TOPSPEED.sk tabuľka časov:
foto: depositphotos.com/cz
V roku 2021 sme začali všetky športovejšie, výkonnejšie a na jazdné vlastnosti orientované autá testovať na trati. Je krátka, no veľmi intenzívna, od áut vyžaduje nie len výkon a dynamiku, ale aj výbušnosť, výkonné brzdy a pevné vedenie stopy. Prekvapivo hmotnosť tu nehrá podstatnú rolu a pohon oboch náprav je veľkou výhodou, keďže sa tu akceleruje do dlhých zákrut. Trať má dĺžku 1100 metrov, kvalitný hladký asfalt, ktorý neničí pneumatiky a ani samotná jazda nie je pre autá tak fyzicky náročná ako na veľkom okruhu.
TOPSPEED.sk tabuľka časov:
foto: depositphotos.com/cz
@FericheckyAhoj, tvojou definiciou na partizanov, s 3 ludmi vzdy pri ceste na roznych miestach a v neustalom hlasovom spojeni pre pripad. Casy meriame rucne, nema vyznam tu riesit fotobunky, ci racelogic, ktory mame v k dispozicii, z jednoducheho dovodu. My tu nikdy nejazdime v jeden den viac nez jedno auto, naopak sme tam len parkrat mesacne a to je uplne ina teplota, vlhkost, prasnost, alebo dokonca mokra cesta - parametre, ktore ovela zasadnejsie ovplyvnuju vysledny cas, nez spresnenie merani z desatin na stotiny sekundy. Trenovane meranie rukou stopkami s presnostou na desatiny je tu plne postacujuce, vzhladom na ostatne ovela zasadnejsie premenne...
I think the variations in conditions, like tire quality and weather, really highlight the differences between ordinary vehicles and performance models. It reminds me of how in Cookie Clicker, every small upgrade can significantly impact your overall progress. https://cookieclickerfree.io