TopSpeed.sk
  • 48t fans
  • 35t fans
  • 122t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!
  • Peter ŠTURDÍK
  • 05.08.2013
  • Autor
  • 16
Dnes je štvrtok, 27.11.2025
Meniny má Milan - význam mena

Tak táto správa poteší všetkých vodičov, čo musia križovať tento dôležitý most v hlavnom meste SR (dlhý je 761m a staval sa v rokoch 1985-1991). Teda nie len tých, čo tu žijú a pravidelne hromžia na jeho už dnes nedostatočnú kapacitu, ale aj tých, čo musia chtiac-nechtiac absolvovať povinnú jazdu po bratislavskom obchvate. Samozrejme, nič sa nebude dostavovať, pretože finta je v tom, že z odstavného pruhu sa spraví normálny, jazdný, tretí v poradí. Práce sa už začali a majú skončiť 10. augusta, teda už o pár dní. Táto zmena pomôže najmä situácií, keď sa 1/4 mesta (teda všetko od Karlovej Vsi nahor) vyberie v rannej špičke na obchvat a poobede späť. Čiže pribudne plynulé a priame napojenie na diaľnicu D1 a D2 bez nutnosti vjazdu do cestného lievika.

 

Dúfame teda, že táto zmena pomôže zlej dopravnej situácií a že onedlho sa niečo podobné stane aj pri vjazde do BA od Trnavy. Kto tade chodíte tak viete, že dva jazdné pruhy sú v týchto miestach ako zlý vtip...

 

A ako bonus pripájame toto video. Skočte na 3m06s a uvidíte, ako sa tento most staval. Zábery sú z roku 1987, keď existovali ešte len základy a o dnešných kapacitných problémoch sa ešte nevedelo.

Peter ŠTURDÍK
  • Peter ŠTURDÍK
  • Publikovane: 05.08.2013
Zdieľať
  • 16
OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!
01.11.

OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 0

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby
05.11.

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Novinky
  • 0



Vosveteit.sk

„V Taganrogu niečo horí.“ Unikát ruského letectva je preč, Ukrajina trafila a vážne poškodila experimentálny...

„V Taganrogu niečo horí.“ Unikát ruského letectva je preč, Ukrajina trafila a vážne poškodila experimentálny...

Elektromobilová revolúcia možno nebude. Dieselové motory môžu byť zachránené, vedci ukázali prelom

Elektromobilová revolúcia možno nebude. Dieselové motory môžu byť zachránené, vedci ukázali prelom

Veľká streamovacia služba si pre nás pripravila naozaj bohaté Vianoce: Toto sú filmové a seriálové novinky,...

Veľká streamovacia služba si pre nás pripravila naozaj bohaté Vianoce: Toto sú filmové a seriálové novinky,...

Tvoj Samsung schováva funkciu, ktorú používatelia roky prehliadajú. Zásadne ti zjednoduší multitasking, no...

Tvoj Samsung schováva funkciu, ktorú používatelia roky prehliadajú. Zásadne ti zjednoduší multitasking, no...

Americká firma stavia „vesmírne delo“, ktoré môže vystreliť satelit až 23-krát rýchlejšie než zvuk a úplne...

Americká firma stavia „vesmírne delo“, ktoré môže vystreliť satelit až 23-krát rýchlejšie než zvuk a úplne...

Pochopíme, prečo vznikol na Zemi život? Nová štúdia drží v rukách významný kus skladačky

Pochopíme, prečo vznikol na Zemi život? Nová štúdia drží v rukách významný kus skladačky

V zahraničí už roboti nahrádzajú ľudí v práci, a Slovensko táto vlna neminie. Ohrozené sú stotisíce pracovných...

V zahraničí už roboti nahrádzajú ľudí v práci, a Slovensko táto vlna neminie. Ohrozené sú stotisíce pracovných...

Google potichu pripravuje revolúciu, ktorá zmení počítače. Aluminium OS môže otriasť celým trhom. Končí...

Google potichu pripravuje revolúciu, ktorá zmení počítače. Aluminium OS môže otriasť celým trhom. Končí...

Vedelisteze.sk

Mechanik ukázal najčastejšie chyby pri výmene brzdových doštičiek. Šoféri často ani nevedia, že si tým môžu...

Mechanik ukázal najčastejšie chyby pri výmene brzdových doštičiek. Šoféri často ani nevedia, že si tým môžu...

30 % Slovákov podľahlo tomuto zlozvyku. Prispieva k vypadávaniu a šediveniu vlasov

30 % Slovákov podľahlo tomuto zlozvyku. Prispieva k vypadávaniu a šediveniu vlasov

Väčšina šoférov dodnes nevie, aký je rozdiel medzi batériou a alternátorom. Až kým im auto nezhasne na ceste

Väčšina šoférov dodnes nevie, aký je rozdiel medzi batériou a alternátorom. Až kým im auto nezhasne na ceste

Vieš, prečo ťa niekedy káva skôr unaví ako nakopne? Schováva sa za tým tento zaujímavý fenomén

Vieš, prečo ťa niekedy káva skôr unaví ako nakopne? Schováva sa za tým tento zaujímavý fenomén

Tieto obľúbené potraviny medzi Slovákmi môžu poškodzovať zdravie, varujú vedci. Jeme ich každý deň

Tieto obľúbené potraviny medzi Slovákmi môžu poškodzovať zdravie, varujú vedci. Jeme ich každý deň

Vypaľuje sa ti stále žiarovka v aute? Toto v tvojom aute kričí o pomoc a vôbec to nie je žiarovka

Vypaľuje sa ti stále žiarovka v aute? Toto v tvojom aute kričí o pomoc a vôbec to nie je žiarovka

Vieš, prečo sa motor dokáže uvariť, aj keď máš chladiacu kvapalinu po rysku MAX? Toto je problém, ktorému verí...

Vieš, prečo sa motor dokáže uvariť, aj keď máš chladiacu kvapalinu po rysku MAX? Toto je problém, ktorému verí...

Ako prevoňať domácnosť už počas vysávania a odstrániť baktérie z kobercov aj vysávača? Toto musíš poznať!

Ako prevoňať domácnosť už počas vysávania a odstrániť baktérie z kobercov aj vysávača? Toto musíš poznať!

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 16
Peter ŠTURDÍK

Peter ŠTURDÍK

- ďalšie články od autora
  • Test Volvo V40 D4 AT R-design Kinetic
  • Opustil nás Paul Walker alias Brian O Conner zo série Rýchlo a ...
  • Chystáte sa na Južný pól? Tak si zoberte tento Hilux 6x6!
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

16 komentárov

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 16:27

M 68.00

Jednoznačne palec hore, aj keď to ide na úkor bezpečnosti a odstavného pruhu. Rovnaké riešenie ako naša trojprúdovka, ale iste lepšie, než sedieť zo zalošenými rukami a čakať čo bude...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

(ne)cestny inzinier 05.08.13 18:54

(

@MaroS TopSpeed.skNa ukor odstavneho pruhu ano. Na ukor bezpecnosti? Toto by ste museli dokazat studiou, ci jednoznacne zlepsenie plynulosti v danom useku nebude vacsim bezpecnostnym benefitom, ako aktualny lievik sposobujuci harmonikovy efekt v plynulosti dopravy ergo podstatne vacsie riziko kolizii tlaciacich sa aut.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:51

M 68.00

@(ne)cestny inzinierAsi sme sa nepochopili, píšem predsa, že som jednoznačne za. Obavy ohľadne bezpečnosti som vyjadril v súvislosti s chýbajúcím priestorom odstaviť pokazené (nabúrané) autá. Plynulosť a priepustnosť jednoznačne chválim a teším sa na toto riešenie. Rovnako ako z 3prúdovej diaľnice. No je jasné, že ani jedno z toho nie je plnohodnotné a asi ani kolaudovateľné riešenie. Preto má D1 stále oranžové značenie - lebo stavba... :)

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:27

5 82.00

@MaroS TopSpeed.skMaros a ako je to s meranim a pokutovanim na verejnej komunikacii vo vystavbe?

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 0
Odpovedať

martin Registrovaný uživateľ 06.08.13 08:31

M
91.00

@555myslim, ze nemaju pravo, Kubo s nimi v tomto zmysle dost slusne vyjebal.

Jazdím na: Volvo , Hyundai , Volvo
  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 05.08.13 18:10

J
55.00

ja s takymto riesenim nesuhlasim. a ani po "dialnici" BA-TT nejazdim v pravej lajne, teda v pase smrti. staci 3 sekundy nepozornosti a uz ste nalozeny v aute, ktore ma nejaku poruchu, alebo vas sunda kamion ak tam stojite vy...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 05.08.13 18:50

(

@JozefTSA to chodite po tej dialnici vyse 300km/h, alebo z akeho dovodu nestihate reagovat na stojace auta na useku s kilometrovym rozhladom vpred? Ako riesite jazdu na okresnych cestach s este uzsimi jazdnymi pruhmi a uplne absentujucou spevnenou krajnicou, nieto este s odstavnym pruhom? Ako sa spravate v dialnicnych tuneloch, kde taktiez absentuje odstavny pruh?
Viem, vela otazok, ale Vasa odpoved v sebe nesie mnozstvo dalsich otaznikov.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:56

M 68.00

@Investigativny vodicNo, ak má mať problém s "náhlou prekážkou" vodič osobného auta v pravom jazdnom pruhu na D1, tak buď ide mimoriadne rýchlo, alebo nedodržuje min. bezpečnú vzdialenosť 2s. Bežne jazdím celkom napravo a ešte som snáď nemal jedinú krízovku. Naopak, lezú mi na nervy vodiči, ktorí drepia v strednom! S údivom zisťujem, že môj kolega je jeden z nich :)


Vieme však, že TIRák (fú, jaké staré slovo) na diaľnici bachne tempomat a vedeniu vozidla sa venuje minimálne. Bežná prax je sledovanie TV, príprava jedla, či prechádzky po kabíne. V tom prípade by som ozaj nechcel mať nepojazdné auto v pravom pruhu.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

jozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 13:42

J
55.00

@Investigativny vodics kilometrovym prehladom dopredu? tak potom mi poradte o akom case tam jazdite vy. v tuneli sa nejazdi 110 pokial viem, rovnako ako na okreskach. keby som bol tak strasne "od veci" ako reagujete, tak by sa tam uz nestala smrtelna nehoda. prave preto, ze stal odstaveny v pravom pase..mne pripada trojprudove riesenie nebezpecne a moj nazor mi nevyhovorite.skuste si tam odstavit auto vy a chodte dat trojuholnik za auto ako vyhlaska kaze. vela zabavy

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 06.08.13 19:48

(

@jozefTSJa vam nic nechcem vyhovorit, podla formulacii myslienok ste zjavne nepoucitelny a nedate si vyhovorit svoju "pravdu". Ale odpovedali ste mi na otazku. To, ze v dialnicnych tuneloch a na okreskach vas nerusi absencia odstavneho pruhu je z dovodu, ze tam sa auta pohybuju len 90kou a na BA-TT dialnici 110. Dakujem za odpoved. Je zaujimave, ako velmi tento rozdiel v rychlosti posobi psychologicky na ludi a ich mozog je nadmerne zatazeny zvladanim viacerych cinnosti pri takejto rychlosti auta.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 22:27

J
55.00

@Investigativny vodictak podla vasej poslednej vety - dakujem za jemnu urazku. kde som urazil ja vas mi este napiste?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 06:27

(

@JozefTSNikde ste ma neurazili, preco sa pytate? Ani ja som sa Vas nijako nechcel dotknut, ale pochopil som to tak, ze to, co Vas pri 90ke nerusi a neohrozuje, predstavuje pre Vas pri 110ke do tej miery zvysene riziko, ze radsej porusujete dopravny predpis. Tak predpokladam, ze je to z dovodu pretazenia mozgovej kapacity pri danej rychlosti, kedy si uz netrufate s bezpecnou rezervou zvladat dopravne situacie, ktore by ste este v 90ke zvladali. A to je efekt, ktory sa dostavuje u kazdeho sofera, aj u tych najlepsich pretekarov, kedy nad urcitu rychlost straca mozog schopnost vyhodnocovat v realnom case vsetky podnety a jazda sa stava menej bezpecnou. Vy ste si to na sebe pri 110ke vsimli a urobili ste aspon to, ze ste sa preradili pre Vas do pocitovo bezpecnejsieho stredneho pruhu.
Je ale pravda, ze po spravnosti by som Vam mal odporucit znizit rychlost na pre Vas bezpecnu 90ku a preradit sa do praveho pruhu. Ale chapem, ze kazdy vodic je v prvom rade egoista a jazdi skor tak, ako chce, a nie tak, ako by mal. Cize si uvedomujem, ze takato rada by Vas akurat provokovala.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 07.08.13 07:47

J
55.00

@Investigativny vodictak ok, bavite ma hned z rana. takze podla vas vlastne kazdy, kto jazdi v strednom pase ma obmedzenu mozgovu kapacitu, pretoze nezvlada 110km/h? no vyborne. tak ja vam rozpisem ten dovod, ktory som uz spominal - v strednom pase jazdim ja a mozno i vela dalsich vodicov, pretoze nemam najmensi dovod verit vodicom iducim za mnou, ze ked ja kvoli prekazke v pravom pruhu zastavim na dialnici, tak oni sa venuju riadeniu dostatocne a zastavia tiez a nenaburaju ma v plnej rychlosti. (zastavenie na nulu sa vam sice moze stat i v inom pase, to je ale uz dopravna zapcha a to clovek vidi i periferne ak sa zrovna nevenuje 100% riadeniu.) zatial co zastaveny jeden pas tak do oci nebije (ak idete v nom) a potom problemy s obiehanim stojaceho auta pri tolerancii inych vodicov iducich v rychlejsom pase je tiez slusny oriesok. takze je to iba kvoli bezpecnosti mojej vlastnej s tym, ze ja sa nechcem nechat ohrozovat najma nezodpovednymi vodicmi za mnou. no dufam, ze teraz som vam to uz dostatocne ozrejmil a ze s vasim brisknym intelektom, podla sposobu ako ste pisal komentar a neprestal byt ustipacny, tak ste to aj pochopil a snad rozumel...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 19:37

(

@JozefTSDovolim si tvrdit, ze v situacii, ked jeden pruh ostane na dialnici stat, sa v extremne kratkom case pritrafi to iste aj v pruhu susednom kvoli pripajaniu sa aut z nulovej, respektive velmi nizkej rychlosti. Je otazka, v ktorom pruhu je v takej situacii bezpecnejsie byt. Ci v strednom, do ktoreho sa nadmerne pchaju auta s velkymi rozdielmi rychlosti, alebo v pravom, kde je prekazka, no auta skor uvolnuju priestor a pruh sa vyprazdnuje.
Cize po velmi kratkej chvili by to v mieste zuzenia stalo, respektive vyrazne spomalilo napriec vsetkymi pruhmi. To su jednoduche zakonitosti toku premavky, kde sa na jazdne pruhy neda nahliadat ako na oddelene dopravny systemy, ale ako na jeden system s vnutornymi interakciami. Takze jazdou v strednom pruhu si sice "kupujete" zdanlivu bezpecnost, vo vysledku vsak akurat znizujete priepustnost cesty a problemy sa Vam tam mozu pritrafit uplne rovnako.

andynr: Na com jazdim? Mam korporatne vozidlo Skodu 120 GL svetlohnedej farby s manualnou patstupnovou prevodovkou, siberom a radiom znacky Pioneer. Priniesla Vam tato informacia nejaku pridanu hodnotu k tejto teme? Ideme sa kadrovat?

  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:29

5 82.00

Pravy pruh negujem z prozaickejsieho dovodu, jeho kvalita je o dost zalostnejsia, ako tych dvoch povodnych.

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 1
Odpovedať

andynr 07.08.13 08:41

(

Ak mi dovolíte sa spýtat,na čom jazdí pán investigatívny vodič(ak to nie je utajovaná skutočnosť)?

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je štvrtok, 27.11.2025
Meniny má Milan - význam mena
profi-car.sk
Ako správne účtovať náklady na pohonné hmoty vo firme
Ako správne účtovať náklady na pohonné hmoty vo firme
  • 27.11.
Najčastejšie chyby v tachografových záznamoch: Ako sa im vyvarovať?
Najčastejšie chyby v tachografových záznamoch: Ako sa im vyvarovať?
  • 27.11.
Sledovanie zásielok v medzinárodnej doprave: Digitalizácia mení pravidlá logistiky
Sledovanie zásielok v medzinárodnej doprave: Digitalizácia mení pravidlá logistiky
  • 26.11.
Plánovanie povinných prestávok: Ako to profesionálni vodiči zvládajú v praxi?
Plánovanie povinných prestávok: Ako to profesionálni vodiči zvládajú v praxi?
  • 26.11.
Mýtne systémy v Európe: Ako môže dopravca ušetriť tisícky EUR ročne?
Mýtne systémy v Európe: Ako môže dopravca ušetriť tisícky EUR ročne?
  • 25.11.

Podobné články

Nová Kia EV5 v Euro NCAP získala 5 hviezd, výsledok je ale na hrane! Toto sú jej chyby...
Nová Kia EV5 v Euro NCAP získala 5 hviezd, výsledok je ale na ...
  • dnes
  • 79
  • 0
Nová Kia EV5 v Euro NCAP získala 5 hviezd, výsledok je ale na hrane! Toto sú jej chyby...
Nová Kia EV5 v Euro NCAP získala 5 hviezd, výsledok je ale na ...
  • dnes
  • 79
  • 0
Nová Kia EV5 v Euro NCAP získala 5 hviezd, výsledok je ale na hrane! Toto sú jej chyby...
Nová Kia EV5 v Euro NCAP získala 5 hviezd, výsledok je ale na ...
  • dnes
  • 79
  • 0
Nová Kia EV5 v Euro NCAP získala 5 hviezd, výsledok je ale na hrane! Toto sú jej chyby...
Nová Kia EV5 v Euro NCAP získala 5 hviezd, výsledok je ale na ...
  • dnes
  • 79
  • 0
Koniec výstražného trojuholníka! Čo ho nahradí a ktorá krajina s tým začala?
Koniec výstražného trojuholníka! Čo ho nahradí a ktorá krajina ...
  • dnes
  • 446
  • 0
Koniec výstražného trojuholníka! Čo ho nahradí a ktorá krajina s tým začala?
Koniec výstražného trojuholníka! Čo ho nahradí a ktorá krajina ...
  • dnes
  • 446
  • 0
Koniec výstražného trojuholníka! Čo ho nahradí a ktorá krajina s tým začala?
Koniec výstražného trojuholníka! Čo ho nahradí a ktorá krajina ...
  • dnes
  • 446
  • 0

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Solid-state batérie Toyota ponúknu dojazd 1 000 km a životnosť až 40 rokov
Solid-state batérie Toyota ponúknu dojazd 1 000 km a životnosť ...
  • 25.11.
  • 6228
  • 9
Správne skladovanie batérií v zime môže zabrániť požiaru
Správne skladovanie batérií v zime môže zabrániť požiaru
  • 25.11.
  • 5118
  • 2
Ak zaparkujete takto, neminie vás pokuta za parkovanie, papuča alebo odťah
Ak zaparkujete takto, neminie vás pokuta za parkovanie, papuča ...
  • včera
  • 3880
  • 0
Tesla mení to, čo roky odmietala! Pomôže táto novinka s predajom?
Tesla mení to, čo roky odmietala! Pomôže táto novinka s predajom?
  • 25.11.
  • 2810
  • 4
Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat ...
  • včera
  • 2586
  • 24
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych miestach alebo len ťahať peniaze?
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych ...
  • 24.11.
  • 71469
  • 24
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody Octavia Combi!
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody ...
  • 24.11.
  • 8551
  • 2
Protihlukové steny na D4 a R7 mali vydržať storočie. Po 5 rokoch sú na šrot
Protihlukové steny na D4 a R7 mali vydržať storočie. Po 5 rokoch ...
  • 24.11.
  • 7068
  • 9
Solid-state batérie Toyota ponúknu dojazd 1 000 km a životnosť až 40 rokov
Solid-state batérie Toyota ponúknu dojazd 1 000 km a životnosť ...
  • 25.11.
  • 6228
  • 9
Hyundai sa prekonáva: superšport Genesis Magma GT je novinka proti McLarenu a Ferrari!
Hyundai sa prekonáva: superšport Genesis Magma GT je novinka proti ...
  • 21.11.
  • 6046
  • 0
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych miestach alebo len ťahať peniaze?
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych ...
  • 24.11.
  • 71469
  • 24
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky ...
  • 17.11.
  • 41837
  • 75
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť drakonické tresty
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť ...
  • 14.11.
  • 21169
  • 10
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s novým návrhom
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s ...
  • 16.11.
  • 19566
  • 14
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 18700
  • 12

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
20:56
Realita____ | Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
Ak je filozofia ostať zaostalý tak súhlasím, pokrok tam nepatrí. ...
20:23
Jancooo | Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
Najprv by si musel vedieť kto bol Karl Abarth prečo má logo ...
19:52
Ludovit Adamec | Podvody na STK pokračujú. V roku 2020 sa najviac podvádzalo pri kontrole bŕzd
Dobry den. m-.
17:23
Realita____ | Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
Tak toto pobavilo najviac :D :D Jasné, tak absencia lidaru ...
17:16
Realita____ | Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
Pobavilo :D Si pozri aké dosekané boli V14.1 verzie. Nikto by ...
15:47
FK | Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
ked sa v amerike zajaca v priekope nebala a predbiehala si auta s ...
15:47
Realita____ | Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
Myslím konkrétne tento model 500e vo verzii Abarth. Elektrický ...
15:41
Jano_1987 | U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
Buď chlap pán poslanec. Ktorá že si to obec?
15:27
Ivus0 | Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
Sú. Čínania im postavili BYD fabriku a tých áut tam jazdí ako ...
15:23
Ivus0 | Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
Teslu z týchto pretekov (v EU) diskvalifikovala samotná EU, ktorá ...
Z nášho youtube
122000
Odberateľov
TEST TESLA Y Performance - 630 k a 750 Nm za 60 tisíc €

16155

TEST HONDA CIVIC 11G - lásku nevidíš, ale cítiš

10421

TEST KIA K4 - nástupca Ceedu akého sme fakt nečakali 😵‍💫

30505

JAZDA RENAULT CLIO 6 - LPG, hybrid, manuál, automat a spotreba pod 4 l/100 km?! 🤔

15598

TEST RENAULT R4 - prekvapenia nekončia 🤫

6461

TEST VW GOLF R333 - je na každý deň? nie! je na celý rok! 😉

19571

TEST BMW X3 40d G45 - skvelá zbytočnosť 😉

17562

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa