupnovou prevodovkou, siberom a radiom znacky Pioneer. Priniesla Vam tato informacia nejaku pridanu hodnotu k tejto teme? Ideme sa kadrovat?

  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:29

5 82.00

Pravy pruh negujem z prozaickejsieho dovodu, jeho kvalita je o dost zalostnejsia, ako tych dvoch povodnych.

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 1
Odpovedať

andynr 07.08.13 08:41

(

Ak mi dovolíte sa spýtat,na čom jazdí pán investigatívny vodič(ak to nie je utajovaná skutočnosť)?

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je nedeľa, 07.12.2025
Meniny má Ambróz - význam mena
profi-car.sk
Akcia Bioplyn: Namiesto 10 tisíc vodíkových kamiónov ostala niekoľkomiliónová sekera
Akcia Bioplyn: Namiesto 10 tisíc vodíkových kamiónov ostala niekoľkomiliónová sekera
  • 07.12.
Ako vybrať lesnícky navijak pre menšie hospodárstvo
Ako vybrať lesnícky navijak pre menšie hospodárstvo
  • 06.12.
Pásové vs kolesové nakladače: Čo sa viac oplatí na dlhodobý prenájom?
Pásové vs kolesové nakladače: Čo sa viac oplatí na dlhodobý prenájom?
  • 06.12.
Ako vybrať minibager pre malú stavebnú firmu
Ako vybrať minibager pre malú stavebnú firmu
  • 05.12.
Prečo moderné kamióny trpia na zanášanie EGR už po 150 tisíc km?
Prečo moderné kamióny trpia na zanášanie EGR už po 150 tisíc km?
  • 05.12.

Podobné články

Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie ...
  • včera
  • 2593
  • 14
Máte pocit, že váš brzdový pedál mäkne? Detail, vďaka ktorému bude brzdenie ostrejšie a presnejšie
Máte pocit, že váš brzdový pedál mäkne? Detail, vďaka ...
  • 05.12.
  • 3117
  • 3
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na automobilový Olymp!
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na ...
  • 05.12.
  • 5834
  • 21
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na automobilový Olymp!
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na ...
  • 05.12.
  • 5834
  • 21
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na automobilový Olymp!
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na ...
  • 05.12.
  • 5834
  • 21
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na automobilový Olymp!
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na ...
  • 05.12.
  • 5834
  • 21
Ako riešiť mikrospánok? Jednoduché návyky mu môžu zabrániť
Ako riešiť mikrospánok? Jednoduché návyky mu môžu zabrániť
  • 05.12.
  • 461
  • 4

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na automobilový Olymp!
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na ...
  • 05.12.
  • 5834
  • 21
Ďalšie zdražovanie PZP aj havarijného poistenia. O koľko viac zaplatíte od januára 2026?
Ďalšie zdražovanie PZP aj havarijného poistenia. O koľko viac ...
  • 04.12.
  • 5219
  • 1
Farebnosť áut sa vytráca: Prečo všetky nové modely vyzerajú ako klony?
Farebnosť áut sa vytráca: Prečo všetky nové modely vyzerajú ...
  • 04.12.
  • 3728
  • 22
Máte pocit, že váš brzdový pedál mäkne? Detail, vďaka ktorému bude brzdenie ostrejšie a presnejšie
Máte pocit, že váš brzdový pedál mäkne? Detail, vďaka ...
  • 05.12.
  • 3117
  • 3
Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie ...
  • včera
  • 2593
  • 14
Otočka o 180 stupňov: Európska únia chce zrušiť zákaz spaľovacích motorov od 2035!
Otočka o 180 stupňov: Európska únia chce zrušiť zákaz ...
  • 02.12.
  • 52800
  • 64
Nová taktika zlodejov na čerpacích staniciach
Nová taktika zlodejov na čerpacích staniciach
  • 03.12.
  • 29995
  • 9
Zemetrasenie v Jaguare: šéfdizajnéra zodpovedného za premenu značky vyviedla z firmy eskorta!
Zemetrasenie v Jaguare: šéfdizajnéra zodpovedného za premenu ...
  • 03.12.
  • 24381
  • 8
Viete, že za ďakovanie výstražnými svetlami hrozí pokuta?
Viete, že za ďakovanie výstražnými svetlami hrozí pokuta?
  • 04.12.
  • 6314
  • 13
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na automobilový Olymp!
Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na ...
  • 05.12.
  • 5834
  • 21
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych miestach alebo len ťahať peniaze?
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych ...
  • 24.11.
  • 74615
  • 24
Otočka o 180 stupňov: Európska únia chce zrušiť zákaz spaľovacích motorov od 2035!
Otočka o 180 stupňov: Európska únia chce zrušiť zákaz ...
  • 02.12.
  • 52800
  • 64
Nová taktika zlodejov na čerpacích staniciach
Nová taktika zlodejov na čerpacích staniciach
  • 03.12.
  • 29995
  • 9
Zemetrasenie v Jaguare: šéfdizajnéra zodpovedného za premenu značky vyviedla z firmy eskorta!
Zemetrasenie v Jaguare: šéfdizajnéra zodpovedného za premenu ...
  • 03.12.
  • 24381
  • 8
Tunel Višňové stále nemá dôležitý technický prvok. Vyriešia to do decembrového otvorenia?
Tunel Višňové stále nemá dôležitý technický prvok. Vyriešia ...
  • 29.11.
  • 17949
  • 0

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
10:29
Občan-X | Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Dnes pachaju Slovaci mohutne osobne existencne samovraždy ktore sa v ...
10:05
ľuboš | Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Hups, pardon, v Nemecku je to TÜV, Dekra je sukromna firma, zle som ...
10:04
sas45 | Test jazdenky Škoda Yeti
Conquer territory in Paper io 2 as you glide across the map, create ...
10:01
ľuboš | Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
By som sa necudoval, ak by za tieto navrhy lobovala DEKRA, ktora ...
09:19
Jano_1987 | Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Povedal človek, čo lieta v zime do teplých krajín.
09:13
realita- | Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
A ty neškodíš dokonca len z rozmaru a vedome,keď na dovolenky ...
09:00
Fero22322 | Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
U nas vo firme kazde 3 mesiace treba spravit kontrolu vsetkych ...
08:44
cct | Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Pozeráš sa na vec z nesprávneho uhla pohľadu. To ty si ten, kto ...
08:36
Jano-NR | Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Má to prínos škodiť. To je cct filozofia, škodiť luďom až ...
08:12
Fk | Nová Toyota GR GT, GR GT3 a Lexus LFA oficiálne: japonský útok na automobilový Olymp!
Samozrejme ze do muzea a sukromnych zbierok. Kedze ta GT3 bude mat o ...
Z nášho youtube
122000
Odberateľov
RENAULT AUSTRAL vs KIA SPORTAGE - ALEX vs CIGI - Kto z koho?

15234

Výkon S5, spotreba TDI - TEST AUDI A5 Avant e-hybrid

9949

Bol prechod z V6 na R6 motory správny? Jazdený Mercedes E W213 (2016 - 2023)

9804

TEST TESLA Y Performance - 630 k a 750 Nm za 60 tisíc €

33358

TEST HONDA CIVIC 11G - lásku nevidíš, ale cítiš

13161

TEST KIA K4 - nástupca Ceedu akého sme fakt nečakali 😵‍💫

39902

JAZDA RENAULT CLIO 6 - LPG, hybrid, manuál, automat a spotreba pod 4 l/100 km?! 🤔

18253

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa