TopSpeed.sk
  • 21t fans
  • 16t fans
  • 96t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Navrhované EURO 7 je nereálne. Rok 2023 musí určiť ako s autami ďalej - Martin JAHN

Navrhované EURO 7 je nereálne. Rok 2023 musí určiť ako s autami ďalej - Martin JAHN
  • Maroš ČABÁK
  • 23.01.2023
  • 0
  • 25

Príležitosť na rozhovor s členom predstavenstva akejkoľvek automobilky je vždy zaujímavá príležitosť dozvedieť sa viac, než sa publikuje v oficiálnych a opakovane kontrolovaných a korigovaných tlačových správach veľkých korporátov. Maroš preto rád využil príležitosť porozprávať sa s kľúčovým členom tímu Škoda Auto - Martinom JAHNom a dal mu niekoľko priamych a dôležitých otázok. Martin JAHN svet a fungovanie automobiliek pozná dôverne, keďže už od roku 2006 pracuje ako top manažér pre VW Group.

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 23.01.2023
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 25
AKO VYČISTIŤ MOTOR BEZ ROZOBERANIA? ČO UROBIŤ A KOĽKO PREJAZDIŤ?
02.02.

AKO VYČISTIŤ MOTOR BEZ ROZOBERANIA? ČO UROBIŤ A KOĽKO PREJAZDIŤ?

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Novinky
  • 10



Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 25
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • O Alfa Romeo Tonale je v USA podobný záujem ako v EÚ
  • Ako vyčistiť motor bez rozoberania? Čo urobiť a koľko ...
  • Test Toyota RAV4 GR Sport - ekológ v tretrách
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

25 komentárov

FantomasMan 24.01.23 09:15

F 48.00

Videl som pred Vašim rozhovorom iný rozhovor s tým istým pánom na tej istej akcii ale pre portál Autožurnál. A ten rozhovor bol 'realistickejší'. Vy si tu stále nechcete pripustiť, že spaľovací motor končí. A vymýšľate 'kľučky-páčky' ako sa elektrickej budúcnosti vyhnúť. Áno spaľovací motor bude možný aj po roku 2035 ale len v syntetickej podobe. A to už bude 'hračka' len pre bohatých. Nie pre masy. V tom druhom rozhovore p.Jahn s kľudným hlasom vysvetlil, že 'výhybky' elektromobility sú nenávratne prehodené. A nie len v EU ale aj v USA a v Azii.

  • 4
  • 17
Odpovedať

MaroS TOPSPEED.sk 24.01.23 09:32

M 70.00

@FantomasManVyhybky nech prehodene su. S tym nemame problem. Problem mame s tym, ak sa vyroba aut ubera smerom, ktory je pre vacsinu beznej populacie v EU nekupitelna, lebo su auta povinne zbytocne pretechnizovane a teda drahe, co uz dnes vedie k nepredajnosti malych aut, ktore su do miest a denne pouzitie najvhodnejsie.

V EU je aktualne asi 250 milionov aut a z toho je len asi 1% EV. Takze ak sa budu vyrabat spalovacie auta do 2035 a nasledne treba ratat s cca 15r priemernym vekom vozidla u v priemere 3 majitelov, je zrejme, ze do 2050 tu stale bude drviva vacsina jazdit na ICE. Ja len poukazujem na to, ze Euro7 je uz zbytocne prisna, auta komplikuje, predrazi a dava priestor vyrabat len tie velke a drahe modely, co je scestne! Nikde vo videu nezaznelo, ze EV buducnost nechcem, alebo ze som proti.

Apropo, Martin JAHN ma s Euro7 uplne jasno, odporucam pozriet si tento rozhovor:
https://www.topspeed.sk/novinky/skoda-bije-na-poplach-fabia-zrejme-skonci-kvoli-euro-...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4
  • 13
  • 1
Odpovedať

FantomasMan 24.01.23 10:04

F 48.00

@MaroS TOPSPEED.skDnešné autá sú zbytočne pretechnizované. Pán Čabák starnete. Ale priznávam, že pri mojich 46 mám pri dnešných nových autách problém aj ja. Keď sadám za volant nového S alebo BMW X5 tak si pripadám ako v lietajúcej lodi Enterprise. Súhlasím s Vašim názorom, že nová norma EURO7 je zbytočná 'buzerácia' a EU by mala dať automobilkám 'trochu vydýchnuť' pred plnou EV budúcnosťou.

  • 3
  • 12
Odpovedať

Jancooo 24.01.23 12:09

J

@FantomasManSi mozes kludne sadat aj na mesiac bude to uplne jedno ked tetuska co pracuje ako casnicka ta uz neobsluzi lebo sa nebude mat ako dostat do prace kedze na elektricku novu mat nebude a na starej jej odide elektromotor a bateria v hodne zostatku jej uverovej istiny... Rovnako tak pani v skladoch a pod. Nic co je umelo dotovane a pretlacane nevydrzi pokial sa to nedostsne do stadia ze to bude lepsie nez to co ponuka trh bezne.

  • 17
  • 2
Odpovedať

Realita 24.01.23 13:55

J

@JancoooNašťastie to sa nedeje takže si môžeš vydýchnuť Janko, keďže preukázateľne majú elektromobily nižšie prevádzkové náklady

  • 1
  • 17
Odpovedať

Jancooo 24.01.23 15:50

J

@RealitaPrv si ho ta teta bude musiet za nieco kupit. Potom najst miesto kde ho bude nabijat. Kedze na slovensku sa rozmahaju 50kw nabijacky tak pokial byva v bytovke bude musiet po praci cakat kym to nabije :) nehovoriac o tom ze bude musiet cakat na volny stojan kym bude moct zacat nabijat. ja nehejtujem elektro auta len stale na ne nedospel cas... mozno o 10 rokov poviem nieco ine ale aktualne je to len hracka pre majetnych ludi. Prospesnejsie pre planetu vzhladom na emisie by bolo ukoncit tu vojensku operaciu na ukraine ktora trva pomaly rok...

  • 16
  • 1
Odpovedať

Jano_1987 24.01.23 20:43

J

@RealitaAktuálna cena v Bratislave na verejných nabíjačkách od 0,59-0,79€z/kWh. Teda pri bežnej spotrebe 18kWh to je 10,62-14,22€/100km. Moje 26 ročné auto má spotrebu 8l, teda tankujem na Shell za 1,489€/l, teda 11,912€. Isto sa nájdu aj lacnejšie pumpy. Za 10 rokov som mal 3 autá, auto za 300€, po 4 rokoch som ho za 300€ predal, investované do servisu 600€ za brzdy, kde som sa nechal oklamať. 3 roky auto za 1500€, predané za 900€, investovaných 800€ do servisu. Posledné auto mám 3 roky, kúpil som ho za 2500€ v horšom stave , o ktorom som vedel, investované do servisu 2000€, ale kompletné nové brzdy, pretesnený motor, komplet nové rozvody, výmena pružiacich jednotiek. Všeho všudy, vlastníctvo 3 áut a ich servis ma za 10 rokov vyšlo na 6500€. Teda ročne 650€. Každé auto v čase kúpy malo cez 15 rokov, teda nič nové. Svoje súčasné auto viem predať za 3500€. V ktorom svete je teda baterkové auto lacnejšie na vlastníctvo?

  • 11
  • 0
Odpovedať

xxc 24.01.23 20:50

X 34.00

@Jano_1987V normalnom svete, kde ludia kupuju nove auta, isty cas ich prevadzkuju a nabijaju doma.

  • 0
  • 9
Odpovedať

Jano_1987 25.01.23 23:58

J

@xxcMoje auto má reálny 550km dojazd. Jediné BEV, ktoré sa môžu pochváliť daným dojazdom na 100% batérie (, samozrejme vieme, že sa batéria nemá vybíjať pod 25% a nabíjať nad 80% kvôli životnosti batérie, ale dám tomu aspoň nefér výhodu) stoja nad 60 000€. Samozrejme, ako všetci vieme, z môjho bytu si to auto asi ťažko nabijem.

  • 1
  • 0
Odpovedať

Realita 24.01.23 21:19

J

@Jano_1987Klamárik Janík, pri predplatených 40kWh to je 0,29€/kWh (do 50kW), 0,39€ ultrarýchle.
Pri 400kWh sú aj ultrarýchle za 0,29€/kWh (ale tých 400kWh je dokonca za 89€, čiže 0,225€/kWh preto som spomínal že tých prvých 2500km je ešte lacnejšie).
https://zsedrive.sk/
Ďakujem za ďalšie potvrdenie toho aký ste klamársky úbožiak ktorý zavádza.

A super story, ale je jasné že aj keby sa tie autá rozdávali zadarmo to z dlhodobého hľadiska nebude mať šancu dávať zmysel a spaľovacie budú vhodné iba na minimálne používanie (resp ani to, keď sa ceny nových vyrovnajú lebo na tak málo použitia bude stačiť oveľa menšia batéria) a momentálne ťažíte z toho že niekto kúpil nové auto a ho splatil čo do budúcna tiež nehrozí.
Ale prajem vám, lebo som za to aby bola mobilita dostupná kým neprebehne aktuálna technologická revolúcia.
A tá prebieha bez ohľadu na vaše úbohé klamstvá.

  • 0
  • 13
Odpovedať

Jancooo 25.01.23 06:19

J

@RealitaZabudol si dodat ze tie ceny platia ked si platis mesacny pausal a tie ceny co napisal on tak sa chod prejst k nejakemu superchargeru a ti cenovka dekel vybije :) plus tam nezaratal straty ktore vznikaju pri nabijani ktore rovnako platis... Este nedospel cas na elektriku s baterkami.... Nezabudni ponuknut riesenie kupit teslu v akcii lebo maju vypredaje a nabijat ju zadarmo u nich na tesla chargeroch :)

  • 6
  • 0
Odpovedať

Realita 26.01.23 08:00

J

@JancoooNezabudol, je to tam napísané, iba ty zo seba robíš tupelo.
A tých 40kWh pre niekoho čo to aj chce používať je podľa teba veľa? Tam je cena 0,29-0,39.

  • 0
  • 1
Odpovedať

Jano_1987 26.01.23 00:06

J

@RealitaZ dlhodobého hľadiska ma za 10 rokov stálo vlastníctvo 3 áut 6500€ a to som sa ešte nechal ošklbať o 400€. Vlastníctvo a servis ktorého BEV by ma za 10 rokov vyšlo lacnejšie?

  • 0
  • 0
Odpovedať

Realita 26.01.23 07:58

J

@Jano_1987No takého čo bude stáť rovnako...tam to speje :)
(Po zarátaní inflácie, alebo aspoň v pomere k platom).
Keďže sa batérie naďalej zlepšujú to nebude problém.
Ale ako som už viac krát spomínal na nepoužívanie je najvhodnejší spaľovák.
Nemá zmysel sú priplatiť za niečo čo má nižšie prevádzkové náklady keď to neplánujete prevádzkovať.
Ale ďakujem že ste pochopil a potvrdil že ste klamal o cenách nabíjania.

  • 0
  • 2
Odpovedať

Jano_1987 26.01.23 08:48

J

@RealitaVaša neschopnosť odpovedať sa nezlepšila. Vlastníctvo ktorého BEV so servisom za 10 rokov ma bude stáť 6500€? Stále čakám. O cene za nabíjanie som neklamal. Takže toľko k osočovaniu.

  • 1
  • 0
Odpovedať

Realita 26.01.23 09:04

J

@Jano_1987Úbohý klamár Jano, zase potvrdzujete to čo vždy. O cene nabíjania ste jednoznačne klamal, keďže ste naschvál napísal iný rozsah ako reálne je.
Hore máte zdroj, ktorý dokladá moje tvrdenie.
Klamete aj ohľadom mojej odpovede, keďže je z nej jednoznačne jasné že zatiaľ také nie je, čo som už tiež spomínal, keďže hovoríte o starších jazdenkách ktoré sa používajú minimálne a tam sme sa zhodli že na to je vhodnejší spaľovák...zatiaľ.
Našťastie aj tak je podstatnejšie nahradiť tie čo sa viac vyťažia, takže to nie je problém.
Čiže ak sa niečo nezlepšilo je to vaša schopnosť chápať text (späť do základnej školy, však? ;) ) a nespraviť zo seba hlupáka. Preukázateľne....keďže ste to práve zase preukázal.
Ešte jedno potvrdenie?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Kktik 24.01.23 23:32

J

Čaká nás ťažká doba mobility. Až budeme mať elektroauta budeme obmedzovaní hlavne sieťou. Už teraz je elektrina draha a je jej nedostatok a vkuse hrozia blackouty. Koľko naviac energie bude treba až bude denne sa nabíjať co len 1% elektroaut. U nás máme cca 3.4miliona áut. To mame 34 tisíc áut sa bude nabíjať denne ci cez noc povedzme nech dobije 50kw to mame denne 1.7GWh naviac denna kapacita našej jadrovej elektrárne je aktualne 2GWh. Vid electricity maps app. Aby sme vykrili 1% áut u nás budeme potrebovať ďalšiu jadrovú elektraren. Veľa zdaru.

  • 7
  • 0
Odpovedať

gsxrr 25.01.23 09:54

J

@KktikCelé to je podľa mňa kôli tomu, aby obmedzili mobilitu chudobnejším, nebudeš mať na auto, kúpiš si bicykel do práce, doma si zaplatíš netflix, budeš ticho si sedieť na gauči a čumieť do tv a ak náhodou ti zvýšia peniaze tak do toho chorvátska môžes aj vlakom ísť, tak nejak mi to vychádza, čo sa deje s tou mobilitou postupne....

  • 5
  • 0
Odpovedať

Realita 25.01.23 10:24

J

@gsxrrAž na to že to už je aktuálny stav a deje sa bez ohľadu na elektromobilitu.
Tá vďaka vyššej efektivite(ako pri každej technologickej revolúcii) má potenciál zlepšiť životnú úroveň.
Ale keď sa budete klamať že to je horšie iba zostaneme.

  • 0
  • 6
Odpovedať

gsxrr 25.01.23 11:08

J

@Realitaveď ja viem že sa to už teraz deje bez ohľadu na elektromobilitu, tá bude už len pomyselným vyvrcholením celej tejto snahy a nie nezabezpečí to vyššiu životnú úroveň niektorých ľudí ak ju definujeme tým, že každý bude môcť vlastniť auto tak ako doteraz ale je jasné, že nie každý si pojem vyššia životná úroveň vysvetľuje takto. Takže mi povedz, ako by si nazval ich štandart keď tak vieš, keďže chudobnejší ľudia nebudú mať ani na prenájom elektra nieto aby si ho kúpili, z čoho vyplývajú všetky možné obmedzenia ich mobility toto bude ich vyššia životná úroveň?

  • 5
  • 0
Odpovedať

Realita 25.01.23 10:22

J

@KktikChlapče, už to tu rátali a jedna elektráreň navyše by pokryla 100% prechodu na elektromobily, nie 1%.
Navyše práve tá schopnosť nasmerovať spotrebu, prípadne počas špičiek časť energie poslať späť do siete je veľká výhoda a robí z elektromobilov veľkú virtuálnu batériu.
Trošičku si sa sekol a ukázal že nie si schopný pochopiť že čo sa deje a aký má potenciál (+to že sme aktuálne závislí na cudzích fosíliách nie je o nič lepšie). Našťastie väčšina už je vzdelaná a pár zmätených to už nezvráti a máte dosť času to pochopiť.

  • 0
  • 6
Odpovedať

kktik 25.01.23 11:38

J

@Realitakto ti posle spat z baterie do siete zadarmo elektrinu? nikto, to aby kto mal hento auto musi mat aj inteligentny merac, lebo by mu dodavku zaratalo jak spotrebu. no a na margo ze 1 atomka pokryje vsetky auta, to aby ju uz zacali stavat

  • 4
  • 0
Odpovedať

Realita 25.01.23 14:50

J

@kktika kto tvrdí že to má byť zadarmo? :D dodávatelia elektriny si za to radi zaplatia aby nemuseli stavať elektrárne ktoré budú 90% času stáť nevyužité.
áno, tie merače sa už testujú vo viacerých pilotných projektoch. to je najmenej.
a keďže nehrozí že by všetky autá boli vymenené dekády tak to nie je taký urgentný problém. ale samozrejme že postupne pribúdajú aj iné zdroje.

  • 2
  • 2
Odpovedať

Winston 26.01.23 06:45

J

@KktikBudeme obmedzovaní administratívnymi povolenkami.

  • 0
  • 0
Odpovedať

cct 24.01.23 23:44

J

Maroš, nechcem kritizovať spôsob, akým si viedol rozhovor, lebo si kládol otázky, ktoré ťa zaujímajú a spomenul si aj veci, ktoré sa objavujú v diskusiách. To je samozrejme v poriadku. Podľa mňa si premeškal jedinečnú príležitosť spýtať sa na najdôležitejšie otázky blízkej budúcnosti všetkých výrobcov, nielen automobiliek a to:
Ako automobilka škoda dodržiava štandardy ESG?
Či vedia svojim zákazníkom garantovať, že všetky suroviny na výrobu vozidla boli získané ekologickou a etickou cestou?
Snáď niekedy nabudúce.

  • 2
  • 6
Odpovedať
profi-car.sk
Ako sa vyrába kameň do diaľnic a rýchlostných ciest?
Ako sa vyrába kameň do diaľnic a rýchlostných ciest?
  • 31.01.
SkyToll je nepriamo späť v hre. Firma s podobnou vlastníckou štruktúrou vyhrala tender na mýto
SkyToll je nepriamo späť v hre. Firma s podobnou vlastníckou štruktúrou vyhrala tender na mýto
  • 29.01.
Slovenské mýto môže mať ďalšieho EETS poskytovateľa – nemecký Toll4Europe
Slovenské mýto môže mať ďalšieho EETS poskytovateľa – nemecký Toll4Europe
  • 27.01.
ARRIVA na Slovensku testuje technológiu čistejších bŕzd pre zvýšenie kvality ovzdušia
ARRIVA na Slovensku testuje technológiu čistejších bŕzd pre zvýšenie kvality ovzdušia
  • 24.01.
UNAS žiada prešetriť zmluvu o mýte medzi NDS a SkyToll-om, vidia netransparentný postup
UNAS žiada prešetriť zmluvu o mýte medzi NDS a SkyToll-om, vidia netransparentný postup
  • 22.01.

Podobné články

Suverénne najdlhší drift. Elektrická Škoda sa na ľade šmýkala viac než 7 kilometrov!
Suverénne najdlhší drift. Elektrická Škoda sa na ľade šmýkala ...
  • 03.02.
  • 987
  • 6
Na Slovensku sa rozbieha výroba novej Škody Superb a VW Passat. Vzniknú nové pracovné miesta
Na Slovensku sa rozbieha výroba novej Škody Superb a VW Passat. ...
  • 24.01.
  • 1913
  • 0
Navrhované EURO 7 je nereálne. Rok 2023 musí určiť ako s autami ďalej - Martin JAHN
Navrhované EURO 7 je nereálne. Rok 2023 musí určiť ako s autami ...
  • 23.01.
  • 4578
  • 25
Dá sa driftovať na škodách? Na snehu a s hrotmi celkom dobre
Dá sa driftovať na škodách? Na snehu a s hrotmi celkom dobre
  • 21.01.
  • 1965
  • 3
Štúdia z Británie tvrdí, že najvyššie IQ majú škodovkári
Štúdia z Británie tvrdí, že najvyššie IQ majú škodovkári
  • 17.01.
  • 8206
  • 3
Potvrdené! Nová Škoda Superb a Kodiaq prídu v roku 2023, výroba bude prebiehať aj na Slovensku
Potvrdené! Nová Škoda Superb a Kodiaq prídu v roku 2023, výroba ...
  • 12.01.
  • 52766
  • 1
Škoda bije na poplach. Fabia zrejme skončí kvôli Euro 7 už v roku 2025 a s ňou i Scala a Kamiq
Škoda bije na poplach. Fabia zrejme skončí kvôli Euro 7 už v ...
  • 04.01.
  • 15648
  • 21

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju pritom väčšina Slovákov
Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju ...
  • včera
  • 53458
  • 14
Lepili sa k ceste a blokovali autá v boji za ochranu klímy. Potom odleteli relaxovať na Bali
Lepili sa k ceste a blokovali autá v boji za ochranu klímy. Potom ...
  • 03.02.
  • 6831
  • 37
Na Slovensko sa valí snehová kalamita. Pozor, dopravná situácia narobí vodičom problémy
Na Slovensko sa valí snehová kalamita. Pozor, dopravná situácia ...
  • 03.02.
  • 3638
  • 16
Embargo na ruskú ropu vstúpilo do platnosti. Veľká zmena, ktorá môže zvýšiť ceny na pumpách!
Embargo na ruskú ropu vstúpilo do platnosti. Veľká zmena, ktorá ...
  • včera
  • 2383
  • 2
Suverénne najdlhší drift. Elektrická Škoda sa na ľade šmýkala viac než 7 kilometrov!
Suverénne najdlhší drift. Elektrická Škoda sa na ľade šmýkala ...
  • 03.02.
  • 987
  • 6
Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju pritom väčšina Slovákov
Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju ...
  • včera
  • 53459
  • 14
Ako vyčistiť motor bez rozoberania? Čo urobiť a koľko prejazdiť?
Ako vyčistiť motor bez rozoberania? Čo urobiť a koľko prejazdiť?
  • 02.02.
  • 18523
  • 10
Nezabudnite zaplatiť daň za auto. Máte posledný deň, inak hrozí pokuta
Nezabudnite zaplatiť daň za auto. Máte posledný deň, inak hrozí ...
  • 31.01.
  • 9250
  • 2
Lepili sa k ceste a blokovali autá v boji za ochranu klímy. Potom odleteli relaxovať na Bali
Lepili sa k ceste a blokovali autá v boji za ochranu klímy. Potom ...
  • 03.02.
  • 6831
  • 37
Fiat Tipo novej generácie sa zmení na nepoznanie. Z hatchbacku bude zrejme crossover
Fiat Tipo novej generácie sa zmení na nepoznanie. Z hatchbacku bude ...
  • 03.02.
  • 6497
  • 4
Pripravte sa, EÚ chystá zmeny! Bežný vodičák na ťažšie vozidlá a skúšky z autoškoly v simulátore
Pripravte sa, EÚ chystá zmeny! Bežný vodičák na ťažšie ...
  • 24.01.
  • 212114
  • 43
Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju pritom väčšina Slovákov
Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju ...
  • včera
  • 53459
  • 14
Auto bude luxus, pripravte sa na to, varujú Nemci. Za 10 rokov jazdenky zdraželi až dvojnásobne
Auto bude luxus, pripravte sa na to, varujú Nemci. Za 10 rokov ...
  • 27.01.
  • 32549
  • 27
Ceny na pumpách sa nečakane zmenili. Zdražie diesel už v najbližšom týždni?
Ceny na pumpách sa nečakane zmenili. Zdražie diesel už v ...
  • 23.01.
  • 22907
  • 2
Ako vyčistiť motor bez rozoberania? Čo urobiť a koľko prejazdiť?
Ako vyčistiť motor bez rozoberania? Čo urobiť a koľko prejazdiť?
  • 02.02.
  • 18523
  • 10

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
10:46
Realita | Lepili sa k ceste a blokovali autá v boji za ochranu klímy. Potom odleteli relaxovať na Bali
Asi si nepochopil že byť zdravý znamená aj nezomrieť, však? :)
10:44
Realita | Lepili sa k ceste a blokovali autá v boji za ochranu klímy. Potom odleteli relaxovať na Bali
Neviem, ale keďže priznávaš že to nevieš a napriek tomu si ...
09:57
Maťko | Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju pritom väčšina Slovákov
sdieľajťe kím nesmašú! btw. kedy to presne "nebude auto vecou ...
09:54
Maťko | Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju pritom väčšina Slovákov
... a teraz povedzme "B" - spaľovák ma aj pri výrazne sa ...
08:55
Pribik | Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju pritom väčšina Slovákov
U lietadiel je to cca 3,5 litra paliva na 100km na jednu osobu pri ...
08:52
Pribik | Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju pritom väčšina Slovákov
Entry level tesla 3 ma maximalku 225kmh. Ano, vyrazne stupa spotreba, ...
08:46
JanoNR | Lepili sa k ceste a blokovali autá v boji za ochranu klímy. Potom odleteli relaxovať na Bali
Realiťák, Tesla už zverejnila koľko váži jej Semi? Alebo to ...
08:28
SK65 | Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju pritom väčšina Slovákov
Apropo ten tvoj unlike. Dobre viete nielen ty , že je to pravda a ...
08:26
SK65 | Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju pritom väčšina Slovákov
A na to si ako prišiel? :-D
08:23
Achnaton | Táto dopravná značka zvyšuje pokuty za rýchlosť! Nepozná ju pritom väčšina Slovákov
Chudáčik len sa nám tu nerozplač...
Z nášho youtube
96600
Odberateľov
Hrozí poškodenie auta aj strata záruky ak neobujete správne pneumatiky?

11292

Test jazdenky Ford Kuga II (2012 - 2019)

10938

JAZDA TOYOTA RAV4 GR Sport - ekológ v tretrách (so zlým vodičom zapadne🤦‍♀️😂🤷‍♂️)

31923

JAZDA RENAULT AUSTRAL - môže nahradiť 5 modelov?

56950

Navrhované EURO 7 je nereálne. Rok 2023 musí určiť ako s autami ďalej - Martin JAHN

22752

Prečo platíme REGISTRAČNÝ POPLATOK opakovane? Prečo je vysoký?

25357

Dá sa na škodách driftovať? Na snehu a s hrotmi celkom dobre

13116

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá

© 2009 - 2023 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

  • Google
Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Registrácia cez

  • Google
Alebo cez email
Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa