Nismo pripravilo pre GT-R nový aero balík a vyladilo motor na 600 koní. GT-R v tejto konfigurácií zrýchli na 100 km/h za 2s!
Nissan GT-R Nismo

Nissan GT-R Nismo na Nordschleife

Fotiek nie je veľa, napriek tomu ukazujú Nissan GT-R Nismo zo všetkých zaujímavých uhlov. Pri pohľade do kokpitu nám udrie do očí volant na pravej strane, čiže Nissan testuje japonskú verziu. Nismo má prepracovaný predný nárazník. Ten vychádza z verzie Track Edition, inžinieri mu však pridali žiabre pred prednými kolesami. Vylepšili tak chladenie a aerodynamiku v prednej časti auta.  Pri pohľade z boku si môžeme všimnúť nové prahy, ktoré nie sú vďaka polepu celkom zreteľné.

Nissan GT-R Nismo

Nový aero balík pre GT-R Nismo

Zmenou prešiel aj zadný nárazník. Tu chlapci z Nisma zmenili tvar odvetrávacích otvorov za zadnými kolesami. Navrhli ich vačšie a podľa tvaru predpokladám, že majú nižší odpor vzduchu. Ďalšie odvetrávacie otvori umiestnili po oboch stranách medzi svetlá a výfuk. Toto miesto má tú výhodu, že ešte nezachytáva výrenie za autom, ale vyťahuje cez otvory vzduch von. 

Nissan GT-R Nismo

Odvetrávanie pri kolesách je lepšie ako pri verzii Track Edition

Veľké krídlo zabezpečuje väčší prítlak v zákrutách a stabilitu pri vysokých rýchlostiach

Tretie brzdové svetlo inžinieri presunuli z krídla a hranu kufra. To preto, že GT-R Nismo má úplne nové krídlo a svetlo v ňom by znížilo jeho účinnosť. Ak sa pozrieme dolu, vidíme nový, prepustnejší výfuk. Nissan testoval GT-R Nismo na rovnakých diskoch ako má verzia Track Edition, teda na šesťlúčových kovaných diskoch Rays.

Nissan GT-R Nismo

Prepracovaný zadný nárazník a veľké krídlo

Nissan nechal pod kapotou motor, ktorý už z GT-R poznáme, 3,8 litrový twin-turbo V6. Jeho výkon vo verzii Nismo sa má podľa posledných informácií pohybovať na hranici 600 koní. Nissan GT-R Nismo s ním má zrýchliť na stovku za rovné dve sekundy! Aká bude realita? To uvidíme až keď bude auto hotové.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov