Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Kalendár akcií
  • Ankety
  • O nás
  • Kontakt
  • Reklama
TopSpeed.sk
  • 17t fans
  • 9.2t fans
  • 57t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Kalendár akcií
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Až tretina ciest I. triedy je v nevyhovujúcom stave!

  • Maroš ČABÁK
  • 22.11.2019
  • 1
  • 21

Titul slovenské cesty je už pol storočia medzi motoristami "pojem". Hrozné boli, sú a ešte dlho budú? Prečo, sumarizuje krátke informatívne video webu aktuality.sk, ktoré stručne vysvetľuje súčasný žalostný stav nielen ciest I. triedy, ale aj dôvody, prečo sa s tým nebude dať len tak niečo urobiť. Je to zamotaný kolotoč, z ktorého pre súčasnú, už tretie obdobie vládnucu garnitúru akosi nie je únik. Alebo presnejšie nechce byť? Je veľmi možné, že katastrofálny stav výstavby diaľnic a fakticky neexistujúci ucelený program opráv bežných ciest, ktorý trápi drvivú väčšinu občanov, niekomu niekde, kto je v drvivej menšine, vcelku vyhovuje...

  1. Domov
  2. Novinky
  3. Až tretina ciest I. triedy je v nevyhovujúcom stave!
    • Maroš ČABÁK
    • 22.11.2019
  • 1
  • 21
Zdieľať
Sleduj nás na Instagrame

9207
Sledovateľov


Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 1
  • 21
  • Zdieľať
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • Test BMW X3M Competition - najrýchlejšie SUV SlovakiaRingu
  • Naďalej platí, že najspoľahlivejšie autá sú z Japonska
  • Test Lexus RC-F track edition
Profil autora
  • Vaše meno

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

21 komentárov

rmick 22.11.19 17:59

R 60.00

Prečo? Lebo polovicu štátného rozpočtu SMER rozkradne.

Jazdím na: Peugeot 106 S16, 125 PS, 890 kg
  • 16
  • 11
Odpovedať

tatoja 22.11.19 18:40

T


Nepis somariny. Na vine su vsetci politici, ktory vladnu od prevratu v roku 89, a nie iba Smer.
Keby nebol potkan Dzurinda s Mikolsom rozpredal statne podniky, ktore prinasali zisk statu, bolo by v statnej kase viac penazi.
Takze teraz sa vykoristovatelia a kapitalisti, pardon, investori, vozia na sukromnych lietadlach, a slovakom ostala hola rit.
Podotykam, ze upadok slovenskych ciest nenastal pocas komunizmu, ale pocas demokracie, takze ziadne polstorocie upadku ciest, ale iba 30 rocny upadok. To by mal asi autor clanku upravit, a neobvinovat aj byvaly rezim.
A co sa tyka toho videa, tomu debilovy u Aktualit vadia obedy z darma pre deti.
Ale ze ukazuje video, dialnicu, kde sa jazdi po lavej strane, to mu magorovi vobec nevadi.
Mam pocit, ze si to ani nevsimol, asi ani nema vodicak.
Ale volby idu, terba utocit na Smer z kazdej strany.
Ved Soros im to zaplati.

  • 20
  • 20
Odpovedať

Jano_1987 22.11.19 18:55

J

Aké štátne podniky, čo robili zisk pre štát? Myslíte Slovnaft, ktorý počas riadenia štátu nebol ani raz ziskový a keď ho kúpil MOL, tak za 4 až 6 rokov splatil svojej stámiliónové dlhy? Alebo myslíte železničné Cargo, čo každý rok výrobí stratu 100 miliónov €? Jediný ako tak ziskový podnik je SPP.

  • 14
  • 5
Odpovedať

re Jano 1987 23.11.19 14:42

R

A preco by statne podniky nemohli spravne fungovat ?
Len na to treba spravne zakony, hmotnu aj trestnu zodpovednost, a podnik by fungoval.
Ci statny podnik funguje spravne alebo nie, predsa neni v tom podniku, ale v ludoch.
A ak spominas SPP, tak aj ten papalasi predali, naplnili si svoje tajne bankove konta v zahranici z provizii, a zisk z tohto byvaleho statneho podniku ide do sukromnych ruk.
Neviem aky cisty rocny zisk maju v SPP, ale ten zisk mohol mat stat.
A stat ma z toho akurat tak velke h...o,

  • 12
  • 0
Odpovedať

Jano_1987 23.11.19 23:26

J

Evidentne máte zlé info, v prípade SPP 49% akcií vlastní štát, teda časť zisku tu teda ostáva. Drvivá väčšina štátnych podnikov je/bola v strate. Ak si dobre pamätám, tak napríklad Slovnaft, kým bol štátny podnik tak každý rok vyprodukoval cez 300 miliónov korún ročne stratu. Rok na to, ako ho kúpil MOL, tak mal zisk okolo 200 miliónov korún. V nákladoch na zamestnancov to isto nebolo.
Aj teraz máme zákony ako by sa mali riadiť štátne podniky a nič z toho. Proste keď to patrí všetkým a nikomu a tak každý nejak na to kašle, čo je realita.

  • 5
  • 4
Odpovedať

MaroS TOPSPEED.sk 23.11.19 08:49

M 73.00

Autor clanku je dost stary na to, aby pamatal povodny rezim a je neskonale stastny, ze socializmus je prec, kedze to co vsetci volaju komunizmom sa tu vlastne, nastastie, nikdy nepodarilo rozvinut. Na cesty sa nadavalo aj cele 80. roky a nepochybujem ze aj 70-te, ale to si uz tak dobre nepamatam. Nepotrebujem ziadne vymyslene argumenty ohladne smeru, staci si nastudovat nedavne zistenie nezavisleho NKU na temu Myto a safarenie NDS, ci to, ze za ostatnych 10 rokov sa nepostavilo ani 10 km novych dialnic. Netreba na smer vobec utocit, zhovaduju sa v poslednej dobe sami tak dobre, ze by to na nich lepsie nik nevymyslel!

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), BMW 318ti (E36)
  • 19
  • 6
Odpovedať

liliputan 23.11.19 15:03

L


Pre objektivnost by bolo dobre dodat, ze podiel na nedokoncenych dialniciach ma aj Dzurindova vlada, ktora porazila Meciara , myslim ze v roku 1998.
Netvrdim ze Meciar bol ok, ale rozbehol vystavbu dialnic.
v roku 1998 sa ale dostala k moci SDKU, a Dzurindovci zastavili vystavbu dialnice, pretoze je vraj draha.
Pritom najdrahsia dialnica je ta, ktora sa nestava, a to z dovodu, ze kazdorocne stupaju naklady na jej vystavbu.
Ak by boli vtedy neodstavili Meciara od moci, myslim ze dnes by uz bola dialnica az do Vysneho Nemeckeho.
Tym, ktory teraz budu reagovat ze Meciar bol taky alebo onaky pripominam,
ze za vlady SDKU sa staval tunel Branisko, kde sa udial ojedinely ukaz.
Tunel Branisko bol vytunelovany. Vtedajsia vladna garnitura vytunelovala tunel. To je rarita vo svete,

  • 10
  • 3
Odpovedať

Martin47 28.11.19 06:40

M

Myslel som, že topspeed je magazín zameraný na autá, nie na politiku. Takýto typ článku na kvalite nepridáva, mám pocit, že sem vôbec nepatrí (teda ak je väčším záujmom profesionalita ako kampaň pred voľbami).
To, že sú zlé cesty, vieme všetci aj bez takéhoto mimoriadne ,, kvalitného" článku. Ak si myslíte, že tie nápadmi naplnené hlavy opozície situáciu vyriešia, tak smelo k urnám. Ja sa nad tým pousmejem, lebo viem, že to rozhodne nevyriešia ani tie politické strany, ktoré vedia iba pokrikovať ,, chyťte zlodeja", ale v skutočnosti majú sami takí status. Program žiadny, založený na výstupoch plných kritizovania a keď nato príde, niečo robiť, tak výsledok bude možno aj horší ako je teraz.
Neviem, či to myslíte vážne, alebo skutočne médiá niekto dotuje. Evokuje to všeličo. Radšej by som bol, keby z tadiaľto čítam odborný článok. Miesto toho sa mi zdá, že často jednoducho kopírujete iné články a keď nejaký príde vlastný, tak takýto. Menej je niekedy viac ;-)

  • 0
  • 0
Odpovedať

Jano_1987 23.11.19 10:33

J

Tu je napríklad dobová reportáž https://youtu.be/zzonrfvWAbw

  • 0
  • 0
Odpovedať

Andy z PP 23.11.19 17:07

A

Hej? Viete vobec kolko je rozpocet SR, co su napr mandatorne vydavky? A ako sa rozpoctuje?

Citat noviny Penty a verit jej zamestnacom, akoze novinarom a este opkovat tie bludy to je priznak dusenevho mrzactva a nie slusnosti, ci obcianskej odvahy.

V SR sme uz mali rozne vlady a rozpocty, ale suma na opravy ciest bola v zasade rovnaka. A aj kvalita oprav. Takze je ZREJME, ze problem nie je ta ci ina strana. Ale nahucena FB generacia so slabym vzdelanim ma hned jasno.

Zo skusnosti viem, ze ti co maju hned jasno, vacsinou nevedia takmer nic.

  • 4
  • 0
Odpovedať

rmick 24.11.19 13:53

R 60.00

Aha...
Bratislava 22. novembra 2019 – Len desať centov z jedného eura zaplateného prostredníctvom mýta za užívanie spoplatnených úsekov ciest bolo v rokoch 2014-2018 použitých na výstavbu nových diaľnic. Vyplýva to z kontroly NKÚ, ktorá sa zamerala na fungovanie mýtneho systému.

Jazdím na: Peugeot 106 S16, 125 PS, 890 kg
  • 4
  • 0
Odpovedať

Jano_1987 22.11.19 18:36

J

Na Slovensku chýba reálna údržba a seriózne opravy. Všetko sa opravuje až keď to je v havarijnom stave. Keby sa to poctivo každý rok kontrolovalo a opravovalo hneď v začiatkoch, stav ciest by bol výrazne lepší. Žiaľ pre väčšinu zodpovedných je oprava výtlku hodenie lopaty, či dvoch asfaltu a ubitie a hotovo. Pritom to je len dočasná oprava. V súčasnosti existujú moderné stroje na opravu ciest, dokonca v Žiline majú infražiaričový stroj na opravu ciest, ale sa nepoužíva.

  • 17
  • 0
Odpovedať

warez 22.11.19 20:44

W

a to ste sa nepozreli na cesty druhej triedy. Ale hlavne že Nitriansky samosprávny kraj ako šibnutý osádza na ceste 580 z Kalnej n. Hronom do Šurian, nepretržite všade zvodidlá. Niekto sa dobre nabalil na tých tonách železa.
časť vozovky opravená pred 3 rokmi má už diery, ale tento rok dostala tá časť cesty nové zvodidlá!
Nemôžeš zastaviť pri krajnici - žiadna neexistuje, spolujazdec by aj tak nevystúpil. Pri kolíznych situáciach majú záchranné a bezpečnostné zložky smolu. Skrátka autá sa nemajú kam uhnúť. Ale nikto to nerieši. Ani VY REDAKTORI Z TOHTO WEBU.
To sa všetci spamätajú, až keď tam budú prví mŕtvi?!!! Cyklistom tam budú kamióny doslova rámovať.

  • 9
  • 0
Odpovedať

... 22.11.19 21:32

.

Vitajte na Slovensku máme vás radi ale sme jediný v EÚ ktorý nemáme prepojené dve najväčšie mestá v štáte diaľnicou to je dosť smutné a peniaze na to bolí a nie sú SŠ ...

  • 11
  • 0
Odpovedať

easy 23.11.19 11:04

E

no je to kvalitka...stale ked prehodim kolesa prvy dojem je ze kuaa popadali zavazia asi , az potom mi dojde ze to cesta kriva...

  • 0
  • 0
Odpovedať

JoeSk 23.11.19 13:05

J

V rokoch 2014 – 2018 NDS vyzbierala z mýta takmer miliardu eur, čistý výnos po odrátaní odmeny pre Skytoll bol takmer 500 miliónov, ale na výstavbu ciest šlo len necelých 100 miliónov.

  • 4
  • 0
Odpovedať

JanoZbudy 23.11.19 16:59

J

I ked je iste pravda ze mnohe cesty su v zlom stave, ked o niecom pisu aktuality.sk tak sa takmer iste jedna o povrchnu politicku agitku mladeho absolventa zurnalistiky = co je dnes super slaba elektrickova skola pre wanna be inteligentov.

Ide tu predsa o normy, kvalitu materialov, premierne ceny realizacie za bezny meter, atd. Tych hladisk ako sa na to divat a anlyzovat je mnoho, ale ak to niekto chce spravit tak ti musi byt technnik, mat siroke medzinarodne skusenosti a rozumiet aj prave a ekonomike.

To ze system myta je neekonicky pre stat je ASI pravda , ale zas je to presne v intenciach pravicoovej mantry ze stat je zly vlastnik.
No na druhu strany, my neviem kolko je rocna urzdba, kolko treba vytvarat rezervy na buduce opravy a instalacie, kolko su napr splatky povodnych pozicek atd.

Takze prosim analyzujte, zacnite napr na TU zv Ziline, porovnajte ceny stavby, ci oprav na meter v krajinach EU atd.

Ale politiku robit zo vsetkeho je ISTA CESTA k NEUSPECHU. To nechajte na mladych liberalnych "zurnalistov" z aktualit. Ti maju politicke zadanie a nie odborne, ci technicke od svojich majitelov oligarchov.

  • 7
  • 1
Odpovedať

Hahaha 23.11.19 20:03

H

Načo nám su cesty veď mame nové stíhacky. Sliváci budú do prace a do škol lietat na stíhačkách

  • 1
  • 1
Odpovedať

motorista 23.11.19 20:11

M

Za socializmu cesty boli cesty možno hrboľatejšie
no dávali na cesty kvalitnejší asfalt.
Teraz sú cesty rovnejšie, no asfaltu je v novej vrstve vozovky
len ako hrozienok v koláči.
***
Asi sa zmenili normy z kvalitných socialistických na nové "zlodejské".
Asfalt lepí ten štrk dokopy, no na cestách je ho neuveriteľne málo.
Niet divu, že voda do tej štrkovej špongie zateká, mráz to rohtrhá
a cesty potrebujú každý rok opravu.

  • 3
  • 0
Odpovedať

Nightrider 23.11.19 22:16

N

to není žádná novinka, v čr to je ještě snad horší..

  • 0
  • 0
Odpovedať

Germany 24.11.19 19:57

G 70.00

Ked po Slovensku chodia dennodenne 300 000€ uplatkarske ruksaky nedivim sa debilnemu stavu nasich ciest, rozumnym riesenim by bol nanovo potiahnuty asfaltovy koberec ale platanie je pravidelne cize niekto ma na tom isty kazdorocny zisk, po novom maju navyse ty debili zo spravy ciest taku schyzu ze jebu asfalt na boky ciest, nazvime to zater, a tato debilina tiahnuca sa bokom cesty nie je ani rovnomerna tak zahladena, ked nato autom nadidete tak vas bokom vyhodi, hlavne ze stred cesty je sama diera alebo zaplata, aspon vidno co za dementov zo smeru tomu sefuje, v zapadnej Europe by urcite nieze take nieco zatrhli ale dotycneho aj na vystrahu odsudili, samozrejme na Slovensku sa cesty opravuju nie v noci, za sucheho letneho pocasia a cez sviatky ale naopak vtedy ked doprava ma najväcsiu spicku, za dazda a ked nie je ziadny statny sviatok, kolkokrat vidim odstavene stroje na pracach a nikde nikoho, posraty most na ceste I triedy riesia 3-4 chore mesiace a ak je pred nim semafor a oproti nejde nikto tak to jebem a idem, prosta demencia slovenskych cestarov, tiez ked urobia na ceste vyfrezovania a jebnu tam tabulu, to potom chodite ako na prekazkovej drahe a takto to nechaju 1-2 tyzdne v pohode, dal by som tych debilov do bane robit a na nase cesty najal cinanov, ty by samotne spojenie BA - KE urobili v uplne novom profile za jedno volebne obdobie, 400 kilometrov je dnes proste nic.

Jazdím na: Mercedes AMG S 63 4MATIC+ Sedan, Porsche Panamera Turbo Executive V8, Volkswagen Touareg R-Line 4.0 V8 TDI
  • 0
  • 0
Odpovedať

BLESKOVKY

Peugeot ukázal prvú skicu hypercaru, ktorý bude pretekať na 24h Le Mans
Peugeot ukázal prvú skicu hypercaru, ktorý bude pretekať na 24h ...

Peugeot ohlásil svoj veľký návrat do vrcholového motoršportu v sérii WEC a teraz ukázal aj prvý návrh jeho hypercaru. Ten pripravuje v spolupráci s tímom Rebellion Racing na sezónu 2022. Postaví sa tak Toyote, Astonu Martin a Glickenhausu.

Jaguar F-Type prišiel o motor 3.0 V6
Jaguar F-Type prišiel o motor 3.0 V6

Modernizovaný Jaguar F-Type prišiel o šesťvalcový motor. Novinku bude poháňať štvorvalec 2.0 Turbo (221 kW/300 k), alebo motor 5.0 V8 naladený na 331 kW (450 k), prípadne až na 423 kW (575 k) vo verzii F-Type R. Tá zvládne disciplínu 0-100 km/h za 3,7 s a rozbehne sa na magických 300 km/h.

Opitý vodič jazdil na diaľnici v protismere. Nadýchal 2,06 promile
Opitý vodič jazdil na diaľnici v protismere. Nadýchal 2,06 promile

Polícii včera nahlásili vodiča jazdiaceho po diaľnici D2 v protismere. Vodiča jazdiaceho v Mercedese nakoniec zastavili až na hraničnom priechode Čunovo-Rajka. Tu sa zistilo, že ide o 28 ročného srbského občana podguráženého alkoholom. Nadýchal 2,06 promile.

128Kb | 64Kb Rádio, ktoré má gule!

Podobné články

Rýchlosť 140 na diaľnici v Rakúsku má pozitívne výsledky, aj tak asi nezostane
Rýchlosť 140 na diaľnici v Rakúsku má pozitívne výsledky, aj ...
  • 26.11.
  • 21153
Až tretina ciest I. triedy je v nevyhovujúcom stave!
Až tretina ciest I. triedy je v nevyhovujúcom stave!
  • 22.11.
  • 5412
Divoká naháňačka na diaľnici v Nemecku. SUV naháňa superšport
Divoká naháňačka na diaľnici v Nemecku. SUV naháňa superšport
  • 16.11.
  • 37125
Obchvat BA je časovaná bomba! Diaľnica D4R7 má problém so statikou
Obchvat BA je časovaná bomba! Diaľnica D4R7 má problém so ...
  • 14.11.
  • 16632
Od februára bude k dispozícii aj 365-dňová diaľničná nálepka. Konečne
Od februára bude k dispozícii aj 365-dňová diaľničná nálepka. ...
  • 08.10.
  • 16500
Nervy vodičov otestuje cestná uzávierka Strečna počas 5 víkendov
Nervy vodičov otestuje cestná uzávierka Strečna počas 5 víkendov
  • 26.09.
  • 17391
Maximálna rýchlosť na diaľnici bude pod Tatrami v októbri skúšobne 140
Maximálna rýchlosť na diaľnici bude pod Tatrami v októbri ...
  • 24.09.
  • 12309

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Ďalšie fakty o benzíne E10. Do Felicií ho netankujte
Ďalšie fakty o benzíne E10. Do Felicií ho netankujte
  • 05.12.
  • 47487
  • 46
Dieselgate nekončí. VW má po razii znova čo vysvetľovať
Dieselgate nekončí. VW má po razii znova čo vysvetľovať
  • 05.12.
  • 7392
  • 14
Hyundai Sonata už aj vo verzii N-Line. A rovno s motorom 2.5 T-GDi
Hyundai Sonata už aj vo verzii N-Line. A rovno s motorom 2.5 T-GDi
  • 05.12.
  • 6039
  • 1
Najdrahší kľúč od auta na svete
Najdrahší kľúč od auta na svete
  • 06.12.
  • 4554
  • 2
VW e-Golf vyrobili už pre stotisíc majiteľov
VW e-Golf vyrobili už pre stotisíc majiteľov
  • 06.12.
  • 3234
  • 16
Ďalšie fakty o benzíne E10. Do Felicií ho netankujte
Ďalšie fakty o benzíne E10. Do Felicií ho netankujte
  • 05.12.
  • 47487
  • 46
Najrýchlejšie 7-miestne SUV už nie je Škoda Kodiaq RS
Najrýchlejšie 7-miestne SUV už nie je Škoda Kodiaq RS
  • 02.12.
  • 25641
  • 23
Američania predviedli problém elektromobility v praxi. Dlhé rady pred nabíjačkami
Američania predviedli problém elektromobility v praxi. Dlhé rady ...
  • 04.12.
  • 16269
  • 92
Prečo je jazda na rezerve v zime zlá?
Prečo je jazda na rezerve v zime zlá?
  • 02.12.
  • 15312
  • 6
Praktické kombi do terénu malo zmeniť históriu, nakoniec prehralo
Praktické kombi do terénu malo zmeniť históriu, nakoniec prehralo
  • 04.12.
  • 12705
  • 10
Škoda Octavia IV odhalila svoje ceny. Obavy sa potvrdili
Škoda Octavia IV odhalila svoje ceny. Obavy sa potvrdili
  • 28.11.
  • 88671
  • 19
Toto je Škoda Octavia Coupe. Boj o mladoboleslavské kupé nekončí
Toto je Škoda Octavia Coupe. Boj o mladoboleslavské kupé nekončí
  • 27.11.
  • 57090
  • 8
Ďalšie fakty o benzíne E10. Do Felicií ho netankujte
Ďalšie fakty o benzíne E10. Do Felicií ho netankujte
  • 05.12.
  • 47487
  • 46
Pápež František má nový papamobil. Je ním Dacia Duster 4x4
Pápež František má nový papamobil. Je ním Dacia Duster 4x4
  • 28.11.
  • 33726
  • 6
Prekvapenie! Lada 4x4 dostala bočné airbagy. Noviniek je však viac
Prekvapenie! Lada 4x4 dostala bočné airbagy. Noviniek je však viac
  • 01.12.
  • 29799
  • 13
Všetky najčítanejšie

POSLEDNÉ KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
05:36
Benjaminkbz | Koncept Hyundai i30N N Option mení Nko na pretekársky špeciál
http://rxviagralo.com - buy viagra usa buy viagra medication
03:47
Alexanderkqs | Koncept Hyundai i30N N Option mení Nko na pretekársky špeciál
http://cilaisppl.com - buy cialis online buy tadalafil
07.12
MarvinT64 | Až 40 % predajov nových áut tvoria SUV. Najväčší nárast hlásia Rumuni
@Vašo LIPAVSKÝ Ja neviem predaj áut so spaľovacími motormi ...
07.12
MarvinT64 | Boj o lítium začína. Toyota kupuje bane
Neviem kde chodíte na poplašné správy o Lítiu. Cena sa okrem ...
07.12
MarvinT64 | Vedci zisťovali, či pomáhajú žlté okuliare jazde v noci
Palec hore za dobré zdrojovanie :) Osobne mi vadí hlavne ...
07.12
MarvinT64 | Tesla Model S je prvý elektromobil s milión km. Čo výmena dielov?
Ja neviem ale 680 000 km na motor, ktorý mimochodom ešte funguje a ...
07.12
MarvinT64 | Riadny trapas! Pri odhalení Tesla Cybertruck prasklo nerozbitné sklo
@Tomáš FIALKA Prečo toľko hate-u na elektro autá, ...
07.12
MarvinT64 | Riadny trapas! Pri odhalení Tesla Cybertruck prasklo nerozbitné sklo
Za 28,000 možno kúpiš dvojsedadlovú verziu F150 s najslabším ...
07.12
MarvinT64 | Audi prepustí až 9500 zamestnancov. Za všetkým hľadajte emisie
Ach jaj... zas ten emisný hejt autora. Audi prepúšťa pre tri veci ...
07.12
MarvinT64 | Berlín zakázal vjazd naftových áut do ulíc. Neprejdú ani tie s Euro 5
Poprosím od autora link, kde sa podľa nemeckej akadémie vied sa ...
Z nášho youtube
57000
Odberateľov
Test BMW X3M Competition - najrýchlejšie SUV SlovakiaRingu

8254

Uputávka BMW X3M Competition test - toto suv vás šokuje

3875

Test Lexus RC-F track - Maroš ČABÁK (môj naj čas SlovakiaRingu)

9228

Uputávka na test Lexus RC-F track edition

1552

2019 Audi A6 allroad test - Maroš ČABÁK

72960

Ford Focus ST 2019 test - Alex ŠTEFUCA

11634

Nová Škoda Octavia predstavenie - Maroš ČABÁK

56488

Z nášho instagramu
9207
Sledovateľov
instagram photo
  • 154
  • 2
instagram photo
  • 337
  • 4
instagram photo
  • 120
  • 1
instagram photo
  • 174
  • 199
instagram photo
  • 64
  • 11
17986
Fanúšikov

Staň sa fanúšikom
facebook item

Už dlhšie sa nám nestalo, aby sme na aute neobjavili žiadnu chybu. Audi RS Q8 to (po prvej jazde) dokázalo. Je automobilovou elitou, superšport medzi SUV s adekvátnou cenou....

facebook item

Tak toto je velke prekvapko. Vsak?

facebook item

BMW X3M Competition je zrejme to najlepšie športové SUV, aké kedy bolo! • • #bmw #bmwx3m #bmwx3mcompetition #x3m #bmwclub #drift #slovakiaring #bmwm #bmwrepost #igerssk #ig...

facebook item

Prvý elektromobil najazdil 1 000 000 km. Potreboval však na to viac ako 1 elektromotor a 1 batériu.

facebook item

Čas v popise videa hovorí za všetko! S ničím rýchlejším sme na SlovakaRingu za 10 rokov nejazdili! Uvedomujete si, že sa tu navyše bavíme o SUV?! Veď to je šialené! N...

Newsletter

Pravidelná dávka top zaujímavostí a noviniek zo sveta motorizmu.

Súhlasím so spracovaním osobných údajov v súlade s nariadením GDPR o ochrane osobných údajov

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
4x4 intelligence test AAA Auto Aktívna a Pasívna bezpečnosť Alfa Romeo Alpina Alpine AMG asfalt Aston Martin Audi auto konfigurator Auto Roka auto-kamera Autofilmy automaticke prevodovky autonomne auto autosalon bratislava Autosalón Frankfurt 2013 Autosalón Frankfurt 2015 Autosalón Frankfurt 2017 Autosalón Frankfurt 2019 Autosalón Paríž 2012 Autosalón Paríž 2014 Autosalón Paríž 2016 Autosalón Ženeva 2013 Autosalón Ženeva 2014 Autosalón Ženeva 2015 Autosalón Ženeva 2016 Autosalón Ženeva 2017 Autosalón Ženeva 2018 Autosalón Ženeva 2019 BeautyCar Bentley Bezpečnosť BMW Bugatti Cadillac Cars on Autobahn Caterham cestny zakon Cestovné vozy citatelska recenzia Citroen čelné sklo Dacia diaľnice dieselgate disky dovozy.sk DPF Filter drift DS Dynamax elektromobil Emisie EuroNCAP FCA Group Ferrari Fiat Ford Formula 1 General Motors Genesis GTA Motors gymkhana Honda hostesky Hyundai Chevrolet Chrysler Infiniti Jaguar jazdenky Jeep kartel Ken Block keyless KIA Koenigsegg komunistické autá KV detail Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lotus LPG Maserati Mato Homola Maybach Mazda McLaren Mercedes Michael Schumacher michelin Mini Mitsubishi Morgan Motokary multimedia nehoda Nissan Noble Nürburgring olej OMV Opel OZ Triblavina Pagani palivo Peugeot pneumatiky poistenie Polícia Pontiac Porsche PZP Race of Champions Radical Range Rover registracny poplatok Renault Rimac Rišo Gonda Rolls-Royce Saleen Scion SEAT Sebastien Loeb SlovakiaRing spoľahlivosť spotreba Ssangyong stáčanie kilometrov STK Subaru SuperDRIVE Suzuki svetla Škoda šťastie štrajk Tata Taxi Tesla Toyota TPMS Uber VIN číslo vodík Volkswagen Volvo Vredestein zabezpečenie auta
TopSpeed.sk
  • O nás
  • Kontakt
  • Reklama
  • Partneri
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál

© 2012 - 2019 TopSpeed.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

  • Facebook
  • Google
Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Registrácia cez

  • Facebook
  • Google
Alebo cez email
Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa