TopSpeed.sk
  • 48t fans
  • 35t fans
  • 122t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!
  • Peter ŠTURDÍK
  • 05.08.2013
  • Autor
  • 16
Dnes je pondelok, 01.12.2025
Meniny má Edmund - význam mena

Tak táto správa poteší všetkých vodičov, čo musia križovať tento dôležitý most v hlavnom meste SR (dlhý je 761m a staval sa v rokoch 1985-1991). Teda nie len tých, čo tu žijú a pravidelne hromžia na jeho už dnes nedostatočnú kapacitu, ale aj tých, čo musia chtiac-nechtiac absolvovať povinnú jazdu po bratislavskom obchvate. Samozrejme, nič sa nebude dostavovať, pretože finta je v tom, že z odstavného pruhu sa spraví normálny, jazdný, tretí v poradí. Práce sa už začali a majú skončiť 10. augusta, teda už o pár dní. Táto zmena pomôže najmä situácií, keď sa 1/4 mesta (teda všetko od Karlovej Vsi nahor) vyberie v rannej špičke na obchvat a poobede späť. Čiže pribudne plynulé a priame napojenie na diaľnicu D1 a D2 bez nutnosti vjazdu do cestného lievika.

 

Dúfame teda, že táto zmena pomôže zlej dopravnej situácií a že onedlho sa niečo podobné stane aj pri vjazde do BA od Trnavy. Kto tade chodíte tak viete, že dva jazdné pruhy sú v týchto miestach ako zlý vtip...

 

A ako bonus pripájame toto video. Skočte na 3m06s a uvidíte, ako sa tento most staval. Zábery sú z roku 1987, keď existovali ešte len základy a o dnešných kapacitných problémoch sa ešte nevedelo.

Peter ŠTURDÍK
  • Peter ŠTURDÍK
  • Publikovane: 05.08.2013
Zdieľať
  • 16
OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!
01.11.

OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 0

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby
05.11.

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Novinky
  • 1



Vosveteit.sk

Južná Kórea ukázala tank K3 ako stroj z budúcnosti, ktorý môže pochovať všetky klasické tanky

Južná Kórea ukázala tank K3 ako stroj z budúcnosti, ktorý môže pochovať všetky klasické tanky

Rusko opäť rozťahuje ramená. Moskva hovorí, že experimentálny Su-75 Checkmate vzlietne budúci rok, západní...

Rusko opäť rozťahuje ramená. Moskva hovorí, že experimentálny Su-75 Checkmate vzlietne budúci rok, západní...

Tento skrytý trik v telefónoch Samsung Galaxy zabráni komukoľvek pozerať si tvoje súkromie. Väčšina Slovákov o...

Tento skrytý trik v telefónoch Samsung Galaxy zabráni komukoľvek pozerať si tvoje súkromie. Väčšina Slovákov o...

WhatsApp opätovne zavádza funkciu, s ktorou sa aplikácia predstavila vo svojich začiatkoch. Uvidíš ju už...

WhatsApp opätovne zavádza funkciu, s ktorou sa aplikácia predstavila vo svojich začiatkoch. Uvidíš ju už...

December na Netflixe začal mimoriadne silno: Čakajú na teba nadčasové klasiky, ale aj nové dramatické seriály

December na Netflixe začal mimoriadne silno: Čakajú na teba nadčasové klasiky, ale aj nové dramatické seriály

„Číne sa podarilo nahrať mozog do superpočítača“, tvrdia titulky. Pravda je však oveľa nudnejšia aj...

„Číne sa podarilo nahrať mozog do superpočítača“, tvrdia titulky. Pravda je však oveľa nudnejšia aj...

Vo vesmíre prežije inteligentný stroj, nie krehké telo: Známy harvardský fyzik hovorí, že AI je formou...

Vo vesmíre prežije inteligentný stroj, nie krehké telo: Známy harvardský fyzik hovorí, že AI je formou...

Rusko chráni svoje Shahedy pred Ukrajinskými interceptormi tak, že im dalo „spätné zrkadielka“: Nie je to vtip

Rusko chráni svoje Shahedy pred Ukrajinskými interceptormi tak, že im dalo „spätné zrkadielka“: Nie je to vtip

Vedelisteze.sk

Vieš, prečo ti pes vždy zamieri nosom oňuchať rozkrok? Odpoveď nepozná ani väčšina psíčkarov

Vieš, prečo ti pes vždy zamieri nosom oňuchať rozkrok? Odpoveď nepozná ani väčšina psíčkarov

Pomarančový džús má na tvoje telo účinky, o ktorých nemali tušenia ani samotní vedci

Pomarančový džús má na tvoje telo účinky, o ktorých nemali tušenia ani samotní vedci

Kúrenie ti v aute fúka studený vzduch? Mechanik prezradil najčastejší dôvod, ktorý väčšina vodičov úplne...

Kúrenie ti v aute fúka studený vzduch? Mechanik prezradil najčastejší dôvod, ktorý väčšina vodičov úplne...

Mrazenie čučoriedok má tajný trik. Ak ho vynecháš, ostane ti len kaša

Mrazenie čučoriedok má tajný trik. Ak ho vynecháš, ostane ti len kaša

Vystrašila ťa ikonka snehovej vločky počas jazdy? Toto ti chcelo tvoje auto naznačiť

Vystrašila ťa ikonka snehovej vločky počas jazdy? Toto ti chcelo tvoje auto naznačiť

Prečo sa niektorí muži stanú závislými a iní nie? Pravý dôvod je oveľa temnejší, než si myslíš

Prečo sa niektorí muži stanú závislými a iní nie? Pravý dôvod je oveľa temnejší, než si myslíš

Dokáže pol deci (alebo viac) alkoholu vypáliť bacily a baktérie? Pozri sa, čo na to hovorí veda

Dokáže pol deci (alebo viac) alkoholu vypáliť bacily a baktérie? Pozri sa, čo na to hovorí veda

Tieto zvuky počas šoférovania nechceš počuť. Ak sa objavia, auto kričí o pomoc a ak ich ignoruješ, čoskoro...

Tieto zvuky počas šoférovania nechceš počuť. Ak sa objavia, auto kričí o pomoc a ak ich ignoruješ, čoskoro...

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 16
Peter ŠTURDÍK

Peter ŠTURDÍK

- ďalšie články od autora
  • Test Volvo V40 D4 AT R-design Kinetic
  • Opustil nás Paul Walker alias Brian O Conner zo série Rýchlo a ...
  • Chystáte sa na Južný pól? Tak si zoberte tento Hilux 6x6!
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

16 komentárov

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 16:27

M 68.00

Jednoznačne palec hore, aj keď to ide na úkor bezpečnosti a odstavného pruhu. Rovnaké riešenie ako naša trojprúdovka, ale iste lepšie, než sedieť zo zalošenými rukami a čakať čo bude...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

(ne)cestny inzinier 05.08.13 18:54

(

@MaroS TopSpeed.skNa ukor odstavneho pruhu ano. Na ukor bezpecnosti? Toto by ste museli dokazat studiou, ci jednoznacne zlepsenie plynulosti v danom useku nebude vacsim bezpecnostnym benefitom, ako aktualny lievik sposobujuci harmonikovy efekt v plynulosti dopravy ergo podstatne vacsie riziko kolizii tlaciacich sa aut.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:51

M 68.00

@(ne)cestny inzinierAsi sme sa nepochopili, píšem predsa, že som jednoznačne za. Obavy ohľadne bezpečnosti som vyjadril v súvislosti s chýbajúcím priestorom odstaviť pokazené (nabúrané) autá. Plynulosť a priepustnosť jednoznačne chválim a teším sa na toto riešenie. Rovnako ako z 3prúdovej diaľnice. No je jasné, že ani jedno z toho nie je plnohodnotné a asi ani kolaudovateľné riešenie. Preto má D1 stále oranžové značenie - lebo stavba... :)

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:27

5 82.00

@MaroS TopSpeed.skMaros a ako je to s meranim a pokutovanim na verejnej komunikacii vo vystavbe?

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 0
Odpovedať

martin Registrovaný uživateľ 06.08.13 08:31

M
91.00

@555myslim, ze nemaju pravo, Kubo s nimi v tomto zmysle dost slusne vyjebal.

Jazdím na: Volvo , Hyundai , Volvo
  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 05.08.13 18:10

J
55.00

ja s takymto riesenim nesuhlasim. a ani po "dialnici" BA-TT nejazdim v pravej lajne, teda v pase smrti. staci 3 sekundy nepozornosti a uz ste nalozeny v aute, ktore ma nejaku poruchu, alebo vas sunda kamion ak tam stojite vy...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 05.08.13 18:50

(

@JozefTSA to chodite po tej dialnici vyse 300km/h, alebo z akeho dovodu nestihate reagovat na stojace auta na useku s kilometrovym rozhladom vpred? Ako riesite jazdu na okresnych cestach s este uzsimi jazdnymi pruhmi a uplne absentujucou spevnenou krajnicou, nieto este s odstavnym pruhom? Ako sa spravate v dialnicnych tuneloch, kde taktiez absentuje odstavny pruh?
Viem, vela otazok, ale Vasa odpoved v sebe nesie mnozstvo dalsich otaznikov.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:56

M 68.00

@Investigativny vodicNo, ak má mať problém s "náhlou prekážkou" vodič osobného auta v pravom jazdnom pruhu na D1, tak buď ide mimoriadne rýchlo, alebo nedodržuje min. bezpečnú vzdialenosť 2s. Bežne jazdím celkom napravo a ešte som snáď nemal jedinú krízovku. Naopak, lezú mi na nervy vodiči, ktorí drepia v strednom! S údivom zisťujem, že môj kolega je jeden z nich :)


Vieme však, že TIRák (fú, jaké staré slovo) na diaľnici bachne tempomat a vedeniu vozidla sa venuje minimálne. Bežná prax je sledovanie TV, príprava jedla, či prechádzky po kabíne. V tom prípade by som ozaj nechcel mať nepojazdné auto v pravom pruhu.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

jozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 13:42

J
55.00

@Investigativny vodics kilometrovym prehladom dopredu? tak potom mi poradte o akom case tam jazdite vy. v tuneli sa nejazdi 110 pokial viem, rovnako ako na okreskach. keby som bol tak strasne "od veci" ako reagujete, tak by sa tam uz nestala smrtelna nehoda. prave preto, ze stal odstaveny v pravom pase..mne pripada trojprudove riesenie nebezpecne a moj nazor mi nevyhovorite.skuste si tam odstavit auto vy a chodte dat trojuholnik za auto ako vyhlaska kaze. vela zabavy

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 06.08.13 19:48

(

@jozefTSJa vam nic nechcem vyhovorit, podla formulacii myslienok ste zjavne nepoucitelny a nedate si vyhovorit svoju "pravdu". Ale odpovedali ste mi na otazku. To, ze v dialnicnych tuneloch a na okreskach vas nerusi absencia odstavneho pruhu je z dovodu, ze tam sa auta pohybuju len 90kou a na BA-TT dialnici 110. Dakujem za odpoved. Je zaujimave, ako velmi tento rozdiel v rychlosti posobi psychologicky na ludi a ich mozog je nadmerne zatazeny zvladanim viacerych cinnosti pri takejto rychlosti auta.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 22:27

J
55.00

@Investigativny vodictak podla vasej poslednej vety - dakujem za jemnu urazku. kde som urazil ja vas mi este napiste?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 06:27

(

@JozefTSNikde ste ma neurazili, preco sa pytate? Ani ja som sa Vas nijako nechcel dotknut, ale pochopil som to tak, ze to, co Vas pri 90ke nerusi a neohrozuje, predstavuje pre Vas pri 110ke do tej miery zvysene riziko, ze radsej porusujete dopravny predpis. Tak predpokladam, ze je to z dovodu pretazenia mozgovej kapacity pri danej rychlosti, kedy si uz netrufate s bezpecnou rezervou zvladat dopravne situacie, ktore by ste este v 90ke zvladali. A to je efekt, ktory sa dostavuje u kazdeho sofera, aj u tych najlepsich pretekarov, kedy nad urcitu rychlost straca mozog schopnost vyhodnocovat v realnom case vsetky podnety a jazda sa stava menej bezpecnou. Vy ste si to na sebe pri 110ke vsimli a urobili ste aspon to, ze ste sa preradili pre Vas do pocitovo bezpecnejsieho stredneho pruhu.
Je ale pravda, ze po spravnosti by som Vam mal odporucit znizit rychlost na pre Vas bezpecnu 90ku a preradit sa do praveho pruhu. Ale chapem, ze kazdy vodic je v prvom rade egoista a jazdi skor tak, ako chce, a nie tak, ako by mal. Cize si uvedomujem, ze takato rada by Vas akurat provokovala.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 07.08.13 07:47

J
55.00

@Investigativny vodictak ok, bavite ma hned z rana. takze podla vas vlastne kazdy, kto jazdi v strednom pase ma obmedzenu mozgovu kapacitu, pretoze nezvlada 110km/h? no vyborne. tak ja vam rozpisem ten dovod, ktory som uz spominal - v strednom pase jazdim ja a mozno i vela dalsich vodicov, pretoze nemam najmensi dovod verit vodicom iducim za mnou, ze ked ja kvoli prekazke v pravom pruhu zastavim na dialnici, tak oni sa venuju riadeniu dostatocne a zastavia tiez a nenaburaju ma v plnej rychlosti. (zastavenie na nulu sa vam sice moze stat i v inom pase, to je ale uz dopravna zapcha a to clovek vidi i periferne ak sa zrovna nevenuje 100% riadeniu.) zatial co zastaveny jeden pas tak do oci nebije (ak idete v nom) a potom problemy s obiehanim stojaceho auta pri tolerancii inych vodicov iducich v rychlejsom pase je tiez slusny oriesok. takze je to iba kvoli bezpecnosti mojej vlastnej s tym, ze ja sa nechcem nechat ohrozovat najma nezodpovednymi vodicmi za mnou. no dufam, ze teraz som vam to uz dostatocne ozrejmil a ze s vasim brisknym intelektom, podla sposobu ako ste pisal komentar a neprestal byt ustipacny, tak ste to aj pochopil a snad rozumel...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 19:37

(

@JozefTSDovolim si tvrdit, ze v situacii, ked jeden pruh ostane na dialnici stat, sa v extremne kratkom case pritrafi to iste aj v pruhu susednom kvoli pripajaniu sa aut z nulovej, respektive velmi nizkej rychlosti. Je otazka, v ktorom pruhu je v takej situacii bezpecnejsie byt. Ci v strednom, do ktoreho sa nadmerne pchaju auta s velkymi rozdielmi rychlosti, alebo v pravom, kde je prekazka, no auta skor uvolnuju priestor a pruh sa vyprazdnuje.
Cize po velmi kratkej chvili by to v mieste zuzenia stalo, respektive vyrazne spomalilo napriec vsetkymi pruhmi. To su jednoduche zakonitosti toku premavky, kde sa na jazdne pruhy neda nahliadat ako na oddelene dopravny systemy, ale ako na jeden system s vnutornymi interakciami. Takze jazdou v strednom pruhu si sice "kupujete" zdanlivu bezpecnost, vo vysledku vsak akurat znizujete priepustnost cesty a problemy sa Vam tam mozu pritrafit uplne rovnako.

andynr: Na com jazdim? Mam korporatne vozidlo Skodu 120 GL svetlohnedej farby s manualnou patstupnovou prevodovkou, siberom a radiom znacky Pioneer. Priniesla Vam tato informacia nejaku pridanu hodnotu k tejto teme? Ideme sa kadrovat?

  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:29

5 82.00

Pravy pruh negujem z prozaickejsieho dovodu, jeho kvalita je o dost zalostnejsia, ako tych dvoch povodnych.

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 1
Odpovedať

andynr 07.08.13 08:41

(

Ak mi dovolíte sa spýtat,na čom jazdí pán investigatívny vodič(ak to nie je utajovaná skutočnosť)?

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je pondelok, 01.12.2025
Meniny má Edmund - význam mena
profi-car.sk
Autonómne kamióny v Európe. Ako ďaleko je vývoj v roku 2025?
Autonómne kamióny v Európe. Ako ďaleko je vývoj v roku 2025?
  • 01.12.
Ako bezpečne nakupovať jazdené ťahače z Nemecka a Belgicka
Ako bezpečne nakupovať jazdené ťahače z Nemecka a Belgicka
  • 01.12.
Elektrické nákladné autá: Realita a mýty pri flotilách do 10 vozidiel
Elektrické nákladné autá: Realita a mýty pri flotilách do 10 vozidiel
  • 30.11.
Profesionálni vodiči starnú. Európa má riešenie, no nebude lacné
Profesionálni vodiči starnú. Európa má riešenie, no nebude lacné
  • 30.11.
Nové emisné normy pre nákladné vozidlá: Čo čaká dopravcov v roku 2026?
Nové emisné normy pre nákladné vozidlá: Čo čaká dopravcov v roku 2026?
  • 30.11.

Podobné články

Audi proti Mercedesu triedy G a Land Roveru Defender? Pôjde na to inak ako BMW!
Audi proti Mercedesu triedy G a Land Roveru Defender? Pôjde na to ...
  • včera
  • 1157
  • 1
Audi proti Mercedesu triedy G a Land Roveru Defender? Pôjde na to inak ako BMW!
Audi proti Mercedesu triedy G a Land Roveru Defender? Pôjde na to ...
  • včera
  • 1157
  • 1
Audi proti Mercedesu triedy G a Land Roveru Defender? Pôjde na to inak ako BMW!
Audi proti Mercedesu triedy G a Land Roveru Defender? Pôjde na to ...
  • včera
  • 1157
  • 1
Fiat chystá úplne nové malé auto, skôr ako ho schválila EÚ. Vie niečo, čo ostatní nie?
Fiat chystá úplne nové malé auto, skôr ako ho schválila EÚ. ...
  • včera
  • 2720
  • 2
Fiat chystá úplne nové malé auto, skôr ako ho schválila EÚ. Vie niečo, čo ostatní nie?
Fiat chystá úplne nové malé auto, skôr ako ho schválila EÚ. ...
  • včera
  • 2720
  • 2
Fiat chystá úplne nové malé auto, skôr ako ho schválila EÚ. Vie niečo, čo ostatní nie?
Fiat chystá úplne nové malé auto, skôr ako ho schválila EÚ. ...
  • včera
  • 2720
  • 2
Najlepšie vianočné reklamy: Ktorá je vaša obľúbená?
Najlepšie vianočné reklamy: Ktorá je vaša obľúbená?
  • včera
  • 311
  • 3

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Tunel Višňové stále nemá dôležitý technický prvok. Vyriešia to do decembrového otvorenia?
Tunel Višňové stále nemá dôležitý technický prvok. Vyriešia ...
  • 29.11.
  • 15599
  • 0
Kilometrová daň: EÚ chce účtovať 3 centy za každý kilometer. Začnú sa odometre stáčať ešte viac?
Kilometrová daň: EÚ chce účtovať 3 centy za každý kilometer. ...
  • 29.11.
  • 7201
  • 39
Tankovanie po hrdlo kazí autá! Prečo „precvakávanie“ pištole nie je dobrý nápad?
Tankovanie po hrdlo kazí autá! Prečo „precvakávanie“ pištole ...
  • 29.11.
  • 4539
  • 0
Nová Toyota GR GT na prvých záberoch! Je to pocta Lexusu LFA aj Toyoty 2000GT
Nová Toyota GR GT na prvých záberoch! Je to pocta Lexusu LFA aj ...
  • 28.11.
  • 3061
  • 6
Fiat chystá úplne nové malé auto, skôr ako ho schválila EÚ. Vie niečo, čo ostatní nie?
Fiat chystá úplne nové malé auto, skôr ako ho schválila EÚ. ...
  • včera
  • 2720
  • 2
Tunel Višňové stále nemá dôležitý technický prvok. Vyriešia to do decembrového otvorenia?
Tunel Višňové stále nemá dôležitý technický prvok. Vyriešia ...
  • 29.11.
  • 15599
  • 0
Správne skladovanie batérií v zime môže zabrániť požiaru
Správne skladovanie batérií v zime môže zabrániť požiaru
  • 25.11.
  • 9202
  • 2
Kilometrová daň: EÚ chce účtovať 3 centy za každý kilometer. Začnú sa odometre stáčať ešte viac?
Kilometrová daň: EÚ chce účtovať 3 centy za každý kilometer. ...
  • 29.11.
  • 7201
  • 39
PRVÉ DOJMY: BYD ATTO 2 – Nový ideál slovenských chalupárov?
PRVÉ DOJMY: BYD ATTO 2 – Nový ideál slovenských chalupárov?
  • 28.11.
  • 7141
  • 6
Úžasný vzostup záujmu o elektromobily? V skutočnosti je to jeden veľký podfuk!
Úžasný vzostup záujmu o elektromobily? V skutočnosti je to jeden ...
  • 27.11.
  • 6912
  • 18
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych miestach alebo len ťahať peniaze?
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych ...
  • 24.11.
  • 73665
  • 24
Tunel Višňové stále nemá dôležitý technický prvok. Vyriešia to do decembrového otvorenia?
Tunel Višňové stále nemá dôležitý technický prvok. Vyriešia ...
  • 29.11.
  • 15599
  • 0
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody Octavia Combi!
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody ...
  • 24.11.
  • 9567
  • 2
Správne skladovanie batérií v zime môže zabrániť požiaru
Správne skladovanie batérií v zime môže zabrániť požiaru
  • 25.11.
  • 9202
  • 2
Protihlukové steny na D4 a R7 mali vydržať storočie. Po 5 rokoch sú na šrot
Protihlukové steny na D4 a R7 mali vydržať storočie. Po 5 rokoch ...
  • 24.11.
  • 8378
  • 9

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
20:29
YoungButBigCarLoverSK | Genesis predbehol Porsche. Získal titul Najlepšia značka luxusných áut
Aj koncern maju iny. Tak vidíš, aspirín (ktory velmi ucinne zabija ...
20:26
YoungButBigCarLoverSK | Genesis predbehol Porsche. Získal titul Najlepšia značka luxusných áut
A hyundai som spomínal aj preto, lebo aj v samotnom článku bol ...
20:02
Sonic | Fiat chystá úplne nové malé auto, skôr ako ho schválila EÚ. Vie niečo, čo ostatní nie?
Prečo? Lebo západné demokratické krajiny EU si už delili ...
18:37
jozko 2026 | Úžasný vzostup záujmu o elektromobily? V skutočnosti je to jeden veľký podfuk!
uz ich mam 22. Asi ma chcu presvedcit o tom, ze spalovaky su ...
18:22
YoungButBigCarLoverSk | Najlepšie vianočné reklamy: Ktorá je vaša obľúbená?
No a asi nikto nerobí vianocne reklamy na autá.
18:21
YoungButBigCarLoverSk | Najlepšie vianočné reklamy: Ktorá je vaša obľúbená?
A najväčšia klasika: Keď na Štedrý deň nebudeš papať, ...
18:19
YoungButBigCarLoverSk | VW Multivan v Euro NCAP získal len štyri hviezdy, nie je sa však čoho báť. Kde berieme istotu?
Bruuuhhh
17:05
painkiller | Genesis predbehol Porsche. Získal titul Najlepšia značka luxusných áut
OK pane. Sľubujem! Oceňujem, že sme toto nešťastné ...
16:40
Jancooo | VW Multivan v Euro NCAP získal len štyri hviezdy, nie je sa však čoho báť. Kde berieme istotu?
Pritom v 2005 keď vyšlo to auto tak malo 5 hviezdičiek a bolo ...
15:00
Johannn | Genesis predbehol Porsche. Získal titul Najlepšia značka luxusných áut
Posledné varovanie. Nech sa to uz viac neopakuje.
Z nášho youtube
122000
Odberateľov
TEST AUDI A5 Avant e-hybrid - výkonom S5, spotrebou TDI

897

Bol prechod z V6 na R6 motory správny? Jazdený Mercedes E W213 (2016 - 2023)

5964

TEST TESLA Y Performance - 630 k a 750 Nm za 60 tisíc €

29543

TEST HONDA CIVIC 11G - lásku nevidíš, ale cítiš

12129

TEST KIA K4 - nástupca Ceedu akého sme fakt nečakali 😵‍💫

36443

JAZDA RENAULT CLIO 6 - LPG, hybrid, manuál, automat a spotreba pod 4 l/100 km?! 🤔

17041

TEST RENAULT R4 - prekvapenia nekončia 🤫

6570

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa