TopSpeed.sk
  • 48t fans
  • 35t fans
  • 122t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!

Most Lafranconi rozšíria o jeden jazdný pruh!
  • Peter ŠTURDÍK
  • 05.08.2013
  • Autor
  • 16
Dnes je nedeľa, 16.11.2025
Meniny má Agnesa - význam mena

Tak táto správa poteší všetkých vodičov, čo musia križovať tento dôležitý most v hlavnom meste SR (dlhý je 761m a staval sa v rokoch 1985-1991). Teda nie len tých, čo tu žijú a pravidelne hromžia na jeho už dnes nedostatočnú kapacitu, ale aj tých, čo musia chtiac-nechtiac absolvovať povinnú jazdu po bratislavskom obchvate. Samozrejme, nič sa nebude dostavovať, pretože finta je v tom, že z odstavného pruhu sa spraví normálny, jazdný, tretí v poradí. Práce sa už začali a majú skončiť 10. augusta, teda už o pár dní. Táto zmena pomôže najmä situácií, keď sa 1/4 mesta (teda všetko od Karlovej Vsi nahor) vyberie v rannej špičke na obchvat a poobede späť. Čiže pribudne plynulé a priame napojenie na diaľnicu D1 a D2 bez nutnosti vjazdu do cestného lievika.

 

Dúfame teda, že táto zmena pomôže zlej dopravnej situácií a že onedlho sa niečo podobné stane aj pri vjazde do BA od Trnavy. Kto tade chodíte tak viete, že dva jazdné pruhy sú v týchto miestach ako zlý vtip...

 

A ako bonus pripájame toto video. Skočte na 3m06s a uvidíte, ako sa tento most staval. Zábery sú z roku 1987, keď existovali ešte len základy a o dnešných kapacitných problémoch sa ešte nevedelo.

Peter ŠTURDÍK
  • Peter ŠTURDÍK
  • Publikovane: 05.08.2013
Zdieľať
  • 16
OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!
01.11.

OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 0

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby
05.11.

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Novinky
  • 0



Vosveteit.sk

Najnovší masívny útok ruských hackerov cieli na dovolenkárov. Slováci patria medzi potenciálne obete

Najnovší masívny útok ruských hackerov cieli na dovolenkárov. Slováci patria medzi potenciálne obete

Zabudni na Ozempic. Tento hormón z čreva spúšťa chudnutie priamo cez mozog, tvrdia vedci

Zabudni na Ozempic. Tento hormón z čreva spúšťa chudnutie priamo cez mozog, tvrdia vedci

WhatsApp radí, čo robiť v prípade, keď sa ti ozve podvodník. Toto je alfa a omega!

WhatsApp radí, čo robiť v prípade, keď sa ti ozve podvodník. Toto je alfa a omega!

Google potichu spustil nástroj, ktorý môže úplne zmeniť spôsob nakupovania. Toto si ľudia okamžite zamilujú

Google potichu spustil nástroj, ktorý môže úplne zmeniť spôsob nakupovania. Toto si ľudia okamžite zamilujú

Francúzsko po prvýkrát ukázalo jadrovú raketu ASMPA-R, ktorú je možné odpáliť zo stíhačky

Francúzsko po prvýkrát ukázalo jadrovú raketu ASMPA-R, ktorú je možné odpáliť zo stíhačky

Tisíce ľudí majú v prehliadači Chrome vírus a vôbec o tom netušia. Tento doplnok z neho okamžite odstráň

Tisíce ľudí majú v prehliadači Chrome vírus a vôbec o tom netušia. Tento doplnok z neho okamžite odstráň

Google mení spôsob, akým Chrome pracuje s notifikáciami: Bude sa ti páčiť, uvidíš totiž menej spamu

Google mení spôsob, akým Chrome pracuje s notifikáciami: Bude sa ti páčiť, uvidíš totiž menej spamu

AKTUÁLNE: Rusku sa rozpadá jednotka 26165 z GRU. Práve chytili jej elitného hackera. Patril k najhľadanejším...

AKTUÁLNE: Rusku sa rozpadá jednotka 26165 z GRU. Práve chytili jej elitného hackera. Patril k najhľadanejším...

Vedelisteze.sk

Mechanik prezradil, kedy je mláka pod autom úplne normálna a kedy ti hrozí zničený motor

Mechanik prezradil, kedy je mláka pod autom úplne normálna a kedy ti hrozí zničený motor

Tieto veci bežne máme v kúpeľni, ale nepatria tam. Robí to väčšina ľudí a ani o tom netuší

Tieto veci bežne máme v kúpeľni, ale nepatria tam. Robí to väčšina ľudí a ani o tom netuší

Mrkva nikdy nechutila lepšie! Stačí pridať túto jednu ingredienciu a čaká ťa dokonalá chuť ako z reštaurácie

Mrkva nikdy nechutila lepšie! Stačí pridať túto jednu ingredienciu a čaká ťa dokonalá chuť ako z reštaurácie

Vieš, kedy môžeš zapnúť hmlovky podľa zákona a kedy nimi len zbytočne oslepuješ ostatných

Vieš, kedy môžeš zapnúť hmlovky podľa zákona a kedy nimi len zbytočne oslepuješ ostatných

Expert na auto prezradil najčastejší dôvod, prečo začína tvrdnúť volant. Väčšina vodičov si to vôbec nevšíma,...

Expert na auto prezradil najčastejší dôvod, prečo začína tvrdnúť volant. Väčšina vodičov si to vôbec nevšíma,...

Vieš, ako často by si ma rotovať pneumatiky na aute? Toto je chyba, ktorá ti môže zničiť gumy oveľa skôr,...

Vieš, ako často by si ma rotovať pneumatiky na aute? Toto je chyba, ktorá ti môže zničiť gumy oveľa skôr,...

Vieš, prečo je vesmír ľadový, keď má Slnko milióny stupňov? Toto ti o vesmíre nikdy nepovedali

Vieš, prečo je vesmír ľadový, keď má Slnko milióny stupňov? Toto ti o vesmíre nikdy nepovedali

Vieš, ako funguje brzdenie motorom? Môže táto technika ušetriť palivo a je šetrná pre tvoj motor? O tomto...

Vieš, ako funguje brzdenie motorom? Môže táto technika ušetriť palivo a je šetrná pre tvoj motor? O tomto...

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 16
Peter ŠTURDÍK

Peter ŠTURDÍK

- ďalšie články od autora
  • Test Volvo V40 D4 AT R-design Kinetic
  • Opustil nás Paul Walker alias Brian O Conner zo série Rýchlo a ...
  • Chystáte sa na Južný pól? Tak si zoberte tento Hilux 6x6!
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

16 komentárov

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 16:27

M 68.00

Jednoznačne palec hore, aj keď to ide na úkor bezpečnosti a odstavného pruhu. Rovnaké riešenie ako naša trojprúdovka, ale iste lepšie, než sedieť zo zalošenými rukami a čakať čo bude...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

(ne)cestny inzinier 05.08.13 18:54

(

@MaroS TopSpeed.skNa ukor odstavneho pruhu ano. Na ukor bezpecnosti? Toto by ste museli dokazat studiou, ci jednoznacne zlepsenie plynulosti v danom useku nebude vacsim bezpecnostnym benefitom, ako aktualny lievik sposobujuci harmonikovy efekt v plynulosti dopravy ergo podstatne vacsie riziko kolizii tlaciacich sa aut.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:51

M 68.00

@(ne)cestny inzinierAsi sme sa nepochopili, píšem predsa, že som jednoznačne za. Obavy ohľadne bezpečnosti som vyjadril v súvislosti s chýbajúcím priestorom odstaviť pokazené (nabúrané) autá. Plynulosť a priepustnosť jednoznačne chválim a teším sa na toto riešenie. Rovnako ako z 3prúdovej diaľnice. No je jasné, že ani jedno z toho nie je plnohodnotné a asi ani kolaudovateľné riešenie. Preto má D1 stále oranžové značenie - lebo stavba... :)

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:27

5 82.00

@MaroS TopSpeed.skMaros a ako je to s meranim a pokutovanim na verejnej komunikacii vo vystavbe?

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 0
Odpovedať

martin Registrovaný uživateľ 06.08.13 08:31

M
91.00

@555myslim, ze nemaju pravo, Kubo s nimi v tomto zmysle dost slusne vyjebal.

Jazdím na: Volvo , Hyundai , Volvo
  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 05.08.13 18:10

J
55.00

ja s takymto riesenim nesuhlasim. a ani po "dialnici" BA-TT nejazdim v pravej lajne, teda v pase smrti. staci 3 sekundy nepozornosti a uz ste nalozeny v aute, ktore ma nejaku poruchu, alebo vas sunda kamion ak tam stojite vy...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 05.08.13 18:50

(

@JozefTSA to chodite po tej dialnici vyse 300km/h, alebo z akeho dovodu nestihate reagovat na stojace auta na useku s kilometrovym rozhladom vpred? Ako riesite jazdu na okresnych cestach s este uzsimi jazdnymi pruhmi a uplne absentujucou spevnenou krajnicou, nieto este s odstavnym pruhom? Ako sa spravate v dialnicnych tuneloch, kde taktiez absentuje odstavny pruh?
Viem, vela otazok, ale Vasa odpoved v sebe nesie mnozstvo dalsich otaznikov.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 05.08.13 20:56

M 68.00

@Investigativny vodicNo, ak má mať problém s "náhlou prekážkou" vodič osobného auta v pravom jazdnom pruhu na D1, tak buď ide mimoriadne rýchlo, alebo nedodržuje min. bezpečnú vzdialenosť 2s. Bežne jazdím celkom napravo a ešte som snáď nemal jedinú krízovku. Naopak, lezú mi na nervy vodiči, ktorí drepia v strednom! S údivom zisťujem, že môj kolega je jeden z nich :)


Vieme však, že TIRák (fú, jaké staré slovo) na diaľnici bachne tempomat a vedeniu vozidla sa venuje minimálne. Bežná prax je sledovanie TV, príprava jedla, či prechádzky po kabíne. V tom prípade by som ozaj nechcel mať nepojazdné auto v pravom pruhu.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

jozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 13:42

J
55.00

@Investigativny vodics kilometrovym prehladom dopredu? tak potom mi poradte o akom case tam jazdite vy. v tuneli sa nejazdi 110 pokial viem, rovnako ako na okreskach. keby som bol tak strasne "od veci" ako reagujete, tak by sa tam uz nestala smrtelna nehoda. prave preto, ze stal odstaveny v pravom pase..mne pripada trojprudove riesenie nebezpecne a moj nazor mi nevyhovorite.skuste si tam odstavit auto vy a chodte dat trojuholnik za auto ako vyhlaska kaze. vela zabavy

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 06.08.13 19:48

(

@jozefTSJa vam nic nechcem vyhovorit, podla formulacii myslienok ste zjavne nepoucitelny a nedate si vyhovorit svoju "pravdu". Ale odpovedali ste mi na otazku. To, ze v dialnicnych tuneloch a na okreskach vas nerusi absencia odstavneho pruhu je z dovodu, ze tam sa auta pohybuju len 90kou a na BA-TT dialnici 110. Dakujem za odpoved. Je zaujimave, ako velmi tento rozdiel v rychlosti posobi psychologicky na ludi a ich mozog je nadmerne zatazeny zvladanim viacerych cinnosti pri takejto rychlosti auta.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 06.08.13 22:27

J
55.00

@Investigativny vodictak podla vasej poslednej vety - dakujem za jemnu urazku. kde som urazil ja vas mi este napiste?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 06:27

(

@JozefTSNikde ste ma neurazili, preco sa pytate? Ani ja som sa Vas nijako nechcel dotknut, ale pochopil som to tak, ze to, co Vas pri 90ke nerusi a neohrozuje, predstavuje pre Vas pri 110ke do tej miery zvysene riziko, ze radsej porusujete dopravny predpis. Tak predpokladam, ze je to z dovodu pretazenia mozgovej kapacity pri danej rychlosti, kedy si uz netrufate s bezpecnou rezervou zvladat dopravne situacie, ktore by ste este v 90ke zvladali. A to je efekt, ktory sa dostavuje u kazdeho sofera, aj u tych najlepsich pretekarov, kedy nad urcitu rychlost straca mozog schopnost vyhodnocovat v realnom case vsetky podnety a jazda sa stava menej bezpecnou. Vy ste si to na sebe pri 110ke vsimli a urobili ste aspon to, ze ste sa preradili pre Vas do pocitovo bezpecnejsieho stredneho pruhu.
Je ale pravda, ze po spravnosti by som Vam mal odporucit znizit rychlost na pre Vas bezpecnu 90ku a preradit sa do praveho pruhu. Ale chapem, ze kazdy vodic je v prvom rade egoista a jazdi skor tak, ako chce, a nie tak, ako by mal. Cize si uvedomujem, ze takato rada by Vas akurat provokovala.

  • 0
  • 0
Odpovedať

JozefTS Registrovaný uživateľ 07.08.13 07:47

J
55.00

@Investigativny vodictak ok, bavite ma hned z rana. takze podla vas vlastne kazdy, kto jazdi v strednom pase ma obmedzenu mozgovu kapacitu, pretoze nezvlada 110km/h? no vyborne. tak ja vam rozpisem ten dovod, ktory som uz spominal - v strednom pase jazdim ja a mozno i vela dalsich vodicov, pretoze nemam najmensi dovod verit vodicom iducim za mnou, ze ked ja kvoli prekazke v pravom pruhu zastavim na dialnici, tak oni sa venuju riadeniu dostatocne a zastavia tiez a nenaburaju ma v plnej rychlosti. (zastavenie na nulu sa vam sice moze stat i v inom pase, to je ale uz dopravna zapcha a to clovek vidi i periferne ak sa zrovna nevenuje 100% riadeniu.) zatial co zastaveny jeden pas tak do oci nebije (ak idete v nom) a potom problemy s obiehanim stojaceho auta pri tolerancii inych vodicov iducich v rychlejsom pase je tiez slusny oriesok. takze je to iba kvoli bezpecnosti mojej vlastnej s tym, ze ja sa nechcem nechat ohrozovat najma nezodpovednymi vodicmi za mnou. no dufam, ze teraz som vam to uz dostatocne ozrejmil a ze s vasim brisknym intelektom, podla sposobu ako ste pisal komentar a neprestal byt ustipacny, tak ste to aj pochopil a snad rozumel...

  • 0
  • 1
Odpovedať

Investigativny vodic 07.08.13 19:37

(

@JozefTSDovolim si tvrdit, ze v situacii, ked jeden pruh ostane na dialnici stat, sa v extremne kratkom case pritrafi to iste aj v pruhu susednom kvoli pripajaniu sa aut z nulovej, respektive velmi nizkej rychlosti. Je otazka, v ktorom pruhu je v takej situacii bezpecnejsie byt. Ci v strednom, do ktoreho sa nadmerne pchaju auta s velkymi rozdielmi rychlosti, alebo v pravom, kde je prekazka, no auta skor uvolnuju priestor a pruh sa vyprazdnuje.
Cize po velmi kratkej chvili by to v mieste zuzenia stalo, respektive vyrazne spomalilo napriec vsetkymi pruhmi. To su jednoduche zakonitosti toku premavky, kde sa na jazdne pruhy neda nahliadat ako na oddelene dopravny systemy, ale ako na jeden system s vnutornymi interakciami. Takze jazdou v strednom pruhu si sice "kupujete" zdanlivu bezpecnost, vo vysledku vsak akurat znizujete priepustnost cesty a problemy sa Vam tam mozu pritrafit uplne rovnako.

andynr: Na com jazdim? Mam korporatne vozidlo Skodu 120 GL svetlohnedej farby s manualnou patstupnovou prevodovkou, siberom a radiom znacky Pioneer. Priniesla Vam tato informacia nejaku pridanu hodnotu k tejto teme? Ideme sa kadrovat?

  • 0
  • 0
Odpovedať

555 Registrovaný uživateľ 05.08.13 23:29

5 82.00

Pravy pruh negujem z prozaickejsieho dovodu, jeho kvalita je o dost zalostnejsia, ako tych dvoch povodnych.

Jazdím na: Subaru WRX STi RA 6 V Limited, Ford Fiesta 1,4 TDCI
  • 0
  • 1
Odpovedať

andynr 07.08.13 08:41

(

Ak mi dovolíte sa spýtat,na čom jazdí pán investigatívny vodič(ak to nie je utajovaná skutočnosť)?

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je nedeľa, 16.11.2025
Meniny má Agnesa - význam mena
profi-car.sk
Test Fiat Doblo Combi - praktickosť, technológie a prekvapivý komfort
Test Fiat Doblo Combi - praktickosť, technológie a prekvapivý komfort
  • 14.11.
Elektrické autobusy z Číny môže výrobca zastaviť na diaľku. Hrozí kolaps európskej dopravy?
Elektrické autobusy z Číny môže výrobca zastaviť na diaľku. Hrozí kolaps európskej dopravy?
  • 14.11.
Pokuty z Maďarska: Ako sa dopravcovia môžu vyhnúť problémom?
Pokuty z Maďarska: Ako sa dopravcovia môžu vyhnúť problémom?
  • 12.11.
Výkon, presnosť a komfort v kompaktnom balení - báger Kobelco SK58SRX-7
Výkon, presnosť a komfort v kompaktnom balení - báger Kobelco SK58SRX-7
  • 12.11.
Bude mať Toyota Hilux 9. generácie aj čisto spaľovací pohon?
Bude mať Toyota Hilux 9. generácie aj čisto spaľovací pohon?
  • 11.11.

Podobné články

Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 6965
  • 9
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 6965
  • 9
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 6965
  • 9
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 6965
  • 9
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 6965
  • 9
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 6965
  • 9
Nové Bentley Continental GT Supersports: návrat ku koreňom zrazil váhu pod 2 tony!
Nové Bentley Continental GT Supersports: návrat ku koreňom zrazil ...
  • 14.11.
  • 1639
  • 0

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť drakonické tresty
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť ...
  • 14.11.
  • 13206
  • 10
Nový Dongfeng Mage vstúpil na slovenský trh. Pre prvých zákazníkov je za výhodnejšiu cenu
Nový Dongfeng Mage vstúpil na slovenský trh. Pre prvých ...
  • 13.11.
  • 10628
  • 4
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 6965
  • 9
Hazard so životom: nové auto za 100 tisíc eur dorazilo s dreveným brzdovým obložením!
Hazard so životom: nové auto za 100 tisíc eur dorazilo s dreveným ...
  • 13.11.
  • 4760
  • 13
V Bratislave vykrádajú Toyoty. Po ktorých dieloch prahnú najviac?
V Bratislave vykrádajú Toyoty. Po ktorých dieloch prahnú najviac?
  • 14.11.
  • 4016
  • 5
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť drakonické tresty
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť ...
  • 14.11.
  • 13206
  • 10
Vodiči, pozor! Najnáročnejšia uzávierka D1 pri Bratislave už čoskoro
Vodiči, pozor! Najnáročnejšia uzávierka D1 pri Bratislave už ...
  • 09.11.
  • 12642
  • 1
Volkswagen Golf a spol. majú veľký problém. Nová Kia K4 má slovenské ceny!
Volkswagen Golf a spol. majú veľký problém. Nová Kia K4 má ...
  • 09.11.
  • 11408
  • 51
Nový Dongfeng Mage vstúpil na slovenský trh. Pre prvých zákazníkov je za výhodnejšiu cenu
Nový Dongfeng Mage vstúpil na slovenský trh. Pre prvých ...
  • 13.11.
  • 10628
  • 4
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia ...
  • 14.11.
  • 6965
  • 9
Vodičák na auto len so strednou školou? Slovensko sprísňuje pravidlá
Vodičák na auto len so strednou školou? Slovensko sprísňuje ...
  • 06.11.
  • 28628
  • 15
Prvý štát navrhuje daň z kilometra v elektromobile! Náhrada daní z benzínu a nafty
Prvý štát navrhuje daň z kilometra v elektromobile! Náhrada ...
  • 06.11.
  • 24616
  • 143
Prémiovky bez loga? Stovky ľudí bez práce? Čo sa to deje?
Prémiovky bez loga? Stovky ľudí bez práce? Čo sa to deje?
  • 07.11.
  • 22169
  • 14
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť drakonické tresty
Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť ...
  • 14.11.
  • 13206
  • 10
Vodiči, pozor! Najnáročnejšia uzávierka D1 pri Bratislave už čoskoro
Vodiči, pozor! Najnáročnejšia uzávierka D1 pri Bratislave už ...
  • 09.11.
  • 12642
  • 1

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
15.11
Občan-X | Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
Denne svietenie je **** a. Ked svieti jasne Slnko, clovek ma oci / ...
15.11
Realita____ | Autá za 15 tisíc EUR sa vrátia na trh. Na čom budú šetriť? Bude to cesta späť?
Pasuje mi realita a preto to "modifikujem" podľa nej. Tvoja ...
15.11
painkiller | Autá za 15 tisíc EUR sa vrátia na trh. Na čom budú šetriť? Bude to cesta späť?
Samozrejme ako vždy svoje fantasmagórie modifikuješ ako ti to ...
15.11
johannn | Denné svietenie v daždi bude minulosťou. Európska regulácia odstráni nebezpečný problém
jak ty
15.11
Realita____ | Autá za 15 tisíc EUR sa vrátia na trh. Na čom budú šetriť? Bude to cesta späť?
Opäť sa iba ponižuješ, lebo ja som poukazoval na to že majú ...
15.11
realita- | Autá za 15 tisíc EUR sa vrátia na trh. Na čom budú šetriť? Bude to cesta späť?
Najv.klamár si tu ty. Ešte nedávno si tvrdil,že malé autá( a ...
15.11
Realita____ | Autá za 15 tisíc EUR sa vrátia na trh. Na čom budú šetriť? Bude to cesta späť?
Rozdiel v cene sa hravo splatí a tí čo kupovali jazdenky ich ...
15.11
Ferichecky | Autá za 15 tisíc EUR sa vrátia na trh. Na čom budú šetriť? Bude to cesta späť?
Pezinok ma den otvorenych dveri? Ak ludia ledva mali na 15 000 ...
15.11
Realita____ | Autá za 15 tisíc EUR sa vrátia na trh. Na čom budú šetriť? Bude to cesta späť?
Úbohý klamár Jano, to že opakuješ už aj tebou vyvrátené ...
15.11
realita- | Doživotný zákaz riadenia za alkohol? Novela zákona má priniesť drakonické tresty
"Driftovanie je technika,ktorá spočíva v jazde autom v riadenom ...
Z nášho youtube
122000
Odberateľov
TEST VW GOLF R333 - je na každý deň? nie! je na celý rok! 😉

15459

TEST BMW X3 40d G45 - skvelá zbytočnosť 😉

15273

Na opravu škody sa "NEČAKÁ". Diely dodajú do 24h - od Chebu po Kráľovský Chlmec

4767

JAZDA NISSAN LEAF III - malý s veľkým 😉

15141

MAROŠ a MULDIX to pos**li - ty AMG Experience zvládneš lepšie 🙃 (@muldix)

15001

Aká je spoľahlivosť motorov PureTech? JAZDENKA Citroën C3 III. gen (2017 až 2024)

13613

novšie SEAT IBIZA aj ARONA - rozdiely hľadáme, a to je dobre 👍

8657

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa