TopSpeed.sk
  • 50t fans
  • 36t fans
  • 123t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!
  • Peter ŠTURDÍK
  • 05.08.2013
  • Autor
  • 16
Dnes je streda, 17.12.2025
Meniny má Kornélia - význam mena

Tak táto správa poteší všetkých vodičov, čo musia križovať tento dôležitý most v hlavnom meste SR (dlhý je 761m a staval sa v rokoch 1985-1991). Teda nie len tých, čo tu žijú a pravidelne hromžia na jeho už dnes nedostatočnú kapacitu, ale aj tých, čo musia chtiac-nechtiac absolvovať povinnú jazdu po bratislavskom obchvate. Samozrejme, nič sa nebude dostavovať, pretože finta je v tom, že z odstavného pruhu sa spraví normálny, jazdný, tretí v poradí. Práce sa už začali a majú skončiť 10. augusta, teda už o pár dní. Táto zmena pomôže najmä situácií, keď sa 1/4 mesta (teda všetko od Karlovej Vsi nahor) vyberie v rannej špičke na obchvat a poobede späť. Čiže pribudne plynulé a priame napojenie na diaľnicu D1 a D2 bez nutnosti vjazdu do cestného lievika.

 

Dúfame teda, že táto zmena pomôže zlej dopravnej situácií a že onedlho sa niečo podobné stane aj pri vjazde do BA od Trnavy. Kto tade chodíte tak viete, že dva jazdné pruhy sú v týchto miestach ako zlý vtip...

 

A ako bonus pripájame toto video. Skočte na 3m06s a uvidíte, ako sa tento most staval. Zábery sú z roku 1987, keď existovali ešte len základy a o dnešných kapacitných problémoch sa ešte nevedelo.

Peter ŠTURDÍK
  • Peter ŠTURDÍK
  • Publikovane: 05.08.2013
Zdieľať
  • 16
Mercedes-Benz GLS AMG Line lacnejší o 10 tisíc eur?
09.12.

Mercedes-Benz GLS AMG Line lacnejší o 10 tisíc eur?

  • Miloslav MIHALIK
  • -
  • Novinky
  • 0

Parkovací chaos: Generálna prokuratúra odhalila stovky nezákonností
09.12.

Parkovací chaos: Generálna prokuratúra odhalila stovky nezákonností

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Novinky
  • 3



Vosveteit.sk

POZOR! Viac než 8 miliónov používateľov má infikovaný prehliadač. To, čo si píšeš s ChatGPT a ďalšími AI,...

POZOR! Viac než 8 miliónov používateľov má infikovaný prehliadač. To, čo si píšeš s ChatGPT a ďalšími AI,...

Prvý kontakt s mimozemšťanmi nemusí vyzerať tak, ako nás to naučili sci-fi filmy, varuje astronóm

Prvý kontakt s mimozemšťanmi nemusí vyzerať tak, ako nás to naučili sci-fi filmy, varuje astronóm

V Google vyhľadávaní práve pribudlo nové tlačidlo „+“. Takto mení spôsob, akým hľadáš informácie

V Google vyhľadávaní práve pribudlo nové tlačidlo „+“. Takto mení spôsob, akým hľadáš informácie

Tieto roboty sú menšie než zrnko soli. Plávajú, myslia a fungujú bez batérie

Tieto roboty sú menšie než zrnko soli. Plávajú, myslia a fungujú bez batérie

AKTUÁLNE: Európska komisia priznáva problém. Zákaz spaľovacích áut po roku 2035 už nie je taký jednoznačný

AKTUÁLNE: Európska komisia priznáva problém. Zákaz spaľovacích áut po roku 2035 už nie je taký jednoznačný

Toto je molekulárna iskra rakoviny. Rakovina dokáže preskočiť roky evolúcie naraz a konečne vieme, ktorý enzým...

Toto je molekulárna iskra rakoviny. Rakovina dokáže preskočiť roky evolúcie naraz a konečne vieme, ktorý enzým...

Používatelia iPhonov sa dočkali. Táto populárna spravodajská appka z Androidu prišla aj na iOS

Používatelia iPhonov sa dočkali. Táto populárna spravodajská appka z Androidu prišla aj na iOS

Nový ruský malvér SantaStealer cieli na bankové účty používateľov a profily zo sociálnych sietí. Prenajať si...

Nový ruský malvér SantaStealer cieli na bankové účty používateľov a profily zo sociálnych sietí. Prenajať si...

Vedelisteze.sk

Škodí motoru auta rýchla jazda? Mechanik vysvetlil, kedy motor trpí a kedy ide len o mýtus

Škodí motoru auta rýchla jazda? Mechanik vysvetlil, kedy motor trpí a kedy ide len o mýtus

Existujú zvieratá, ktoré človeka aktívne lovia ako korisť? Toto sú zvieratá, ktoré majú ľudí na jedálnom lístku

Existujú zvieratá, ktoré človeka aktívne lovia ako korisť? Toto sú zvieratá, ktoré majú ľudí na jedálnom lístku

Túto surovinu by si pri príprave korpusu nikdy nemal vynechať. Práve ona rozhoduje, či bude koláč nadýchaný...

Túto surovinu by si pri príprave korpusu nikdy nemal vynechať. Práve ona rozhoduje, či bude koláč nadýchaný...

Vieš, ako uvariť ryžu, ktorá nebude kašovitá ani lepkavá? Takto ju varia profesionálni kuchári

Vieš, ako uvariť ryžu, ktorá nebude kašovitá ani lepkavá? Takto ju varia profesionálni kuchári

Vyklápaš v zime stierače? Vyklopené stierače v mraze vyzerajú múdro, no nie vždy sú dobrý nápad

Vyklápaš v zime stierače? Vyklopené stierače v mraze vyzerajú múdro, no nie vždy sú dobrý nápad

Vieš, ako sa zmení tvoje telo, keď obmedzíš sacharidy a pridáš bielkoviny? Tieto zmeny pocítiš

Vieš, ako sa zmení tvoje telo, keď obmedzíš sacharidy a pridáš bielkoviny? Tieto zmeny pocítiš

Mal by si sa báť hrdze na podvozku auta? Automechanik vysvetlil, kedy je neškodná a kedy už hrozí problém

Mal by si sa báť hrdze na podvozku auta? Automechanik vysvetlil, kedy je neškodná a kedy už hrozí problém

Keď chceš zistiť, či ťa niekto naozaj počúva, stačí si všímať túto jednu nenápadnú vec, tvrdia vedci

Keď chceš zistiť, či ťa niekto naozaj počúva, stačí si všímať túto jednu nenápadnú vec, tvrdia vedci

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 16
Peter ŠTURDÍK

Peter ŠTURDÍK

- ďalšie články od autora
  • Test Volvo V40 D4 AT R-design Kinetic
  • Opustil nás Paul Walker alias Brian O Conner zo série Rýchlo a ...
  • Chystáte sa na Južný pól? Tak si zoberte tento Hilux 6x6!
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

16 komentárov

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 16:27

M 72.00

Jednoznačne palec hore, aj keď to ide na úkor bezpečnosti a odstavného pruhu. Rovnaké riešenie ako naša trojprúdovka, ale iste lepšie, než sedieť zo zalošenými rukami a čakať čo bude...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

(ne)cestny inzinier 05.08.13 18:54

(

@MaroS TopSpeed.skNa ukor odstavneho pruhu ano. Na ukor bezpecnosti? Toto by ste museli dokazat studiou, ci jednoznacne zlepsenie plynulosti v danom useku nebude vacsim bezpecnostnym benefitom, ako aktualny lievik sposobujuci harmonikovy efekt v plynulosti dopravy ergo podstatne vacsie riziko kolizii tlaciacich sa aut.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:51

M 72.00

@(ne)cestny inzinierAsi sme sa nepochopili, píšem predsa, že som jednoznačne za. Obavy ohľadne bezpečnosti som vyjadril v súvislosti s chýbajúcím priestorom odstaviť pokazené (nabúrané) autá. Plynulosť a priepustnosť jednoznačne chválim a teším sa na toto riešenie. Rovnako ako z 3prúdovej diaľnice. No je jasné, že ani jedno z toho nie je plnohodnotné a asi ani kolaudovateľné riešenie. Preto má D1 stále oranžové značenie - lebo stavba... :)

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:27

5 82.00

@MaroS TopSpeed.skMaros a ako je to s meranim a pokutovanim na verejnej komunikacii vo vystavbe?

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 0
Odpovedať

martin Registrovaný uživateľ 06.08.13 08:31

M
91.00

@555myslim, ze nemaju pravo, Kubo s nimi v tomto zmysle dost slusne vyjebal.

Jazdím na: Volvo , Hyundai , Volvo
  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 05.08.13 18:10

J
55.00

ja s takymto riesenim nesuhlasim. a ani po "dialnici" BA-TT nejazdim v pravej lajne, teda v pase smrti. staci 3 sekundy nepozornosti a uz ste nalozeny v aute, ktore ma nejaku poruchu, alebo vas sunda kamion ak tam stojite vy...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 05.08.13 18:50

(

@JozefTSA to chodite po tej dialnici vyse 300km/h, alebo z akeho dovodu nestihate reagovat na stojace auta na useku s kilometrovym rozhladom vpred? Ako riesite jazdu na okresnych cestach s este uzsimi jazdnymi pruhmi a uplne absentujucou spevnenou krajnicou, nieto este s odstavnym pruhom? Ako sa spravate v dialnicnych tuneloch, kde taktiez absentuje odstavny pruh?
Viem, vela otazok, ale Vasa odpoved v sebe nesie mnozstvo dalsich otaznikov.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:56

M 72.00

@Investigativny vodicNo, ak má mať problém s "náhlou prekážkou" vodič osobného auta v pravom jazdnom pruhu na D1, tak buď ide mimoriadne rýchlo, alebo nedodržuje min. bezpečnú vzdialenosť 2s. Bežne jazdím celkom napravo a ešte som snáď nemal jedinú krízovku. Naopak, lezú mi na nervy vodiči, ktorí drepia v strednom! S údivom zisťujem, že môj kolega je jeden z nich :)


Vieme však, že TIRák (fú, jaké staré slovo) na diaľnici bachne tempomat a vedeniu vozidla sa venuje minimálne. Bežná prax je sledovanie TV, príprava jedla, či prechádzky po kabíne. V tom prípade by som ozaj nechcel mať nepojazdné auto v pravom pruhu.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

jozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 13:42

J
55.00

@Investigativny vodics kilometrovym prehladom dopredu? tak potom mi poradte o akom case tam jazdite vy. v tuneli sa nejazdi 110 pokial viem, rovnako ako na okreskach. keby som bol tak strasne "od veci" ako reagujete, tak by sa tam uz nestala smrtelna nehoda. prave preto, ze stal odstaveny v pravom pase..mne pripada trojprudove riesenie nebezpecne a moj nazor mi nevyhovorite.skuste si tam odstavit auto vy a chodte dat trojuholnik za auto ako vyhlaska kaze. vela zabavy

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 06.08.13 19:48

(

@jozefTSJa vam nic nechcem vyhovorit, podla formulacii myslienok ste zjavne nepoucitelny a nedate si vyhovorit svoju "pravdu". Ale odpovedali ste mi na otazku. To, ze v dialnicnych tuneloch a na okreskach vas nerusi absencia odstavneho pruhu je z dovodu, ze tam sa auta pohybuju len 90kou a na BA-TT dialnici 110. Dakujem za odpoved. Je zaujimave, ako velmi tento rozdiel v rychlosti posobi psychologicky na ludi a ich mozog je nadmerne zatazeny zvladanim viacerych cinnosti pri takejto rychlosti auta.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 22:27

J
55.00

@Investigativny vodictak podla vasej poslednej vety - dakujem za jemnu urazku. kde som urazil ja vas mi este napiste?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 06:27

(

@JozefTSNikde ste ma neurazili, preco sa pytate? Ani ja som sa Vas nijako nechcel dotknut, ale pochopil som to tak, ze to, co Vas pri 90ke nerusi a neohrozuje, predstavuje pre Vas pri 110ke do tej miery zvysene riziko, ze radsej porusujete dopravny predpis. Tak predpokladam, ze je to z dovodu pretazenia mozgovej kapacity pri danej rychlosti, kedy si uz netrufate s bezpecnou rezervou zvladat dopravne situacie, ktore by ste este v 90ke zvladali. A to je efekt, ktory sa dostavuje u kazdeho sofera, aj u tych najlepsich pretekarov, kedy nad urcitu rychlost straca mozog schopnost vyhodnocovat v realnom case vsetky podnety a jazda sa stava menej bezpecnou. Vy ste si to na sebe pri 110ke vsimli a urobili ste aspon to, ze ste sa preradili pre Vas do pocitovo bezpecnejsieho stredneho pruhu.
Je ale pravda, ze po spravnosti by som Vam mal odporucit znizit rychlost na pre Vas bezpecnu 90ku a preradit sa do praveho pruhu. Ale chapem, ze kazdy vodic je v prvom rade egoista a jazdi skor tak, ako chce, a nie tak, ako by mal. Cize si uvedomujem, ze takato rada by Vas akurat provokovala.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 07.08.13 07:47

J
55.00

@Investigativny vodictak ok, bavite ma hned z rana. takze podla vas vlastne kazdy, kto jazdi v strednom pase ma obmedzenu mozgovu kapacitu, pretoze nezvlada 110km/h? no vyborne. tak ja vam rozpisem ten dovod, ktory som uz spominal - v strednom pase jazdim ja a mozno i vela dalsich vodicov, pretoze nemam najmensi dovod verit vodicom iducim za mnou, ze ked ja kvoli prekazke v pravom pruhu zastavim na dialnici, tak oni sa venuju riadeniu dostatocne a zastavia tiez a nenaburaju ma v plnej rychlosti. (zastavenie na nulu sa vam sice moze stat i v inom pase, to je ale uz dopravna zapcha a to clovek vidi i periferne ak sa zrovna nevenuje 100% riadeniu.) zatial co zastaveny jeden pas tak do oci nebije (ak idete v nom) a potom problemy s obiehanim stojaceho auta pri tolerancii inych vodicov iducich v rychlejsom pase je tiez slusny oriesok. takze je to iba kvoli bezpecnosti mojej vlastnej s tym, ze ja sa nechcem nechat ohrozovat najma nezodpovednymi vodicmi za mnou. no dufam, ze teraz som vam to uz dostatocne ozrejmil a ze s vasim brisknym intelektom, podla sposobu ako ste pisal komentar a neprestal byt ustipacny, tak ste to aj pochopil a snad rozumel...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 19:37

(

@JozefTSDovolim si tvrdit, ze v situacii, ked jeden pruh ostane na dialnici stat, sa v extremne kratkom case pritrafi to iste aj v pruhu susednom kvoli pripajaniu sa aut z nulovej, respektive velmi nizkej rychlosti. Je otazka, v ktorom pruhu je v takej situacii bezpecnejsie byt. Ci v strednom, do ktoreho sa nadmerne pchaju auta s velkymi rozdielmi rychlosti, alebo v pravom, kde je prekazka, no auta skor uvolnuju priestor a pruh sa vyprazdnuje.
Cize po velmi kratkej chvili by to v mieste zuzenia stalo, respektive vyrazne spomalilo napriec vsetkymi pruhmi. To su jednoduche zakonitosti toku premavky, kde sa na jazdne pruhy neda nahliadat ako na oddelene dopravny systemy, ale ako na jeden system s vnutornymi interakciami. Takze jazdou v strednom pruhu si sice "kupujete" zdanlivu bezpecnost, vo vysledku vsak akurat znizujete priepustnost cesty a problemy sa Vam tam mozu pritrafit uplne rovnako.

andynr: Na com jazdim? Mam korporatne vozidlo Skodu 120 GL svetlohnedej farby s manualnou patstupnovou prevodovkou, siberom a radiom znacky Pioneer. Priniesla Vam tato informacia nejaku pridanu hodnotu k tejto teme? Ideme sa kadrovat?

  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:29

5 82.00

Pravy pruh negujem z prozaickejsieho dovodu, jeho kvalita je o dost zalostnejsia, ako tych dvoch povodnych.

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 1
Odpovedať

andynr 07.08.13 08:41

(

Ak mi dovolíte sa spýtat,na čom jazdí pán investigatívny vodič(ak to nie je utajovaná skutočnosť)?

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je streda, 17.12.2025
Meniny má Kornélia - význam mena
profi-car.sk
Ako zvládať stres z nahnevaných dispečerov, klientov a termínov
Ako zvládať stres z nahnevaných dispečerov, klientov a termínov
  • 17.12.
Parkoviská pre kamióny: Čo vodičom najviac chýba?
Parkoviská pre kamióny: Čo vodičom najviac chýba?
  • 17.12.
Ktoré spotrebiče v kamióne reálne fungujú a čo sú vyhodené peniaze?
Ktoré spotrebiče v kamióne reálne fungujú a čo sú vyhodené peniaze?
  • 16.12.
Prestoje pri nakládke: Kde vodiči strácajú najviac času?
Prestoje pri nakládke: Kde vodiči strácajú najviac času?
  • 16.12.
Ako profesionálni vodiči riešia mikrospánok: Jednoduché návyky, ktoré pomáhajú
Ako profesionálni vodiči riešia mikrospánok: Jednoduché návyky, ktoré pomáhajú
  • 15.12.

Podobné články

Nový Mercedes CLA v Euro NCAP: je bezpečné sadnúť za jeho volant či na sedadlo spolujazdca?
Nový Mercedes CLA v Euro NCAP: je bezpečné sadnúť za jeho volant ...
  • dnes
  • 117
  • 0
Nový Mercedes CLA v Euro NCAP: je bezpečné sadnúť za jeho volant či na sedadlo spolujazdca?
Nový Mercedes CLA v Euro NCAP: je bezpečné sadnúť za jeho volant ...
  • dnes
  • 117
  • 0
Nový Mercedes CLA v Euro NCAP: je bezpečné sadnúť za jeho volant či na sedadlo spolujazdca?
Nový Mercedes CLA v Euro NCAP: je bezpečné sadnúť za jeho volant ...
  • dnes
  • 117
  • 0
Nový Mercedes CLA v Euro NCAP: je bezpečné sadnúť za jeho volant či na sedadlo spolujazdca?
Nový Mercedes CLA v Euro NCAP: je bezpečné sadnúť za jeho volant ...
  • dnes
  • 117
  • 0
Vstane benzínový Hyundai i30 N z popola? Náznaky, čo by mohol skrývať pod kapotou
Vstane benzínový Hyundai i30 N z popola? Náznaky, čo by mohol ...
  • dnes
  • 590
  • 0
Nový Volkswagen ID.Polo detailne: základná verzia začne skromne, výkonom i batériou
Nový Volkswagen ID.Polo detailne: základná verzia začne skromne, ...
  • dnes
  • 572
  • 1
Nový Volkswagen ID.Polo detailne: základná verzia začne skromne, výkonom i batériou
Nový Volkswagen ID.Polo detailne: základná verzia začne skromne, ...
  • dnes
  • 572
  • 1

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Funguje na Slovensku čierny trh s vodičákmi? Odkiaľ ich berú indickí taxikári?
Funguje na Slovensku čierny trh s vodičákmi? Odkiaľ ich berú ...
  • včera
  • 31757
  • 18
Tunel Višňové bez výjazdu na Vrútky! Skončia niekedy kolóny pod Strečnom?
Tunel Višňové bez výjazdu na Vrútky! Skončia niekedy kolóny ...
  • 15.12.
  • 12731
  • 6
Škoda zvažuje návrat Fabie RS! Aby sa vrátila, má to len jednu podmienku a záleží na vás
Škoda zvažuje návrat Fabie RS! Aby sa vrátila, má to len jednu ...
  • 15.12.
  • 4776
  • 4
Alfa Romeo Giulia má 10 rokov: Sedan, ktorý chcel zachrániť automobilku
Alfa Romeo Giulia má 10 rokov: Sedan, ktorý chcel zachrániť ...
  • 15.12.
  • 4009
  • 5
Netešte sa: EÚ zrušila zákaz spaľovacích motorov, ale prichádza povinné zavádzanie elektromobilov!
Netešte sa: EÚ zrušila zákaz spaľovacích motorov, ale ...
  • dnes
  • 3498
  • 18
Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už viac neuvidíte!
Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už ...
  • 12.12.
  • 45382
  • 3
Funguje na Slovensku čierny trh s vodičákmi? Odkiaľ ich berú indickí taxikári?
Funguje na Slovensku čierny trh s vodičákmi? Odkiaľ ich berú ...
  • včera
  • 31757
  • 18
Tunel Višňové bez výjazdu na Vrútky! Skončia niekedy kolóny pod Strečnom?
Tunel Višňové bez výjazdu na Vrútky! Skončia niekedy kolóny ...
  • 15.12.
  • 12731
  • 6
Škoda zvažuje návrat Fabie RS! Aby sa vrátila, má to len jednu podmienku a záleží na vás
Škoda zvažuje návrat Fabie RS! Aby sa vrátila, má to len jednu ...
  • 15.12.
  • 4776
  • 4
Alfa Romeo Giulia má 10 rokov: Sedan, ktorý chcel zachrániť automobilku
Alfa Romeo Giulia má 10 rokov: Sedan, ktorý chcel zachrániť ...
  • 15.12.
  • 4009
  • 5
Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už viac neuvidíte!
Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už ...
  • 12.12.
  • 45382
  • 3
Funguje na Slovensku čierny trh s vodičákmi? Odkiaľ ich berú indickí taxikári?
Funguje na Slovensku čierny trh s vodičákmi? Odkiaľ ich berú ...
  • včera
  • 31757
  • 18
Tunel Višňové bez výjazdu na Vrútky! Skončia niekedy kolóny pod Strečnom?
Tunel Višňové bez výjazdu na Vrútky! Skončia niekedy kolóny ...
  • 15.12.
  • 12731
  • 6
Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie ...
  • 06.12.
  • 11222
  • 27
Prečo v služobných autách zakazujú používať adaptívny tempomat?
Prečo v služobných autách zakazujú používať adaptívny ...
  • 09.12.
  • 9229
  • 2

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
22:04
Johannn | Funguje na Slovensku čierny trh s vodičákmi? Odkiaľ ich berú indickí taxikári?
Že čo??? :O
19:48
Kiko | Funguje na Slovensku čierny trh s vodičákmi? Odkiaľ ich berú indickí taxikári?
Ano BOLT je nalepsi sposob ako zastresit podvodnikov co sa tyka ...
19:24
vvv4 | Netešte sa: EÚ zrušila zákaz spaľovacích motorov, ale prichádza povinné zavádzanie elektromobilov!
Na ukrajine sa aktualne predava 30% aut elektrickych. Do buducna to ...
19:21
vvvv4 | Netešte sa: EÚ zrušila zákaz spaľovacích motorov, ale prichádza povinné zavádzanie elektromobilov!
EV auta nemozu za to, ze Europa zaspala a Čína naštartovala ...
19:09
Henri42 | Merali bez radaru. Peniaze išli policajtom rovno do vrecka
Pytaj si nielen fotografiu ale aj doklad o ciachovani radaru, ak ho ...
19:05
Občan-X | Merali bez radaru. Peniaze išli policajtom rovno do vrecka
Kazdy rok vyse 100 prislusnikov Policie SR odsudia za trestne ciny... ...
19:02
Tomas | Netešte sa: EÚ zrušila zákaz spaľovacích motorov, ale prichádza povinné zavádzanie elektromobilov!
Kde pisem o robotnikoch? Ja pisem o nemcoch a francuzoch. A ze v eu ...
19:01
painkiller | Merali bez radaru. Peniaze išli policajtom rovno do vrecka
Pred mnohými rokmi sa mi stalo niečo podobné, aspoň si to ...
18:46
painkiller | Nový Volkswagen ID.Polo detailne: základná verzia začne skromne, výkonom i batériou
Najlacnejší model "len za 25 000 Eur" dostal 37-kilowatthodinovú ...
18:40
Jano-NR | Netešte sa: EÚ zrušila zákaz spaľovacích motorov, ale prichádza povinné zavádzanie elektromobilov!
Podobnych textov ako tento sa na topspíde (aj inde) objavuje stále ...
Z nášho youtube
123000
Odberateľov
MAJÁK PRE KAŽDÉ AUTO?

11721

TEST BMW 540d - slabší, no stále skvelý 😵‍💫

19206

Alex TAKMER NALETEL! - kúpil voňavý Mustang so smradľavou históriou?

7728

Daj si popcorn! TEST OMODA 9 - 4 motory, 540 k, 650 Nm, 4x4 fullka LEN ZA 46t €?!

38690

AKO neJAZDIŤ V ZIME?

36152

RENAULT AUSTRAL vs KIA SPORTAGE - ALEX vs CIGI - Kto z koho?

19117

Výkon S5, spotreba TDI - TEST AUDI A5 Avant e-hybrid

11108

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa