TopSpeed.sk
  • 48t fans
  • 35t fans
  • 122t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Navrhované EURO 7 je nereálne. Rok 2023 musí určiť ako s autami ďalej - Martin JAHN

Navrhované EURO 7 je nereálne. Rok 2023 musí určiť ako s autami ďalej - Martin JAHN
  • Maroš ČABÁK
  • 23.01.2023
  • Autor
  • 35
Dnes je piatok, 28.11.2025
Meniny má Henrieta - význam mena

Príležitosť na rozhovor s členom predstavenstva akejkoľvek automobilky je vždy zaujímavá príležitosť dozvedieť sa viac, než sa publikuje v oficiálnych a opakovane kontrolovaných a korigovaných tlačových správach veľkých korporátov. Maroš preto rád využil príležitosť porozprávať sa s kľúčovým členom tímu Škoda Auto - Martinom JAHNom a dal mu niekoľko priamych a dôležitých otázok. Martin JAHN svet a fungovanie automobiliek pozná dôverne, keďže už od roku 2006 pracuje ako top manažér pre VW Group.

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 23.01.2023
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 35
OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!
01.11.

OMV dá mnohým výhercom tankovanie zadarmo!

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 0

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby
05.11.

Nový systém mýta v Chorvátsku skúsi bojovať so zápchami: koniec mýtnic, povinná registrácia a online platby

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Novinky
  • 0



Vosveteit.sk

EÚ ide obmedziť internet pre túto skupinu ľudí. „Nekonečný scroll, autoplay a loot boxy sú pre nich nebezpečné“

EÚ ide obmedziť internet pre túto skupinu ľudí. „Nekonečný scroll, autoplay a loot boxy sú pre nich nebezpečné“

„Aspoň nespadol a nerozpadol sa ako naposledy.“ Putin si pozrel humanoidného robota naživo. Z výrazu jeho...

„Aspoň nespadol a nerozpadol sa ako naposledy.“ Putin si pozrel humanoidného robota naživo. Z výrazu jeho...

AKTUÁLNE: Technologický gigant, ktorý pôsobí aj na Slovensku, vymení tisíce ľudí za umelú inteligenciu

AKTUÁLNE: Technologický gigant, ktorý pôsobí aj na Slovensku, vymení tisíce ľudí za umelú inteligenciu

USA majú novú útočnú ponorku. USS Massachusetts otvára dvere generácii, ktorá unesie trojnásobok rakiet

USA majú novú útočnú ponorku. USS Massachusetts otvára dvere generácii, ktorá unesie trojnásobok rakiet

Otec umelej inteligencie varuje, AI môže už čoskoro priniesť scenár, ktorý nie je dobrý pre budúcnosť ľudstva

Otec umelej inteligencie varuje, AI môže už čoskoro priniesť scenár, ktorý nie je dobrý pre budúcnosť ľudstva

„V Taganrogu niečo horí.“ Unikát ruského letectva je preč, Ukrajina trafila a vážne poškodila experimentálny...

„V Taganrogu niečo horí.“ Unikát ruského letectva je preč, Ukrajina trafila a vážne poškodila experimentálny...

Elektromobilová revolúcia možno nebude. Dieselové motory môžu byť zachránené, vedci ukázali prelom

Elektromobilová revolúcia možno nebude. Dieselové motory môžu byť zachránené, vedci ukázali prelom

Veľká streamovacia služba si pre nás pripravila naozaj bohaté Vianoce: Toto sú filmové a seriálové novinky,...

Veľká streamovacia služba si pre nás pripravila naozaj bohaté Vianoce: Toto sú filmové a seriálové novinky,...

Vedelisteze.sk

Skladuješ cesnak v chladničke? Celý čas si to robil nesprávne. Pozri sa, ako ho uchovať tak, aby vydržal čo...

Skladuješ cesnak v chladničke? Celý čas si to robil nesprávne. Pozri sa, ako ho uchovať tak, aby vydržal čo...

Vedci objavili skrytý efekt kávy. Ak ju piješ každý deň, určite s tým neprestávaj, toto robí s tvojím telom

Vedci objavili skrytý efekt kávy. Ak ju piješ každý deň, určite s tým neprestávaj, toto robí s tvojím telom

Psíčkári si to mýlia každý deň. Toto je skutočný rozdiel medzi vystrašeným a agresívnym psom, vysvetľuje...

Psíčkári si to mýlia každý deň. Toto je skutočný rozdiel medzi vystrašeným a agresívnym psom, vysvetľuje...

Toto robí väčšina vodičov a ničia si tým motor. Expert ukázal najväčšie chyby, ktoré skracujú životnosť auta

Toto robí väčšina vodičov a ničia si tým motor. Expert ukázal najväčšie chyby, ktoré skracujú životnosť auta

Mechanik ukázal najčastejšie chyby pri výmene brzdových doštičiek. Šoféri často ani nevedia, že si tým môžu...

Mechanik ukázal najčastejšie chyby pri výmene brzdových doštičiek. Šoféri často ani nevedia, že si tým môžu...

30 % Slovákov podľahlo tomuto zlozvyku. Prispieva k vypadávaniu a šediveniu vlasov

30 % Slovákov podľahlo tomuto zlozvyku. Prispieva k vypadávaniu a šediveniu vlasov

Väčšina šoférov dodnes nevie, aký je rozdiel medzi batériou a alternátorom. Až kým im auto nezhasne na ceste

Väčšina šoférov dodnes nevie, aký je rozdiel medzi batériou a alternátorom. Až kým im auto nezhasne na ceste

Vieš, prečo ťa niekedy káva skôr unaví ako nakopne? Schováva sa za tým tento zaujímavý fenomén

Vieš, prečo ťa niekedy káva skôr unaví ako nakopne? Schováva sa za tým tento zaujímavý fenomén

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 35
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • V AAA Auto predali od začiatku roka rekordných 66 672 áut. ...
  • Kde sa stratila pôvodná myšlienka STK? Korupcia na STK musí ...
  • Idiot za volantom? Ako mu poslať správu?
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

35 komentárov

FantomasMan Registrovaný uživateľ 24.01.23 09:15

F 55.00

Videl som pred Vašim rozhovorom iný rozhovor s tým istým pánom na tej istej akcii ale pre portál Autožurnál. A ten rozhovor bol 'realistickejší'. Vy si tu stále nechcete pripustiť, že spaľovací motor končí. A vymýšľate 'kľučky-páčky' ako sa elektrickej budúcnosti vyhnúť. Áno spaľovací motor bude možný aj po roku 2035 ale len v syntetickej podobe. A to už bude 'hračka' len pre bohatých. Nie pre masy. V tom druhom rozhovore p.Jahn s kľudným hlasom vysvetlil, že 'výhybky' elektromobility sú nenávratne prehodené. A nie len v EU ale aj v USA a v Azii.

  • 5
  • 17
Odpovedať

MaroS TOPSPEED.sk Registrovaný uživateľ 24.01.23 09:32

M 68.00

@FantomasManVyhybky nech prehodene su. S tym nemame problem. Problem mame s tym, ak sa vyroba aut ubera smerom, ktory je pre vacsinu beznej populacie v EU nekupitelna, lebo su auta povinne zbytocne pretechnizovane a teda drahe, co uz dnes vedie k nepredajnosti malych aut, ktore su do miest a denne pouzitie najvhodnejsie.

V EU je aktualne asi 250 milionov aut a z toho je len asi 1% EV. Takze ak sa budu vyrabat spalovacie auta do 2035 a nasledne treba ratat s cca 15r priemernym vekom vozidla u v priemere 3 majitelov, je zrejme, ze do 2050 tu stale bude drviva vacsina jazdit na ICE. Ja len poukazujem na to, ze Euro7 je uz zbytocne prisna, auta komplikuje, predrazi a dava priestor vyrabat len tie velke a drahe modely, co je scestne! Nikde vo videu nezaznelo, ze EV buducnost nechcem, alebo ze som proti.

Apropo, Martin JAHN ma s Euro7 uplne jasno, odporucam pozriet si tento rozhovor:
https://www.topspeed.sk/novinky/skoda-bije-na-poplach-fabia-zrejme-skonci-kvoli-euro-...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 13
  • 2
Odpovedať

FantomasMan Registrovaný uživateľ 24.01.23 10:04

F 55.00

@MaroS TOPSPEED.skDnešné autá sú zbytočne pretechnizované. Pán Čabák starnete. Ale priznávam, že pri mojich 46 mám pri dnešných nových autách problém aj ja. Keď sadám za volant nového S alebo BMW X5 tak si pripadám ako v lietajúcej lodi Enterprise. Súhlasím s Vašim názorom, že nová norma EURO7 je zbytočná 'buzerácia' a EU by mala dať automobilkám 'trochu vydýchnuť' pred plnou EV budúcnosťou.

  • 4
  • 12
Odpovedať

Jancooo 24.01.23 12:09

J

@FantomasManSi mozes kludne sadat aj na mesiac bude to uplne jedno ked tetuska co pracuje ako casnicka ta uz neobsluzi lebo sa nebude mat ako dostat do prace kedze na elektricku novu mat nebude a na starej jej odide elektromotor a bateria v hodne zostatku jej uverovej istiny... Rovnako tak pani v skladoch a pod. Nic co je umelo dotovane a pretlacane nevydrzi pokial sa to nedostsne do stadia ze to bude lepsie nez to co ponuka trh bezne.

  • 17
  • 3
Odpovedať

Realita 24.01.23 13:55

J

@JancoooNašťastie to sa nedeje takže si môžeš vydýchnuť Janko, keďže preukázateľne majú elektromobily nižšie prevádzkové náklady

  • 2
  • 17
Odpovedať

Jancooo 24.01.23 15:50

J

@RealitaPrv si ho ta teta bude musiet za nieco kupit. Potom najst miesto kde ho bude nabijat. Kedze na slovensku sa rozmahaju 50kw nabijacky tak pokial byva v bytovke bude musiet po praci cakat kym to nabije :) nehovoriac o tom ze bude musiet cakat na volny stojan kym bude moct zacat nabijat. ja nehejtujem elektro auta len stale na ne nedospel cas... mozno o 10 rokov poviem nieco ine ale aktualne je to len hracka pre majetnych ludi. Prospesnejsie pre planetu vzhladom na emisie by bolo ukoncit tu vojensku operaciu na ukraine ktora trva pomaly rok...

  • 16
  • 2
Odpovedať

Jano_1987 24.01.23 20:43

J

@RealitaAktuálna cena v Bratislave na verejných nabíjačkách od 0,59-0,79€z/kWh. Teda pri bežnej spotrebe 18kWh to je 10,62-14,22€/100km. Moje 26 ročné auto má spotrebu 8l, teda tankujem na Shell za 1,489€/l, teda 11,912€. Isto sa nájdu aj lacnejšie pumpy. Za 10 rokov som mal 3 autá, auto za 300€, po 4 rokoch som ho za 300€ predal, investované do servisu 600€ za brzdy, kde som sa nechal oklamať. 3 roky auto za 1500€, predané za 900€, investovaných 800€ do servisu. Posledné auto mám 3 roky, kúpil som ho za 2500€ v horšom stave , o ktorom som vedel, investované do servisu 2000€, ale kompletné nové brzdy, pretesnený motor, komplet nové rozvody, výmena pružiacich jednotiek. Všeho všudy, vlastníctvo 3 áut a ich servis ma za 10 rokov vyšlo na 6500€. Teda ročne 650€. Každé auto v čase kúpy malo cez 15 rokov, teda nič nové. Svoje súčasné auto viem predať za 3500€. V ktorom svete je teda baterkové auto lacnejšie na vlastníctvo?

  • 11
  • 0
Odpovedať

xxc Registrovaný uživateľ 24.01.23 20:50

X 29.00

@Jano_1987V normalnom svete, kde ludia kupuju nove auta, isty cas ich prevadzkuju a nabijaju doma.

  • 0
  • 9
Odpovedať

Jano_1987 25.01.23 23:58

J

@xxcMoje auto má reálny 550km dojazd. Jediné BEV, ktoré sa môžu pochváliť daným dojazdom na 100% batérie (, samozrejme vieme, že sa batéria nemá vybíjať pod 25% a nabíjať nad 80% kvôli životnosti batérie, ale dám tomu aspoň nefér výhodu) stoja nad 60 000€. Samozrejme, ako všetci vieme, z môjho bytu si to auto asi ťažko nabijem.

  • 1
  • 0
Odpovedať

Realita 24.01.23 21:19

J

@Jano_1987Klamárik Janík, pri predplatených 40kWh to je 0,29€/kWh (do 50kW), 0,39€ ultrarýchle.
Pri 400kWh sú aj ultrarýchle za 0,29€/kWh (ale tých 400kWh je dokonca za 89€, čiže 0,225€/kWh preto som spomínal že tých prvých 2500km je ešte lacnejšie).
https://zsedrive.sk/
Ďakujem za ďalšie potvrdenie toho aký ste klamársky úbožiak ktorý zavádza.

A super story, ale je jasné že aj keby sa tie autá rozdávali zadarmo to z dlhodobého hľadiska nebude mať šancu dávať zmysel a spaľovacie budú vhodné iba na minimálne používanie (resp ani to, keď sa ceny nových vyrovnajú lebo na tak málo použitia bude stačiť oveľa menšia batéria) a momentálne ťažíte z toho že niekto kúpil nové auto a ho splatil čo do budúcna tiež nehrozí.
Ale prajem vám, lebo som za to aby bola mobilita dostupná kým neprebehne aktuálna technologická revolúcia.
A tá prebieha bez ohľadu na vaše úbohé klamstvá.

  • 0
  • 13
Odpovedať

Jancooo 25.01.23 06:19

J

@RealitaZabudol si dodat ze tie ceny platia ked si platis mesacny pausal a tie ceny co napisal on tak sa chod prejst k nejakemu superchargeru a ti cenovka dekel vybije :) plus tam nezaratal straty ktore vznikaju pri nabijani ktore rovnako platis... Este nedospel cas na elektriku s baterkami.... Nezabudni ponuknut riesenie kupit teslu v akcii lebo maju vypredaje a nabijat ju zadarmo u nich na tesla chargeroch :)

  • 6
  • 0
Odpovedať

Realita 26.01.23 08:00

J

@JancoooNezabudol, je to tam napísané, iba ty zo seba robíš tupelo.
A tých 40kWh pre niekoho čo to aj chce používať je podľa teba veľa? Tam je cena 0,29-0,39.

  • 0
  • 1
Odpovedať

Jano_1987 26.01.23 00:06

J

@RealitaZ dlhodobého hľadiska ma za 10 rokov stálo vlastníctvo 3 áut 6500€ a to som sa ešte nechal ošklbať o 400€. Vlastníctvo a servis ktorého BEV by ma za 10 rokov vyšlo lacnejšie?

  • 0
  • 0
Odpovedať

Realita 26.01.23 07:58

J

@Jano_1987No takého čo bude stáť rovnako...tam to speje :)
(Po zarátaní inflácie, alebo aspoň v pomere k platom).
Keďže sa batérie naďalej zlepšujú to nebude problém.
Ale ako som už viac krát spomínal na nepoužívanie je najvhodnejší spaľovák.
Nemá zmysel sú priplatiť za niečo čo má nižšie prevádzkové náklady keď to neplánujete prevádzkovať.
Ale ďakujem že ste pochopil a potvrdil že ste klamal o cenách nabíjania.

  • 0
  • 2
Odpovedať

Jano_1987 26.01.23 08:48

J

@RealitaVaša neschopnosť odpovedať sa nezlepšila. Vlastníctvo ktorého BEV so servisom za 10 rokov ma bude stáť 6500€? Stále čakám. O cene za nabíjanie som neklamal. Takže toľko k osočovaniu.

  • 1
  • 0
Odpovedať

Realita 26.01.23 09:04

J

@Jano_1987Úbohý klamár Jano, zase potvrdzujete to čo vždy. O cene nabíjania ste jednoznačne klamal, keďže ste naschvál napísal iný rozsah ako reálne je.
Hore máte zdroj, ktorý dokladá moje tvrdenie.
Klamete aj ohľadom mojej odpovede, keďže je z nej jednoznačne jasné že zatiaľ také nie je, čo som už tiež spomínal, keďže hovoríte o starších jazdenkách ktoré sa používajú minimálne a tam sme sa zhodli že na to je vhodnejší spaľovák...zatiaľ.
Našťastie aj tak je podstatnejšie nahradiť tie čo sa viac vyťažia, takže to nie je problém.
Čiže ak sa niečo nezlepšilo je to vaša schopnosť chápať text (späť do základnej školy, však? ;) ) a nespraviť zo seba hlupáka. Preukázateľne....keďže ste to práve zase preukázal.
Ešte jedno potvrdenie?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Kktik 24.01.23 23:32

J

Čaká nás ťažká doba mobility. Až budeme mať elektroauta budeme obmedzovaní hlavne sieťou. Už teraz je elektrina draha a je jej nedostatok a vkuse hrozia blackouty. Koľko naviac energie bude treba až bude denne sa nabíjať co len 1% elektroaut. U nás máme cca 3.4miliona áut. To mame 34 tisíc áut sa bude nabíjať denne ci cez noc povedzme nech dobije 50kw to mame denne 1.7GWh naviac denna kapacita našej jadrovej elektrárne je aktualne 2GWh. Vid electricity maps app. Aby sme vykrili 1% áut u nás budeme potrebovať ďalšiu jadrovú elektraren. Veľa zdaru.

  • 7
  • 0
Odpovedať

gsxrr 25.01.23 09:54

J

@KktikCelé to je podľa mňa kôli tomu, aby obmedzili mobilitu chudobnejším, nebudeš mať na auto, kúpiš si bicykel do práce, doma si zaplatíš netflix, budeš ticho si sedieť na gauči a čumieť do tv a ak náhodou ti zvýšia peniaze tak do toho chorvátska môžes aj vlakom ísť, tak nejak mi to vychádza, čo sa deje s tou mobilitou postupne....

  • 5
  • 0
Odpovedať

Realita 25.01.23 10:24

J

@gsxrrAž na to že to už je aktuálny stav a deje sa bez ohľadu na elektromobilitu.
Tá vďaka vyššej efektivite(ako pri každej technologickej revolúcii) má potenciál zlepšiť životnú úroveň.
Ale keď sa budete klamať že to je horšie iba zostaneme.

  • 0
  • 6
Odpovedať

gsxrr 25.01.23 11:08

J

@Realitaveď ja viem že sa to už teraz deje bez ohľadu na elektromobilitu, tá bude už len pomyselným vyvrcholením celej tejto snahy a nie nezabezpečí to vyššiu životnú úroveň niektorých ľudí ak ju definujeme tým, že každý bude môcť vlastniť auto tak ako doteraz ale je jasné, že nie každý si pojem vyššia životná úroveň vysvetľuje takto. Takže mi povedz, ako by si nazval ich štandart keď tak vieš, keďže chudobnejší ľudia nebudú mať ani na prenájom elektra nieto aby si ho kúpili, z čoho vyplývajú všetky možné obmedzenia ich mobility toto bude ich vyššia životná úroveň?

  • 5
  • 0
Odpovedať

Realita 25.01.23 10:22

J

@KktikChlapče, už to tu rátali a jedna elektráreň navyše by pokryla 100% prechodu na elektromobily, nie 1%.
Navyše práve tá schopnosť nasmerovať spotrebu, prípadne počas špičiek časť energie poslať späť do siete je veľká výhoda a robí z elektromobilov veľkú virtuálnu batériu.
Trošičku si sa sekol a ukázal že nie si schopný pochopiť že čo sa deje a aký má potenciál (+to že sme aktuálne závislí na cudzích fosíliách nie je o nič lepšie). Našťastie väčšina už je vzdelaná a pár zmätených to už nezvráti a máte dosť času to pochopiť.

  • 0
  • 6
Odpovedať

kktik 25.01.23 11:38

J

@Realitakto ti posle spat z baterie do siete zadarmo elektrinu? nikto, to aby kto mal hento auto musi mat aj inteligentny merac, lebo by mu dodavku zaratalo jak spotrebu. no a na margo ze 1 atomka pokryje vsetky auta, to aby ju uz zacali stavat

  • 4
  • 0
Odpovedať

Realita 25.01.23 14:50

J

@kktika kto tvrdí že to má byť zadarmo? :D dodávatelia elektriny si za to radi zaplatia aby nemuseli stavať elektrárne ktoré budú 90% času stáť nevyužité.
áno, tie merače sa už testujú vo viacerých pilotných projektoch. to je najmenej.
a keďže nehrozí že by všetky autá boli vymenené dekády tak to nie je taký urgentný problém. ale samozrejme že postupne pribúdajú aj iné zdroje.

  • 2
  • 3
Odpovedať

Winston 26.01.23 06:45

J

@KktikBudeme obmedzovaní administratívnymi povolenkami.

  • 0
  • 0
Odpovedať

cct 24.01.23 23:44

J

Maroš, nechcem kritizovať spôsob, akým si viedol rozhovor, lebo si kládol otázky, ktoré ťa zaujímajú a spomenul si aj veci, ktoré sa objavujú v diskusiách. To je samozrejme v poriadku. Podľa mňa si premeškal jedinečnú príležitosť spýtať sa na najdôležitejšie otázky blízkej budúcnosti všetkých výrobcov, nielen automobiliek a to:
Ako automobilka škoda dodržiava štandardy ESG?
Či vedia svojim zákazníkom garantovať, že všetky suroviny na výrobu vozidla boli získané ekologickou a etickou cestou?
Snáď niekedy nabudúce.

  • 3
  • 8
Odpovedať

cct 17.08.23 22:38

J

@cctMaroš! Skôr, či neskôr sa budeš musieť zaoberať ESG!

  • 1
  • 2
Odpovedať

kalylcie Registrovaný uživateľ 22.09.23 04:43

K
-1.00

Martin JAHN began by addressing the EURO 7 https://geometrydashfree.org emissions standards proposal. He expressed a view that many in the industry have shared – that EURO 7, as it stands, is unrealistic. This bold statement brings to the forefront the challenges and expectations placed on automakers to meet increasingly stringent emissions regulations.

  • 0
  • 0
Odpovedať

kalylcie Registrovaný uživateľ 22.09.23 04:46

K
-1.00

thansk

  • 0
  • 0
Odpovedať

otisjame Registrovaný uživateľ 26.09.23 04:12

O
-1.00

Navrhovaná norma EURO 7 je označená ako nereálna. Je pravdepodobné, https://pizzatower.io/drift-boss že ide o prísnejšiu emisnú normu pre vozidlá, ale z textu nie je jasné, prečo je považovaná za nereálnu.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Georgia Quinn 17.05.24 11:42

J

Príležitosť stretnúť sa a komunikovať s členom predstavenstva akejkoľvek automobilovej spoločnosti predstavuje jedinečnú šancu dozvedieť sa oveľa viac, než je obsiahnuté v https://igrofresh.com oficiálnych tlačových správach veľkých korporácií, ktoré boli predmetom opakovaných revízií a revízií.

  • 0
  • 0
Odpovedať

hoglintease 14.06.24 09:11

J

Je to kultivovane, ekonomicke a v podstate https://geometrydash-3d.com na 8r bez udrzby...len dodrzat servis plan.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Virginia Mccarty 18.06.24 16:24

J

Otázky kladené Marosem mohou pomoci odhalit klíčové aspekty výkonnosti a strategického směřování společnosti a také osvětlit budoucí plány a inovace. Takové rozhovory mohou být velmi inspirativní a poučné pro široké publikum se https://scary-horrorgame.com zájmem o automobilový průmysl.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Louie Pollard 02.07.24 18:02

J

Martin Yan has a deep understanding of the automotive industry, gained through his extensive experience as a top manager at VW Group since 2006. https://heardleunlimited.org/heardle-70s.html

  • 0
  • 0
Odpovedať

Adrian 03.08.24 14:43

J

Toto je naozaj vzrušujúca príležitosť! Rozhovor s Martinom JAHNom, ktorý má bohaté skúsenosti s automobilovým priemyslom a pracuje pre VW Group od roku 2006, môže odhaliť fascinujúce vhľady do sveta automobiliek, ktoré nie sú bežne dostupné. Je vždy obohacujúce získať pohľad priamo od kľúčového člena tímu, ktorý pozná detaily a strategické rozhodnutia zo zákulisia. Tieto informácie môžu poskytnúť nový kontext a hlbšie pochopenie toho, ako automobilky ako Škoda Auto fungujú a aké sú ich vízie do budúcnosti. Marošova iniciatíva klásť priamé a dôležité otázky sľubuje, že rozhovor bude nielen informatívny, ale aj veľmi zaujímavý. http://playpowerrangersgame.com

  • 0
  • 0
Odpovedať

GwenSimmons 21.11.25 13:35

J

Martin JAHN svet a fungovanie automobiliek pozná dôverne https://fundalorcasinomexico.com

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je piatok, 28.11.2025
Meniny má Henrieta - význam mena
profi-car.sk
Ilegálni prisťahovalci prídu o vodičáky. V tejto krajine nechcú negramotných vodičov
Ilegálni prisťahovalci prídu o vodičáky. V tejto krajine nechcú negramotných vodičov
  • 28.11.
Ako správne účtovať náklady na pohonné hmoty vo firme
Ako správne účtovať náklady na pohonné hmoty vo firme
  • 27.11.
Najčastejšie chyby v tachografových záznamoch: Ako sa im vyvarovať?
Najčastejšie chyby v tachografových záznamoch: Ako sa im vyvarovať?
  • 27.11.
Sledovanie zásielok v medzinárodnej doprave: Digitalizácia mení pravidlá logistiky
Sledovanie zásielok v medzinárodnej doprave: Digitalizácia mení pravidlá logistiky
  • 26.11.
Plánovanie povinných prestávok: Ako to profesionálni vodiči zvládajú v praxi?
Plánovanie povinných prestávok: Ako to profesionálni vodiči zvládajú v praxi?
  • 26.11.

Podobné články

Škoda Octavia II RS oslavuje 20 rokov: Keď 200 koní v rodinnom kombi menilo pravidlá hry
Škoda Octavia II RS oslavuje 20 rokov: Keď 200 koní v rodinnom ...
  • 25.11.
  • 688
  • 1
Nová Škoda Elroq v Euro NCAP: prešla nárazovými testami so cťou alebo odrenými ušami?
Nová Škoda Elroq v Euro NCAP: prešla nárazovými testami so cťou ...
  • 20.11.
  • 1254
  • 0
Na opravu Škody sa nečaká. Dielce dodajú do 24 h - od Chebu po Kráľovský Chlmec
Na opravu Škody sa nečaká. Dielce dodajú do 24 h - od Chebu po ...
  • 08.11.
  • 3011
  • 18
Polícia ČR dostane do konca roka 352 nových SUV Škoda Kodiaq
Polícia ČR dostane do konca roka 352 nových SUV Škoda Kodiaq
  • 02.11.
  • 1434
  • 0
Európska anketa Car of the Year 2026 pozná finalistov. Čínu a Japonsko medzi nimi nehľadajte!
Európska anketa Car of the Year 2026 pozná finalistov. Čínu a ...
  • 31.10.
  • 1781
  • 0
2831 km na nádrž Škody Superb 2.0 TDI? Tipy profíka, ako mať najnižšiu spotrebu
2831 km na nádrž Škody Superb 2.0 TDI? Tipy profíka, ako mať ...
  • 22.10.
  • 8948
  • 11
Polícia ČR testuje elektromobil v ostrej službe
Polícia ČR testuje elektromobil v ostrej službe
  • 14.10.
  • 1414
  • 5

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Ak zaparkujete takto, neminie vás pokuta za parkovanie, papuča alebo odťah
Ak zaparkujete takto, neminie vás pokuta za parkovanie, papuča ...
  • 26.11.
  • 4705
  • 0
Úžasný vzostup záujmu o elektromobily? V skutočnosti je to jeden veľký podfuk!
Úžasný vzostup záujmu o elektromobily? V skutočnosti je to jeden ...
  • včera
  • 3315
  • 16
Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat ...
  • 26.11.
  • 3266
  • 29
Najspoľahlivejšie auto planéty? Tento model najazdil neuveriteľný počet kilometrov!
Najspoľahlivejšie auto planéty? Tento model najazdil ...
  • 26.11.
  • 2635
  • 19
Nové elektrické Porsche Cayenne má slovenské ceny. Skôr vás však vydesí jeho hmotnosť
Nové elektrické Porsche Cayenne má slovenské ceny. Skôr vás ...
  • včera
  • 2633
  • 3
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych miestach alebo len ťahať peniaze?
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych ...
  • 24.11.
  • 72076
  • 24
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody Octavia Combi!
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody ...
  • 24.11.
  • 8786
  • 2
Protihlukové steny na D4 a R7 mali vydržať storočie. Po 5 rokoch sú na šrot
Protihlukové steny na D4 a R7 mali vydržať storočie. Po 5 rokoch ...
  • 24.11.
  • 7407
  • 9
Správne skladovanie batérií v zime môže zabrániť požiaru
Správne skladovanie batérií v zime môže zabrániť požiaru
  • 25.11.
  • 6875
  • 2
Solid-state batérie Toyota ponúknu dojazd 1 000 km a životnosť až 40 rokov
Solid-state batérie Toyota ponúknu dojazd 1 000 km a životnosť ...
  • 25.11.
  • 6391
  • 9
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych miestach alebo len ťahať peniaze?
Máme zoznam stacionárnych radarov na Slovensku. Budú na správnych ...
  • 24.11.
  • 72076
  • 24
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky ...
  • 17.11.
  • 41925
  • 80
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s novým návrhom
D1 medzi BA a SC nebude mať 4 pruhy, minister Ráž prišiel s ...
  • 16.11.
  • 19588
  • 14
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody Octavia Combi!
Nová Dacia C-Neo: týmto chce Renault rozložiť dominanciu Škody ...
  • 24.11.
  • 8786
  • 2
Protihlukové steny na D4 a R7 mali vydržať storočie. Po 5 rokoch sú na šrot
Protihlukové steny na D4 a R7 mali vydržať storočie. Po 5 rokoch ...
  • 24.11.
  • 7407
  • 9

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
17:38
JožkoMarchewka | Úžasný vzostup záujmu o elektromobily? V skutočnosti je to jeden veľký podfuk!
máš tu 14 mínuskárov, všetko susedia ktorí presne vedia koľko ...
17:06
Ivus0 | U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
Všetko sa včas dozvieš. Stačí sledovať stránku našej obce ...
17:04
Ivus0 | U nás stacionárne radary začínajú. V tejto krajine musia všetky do dvoch týždňov zmiznúť
Kým nebývaš v našej obci, je mi tvoj názor úplne ukradnutý. ...
16:57
Elektroblb | Pod kapoty Audi A6 a Q5 sa vracia V6 TDI! Má parádnu novú techniku a ešte lepšiu spotrebu
Hnus
16:15
xxc | PRVÉ DOJMY: BYD ATTO 2 – Nový ideál slovenských chalupárov?
v com ma byt ta idealna volba slovakov oproti lacnejsiemu leapmotoru?
15:31
Realita____ | Fiasko elektrických Fiatov pokračuje. Abarth zvažuje návrat spaľovacích motorov!
Nie, nie je a práve to je problém. SpaceX ho používa vo ...
15:10
Realita____ | Úžasný vzostup záujmu o elektromobily? V skutočnosti je to jeden veľký podfuk!
Opäť súhlasím, ja predsa poukazujem na zúfalé pokusy tých ...
15:02
FK | Úžasný vzostup záujmu o elektromobily? V skutočnosti je to jeden veľký podfuk!
nevidim na tychto praktikach nic zle. Sikovny a trpezlivy zakaznik sa ...
14:35
Jano-NR | Úžasný vzostup záujmu o elektromobily? V skutočnosti je to jeden veľký podfuk!
Hejt na autora je nepochopiteľný. Informácia nieje novinka, v ...
13:52
YoungButBigCarLoverSk | Nové elektrické Porsche Cayenne má slovenské ceny. Skôr vás však vydesí jeho hmotnosť
A čo sa týka ceny, je fascinujúce, že medzi spalovacou verziou a ...
Z nášho youtube
122000
Odberateľov
TEST TESLA Y Performance - 630 k a 750 Nm za 60 tisíc €

20635

TEST HONDA CIVIC 11G - lásku nevidíš, ale cítiš

10808

TEST KIA K4 - nástupca Ceedu akého sme fakt nečakali 😵‍💫

32189

JAZDA RENAULT CLIO 6 - LPG, hybrid, manuál, automat a spotreba pod 4 l/100 km?! 🤔

15900

TEST RENAULT R4 - prekvapenia nekončia 🤫

6484

TEST VW GOLF R333 - je na každý deň? nie! je na celý rok! 😉

19617

TEST BMW X3 40d G45 - skvelá zbytočnosť 😉

17611

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa