TopSpeed.sk
  • 48t fans
  • 35t fans
  • 122t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!
  • Peter ŠTURDÍK
  • 05.08.2013
  • Autor
  • 16
Dnes je pondelok, 24.11.2025
Meniny má Emília - význam mena

Tak táto správa poteší všetkých vodičov, čo musia križovať tento dôležitý most v hlavnom meste SR (dlhý je 761m a staval sa v rokoch 1985-1991). Teda nie len tých, čo tu žijú a pravidelne hromžia na jeho už dnes nedostatočnú kapacitu, ale aj tých, čo musia chtiac-nechtiac absolvovať povinnú jazdu po bratislavskom obchvate. Samozrejme, nič sa nebude dostavovať, pretože finta je v tom, že z odstavného pruhu sa spraví normálny, jazdný, tretí v poradí. Práce sa už začali a majú skončiť 10. augusta, teda už o pár dní. Táto zmena pomôže najmä situácií, keď sa 1/4 mesta (teda všetko od Karlovej Vsi nahor) vyberie v rannej špičke na obchvat a poobede späť. Čiže pribudne plynulé a priame napojenie na diaľnicu D1 a D2 bez nutnosti vjazdu do cestného lievika.

 

Dúfame teda, že táto zmena pomôže zlej dopravnej situácií a že onedlho sa niečo podobné stane aj pri vjazde do BA od Trnavy. Kto tade chodíte tak viete, že dva jazdné pruhy sú v týchto miestach ako zlý vtip...

 

A ako bonus pripájame toto video. Skočte na 3m06s a uvidíte, ako sa tento most staval. Zábery sú z roku 1987, keď existovali ešte len základy a o dnešných kapacitných problémoch sa ešte nevedelo.

Peter ŠTURDÍK
  • Peter ŠTURDÍK
  • Publikovane: 05.08.2013
Zdieľať
  • 16
OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!
01.11.

OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 0

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby
05.11.

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Novinky
  • 0



Vosveteit.sk

Nový motor 177S má dostať ruské stíhačky na úroveň F-35 a J-20. Rusko ním chce konkurovať Amerike aj Číne

Nový motor 177S má dostať ruské stíhačky na úroveň F-35 a J-20. Rusko ním chce konkurovať Amerike aj Číne

AI Grok prepísal dejiny holokaustu. Muskova AI šírila nebezpečné lži o Osvienčime

AI Grok prepísal dejiny holokaustu. Muskova AI šírila nebezpečné lži o Osvienčime

Google Mapy dostali štyri nové funkcie. Jedna z funkcií je pre sviatky úplný gamechanger

Google Mapy dostali štyri nové funkcie. Jedna z funkcií je pre sviatky úplný gamechanger

Google prekvapil vodičov. Android Auto práve dostalo nové funkcie, ktoré z bežného auta spravia chytré...

Google prekvapil vodičov. Android Auto práve dostalo nové funkcie, ktoré z bežného auta spravia chytré...

Umelá inteligencia vo Windows sa dá zmiasť obyčajným textom. Takto môžu hackeri ovládnuť tvoj počítač

Umelá inteligencia vo Windows sa dá zmiasť obyčajným textom. Takto môžu hackeri ovládnuť tvoj počítač

Ruské „nezastaviteľné“ superzbrane padajú z neba. Hypersonická raketa sa vraj dá zničiť piesňou, ktorú Kremeľ...

Ruské „nezastaviteľné“ superzbrane padajú z neba. Hypersonická raketa sa vraj dá zničiť piesňou, ktorú Kremeľ...

AKTUÁLNE: Objavili sa tvrdenia, že Gmail mohol vidieť a spracovávať tvoje súkromné správy

AKTUÁLNE: Objavili sa tvrdenia, že Gmail mohol vidieť a spracovávať tvoje súkromné správy

Život na Marse mohol predsa len prežiť dodnes. Vedci majú aj presné miesto, kde sa mohol po celý čas ukrývať

Život na Marse mohol predsa len prežiť dodnes. Vedci majú aj presné miesto, kde sa mohol po celý čas ukrývať

Vedelisteze.sk

Ako je možné, že kontrolka olejničky v aute svieti, aj keď je hladina v poriadku? Pri tejto kontrolke ide o...

Ako je možné, že kontrolka olejničky v aute svieti, aj keď je hladina v poriadku? Pri tejto kontrolke ide o...

Pes nechce dať labku? Jednoduchý trik s maškrtou ho to naučí rýchlejšie, než čakáš

Pes nechce dať labku? Jednoduchý trik s maškrtou ho to naučí rýchlejšie, než čakáš

Vieš, prečo kuchári vždy pridávajú štipku cukru do paradajkovej omáčky

Vieš, prečo kuchári vždy pridávajú štipku cukru do paradajkovej omáčky

Vieš, čo prezrádzajú spánkové polohy tvojho psa o jeho nálade a správaní? Máloktorý psíčkar pozná skutočný...

Vieš, čo prezrádzajú spánkové polohy tvojho psa o jeho nálade a správaní? Máloktorý psíčkar pozná skutočný...

Ak máš na aute lacné pneumatiky, pozri sa na toto písmenko. Prezradí ti, akú rýchlosť zvládnu, inak ti môžu...

Ak máš na aute lacné pneumatiky, pozri sa na toto písmenko. Prezradí ti, akú rýchlosť zvládnu, inak ti môžu...

Táto kombinácia robí s kapustovým šalátom divy. Gazdiny prisahajú, že lepší si ešte nejedol

Táto kombinácia robí s kapustovým šalátom divy. Gazdiny prisahajú, že lepší si ešte nejedol

Vieš, prečo tvoj pes nikdy neprestane štekať, keď naňho kričíš? Odborníci upozorňujú na jednoduchý dôvod aj...

Vieš, prečo tvoj pes nikdy neprestane štekať, keď naňho kričíš? Odborníci upozorňujú na jednoduchý dôvod aj...

Vieš, ako správne skladovať čokoládu? Toto robí väčšina ľudí a práve preto stráca na kvalite. Takto ju nikdy...

Vieš, ako správne skladovať čokoládu? Toto robí väčšina ľudí a práve preto stráca na kvalite. Takto ju nikdy...

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 16
Peter ŠTURDÍK

Peter ŠTURDÍK

- ďalšie články od autora
  • Test Volvo V40 D4 AT R-design Kinetic
  • Opustil nás Paul Walker alias Brian O Conner zo série Rýchlo a ...
  • Chystáte sa na Južný pól? Tak si zoberte tento Hilux 6x6!
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

16 komentárov

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 16:27

M 68.00

Jednoznačne palec hore, aj keď to ide na úkor bezpečnosti a odstavného pruhu. Rovnaké riešenie ako naša trojprúdovka, ale iste lepšie, než sedieť zo zalošenými rukami a čakať čo bude...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

(ne)cestny inzinier 05.08.13 18:54

(

@MaroS TopSpeed.skNa ukor odstavneho pruhu ano. Na ukor bezpecnosti? Toto by ste museli dokazat studiou, ci jednoznacne zlepsenie plynulosti v danom useku nebude vacsim bezpecnostnym benefitom, ako aktualny lievik sposobujuci harmonikovy efekt v plynulosti dopravy ergo podstatne vacsie riziko kolizii tlaciacich sa aut.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:51

M 68.00

@(ne)cestny inzinierAsi sme sa nepochopili, píšem predsa, že som jednoznačne za. Obavy ohľadne bezpečnosti som vyjadril v súvislosti s chýbajúcím priestorom odstaviť pokazené (nabúrané) autá. Plynulosť a priepustnosť jednoznačne chválim a teším sa na toto riešenie. Rovnako ako z 3prúdovej diaľnice. No je jasné, že ani jedno z toho nie je plnohodnotné a asi ani kolaudovateľné riešenie. Preto má D1 stále oranžové značenie - lebo stavba... :)

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:27

5 82.00

@MaroS TopSpeed.skMaros a ako je to s meranim a pokutovanim na verejnej komunikacii vo vystavbe?

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 0
Odpovedať

martin Registrovaný uživateľ 06.08.13 08:31

M
91.00

@555myslim, ze nemaju pravo, Kubo s nimi v tomto zmysle dost slusne vyjebal.

Jazdím na: Volvo , Hyundai , Volvo
  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 05.08.13 18:10

J
55.00

ja s takymto riesenim nesuhlasim. a ani po "dialnici" BA-TT nejazdim v pravej lajne, teda v pase smrti. staci 3 sekundy nepozornosti a uz ste nalozeny v aute, ktore ma nejaku poruchu, alebo vas sunda kamion ak tam stojite vy...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 05.08.13 18:50

(

@JozefTSA to chodite po tej dialnici vyse 300km/h, alebo z akeho dovodu nestihate reagovat na stojace auta na useku s kilometrovym rozhladom vpred? Ako riesite jazdu na okresnych cestach s este uzsimi jazdnymi pruhmi a uplne absentujucou spevnenou krajnicou, nieto este s odstavnym pruhom? Ako sa spravate v dialnicnych tuneloch, kde taktiez absentuje odstavny pruh?
Viem, vela otazok, ale Vasa odpoved v sebe nesie mnozstvo dalsich otaznikov.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:56

M 68.00

@Investigativny vodicNo, ak má mať problém s "náhlou prekážkou" vodič osobného auta v pravom jazdnom pruhu na D1, tak buď ide mimoriadne rýchlo, alebo nedodržuje min. bezpečnú vzdialenosť 2s. Bežne jazdím celkom napravo a ešte som snáď nemal jedinú krízovku. Naopak, lezú mi na nervy vodiči, ktorí drepia v strednom! S údivom zisťujem, že môj kolega je jeden z nich :)


Vieme však, že TIRák (fú, jaké staré slovo) na diaľnici bachne tempomat a vedeniu vozidla sa venuje minimálne. Bežná prax je sledovanie TV, príprava jedla, či prechádzky po kabíne. V tom prípade by som ozaj nechcel mať nepojazdné auto v pravom pruhu.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

jozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 13:42

J
55.00

@Investigativny vodics kilometrovym prehladom dopredu? tak potom mi poradte o akom case tam jazdite vy. v tuneli sa nejazdi 110 pokial viem, rovnako ako na okreskach. keby som bol tak strasne "od veci" ako reagujete, tak by sa tam uz nestala smrtelna nehoda. prave preto, ze stal odstaveny v pravom pase..mne pripada trojprudove riesenie nebezpecne a moj nazor mi nevyhovorite.skuste si tam odstavit auto vy a chodte dat trojuholnik za auto ako vyhlaska kaze. vela zabavy

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 06.08.13 19:48

(

@jozefTSJa vam nic nechcem vyhovorit, podla formulacii myslienok ste zjavne nepoucitelny a nedate si vyhovorit svoju "pravdu". Ale odpovedali ste mi na otazku. To, ze v dialnicnych tuneloch a na okreskach vas nerusi absencia odstavneho pruhu je z dovodu, ze tam sa auta pohybuju len 90kou a na BA-TT dialnici 110. Dakujem za odpoved. Je zaujimave, ako velmi tento rozdiel v rychlosti posobi psychologicky na ludi a ich mozog je nadmerne zatazeny zvladanim viacerych cinnosti pri takejto rychlosti auta.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 22:27

J
55.00

@Investigativny vodictak podla vasej poslednej vety - dakujem za jemnu urazku. kde som urazil ja vas mi este napiste?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 06:27

(

@JozefTSNikde ste ma neurazili, preco sa pytate? Ani ja som sa Vas nijako nechcel dotknut, ale pochopil som to tak, ze to, co Vas pri 90ke nerusi a neohrozuje, predstavuje pre Vas pri 110ke do tej miery zvysene riziko, ze radsej porusujete dopravny predpis. Tak predpokladam, ze je to z dovodu pretazenia mozgovej kapacity pri danej rychlosti, kedy si uz netrufate s bezpecnou rezervou zvladat dopravne situacie, ktore by ste este v 90ke zvladali. A to je efekt, ktory sa dostavuje u kazdeho sofera, aj u tych najlepsich pretekarov, kedy nad urcitu rychlost straca mozog schopnost vyhodnocovat v realnom case vsetky podnety a jazda sa stava menej bezpecnou. Vy ste si to na sebe pri 110ke vsimli a urobili ste aspon to, ze ste sa preradili pre Vas do pocitovo bezpecnejsieho stredneho pruhu.
Je ale pravda, ze po spravnosti by som Vam mal odporucit znizit rychlost na pre Vas bezpecnu 90ku a preradit sa do praveho pruhu. Ale chapem, ze kazdy vodic je v prvom rade egoista a jazdi skor tak, ako chce, a nie tak, ako by mal. Cize si uvedomujem, ze takato rada by Vas akurat provokovala.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 07.08.13 07:47

J
55.00

@Investigativny vodictak ok, bavite ma hned z rana. takze podla vas vlastne kazdy, kto jazdi v strednom pase ma obmedzenu mozgovu kapacitu, pretoze nezvlada 110km/h? no vyborne. tak ja vam rozpisem ten dovod, ktory som uz spominal - v strednom pase jazdim ja a mozno i vela dalsich vodicov, pretoze nemam najmensi dovod verit vodicom iducim za mnou, ze ked ja kvoli prekazke v pravom pruhu zastavim na dialnici, tak oni sa venuju riadeniu dostatocne a zastavia tiez a nenaburaju ma v plnej rychlosti. (zastavenie na nulu sa vam sice moze stat i v inom pase, to je ale uz dopravna zapcha a to clovek vidi i periferne ak sa zrovna nevenuje 100% riadeniu.) zatial co zastaveny jeden pas tak do oci nebije (ak idete v nom) a potom problemy s obiehanim stojaceho auta pri tolerancii inych vodicov iducich v rychlejsom pase je tiez slusny oriesok. takze je to iba kvoli bezpecnosti mojej vlastnej s tym, ze ja sa nechcem nechat ohrozovat najma nezodpovednymi vodicmi za mnou. no dufam, ze teraz som vam to uz dostatocne ozrejmil a ze s vasim brisknym intelektom, podla sposobu ako ste pisal komentar a neprestal byt ustipacny, tak ste to aj pochopil a snad rozumel...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 19:37

(

@JozefTSDovolim si tvrdit, ze v situacii, ked jeden pruh ostane na dialnici stat, sa v extremne kratkom case pritrafi to iste aj v pruhu susednom kvoli pripajaniu sa aut z nulovej, respektive velmi nizkej rychlosti. Je otazka, v ktorom pruhu je v takej situacii bezpecnejsie byt. Ci v strednom, do ktoreho sa nadmerne pchaju auta s velkymi rozdielmi rychlosti, alebo v pravom, kde je prekazka, no auta skor uvolnuju priestor a pruh sa vyprazdnuje.
Cize po velmi kratkej chvili by to v mieste zuzenia stalo, respektive vyrazne spomalilo napriec vsetkymi pruhmi. To su jednoduche zakonitosti toku premavky, kde sa na jazdne pruhy neda nahliadat ako na oddelene dopravny systemy, ale ako na jeden system s vnutornymi interakciami. Takze jazdou v strednom pruhu si sice "kupujete" zdanlivu bezpecnost, vo vysledku vsak akurat znizujete priepustnost cesty a problemy sa Vam tam mozu pritrafit uplne rovnako.

andynr: Na com jazdim? Mam korporatne vozidlo Skodu 120 GL svetlohnedej farby s manualnou patstupnovou prevodovkou, siberom a radiom znacky Pioneer. Priniesla Vam tato informacia nejaku pridanu hodnotu k tejto teme? Ideme sa kadrovat?

  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:29

5 82.00

Pravy pruh negujem z prozaickejsieho dovodu, jeho kvalita je o dost zalostnejsia, ako tych dvoch povodnych.

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 1
Odpovedať

andynr 07.08.13 08:41

(

Ak mi dovolíte sa spýtat,na čom jazdí pán investigatívny vodič(ak to nie je utajovaná skutočnosť)?

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je pondelok, 24.11.2025
Meniny má Emília - význam mena
profi-car.sk
Najlepšie trasy pre kamióny v Európe: Kde je najmenej kolón a nehôd?
Najlepšie trasy pre kamióny v Európe: Kde je najmenej kolón a nehôd?
  • 24.11.
Zdravie kamionistov: Ako si vodiči chránia telo aj myseľ na dlhých cestách
Zdravie kamionistov: Ako si vodiči chránia telo aj myseľ na dlhých cestách
  • 23.11.
Generálka motora na kamióne: Kedy to dáva zmysel a kedy je to len strata času a peňazí?
Generálka motora na kamióne: Kedy to dáva zmysel a kedy je to len strata času a peňazí?
  • 22.11.
Ford Pro ukázal v Bratislave elektrifikovanú flotilu od Transitu po Ranger
Ford Pro ukázal v Bratislave elektrifikovanú flotilu od Transitu po Ranger
  • 21.11.
Regenerácia DPF na kamióne: Čo robiť, keď systém hlási problém?
Regenerácia DPF na kamióne: Čo robiť, keď systém hlási problém?
  • 21.11.

Podobné články

Nová Honda CR-X na scéne? Automobilka odhalila známy model v nečakanej úprave, s manuálom!
Nová Honda CR-X na scéne? Automobilka odhalila známy model v ...
  • dnes
  • 48
  • 0
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody Octavia Combi!
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody ...
  • dnes
  • 1511
  • 1
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody Octavia Combi!
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody ...
  • dnes
  • 1511
  • 1
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody Octavia Combi!
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody ...
  • dnes
  • 1511
  • 1
Landaulet Mercedes triedy G je späť! Má výkon, že si budete musieť držať príčesky
Landaulet Mercedes triedy G je späť! Má výkon, že si budete ...
  • dnes
  • 388
  • 0
Nechceli platiť drahé poistenie. Vybabrali s tým a teraz bojujú s úradmi
Nechceli platiť drahé poistenie. Vybabrali s tým a teraz bojujú s ...
  • dnes
  • 535
  • 4
Nechceli platiť drahé poistenie. Vybabrali s tým a teraz bojujú s úradmi
Nechceli platiť drahé poistenie. Vybabrali s tým a teraz bojujú s ...
  • dnes
  • 535
  • 4

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych miestach alebo len ťahať peniaze?
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych ...
  • dnes
  • 30721
  • 8
Protihlukové steny na D4 a R7 mali vydržať storočie. Po 5 rokoch sú na šrot
Protihlukové steny na D4 a R7 mali vydržať storočie. Po 5 rokoch ...
  • dnes
  • 2631
  • 8
Test Kia XCeed 1.6 T-GDi (132 kW) – volá po označení GT
Test Kia XCeed 1.6 T-GDi (132 kW) – volá po označení GT
  • včera
  • 2515
  • 6
Hlučné výfuky odchádzajú do histórie: S ktorými známymi modelmi sa už čoskoro neuvidíme?
Hlučné výfuky odchádzajú do histórie: S ktorými známymi ...
  • včera
  • 1555
  • 18
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody Octavia Combi!
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody ...
  • dnes
  • 1511
  • 1
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych miestach alebo len ťahať peniaze?
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych ...
  • dnes
  • 30721
  • 8
Hyundai sa prekonáva: superšport Genesis Magma GT je novinka proti McLarenu a Ferrari!
Hyundai sa prekonáva: superšport Genesis Magma GT je novinka proti ...
  • 21.11.
  • 5499
  • 0
Nová Honda Prelude má slovenskú cenu. Športové kupé nedá techniku lacno
Nová Honda Prelude má slovenskú cenu. Športové kupé nedá ...
  • 20.11.
  • 5274
  • 0
Nové Porsche Cayenne Electric oficiálne. V najsilnejšej verzii Turbo má až 1156 koní!
Nové Porsche Cayenne Electric oficiálne. V najsilnejšej verzii ...
  • 19.11.
  • 3301
  • 29
Je koniec, toto je posledný Ford Focus! Náhrada je na ceste, aj keď s ňou už nikto nepočítal
Je koniec, toto je posledný Ford Focus! Náhrada je na ceste, aj ...
  • 19.11.
  • 2951
  • 2
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky ...
  • 17.11.
  • 41003
  • 53
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych miestach alebo len ťahať peniaze?
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych ...
  • dnes
  • 30721
  • 8
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť drakonické tresty
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť ...
  • 14.11.
  • 20967
  • 10
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 18493
  • 12
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s novým návrhom
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s ...
  • 16.11.
  • 17613
  • 14

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
23:05
Jano_1987 | U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
Takže pán poslanec preráža už raz prerazené dno... Gratulujem.
22:26
Martin Janečka | Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych miestach alebo len ťahať peniaze?
Keď nebudete jazdiť ako prasce, tak Vam môže byť jedno kde ...
22:02
ľuboš | Hlučné výfuky odchádzajú do histórie: S ktorými známymi modelmi sa už čoskoro neuvidíme?
Jasné, už verím a vidím, ako pri predbiehanii ideš pomaly, alebo ...
21:57
ľuboš | Hlučné výfuky odchádzajú do histórie: S ktorými známymi modelmi sa už čoskoro neuvidíme?
Ako sused majiteľa Mercedesu AMG63, je to najväčšia ****ina pod ...
21:22
johannn | Nechceli platiť drahé poistenie. Vybabrali s tým a teraz bojujú s úradmi
vsak je tam napisane "Sprostredkovatelia pritom často uvádzali ...
21:18
Realita____ | Hlučné výfuky odchádzajú do histórie: S ktorými známymi modelmi sa už čoskoro neuvidíme?
Tak to nie si autíčkár, ale historik/fanúšik youngtimerov ktoré ...
21:14
Realita____ | Hlučné výfuky odchádzajú do histórie: S ktorými známymi modelmi sa už čoskoro neuvidíme?
Zrejme to myslel tak že vtedy to bolo obdivuhodné, nie že sa to ...
20:57
Ivus0 | U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
Takže prečo je rozdielny sadzobník pokút? Lebo vysoká rýchlosť ...
20:42
Mmx | Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody Octavia Combi!
Aspoň viete kde skončia plechovky ktoré nosíme do recykláku za ...
20:36
johannn | Hlučné výfuky odchádzajú do histórie: S ktorými známymi modelmi sa už čoskoro neuvidíme?
no elektromobilita je nove veganstvo.. kazdemu to musi oznamit no ...
Z nášho youtube
122000
Odberateľov
TEST HONDA CIVIC 11G - lásku nevidíš, ale cítiš

2176

TEST KIA K4 - to sme fakt nečakali 😵‍💫

18052

JAZDA RENAULT CLIO 6 - LPG, hybrid, manuál, automat a spotreba pod 4 l/100 km?! 🤔

14156

TEST RENAULT R4 - prekvapenia nekončia 🤫

6292

TEST VW GOLF R333 - je na každý deň? nie! je na celý rok! 😉

19303

TEST BMW X3 40d G45 - skvelá zbytočnosť 😉

17284

Na opravu škody sa "NEČAKÁ". Diely dodajú do 24h - od Chebu po Kráľovský Chlmec

4944

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa