TopSpeed.sk
  • 48t fans
  • 35t fans
  • 122t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!
  • Peter ŠTURDÍK
  • 05.08.2013
  • Autor
  • 16
Dnes je piatok, 21.11.2025
Meniny má Elvíra - význam mena

Tak táto správa poteší všetkých vodičov, čo musia križovať tento dôležitý most v hlavnom meste SR (dlhý je 761m a staval sa v rokoch 1985-1991). Teda nie len tých, čo tu žijú a pravidelne hromžia na jeho už dnes nedostatočnú kapacitu, ale aj tých, čo musia chtiac-nechtiac absolvovať povinnú jazdu po bratislavskom obchvate. Samozrejme, nič sa nebude dostavovať, pretože finta je v tom, že z odstavného pruhu sa spraví normálny, jazdný, tretí v poradí. Práce sa už začali a majú skončiť 10. augusta, teda už o pár dní. Táto zmena pomôže najmä situácií, keď sa 1/4 mesta (teda všetko od Karlovej Vsi nahor) vyberie v rannej špičke na obchvat a poobede späť. Čiže pribudne plynulé a priame napojenie na diaľnicu D1 a D2 bez nutnosti vjazdu do cestného lievika.

 

Dúfame teda, že táto zmena pomôže zlej dopravnej situácií a že onedlho sa niečo podobné stane aj pri vjazde do BA od Trnavy. Kto tade chodíte tak viete, že dva jazdné pruhy sú v týchto miestach ako zlý vtip...

 

A ako bonus pripájame toto video. Skočte na 3m06s a uvidíte, ako sa tento most staval. Zábery sú z roku 1987, keď existovali ešte len základy a o dnešných kapacitných problémoch sa ešte nevedelo.

Peter ŠTURDÍK
  • Peter ŠTURDÍK
  • Publikovane: 05.08.2013
Zdieľať
  • 16
OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!
01.11.

OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 0

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby
05.11.

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Novinky
  • 0



Vosveteit.sk

Zabudni na lítium a vanádium. Vedci tvrdia, že našli riešenie problému s drahými kovmi

Zabudni na lítium a vanádium. Vedci tvrdia, že našli riešenie problému s drahými kovmi

POZOR! Populárny Wi-Fi router medzi Slovákmi je deravý ako rešeto. Je to brána pre hackerov a bezpečnostnú...

POZOR! Populárny Wi-Fi router medzi Slovákmi je deravý ako rešeto. Je to brána pre hackerov a bezpečnostnú...

Roboti už čoskoro uvidia svet ako my. Mäkké stroje dostanú „živé“ oči, ktoré sa dokážu zaostriť úplne samé

Roboti už čoskoro uvidia svet ako my. Mäkké stroje dostanú „živé“ oči, ktoré sa dokážu zaostriť úplne samé

Takto môžeš skontrolovať svoj telefón, či v ňom nemáš spyware. V našom prípade klávesnica posielala z mobilu...

Takto môžeš skontrolovať svoj telefón, či v ňom nemáš spyware. V našom prípade klávesnica posielala z mobilu...

Najväčší paradox internetu, mladí používajú slabšie heslá ako ich starí rodičia

Najväčší paradox internetu, mladí používajú slabšie heslá ako ich starí rodičia

Godeal24 Black Friday Sale je online: Celoživotná licencia Office 2021 Pro za 29€ a Win 11 Pro len za 12€!

Godeal24 Black Friday Sale je online: Celoživotná licencia Office 2021 Pro za 29€ a Win 11 Pro len za 12€!

Najslávnejšia americká jadrová elektráreň ožíva. Trump jej dal miliardu, AI centrá žerú toľko energie, že ju...

Najslávnejšia americká jadrová elektráreň ožíva. Trump jej dal miliardu, AI centrá žerú toľko energie, že ju...

Netflix sa pred koncom novembra zbláznil. Chystá nálož filmov a seriálov, ktoré stoja za pozretie

Netflix sa pred koncom novembra zbláznil. Chystá nálož filmov a seriálov, ktoré stoja za pozretie

Vedelisteze.sk

Vieš, prečo máme zuby múdrosti? Skutočný dôvod, prečo máme tieto „problémové zuby“, ťa zaručene prekvapí

Vieš, prečo máme zuby múdrosti? Skutočný dôvod, prečo máme tieto „problémové zuby“, ťa zaručene prekvapí

Väčšina šoférov nechápe, prečo auto slabne. Toto skryté poškodenie ničí motor pomaly a draho

Väčšina šoférov nechápe, prečo auto slabne. Toto skryté poškodenie ničí motor pomaly a draho

Vieš, prečo sa prejedáš, keď si pod stresom, hoci nie si hladný? Toto sa v tom momente odohráva v tvojom mozgu...

Vieš, prečo sa prejedáš, keď si pod stresom, hoci nie si hladný? Toto sa v tom momente odohráva v tvojom mozgu...

Vieš, prečo sa nám po zobudení zahmlieva zrak a pár sekúnd vôbec nevidíme ostro?

Vieš, prečo sa nám po zobudení zahmlieva zrak a pár sekúnd vôbec nevidíme ostro?

Prebudil si sa so stuhnutým krkom? Odborníci vysvetľujú, prečo to bolí a čo ti okamžite pomôže

Prebudil si sa so stuhnutým krkom? Odborníci vysvetľujú, prečo to bolí a čo ti okamžite pomôže

Tisíce domácností sušia doma prádlo na radiátore. Robíš to aj ty? Odborníci varujú pred hrozbami, ktoré si...

Tisíce domácností sušia doma prádlo na radiátore. Robíš to aj ty? Odborníci varujú pred hrozbami, ktoré si...

Ak toto robíš po jazde, tvoje turbo trpí. Mechanik varuje, že vodiči si ho ničia sami a pritom stačí jedna...

Ak toto robíš po jazde, tvoje turbo trpí. Mechanik varuje, že vodiči si ho ničia sami a pritom stačí jedna...

Toto nechce počuť nikto. Presne toto je dôvod, prečo každý jeden dúšok alkoholu zvyšuje tvoje riziko rakoviny

Toto nechce počuť nikto. Presne toto je dôvod, prečo každý jeden dúšok alkoholu zvyšuje tvoje riziko rakoviny

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 16
Peter ŠTURDÍK

Peter ŠTURDÍK

- ďalšie články od autora
  • Test Volvo V40 D4 AT R-design Kinetic
  • Opustil nás Paul Walker alias Brian O Conner zo série Rýchlo a ...
  • Chystáte sa na Južný pól? Tak si zoberte tento Hilux 6x6!
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

16 komentárov

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 16:27

M 68.00

Jednoznačne palec hore, aj keď to ide na úkor bezpečnosti a odstavného pruhu. Rovnaké riešenie ako naša trojprúdovka, ale iste lepšie, než sedieť zo zalošenými rukami a čakať čo bude...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

(ne)cestny inzinier 05.08.13 18:54

(

@MaroS TopSpeed.skNa ukor odstavneho pruhu ano. Na ukor bezpecnosti? Toto by ste museli dokazat studiou, ci jednoznacne zlepsenie plynulosti v danom useku nebude vacsim bezpecnostnym benefitom, ako aktualny lievik sposobujuci harmonikovy efekt v plynulosti dopravy ergo podstatne vacsie riziko kolizii tlaciacich sa aut.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:51

M 68.00

@(ne)cestny inzinierAsi sme sa nepochopili, píšem predsa, že som jednoznačne za. Obavy ohľadne bezpečnosti som vyjadril v súvislosti s chýbajúcím priestorom odstaviť pokazené (nabúrané) autá. Plynulosť a priepustnosť jednoznačne chválim a teším sa na toto riešenie. Rovnako ako z 3prúdovej diaľnice. No je jasné, že ani jedno z toho nie je plnohodnotné a asi ani kolaudovateľné riešenie. Preto má D1 stále oranžové značenie - lebo stavba... :)

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:27

5 82.00

@MaroS TopSpeed.skMaros a ako je to s meranim a pokutovanim na verejnej komunikacii vo vystavbe?

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 0
Odpovedať

martin Registrovaný uživateľ 06.08.13 08:31

M
91.00

@555myslim, ze nemaju pravo, Kubo s nimi v tomto zmysle dost slusne vyjebal.

Jazdím na: Volvo , Hyundai , Volvo
  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 05.08.13 18:10

J
55.00

ja s takymto riesenim nesuhlasim. a ani po "dialnici" BA-TT nejazdim v pravej lajne, teda v pase smrti. staci 3 sekundy nepozornosti a uz ste nalozeny v aute, ktore ma nejaku poruchu, alebo vas sunda kamion ak tam stojite vy...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 05.08.13 18:50

(

@JozefTSA to chodite po tej dialnici vyse 300km/h, alebo z akeho dovodu nestihate reagovat na stojace auta na useku s kilometrovym rozhladom vpred? Ako riesite jazdu na okresnych cestach s este uzsimi jazdnymi pruhmi a uplne absentujucou spevnenou krajnicou, nieto este s odstavnym pruhom? Ako sa spravate v dialnicnych tuneloch, kde taktiez absentuje odstavny pruh?
Viem, vela otazok, ale Vasa odpoved v sebe nesie mnozstvo dalsich otaznikov.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:56

M 68.00

@Investigativny vodicNo, ak má mať problém s "náhlou prekážkou" vodič osobného auta v pravom jazdnom pruhu na D1, tak buď ide mimoriadne rýchlo, alebo nedodržuje min. bezpečnú vzdialenosť 2s. Bežne jazdím celkom napravo a ešte som snáď nemal jedinú krízovku. Naopak, lezú mi na nervy vodiči, ktorí drepia v strednom! S údivom zisťujem, že môj kolega je jeden z nich :)


Vieme však, že TIRák (fú, jaké staré slovo) na diaľnici bachne tempomat a vedeniu vozidla sa venuje minimálne. Bežná prax je sledovanie TV, príprava jedla, či prechádzky po kabíne. V tom prípade by som ozaj nechcel mať nepojazdné auto v pravom pruhu.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

jozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 13:42

J
55.00

@Investigativny vodics kilometrovym prehladom dopredu? tak potom mi poradte o akom case tam jazdite vy. v tuneli sa nejazdi 110 pokial viem, rovnako ako na okreskach. keby som bol tak strasne "od veci" ako reagujete, tak by sa tam uz nestala smrtelna nehoda. prave preto, ze stal odstaveny v pravom pase..mne pripada trojprudove riesenie nebezpecne a moj nazor mi nevyhovorite.skuste si tam odstavit auto vy a chodte dat trojuholnik za auto ako vyhlaska kaze. vela zabavy

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 06.08.13 19:48

(

@jozefTSJa vam nic nechcem vyhovorit, podla formulacii myslienok ste zjavne nepoucitelny a nedate si vyhovorit svoju "pravdu". Ale odpovedali ste mi na otazku. To, ze v dialnicnych tuneloch a na okreskach vas nerusi absencia odstavneho pruhu je z dovodu, ze tam sa auta pohybuju len 90kou a na BA-TT dialnici 110. Dakujem za odpoved. Je zaujimave, ako velmi tento rozdiel v rychlosti posobi psychologicky na ludi a ich mozog je nadmerne zatazeny zvladanim viacerych cinnosti pri takejto rychlosti auta.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 22:27

J
55.00

@Investigativny vodictak podla vasej poslednej vety - dakujem za jemnu urazku. kde som urazil ja vas mi este napiste?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 06:27

(

@JozefTSNikde ste ma neurazili, preco sa pytate? Ani ja som sa Vas nijako nechcel dotknut, ale pochopil som to tak, ze to, co Vas pri 90ke nerusi a neohrozuje, predstavuje pre Vas pri 110ke do tej miery zvysene riziko, ze radsej porusujete dopravny predpis. Tak predpokladam, ze je to z dovodu pretazenia mozgovej kapacity pri danej rychlosti, kedy si uz netrufate s bezpecnou rezervou zvladat dopravne situacie, ktore by ste este v 90ke zvladali. A to je efekt, ktory sa dostavuje u kazdeho sofera, aj u tych najlepsich pretekarov, kedy nad urcitu rychlost straca mozog schopnost vyhodnocovat v realnom case vsetky podnety a jazda sa stava menej bezpecnou. Vy ste si to na sebe pri 110ke vsimli a urobili ste aspon to, ze ste sa preradili pre Vas do pocitovo bezpecnejsieho stredneho pruhu.
Je ale pravda, ze po spravnosti by som Vam mal odporucit znizit rychlost na pre Vas bezpecnu 90ku a preradit sa do praveho pruhu. Ale chapem, ze kazdy vodic je v prvom rade egoista a jazdi skor tak, ako chce, a nie tak, ako by mal. Cize si uvedomujem, ze takato rada by Vas akurat provokovala.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 07.08.13 07:47

J
55.00

@Investigativny vodictak ok, bavite ma hned z rana. takze podla vas vlastne kazdy, kto jazdi v strednom pase ma obmedzenu mozgovu kapacitu, pretoze nezvlada 110km/h? no vyborne. tak ja vam rozpisem ten dovod, ktory som uz spominal - v strednom pase jazdim ja a mozno i vela dalsich vodicov, pretoze nemam najmensi dovod verit vodicom iducim za mnou, ze ked ja kvoli prekazke v pravom pruhu zastavim na dialnici, tak oni sa venuju riadeniu dostatocne a zastavia tiez a nenaburaju ma v plnej rychlosti. (zastavenie na nulu sa vam sice moze stat i v inom pase, to je ale uz dopravna zapcha a to clovek vidi i periferne ak sa zrovna nevenuje 100% riadeniu.) zatial co zastaveny jeden pas tak do oci nebije (ak idete v nom) a potom problemy s obiehanim stojaceho auta pri tolerancii inych vodicov iducich v rychlejsom pase je tiez slusny oriesok. takze je to iba kvoli bezpecnosti mojej vlastnej s tym, ze ja sa nechcem nechat ohrozovat najma nezodpovednymi vodicmi za mnou. no dufam, ze teraz som vam to uz dostatocne ozrejmil a ze s vasim brisknym intelektom, podla sposobu ako ste pisal komentar a neprestal byt ustipacny, tak ste to aj pochopil a snad rozumel...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 19:37

(

@JozefTSDovolim si tvrdit, ze v situacii, ked jeden pruh ostane na dialnici stat, sa v extremne kratkom case pritrafi to iste aj v pruhu susednom kvoli pripajaniu sa aut z nulovej, respektive velmi nizkej rychlosti. Je otazka, v ktorom pruhu je v takej situacii bezpecnejsie byt. Ci v strednom, do ktoreho sa nadmerne pchaju auta s velkymi rozdielmi rychlosti, alebo v pravom, kde je prekazka, no auta skor uvolnuju priestor a pruh sa vyprazdnuje.
Cize po velmi kratkej chvili by to v mieste zuzenia stalo, respektive vyrazne spomalilo napriec vsetkymi pruhmi. To su jednoduche zakonitosti toku premavky, kde sa na jazdne pruhy neda nahliadat ako na oddelene dopravny systemy, ale ako na jeden system s vnutornymi interakciami. Takze jazdou v strednom pruhu si sice "kupujete" zdanlivu bezpecnost, vo vysledku vsak akurat znizujete priepustnost cesty a problemy sa Vam tam mozu pritrafit uplne rovnako.

andynr: Na com jazdim? Mam korporatne vozidlo Skodu 120 GL svetlohnedej farby s manualnou patstupnovou prevodovkou, siberom a radiom znacky Pioneer. Priniesla Vam tato informacia nejaku pridanu hodnotu k tejto teme? Ideme sa kadrovat?

  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:29

5 82.00

Pravy pruh negujem z prozaickejsieho dovodu, jeho kvalita je o dost zalostnejsia, ako tych dvoch povodnych.

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 1
Odpovedať

andynr 07.08.13 08:41

(

Ak mi dovolíte sa spýtat,na čom jazdí pán investigatívny vodič(ak to nie je utajovaná skutočnosť)?

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je piatok, 21.11.2025
Meniny má Elvíra - význam mena
profi-car.sk
Ford Pro ukázal v Bratislave elektrifikovanú flotilu od Transitu po Ranger
Ford Pro ukázal v Bratislave elektrifikovanú flotilu od Transitu po Ranger
  • 21.11.
Regenerácia DPF na kamióne: Čo robiť, keď systém hlási problém?
Regenerácia DPF na kamióne: Čo robiť, keď systém hlási problém?
  • 21.11.
Viete, čo je tzv. šrotovné? Na konci roka zaň môžete dostať slušnú odmenu
Viete, čo je tzv. šrotovné? Na konci roka zaň môžete dostať slušnú odmenu
  • 20.11.
Ako predĺžiť životnosť bŕzd na kamióne
Ako predĺžiť životnosť bŕzd na kamióne
  • 19.11.
Ako znížiť spotrebu nákladných áut počas zimy
Ako znížiť spotrebu nákladných áut počas zimy
  • 18.11.

Podobné články

Ďalšie nové AUDI E SUV bez štyroch kruhov. Aj táto novinka má bližšie k MG ako Audi!
Ďalšie nové AUDI E SUV bez štyroch kruhov. Aj táto novinka má ...
  • dnes
  • 331
  • 0
Ďalšie nové AUDI E SUV bez štyroch kruhov. Aj táto novinka má bližšie k MG ako Audi!
Ďalšie nové AUDI E SUV bez štyroch kruhov. Aj táto novinka má ...
  • dnes
  • 331
  • 0
Hyundai sa prekonáva: superšport Genesis Magma GT je novinka proti McLarenu a Ferrari!
Hyundai sa prekonáva: superšport Genesis Magma GT je novinka proti ...
  • dnes
  • 787
  • 0
Hyundai sa prekonáva: superšport Genesis Magma GT je novinka proti McLarenu a Ferrari!
Hyundai sa prekonáva: superšport Genesis Magma GT je novinka proti ...
  • dnes
  • 787
  • 0
Hyundai sa prekonáva: superšport Genesis Magma GT je novinka proti McLarenu a Ferrari!
Hyundai sa prekonáva: superšport Genesis Magma GT je novinka proti ...
  • dnes
  • 787
  • 0
BMW iX3 prešlo bez nabíjania 1000 km, ale úplne jednoduché to nebolo
BMW iX3 prešlo bez nabíjania 1000 km, ale úplne jednoduché to ...
  • dnes
  • 254
  • 0
BMW iX3 prešlo bez nabíjania 1000 km, ale úplne jednoduché to nebolo
BMW iX3 prešlo bez nabíjania 1000 km, ale úplne jednoduché to ...
  • dnes
  • 254
  • 0

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Nová Honda Prelude má slovenskú cenu. Športové kupé nedá techniku lacno
Nová Honda Prelude má slovenskú cenu. Športové kupé nedá ...
  • včera
  • 3914
  • 0
Nové Porsche Cayenne Electric oficiálne. V najsilnejšej verzii Turbo má až 1156 koní!
Nové Porsche Cayenne Electric oficiálne. V najsilnejšej verzii ...
  • 19.11.
  • 2776
  • 28
Je koniec, toto je posledný Ford Focus! Náhrada je na ceste, aj keď s ňou už nikto nepočítal
Je koniec, toto je posledný Ford Focus! Náhrada je na ceste, aj ...
  • 19.11.
  • 2452
  • 2
Nový Jeep Recon oficiálne. S vetrom, pieskom a blatom vo vlasoch?!
Nový Jeep Recon oficiálne. S vetrom, pieskom a blatom vo vlasoch?!
  • 19.11.
  • 2323
  • 1
Navigačný omyl roka? Cesta k doktorovi sa zmenila na eurotrip
Navigačný omyl roka? Cesta k doktorovi sa zmenila na eurotrip
  • 19.11.
  • 1427
  • 6
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky ...
  • 17.11.
  • 38341
  • 42
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s novým návrhom
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s ...
  • 16.11.
  • 14366
  • 14
Nová Omoda 9 SHS: čínsky plug-in hybrid s výkonom viac ako 500 koní má slovenské ceny
Nová Omoda 9 SHS: čínsky plug-in hybrid s výkonom viac ako 500 ...
  • 17.11.
  • 5448
  • 1
Sú elektromobily príliš rýchle? Pripravuje sa obmedzenie, ktoré vás prekvapí!
Sú elektromobily príliš rýchle? Pripravuje sa obmedzenie, ktoré ...
  • 16.11.
  • 4002
  • 59
Test Volkswagen Tayron 2.0 TSI: Má nahradiť Touareg, V6 ale neponúkne
Test Volkswagen Tayron 2.0 TSI: Má nahradiť Touareg, V6 ale ...
  • 16.11.
  • 3952
  • 4
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky ...
  • 17.11.
  • 38341
  • 42
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť drakonické tresty
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť ...
  • 14.11.
  • 20748
  • 10
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 18247
  • 12
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s novým návrhom
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s ...
  • 16.11.
  • 14366
  • 14
Vodiči, pozor! Najnáročnejšia uzávierka D1 pri Bratislave už čoskoro
Vodiči, pozor! Najnáročnejšia uzávierka D1 pri Bratislave už ...
  • 09.11.
  • 13046
  • 3

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
21:32
Radoslava | Chcete si požičať na auto? Postrážte si tieto 4 veci
Pri týchto veciach je fakt dobré myslieť aj na menšie detaily, ...
20:51
Pošuk z Nitry | U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
Je dobré vymyslieť si fiktívny príbeh, aby si dal svojim ...
18:25
Dr Pinell | Rýchlostná cesta Kriváň - Mýtna R2 je konečne otvorená
Pri vhodnej konstelacii je pascou kazda cesta, ak je vodic kckct. ...
18:12
ľuboš | Rýchlostná cesta Kriváň - Mýtna R2 je konečne otvorená
Na R1 ma pred par rokmi tak hodilo pri Sliaci, pri prejazde maleho ...
18:07
Dr Pinell | Rýchlostná cesta Kriváň - Mýtna R2 je konečne otvorená
Tie nehody sa nestali preto “lebo most”, ale preto lebo soferi ...
18:07
Jano-NR | Nebezpečná realita na cestách! Kto sú najviac nepozorní vodiči a prečo to tak je?
Ivus0ve názory (nielen) o ACC sú nesprávne a nebezpečné a je ...
17:22
Dr Pinell | Rýchlostná cesta Kriváň - Mýtna R2 je konečne otvorená
Kazdy most sa v zime sprava rovnako, a poladovica sa chces-nechces ...
17:21
Ivus0 | U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
Ale o akom pokrytectve hovoríš? Zakazujem ja niekomu jazdiť ...
17:18
Jarka | Povinný vodičák na elektrokolobežku? Zákaz pre deti? Sprísňujú pravidlá
Toto s kolobežkami ide posledné roky fakt do extrému. Stačí sa ...
16:11
realita- | Nebezpečná realita na cestách! Kto sú najviac nepozorní vodiči a prečo to tak je?
Horieť??
Z nášho youtube
122000
Odberateľov
JAZDA RENAULT CLIO 6 - LPG, hybrid, manuál, automat a spotreba pod 4 l/100 km?! 🤔

9318

TEST RENAULT R4 - prekvapenia nekončia 🤫

5929

TEST VW GOLF R333 - je na každý deň? nie! je na celý rok! 😉

18647

TEST BMW X3 40d G45 - skvelá zbytočnosť 😉

16850

Na opravu škody sa "NEČAKÁ". Diely dodajú do 24h - od Chebu po Kráľovský Chlmec

4906

JAZDA NISSAN LEAF III - malý s veľkým 😉

15648

MAROŠ a MULDIX to pos**li - ty AMG Experience zvládneš lepšie 🙃 (@muldix)

15238

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa