TOPSPEED.sk tabuľka časov:
foto: depositphotos.com/cz
V roku 2021 sme začali všetky športovejšie, výkonnejšie a na jazdné vlastnosti orientované autá testovať na trati. Je krátka, no veľmi intenzívna, od áut vyžaduje nie len výkon a dynamiku, ale aj výbušnosť, výkonné brzdy a pevné vedenie stopy. Prekvapivo hmotnosť tu nehrá podstatnú rolu a pohon oboch náprav je veľkou výhodou, keďže sa tu akceleruje do dlhých zákrut. Trať má dĺžku 1100 metrov, kvalitný hladký asfalt, ktorý neničí pneumatiky a ani samotná jazda nie je pre autá tak fyzicky náročná ako na veľkom okruhu.
TOPSPEED.sk tabuľka časov:
foto: depositphotos.com/cz
@FericheckyAhoj, tvojou definiciou na partizanov, s 3 ludmi vzdy pri ceste na roznych miestach a v neustalom hlasovom spojeni pre pripad. Casy meriame rucne, nema vyznam tu riesit fotobunky, ci racelogic, ktory mame v k dispozicii, z jednoducheho dovodu. My tu nikdy nejazdime v jeden den viac nez jedno auto, naopak sme tam len parkrat mesacne a to je uz upne ina teplota, vlhkost, prasnost, alebo dokonca mokra cesta - parametre ktore ovela zasadnejsie ovplyvnuju vysledny cas, nez spresnenie merani z desatin na stotiny sekundy. Trenovane meranie rukou stopkami s presnostou na desatiny je tu plne postacujuce, vzhladom na ostatne ovela zasadnejsie premenne...