TopSpeed.sk
  • 50t fans
  • 35t fans
  • 122t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Navrhované EURO 7 je nereálne. Rok 2023 musí určiť ako s autami ďalej - Martin JAHN

Navrhované EURO 7 je nereálne. Rok 2023 musí určiť ako s autami ďalej - Martin JAHN
  • Maroš ČABÁK
  • 23.01.2023
  • Autor
  • 35
Dnes je sobota, 13.12.2025
Meniny má Lucia - význam mena

Príležitosť na rozhovor s členom predstavenstva akejkoľvek automobilky je vždy zaujímavá príležitosť dozvedieť sa viac, než sa publikuje v oficiálnych a opakovane kontrolovaných a korigovaných tlačových správach veľkých korporátov. Maroš preto rád využil príležitosť porozprávať sa s kľúčovým členom tímu Škoda Auto - Martinom JAHNom a dal mu niekoľko priamych a dôležitých otázok. Martin JAHN svet a fungovanie automobiliek pozná dôverne, keďže už od roku 2006 pracuje ako top manažér pre VW Group.

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 23.01.2023
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 35
Mercedes-Benz GLS AMG Line lacnejší o 10 tisíc eur?
09.12.

Mercedes-Benz GLS AMG Line lacnejší o 10 tisíc eur?

  • Miloslav MIHALIK
  • -
  • Novinky
  • 0

Parkovací chaos: Generálna prokuratúra odhalila stovky nezákonností
09.12.

Parkovací chaos: Generálna prokuratúra odhalila stovky nezákonností

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Novinky
  • 2



Vosveteit.sk

Továrne bez ľudí sú bližšie, než si myslíš. Nahradia ich roboti a šéf Arm hovorí, kedy by sa to mohlo stať

Továrne bez ľudí sú bližšie, než si myslíš. Nahradia ich roboti a šéf Arm hovorí, kedy by sa to mohlo stať

Umelá inteligencia vracia mŕtvych späť k životu. Tento projekt desí aj fascinuje zároveň

Umelá inteligencia vracia mŕtvych späť k životu. Tento projekt desí aj fascinuje zároveň

Americká armáda testuje svoje vlastné Shahedy: Pomocou lacných a masovo vyrábaných dronov chce prevalcovať...

Americká armáda testuje svoje vlastné Shahedy: Pomocou lacných a masovo vyrábaných dronov chce prevalcovať...

Americké letectvo chce stovky lacných dronov do boja. Northrop Grumman ukázal stroj, ktorý má chrániť F-35 aj...

Americké letectvo chce stovky lacných dronov do boja. Northrop Grumman ukázal stroj, ktorý má chrániť F-35 aj...

POZOR! Tento program máš v počítači a je deravý. Hackeri ho už aktívne zneužívajú, varuje úrad. Okamžite ho...

POZOR! Tento program máš v počítači a je deravý. Hackeri ho už aktívne zneužívajú, varuje úrad. Okamžite ho...

Hackeri nemusia nič lámať. Slováci im dávajú prístup sami a netušia o tom. Toto robí väčšina ľudí

Hackeri nemusia nič lámať. Slováci im dávajú prístup sami a netušia o tom. Toto robí väčšina ľudí

Xiaomi ide do boja s Google a OpenAI. Takto má fungovať Mi Chat AI v telefónoch a domácnosti

Xiaomi ide do boja s Google a OpenAI. Takto má fungovať Mi Chat AI v telefónoch a domácnosti

Učebnice čaká veľká zmena: Vnútro Zeme nie je pevná guľa železa. Vedci odhalili skrytý stav hmoty v jadre

Učebnice čaká veľká zmena: Vnútro Zeme nie je pevná guľa železa. Vedci odhalili skrytý stav hmoty v jadre

Vedelisteze.sk

Je pre motor auta lepší syntetický olej ako obyčajný alebo ide len o marketing? Mnoho šoférov netuší, čo...

Je pre motor auta lepší syntetický olej ako obyčajný alebo ide len o marketing? Mnoho šoférov netuší, čo...

Vieš, prečo sú oblaky na oblohe biele alebo sivé, hoci voda je priehľadná? Málokto to vie

Vieš, prečo sú oblaky na oblohe biele alebo sivé, hoci voda je priehľadná? Málokto to vie

Volant ide zrazu ťažko a píska? Pozri sa na signály, ktoré šoféri často ignorujú. Naznačujú, že posilňovač...

Volant ide zrazu ťažko a píska? Pozri sa na signály, ktoré šoféri často ignorujú. Naznačujú, že posilňovač...

Na bicykli jazdiť nezabudneš nikdy, ale cudzí jazyk zmizne z hlavy prekvapivo rýchlo. Vieš, prečo je to tak?

Na bicykli jazdiť nezabudneš nikdy, ale cudzí jazyk zmizne z hlavy prekvapivo rýchlo. Vieš, prečo je to tak?

Prečo musíš prestať vylievať vodu pri varení cestovín? Väčšina ľudí netuší, že kuchári ju považujú za tekuté...

Prečo musíš prestať vylievať vodu pri varení cestovín? Väčšina ľudí netuší, že kuchári ju považujú za tekuté...

Myslíš si, že piješ s mierou? Toto sa deje v tele po pohári alkoholu. Výskum ukazuje, čo robí s bunkami

Myslíš si, že piješ s mierou? Toto sa deje v tele po pohári alkoholu. Výskum ukazuje, čo robí s bunkami

Robia ti stierače na aute šmuhy? Expert odhalil skutočný dôvod. Tento lacný trik ich dokáže vrátiť späť k...

Robia ti stierače na aute šmuhy? Expert odhalil skutočný dôvod. Tento lacný trik ich dokáže vrátiť späť k...

Jazdíš na rezerve? Zima a prázdna nádrž sú smrteľná kombinácia pre tvoje auto, varuje expert. Toto sa deje v...

Jazdíš na rezerve? Zima a prázdna nádrž sú smrteľná kombinácia pre tvoje auto, varuje expert. Toto sa deje v...

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 35
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • V AAA Auto predali od začiatku roka rekordných 66 672 áut. ...
  • Kde sa stratila pôvodná myšlienka STK? Korupcia na STK musí ...
  • Idiot za volantom? Ako mu poslať správu?
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

35 komentárov

FantomasMan Registrovaný uživateľ 24.01.23 09:15

F 55.00

Videl som pred Vašim rozhovorom iný rozhovor s tým istým pánom na tej istej akcii ale pre portál Autožurnál. A ten rozhovor bol 'realistickejší'. Vy si tu stále nechcete pripustiť, že spaľovací motor končí. A vymýšľate 'kľučky-páčky' ako sa elektrickej budúcnosti vyhnúť. Áno spaľovací motor bude možný aj po roku 2035 ale len v syntetickej podobe. A to už bude 'hračka' len pre bohatých. Nie pre masy. V tom druhom rozhovore p.Jahn s kľudným hlasom vysvetlil, že 'výhybky' elektromobility sú nenávratne prehodené. A nie len v EU ale aj v USA a v Azii.

  • 5
  • 17
Odpovedať

MaroS TOPSPEED.sk Registrovaný uživateľ 24.01.23 09:32

M 72.00

@FantomasManVyhybky nech prehodene su. S tym nemame problem. Problem mame s tym, ak sa vyroba aut ubera smerom, ktory je pre vacsinu beznej populacie v EU nekupitelna, lebo su auta povinne zbytocne pretechnizovane a teda drahe, co uz dnes vedie k nepredajnosti malych aut, ktore su do miest a denne pouzitie najvhodnejsie.

V EU je aktualne asi 250 milionov aut a z toho je len asi 1% EV. Takze ak sa budu vyrabat spalovacie auta do 2035 a nasledne treba ratat s cca 15r priemernym vekom vozidla u v priemere 3 majitelov, je zrejme, ze do 2050 tu stale bude drviva vacsina jazdit na ICE. Ja len poukazujem na to, ze Euro7 je uz zbytocne prisna, auta komplikuje, predrazi a dava priestor vyrabat len tie velke a drahe modely, co je scestne! Nikde vo videu nezaznelo, ze EV buducnost nechcem, alebo ze som proti.

Apropo, Martin JAHN ma s Euro7 uplne jasno, odporucam pozriet si tento rozhovor:
https://www.topspeed.sk/novinky/skoda-bije-na-poplach-fabia-zrejme-skonci-kvoli-euro-...

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 13
  • 2
Odpovedať

FantomasMan Registrovaný uživateľ 24.01.23 10:04

F 55.00

@MaroS TOPSPEED.skDnešné autá sú zbytočne pretechnizované. Pán Čabák starnete. Ale priznávam, že pri mojich 46 mám pri dnešných nových autách problém aj ja. Keď sadám za volant nového S alebo BMW X5 tak si pripadám ako v lietajúcej lodi Enterprise. Súhlasím s Vašim názorom, že nová norma EURO7 je zbytočná 'buzerácia' a EU by mala dať automobilkám 'trochu vydýchnuť' pred plnou EV budúcnosťou.

  • 4
  • 12
Odpovedať

Jancooo 24.01.23 12:09

J

@FantomasManSi mozes kludne sadat aj na mesiac bude to uplne jedno ked tetuska co pracuje ako casnicka ta uz neobsluzi lebo sa nebude mat ako dostat do prace kedze na elektricku novu mat nebude a na starej jej odide elektromotor a bateria v hodne zostatku jej uverovej istiny... Rovnako tak pani v skladoch a pod. Nic co je umelo dotovane a pretlacane nevydrzi pokial sa to nedostsne do stadia ze to bude lepsie nez to co ponuka trh bezne.

  • 17
  • 3
Odpovedať

Realita 24.01.23 13:55

J

@JancoooNašťastie to sa nedeje takže si môžeš vydýchnuť Janko, keďže preukázateľne majú elektromobily nižšie prevádzkové náklady

  • 2
  • 17
Odpovedať

Jancooo 24.01.23 15:50

J

@RealitaPrv si ho ta teta bude musiet za nieco kupit. Potom najst miesto kde ho bude nabijat. Kedze na slovensku sa rozmahaju 50kw nabijacky tak pokial byva v bytovke bude musiet po praci cakat kym to nabije :) nehovoriac o tom ze bude musiet cakat na volny stojan kym bude moct zacat nabijat. ja nehejtujem elektro auta len stale na ne nedospel cas... mozno o 10 rokov poviem nieco ine ale aktualne je to len hracka pre majetnych ludi. Prospesnejsie pre planetu vzhladom na emisie by bolo ukoncit tu vojensku operaciu na ukraine ktora trva pomaly rok...

  • 16
  • 2
Odpovedať

Jano_1987 24.01.23 20:43

J

@RealitaAktuálna cena v Bratislave na verejných nabíjačkách od 0,59-0,79€z/kWh. Teda pri bežnej spotrebe 18kWh to je 10,62-14,22€/100km. Moje 26 ročné auto má spotrebu 8l, teda tankujem na Shell za 1,489€/l, teda 11,912€. Isto sa nájdu aj lacnejšie pumpy. Za 10 rokov som mal 3 autá, auto za 300€, po 4 rokoch som ho za 300€ predal, investované do servisu 600€ za brzdy, kde som sa nechal oklamať. 3 roky auto za 1500€, predané za 900€, investovaných 800€ do servisu. Posledné auto mám 3 roky, kúpil som ho za 2500€ v horšom stave , o ktorom som vedel, investované do servisu 2000€, ale kompletné nové brzdy, pretesnený motor, komplet nové rozvody, výmena pružiacich jednotiek. Všeho všudy, vlastníctvo 3 áut a ich servis ma za 10 rokov vyšlo na 6500€. Teda ročne 650€. Každé auto v čase kúpy malo cez 15 rokov, teda nič nové. Svoje súčasné auto viem predať za 3500€. V ktorom svete je teda baterkové auto lacnejšie na vlastníctvo?

  • 11
  • 0
Odpovedať

xxc Registrovaný uživateľ 24.01.23 20:50

X 31.00

@Jano_1987V normalnom svete, kde ludia kupuju nove auta, isty cas ich prevadzkuju a nabijaju doma.

  • 0
  • 9
Odpovedať

Jano_1987 25.01.23 23:58

J

@xxcMoje auto má reálny 550km dojazd. Jediné BEV, ktoré sa môžu pochváliť daným dojazdom na 100% batérie (, samozrejme vieme, že sa batéria nemá vybíjať pod 25% a nabíjať nad 80% kvôli životnosti batérie, ale dám tomu aspoň nefér výhodu) stoja nad 60 000€. Samozrejme, ako všetci vieme, z môjho bytu si to auto asi ťažko nabijem.

  • 1
  • 0
Odpovedať

Realita 24.01.23 21:19

J

@Jano_1987Klamárik Janík, pri predplatených 40kWh to je 0,29€/kWh (do 50kW), 0,39€ ultrarýchle.
Pri 400kWh sú aj ultrarýchle za 0,29€/kWh (ale tých 400kWh je dokonca za 89€, čiže 0,225€/kWh preto som spomínal že tých prvých 2500km je ešte lacnejšie).
https://zsedrive.sk/
Ďakujem za ďalšie potvrdenie toho aký ste klamársky úbožiak ktorý zavádza.

A super story, ale je jasné že aj keby sa tie autá rozdávali zadarmo to z dlhodobého hľadiska nebude mať šancu dávať zmysel a spaľovacie budú vhodné iba na minimálne používanie (resp ani to, keď sa ceny nových vyrovnajú lebo na tak málo použitia bude stačiť oveľa menšia batéria) a momentálne ťažíte z toho že niekto kúpil nové auto a ho splatil čo do budúcna tiež nehrozí.
Ale prajem vám, lebo som za to aby bola mobilita dostupná kým neprebehne aktuálna technologická revolúcia.
A tá prebieha bez ohľadu na vaše úbohé klamstvá.

  • 0
  • 13
Odpovedať

Jancooo 25.01.23 06:19

J

@RealitaZabudol si dodat ze tie ceny platia ked si platis mesacny pausal a tie ceny co napisal on tak sa chod prejst k nejakemu superchargeru a ti cenovka dekel vybije :) plus tam nezaratal straty ktore vznikaju pri nabijani ktore rovnako platis... Este nedospel cas na elektriku s baterkami.... Nezabudni ponuknut riesenie kupit teslu v akcii lebo maju vypredaje a nabijat ju zadarmo u nich na tesla chargeroch :)

  • 6
  • 0
Odpovedať

Realita 26.01.23 08:00

J

@JancoooNezabudol, je to tam napísané, iba ty zo seba robíš tupelo.
A tých 40kWh pre niekoho čo to aj chce používať je podľa teba veľa? Tam je cena 0,29-0,39.

  • 0
  • 1
Odpovedať

Jano_1987 26.01.23 00:06

J

@RealitaZ dlhodobého hľadiska ma za 10 rokov stálo vlastníctvo 3 áut 6500€ a to som sa ešte nechal ošklbať o 400€. Vlastníctvo a servis ktorého BEV by ma za 10 rokov vyšlo lacnejšie?

  • 0
  • 0
Odpovedať

Realita 26.01.23 07:58

J

@Jano_1987No takého čo bude stáť rovnako...tam to speje :)
(Po zarátaní inflácie, alebo aspoň v pomere k platom).
Keďže sa batérie naďalej zlepšujú to nebude problém.
Ale ako som už viac krát spomínal na nepoužívanie je najvhodnejší spaľovák.
Nemá zmysel sú priplatiť za niečo čo má nižšie prevádzkové náklady keď to neplánujete prevádzkovať.
Ale ďakujem že ste pochopil a potvrdil že ste klamal o cenách nabíjania.

  • 0
  • 2
Odpovedať

Jano_1987 26.01.23 08:48

J

@RealitaVaša neschopnosť odpovedať sa nezlepšila. Vlastníctvo ktorého BEV so servisom za 10 rokov ma bude stáť 6500€? Stále čakám. O cene za nabíjanie som neklamal. Takže toľko k osočovaniu.

  • 1
  • 0
Odpovedať

Realita 26.01.23 09:04

J

@Jano_1987Úbohý klamár Jano, zase potvrdzujete to čo vždy. O cene nabíjania ste jednoznačne klamal, keďže ste naschvál napísal iný rozsah ako reálne je.
Hore máte zdroj, ktorý dokladá moje tvrdenie.
Klamete aj ohľadom mojej odpovede, keďže je z nej jednoznačne jasné že zatiaľ také nie je, čo som už tiež spomínal, keďže hovoríte o starších jazdenkách ktoré sa používajú minimálne a tam sme sa zhodli že na to je vhodnejší spaľovák...zatiaľ.
Našťastie aj tak je podstatnejšie nahradiť tie čo sa viac vyťažia, takže to nie je problém.
Čiže ak sa niečo nezlepšilo je to vaša schopnosť chápať text (späť do základnej školy, však? ;) ) a nespraviť zo seba hlupáka. Preukázateľne....keďže ste to práve zase preukázal.
Ešte jedno potvrdenie?

  • 0
  • 1
Odpovedať

Kktik 24.01.23 23:32

J

Čaká nás ťažká doba mobility. Až budeme mať elektroauta budeme obmedzovaní hlavne sieťou. Už teraz je elektrina draha a je jej nedostatok a vkuse hrozia blackouty. Koľko naviac energie bude treba až bude denne sa nabíjať co len 1% elektroaut. U nás máme cca 3.4miliona áut. To mame 34 tisíc áut sa bude nabíjať denne ci cez noc povedzme nech dobije 50kw to mame denne 1.7GWh naviac denna kapacita našej jadrovej elektrárne je aktualne 2GWh. Vid electricity maps app. Aby sme vykrili 1% áut u nás budeme potrebovať ďalšiu jadrovú elektraren. Veľa zdaru.

  • 7
  • 0
Odpovedať

gsxrr 25.01.23 09:54

J

@KktikCelé to je podľa mňa kôli tomu, aby obmedzili mobilitu chudobnejším, nebudeš mať na auto, kúpiš si bicykel do práce, doma si zaplatíš netflix, budeš ticho si sedieť na gauči a čumieť do tv a ak náhodou ti zvýšia peniaze tak do toho chorvátska môžes aj vlakom ísť, tak nejak mi to vychádza, čo sa deje s tou mobilitou postupne....

  • 5
  • 0
Odpovedať

Realita 25.01.23 10:24

J

@gsxrrAž na to že to už je aktuálny stav a deje sa bez ohľadu na elektromobilitu.
Tá vďaka vyššej efektivite(ako pri každej technologickej revolúcii) má potenciál zlepšiť životnú úroveň.
Ale keď sa budete klamať že to je horšie iba zostaneme.

  • 0
  • 6
Odpovedať

gsxrr 25.01.23 11:08

J

@Realitaveď ja viem že sa to už teraz deje bez ohľadu na elektromobilitu, tá bude už len pomyselným vyvrcholením celej tejto snahy a nie nezabezpečí to vyššiu životnú úroveň niektorých ľudí ak ju definujeme tým, že každý bude môcť vlastniť auto tak ako doteraz ale je jasné, že nie každý si pojem vyššia životná úroveň vysvetľuje takto. Takže mi povedz, ako by si nazval ich štandart keď tak vieš, keďže chudobnejší ľudia nebudú mať ani na prenájom elektra nieto aby si ho kúpili, z čoho vyplývajú všetky možné obmedzenia ich mobility toto bude ich vyššia životná úroveň?

  • 5
  • 0
Odpovedať

Realita 25.01.23 10:22

J

@KktikChlapče, už to tu rátali a jedna elektráreň navyše by pokryla 100% prechodu na elektromobily, nie 1%.
Navyše práve tá schopnosť nasmerovať spotrebu, prípadne počas špičiek časť energie poslať späť do siete je veľká výhoda a robí z elektromobilov veľkú virtuálnu batériu.
Trošičku si sa sekol a ukázal že nie si schopný pochopiť že čo sa deje a aký má potenciál (+to že sme aktuálne závislí na cudzích fosíliách nie je o nič lepšie). Našťastie väčšina už je vzdelaná a pár zmätených to už nezvráti a máte dosť času to pochopiť.

  • 0
  • 6
Odpovedať

kktik 25.01.23 11:38

J

@Realitakto ti posle spat z baterie do siete zadarmo elektrinu? nikto, to aby kto mal hento auto musi mat aj inteligentny merac, lebo by mu dodavku zaratalo jak spotrebu. no a na margo ze 1 atomka pokryje vsetky auta, to aby ju uz zacali stavat

  • 4
  • 0
Odpovedať

Realita 25.01.23 14:50

J

@kktika kto tvrdí že to má byť zadarmo? :D dodávatelia elektriny si za to radi zaplatia aby nemuseli stavať elektrárne ktoré budú 90% času stáť nevyužité.
áno, tie merače sa už testujú vo viacerých pilotných projektoch. to je najmenej.
a keďže nehrozí že by všetky autá boli vymenené dekády tak to nie je taký urgentný problém. ale samozrejme že postupne pribúdajú aj iné zdroje.

  • 2
  • 3
Odpovedať

Winston 26.01.23 06:45

J

@KktikBudeme obmedzovaní administratívnymi povolenkami.

  • 0
  • 0
Odpovedať

cct 24.01.23 23:44

J

Maroš, nechcem kritizovať spôsob, akým si viedol rozhovor, lebo si kládol otázky, ktoré ťa zaujímajú a spomenul si aj veci, ktoré sa objavujú v diskusiách. To je samozrejme v poriadku. Podľa mňa si premeškal jedinečnú príležitosť spýtať sa na najdôležitejšie otázky blízkej budúcnosti všetkých výrobcov, nielen automobiliek a to:
Ako automobilka škoda dodržiava štandardy ESG?
Či vedia svojim zákazníkom garantovať, že všetky suroviny na výrobu vozidla boli získané ekologickou a etickou cestou?
Snáď niekedy nabudúce.

  • 3
  • 8
Odpovedať

cct 17.08.23 22:38

J

@cctMaroš! Skôr, či neskôr sa budeš musieť zaoberať ESG!

  • 1
  • 2
Odpovedať

kalylcie Registrovaný uživateľ 22.09.23 04:43

K
-1.00

Martin JAHN began by addressing the EURO 7 https://geometrydashfree.org emissions standards proposal. He expressed a view that many in the industry have shared – that EURO 7, as it stands, is unrealistic. This bold statement brings to the forefront the challenges and expectations placed on automakers to meet increasingly stringent emissions regulations.

  • 0
  • 0
Odpovedať

kalylcie Registrovaný uživateľ 22.09.23 04:46

K
-1.00

thansk

  • 0
  • 0
Odpovedať

otisjame Registrovaný uživateľ 26.09.23 04:12

O
-1.00

Navrhovaná norma EURO 7 je označená ako nereálna. Je pravdepodobné, https://pizzatower.io/drift-boss že ide o prísnejšiu emisnú normu pre vozidlá, ale z textu nie je jasné, prečo je považovaná za nereálnu.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Georgia Quinn 17.05.24 11:42

J

Príležitosť stretnúť sa a komunikovať s členom predstavenstva akejkoľvek automobilovej spoločnosti predstavuje jedinečnú šancu dozvedieť sa oveľa viac, než je obsiahnuté v https://igrofresh.com oficiálnych tlačových správach veľkých korporácií, ktoré boli predmetom opakovaných revízií a revízií.

  • 0
  • 0
Odpovedať

hoglintease 14.06.24 09:11

J

Je to kultivovane, ekonomicke a v podstate https://geometrydash-3d.com na 8r bez udrzby...len dodrzat servis plan.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Virginia Mccarty 18.06.24 16:24

J

Otázky kladené Marosem mohou pomoci odhalit klíčové aspekty výkonnosti a strategického směřování společnosti a také osvětlit budoucí plány a inovace. Takové rozhovory mohou být velmi inspirativní a poučné pro široké publikum se https://scary-horrorgame.com zájmem o automobilový průmysl.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Louie Pollard 02.07.24 18:02

J

Martin Yan has a deep understanding of the automotive industry, gained through his extensive experience as a top manager at VW Group since 2006. https://heardleunlimited.org/heardle-70s.html

  • 0
  • 0
Odpovedať

Adrian 03.08.24 14:43

J

Toto je naozaj vzrušujúca príležitosť! Rozhovor s Martinom JAHNom, ktorý má bohaté skúsenosti s automobilovým priemyslom a pracuje pre VW Group od roku 2006, môže odhaliť fascinujúce vhľady do sveta automobiliek, ktoré nie sú bežne dostupné. Je vždy obohacujúce získať pohľad priamo od kľúčového člena tímu, ktorý pozná detaily a strategické rozhodnutia zo zákulisia. Tieto informácie môžu poskytnúť nový kontext a hlbšie pochopenie toho, ako automobilky ako Škoda Auto fungujú a aké sú ich vízie do budúcnosti. Marošova iniciatíva klásť priamé a dôležité otázky sľubuje, že rozhovor bude nielen informatívny, ale aj veľmi zaujímavý. http://playpowerrangersgame.com

  • 0
  • 0
Odpovedať

GwenSimmons 21.11.25 13:35

J

Martin JAHN svet a fungovanie automobiliek pozná dôverne https://fundalorcasinomexico.com

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je sobota, 13.12.2025
Meniny má Lucia - význam mena
profi-car.sk
Prečo vzniká zápach v kamióne? Ako udržať kabínu sviežu aj počas dlhých turnusov?
Prečo vzniká zápach v kamióne? Ako udržať kabínu sviežu aj počas dlhých turnusov?
  • 13.12.
Preprava stavebných strojov: Aké chyby robia firmy najčastejšie?
Preprava stavebných strojov: Aké chyby robia firmy najčastejšie?
  • 12.12.
Nové obmedzenia pre ukrajinských vodičov majú znížiť množstvo ťažkých nehôd
Nové obmedzenia pre ukrajinských vodičov majú znížiť množstvo ťažkých nehôd
  • 12.12.
IVECO Evadys bude voziť českú florbalovú reprezentáciu na MS žien 2025
IVECO Evadys bude voziť českú florbalovú reprezentáciu na MS žien 2025
  • 12.12.
Prečo firmy zakazujú vodičom používať adaptívny tempomat?
Prečo firmy zakazujú vodičom používať adaptívny tempomat?
  • 12.12.

Podobné články

Najlepšie vianočné reklamy: Ktorá je vaša obľúbená?
Najlepšie vianočné reklamy: Ktorá je vaša obľúbená?
  • 30.11.
  • 917
  • 10
Nová Škoda 100 opäť na scéne? Česká automobilka oživila ďalší slávny historický model!
Nová Škoda 100 opäť na scéne? Česká automobilka oživila ...
  • 29.11.
  • 1295
  • 0
Škoda Octavia II RS oslavuje 20 rokov: Keď 200 koní v rodinnom kombi menilo pravidlá hry
Škoda Octavia II RS oslavuje 20 rokov: Keď 200 koní v rodinnom ...
  • 25.11.
  • 1365
  • 1
Nová Škoda Elroq v Euro NCAP: prešla nárazovými testami so cťou alebo odrenými ušami?
Nová Škoda Elroq v Euro NCAP: prešla nárazovými testami so cťou ...
  • 20.11.
  • 1446
  • 0
Na opravu Škody sa nečaká. Dielce dodajú do 24 h - od Chebu po Kráľovský Chlmec
Na opravu Škody sa nečaká. Dielce dodajú do 24 h - od Chebu po ...
  • 08.11.
  • 3483
  • 18
Polícia ČR dostane do konca roka 352 nových SUV Škoda Kodiaq
Polícia ČR dostane do konca roka 352 nových SUV Škoda Kodiaq
  • 02.11.
  • 1564
  • 0
Európska anketa Car of the Year 2026 pozná finalistov. Čínu a Japonsko medzi nimi nehľadajte!
Európska anketa Car of the Year 2026 pozná finalistov. Čínu a ...
  • 31.10.
  • 1947
  • 0

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už viac neuvidíte!
Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už ...
  • včera
  • 13493
  • 1
Najodolnejšie jazdenky na trhu: Ktorá značka dominuje?
Najodolnejšie jazdenky na trhu: Ktorá značka dominuje?
  • 10.12.
  • 4096
  • 9
Uzávierka D1 na celý víkend! Bude konečne posledná a prinesie zmenu, ktorú všetci čakajú?
Uzávierka D1 na celý víkend! Bude konečne posledná a prinesie ...
  • 10.12.
  • 3797
  • 4
Ford hľadá záchranu vo Francúzsku! Nová Fiesta využije základy veľmi populárneho auta
Ford hľadá záchranu vo Francúzsku! Nová Fiesta využije základy ...
  • 11.12.
  • 3015
  • 2
VW predáva Italdesign: Legenda automobilového dizajnu má neistú budúcnosť
VW predáva Italdesign: Legenda automobilového dizajnu má neistú ...
  • 11.12.
  • 1557
  • 9
Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už viac neuvidíte!
Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už ...
  • včera
  • 13493
  • 1
Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie ...
  • 06.12.
  • 9564
  • 27
Prečo v služobných autách zakazujú používať adaptívny tempomat?
Prečo v služobných autách zakazujú používať adaptívny ...
  • 09.12.
  • 8858
  • 2
Dokončenie križovatky D1xD4 mešká. Kolóny pri Bratislave budú pokračovať
Dokončenie križovatky D1xD4 mešká. Kolóny pri Bratislave budú ...
  • 07.12.
  • 5350
  • 5
Slovensko ako vrakovisko Európy: Väčšina jazdí na vyše 20-ročných jazdenkách!
Slovensko ako vrakovisko Európy: Väčšina jazdí na vyše ...
  • 08.12.
  • 5333
  • 40
Otočka o 180 stupňov: Európska únia chce zrušiť zákaz spaľovacích motorov od 2035!
Otočka o 180 stupňov: Európska únia chce zrušiť zákaz ...
  • 02.12.
  • 54142
  • 65
Nová taktika zlodejov na čerpacích staniciach
Nová taktika zlodejov na čerpacích staniciach
  • 03.12.
  • 35270
  • 9
Zemetrasenie v Jaguare: šéfdizajnéra zodpovedného za premenu značky vyviedla z firmy eskorta!
Zemetrasenie v Jaguare: šéfdizajnéra zodpovedného za premenu ...
  • 03.12.
  • 25721
  • 8
Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už viac neuvidíte!
Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už ...
  • včera
  • 13493
  • 1
Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie ...
  • 06.12.
  • 9564
  • 27

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
12:16
painkiller | Ako nepreplácať na PZP: Tipy, ktoré vám ušetria desiatky eur
Ja som bol typickým poistencom spadajúcim do bodu 2 - prolongátor. ...
07:48
Kinola Lesta | VW predáva Italdesign: Legenda automobilového dizajnu má neistú budúcnosť
Je to súčasťou hypu okolo umelej inteligencie, ktorá čoskoro " ...
06:34
S.T.c | Žandári na Slovensku: Aké majú právomoci?
Podla mna v pohode. Nemusia ich vyuzivat nepretrzite. Staci pocas ...
12.12
Dionýz Pospíšil | Vianočné trhy v tuneli Višňové: Pozrite si tunel tak, ako ho už viac neuvidíte!
Rád by som tam zobral svojich už starších rodičov, ale 7,5 km ...
12.12
MMX | Slovensko ako vrakovisko Európy: Väčšina jazdí na vyše 20-ročných jazdenkách!
Na dvore máme aj BMW X3 z 2014teho ale aj Daewoo. Nadávajú na ...
12.12
Gringo | Chcete otvoriť tunel Višňové a prestrihnúť pásku? Máte šancu
Úplny súhlas!
12.12
Ale niéé | Nový kráľ medzi mestskými EV: Viete, ktorý model valcuje tento segment v Európe?
Mestské drahé autíčko? A k tomu nové tarify pre spotrebu ...
12.12
xxc | Európa odovzdá automobilový priemysel Číne, varuje manažér, ktorý tomu sám roky pomáhal!
On celkom vie, o com hovori, lebo on pripravil stellantis na krach. ...
12.12
Bavorak | Prekvapivý zvrat z Bruselu: Bude nakoniec ročná STK pre staršie autá alebo nie?
Zaviest nalepky ako v nemecku a neumoznit traktorom s napisom TDI a ...
12.12
xxc | Nový kráľ medzi mestskými EV: Viete, ktorý model valcuje tento segment v Európe?
Presne tak, kupit toto auto za take peniaze je dost velka hlupost. S ...
Z nášho youtube
122000
Odberateľov
Alex TAKMER NALETEL! - kúpil voňavý Mustang so smradľavou históriou?

4723

Daj si popcorn! TEST OMODA 9 - 4 motory, 540 k, 650 Nm, 4x4 fullka LEN ZA 46t €?!

29515

AKO neJAZDIŤ V ZIME?

30582

RENAULT AUSTRAL vs KIA SPORTAGE - ALEX vs CIGI - Kto z koho?

18077

Výkon S5, spotreba TDI - TEST AUDI A5 Avant e-hybrid

10743

Bol prechod z V6 na R6 motory správny? Jazdený Mercedes E W213 (2016 - 2023)

10639

TEST TESLA Y Performance - 630 k a 750 Nm za 60 tisíc €

35418

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa