Kia Soul – duša, ktorá vchádza do ulíc

„Sivé ulice, pochmúrne zimné počasie a väčšinou podráždení ľudia, takto vyzerajú súčasné mestá. Našim cieľom bolo rozžiariť smutné múry, vystúpiť z davu preexponovaných reklám, zaujať okoloidúcich, potešiť ich a zároveň im aj odovzdať našu správu, že na Slovensko prichádza nové vozidlo, ktoré má dušu mesta, ponúka mnoho možností, zaujme na prvý pohľad a každý, kto je mladý srdcom, v ňom nájde kúsok seba. Táto Soul graffiti kampaň je spojená aj s online súťažou na stránke www.mojsoul.sk, kde sa všetci môžu prejaviť, ukázať svoju dušu a životný štýl,“ dopĺňa Juraj Vydarený, marketingový riaditeľ Kia Motors Sales Slovensko.

 

Prečítajte si náš test Kial Soul

<p>Kia Soul a graffiti</p>