TopSpeed.sk
  • 41t fans
  • 33t fans
  • 118t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Až tretina ciest I. triedy je v nevyhovujúcom stave!

Až tretina ciest I. triedy je v nevyhovujúcom stave!
  • Maroš ČABÁK
  • 22.11.2019
  • Autor
  • 21
Dnes je utorok, 10.06.2025
Meniny má Margaréta - význam mena

Titul slovenské cesty je už pol storočia medzi motoristami "pojem". Hrozné boli, sú a ešte dlho budú? Prečo, sumarizuje krátke informatívne video webu aktuality.sk, ktoré stručne vysvetľuje súčasný žalostný stav nielen ciest I. triedy, ale aj dôvody, prečo sa s tým nebude dať len tak niečo urobiť. Je to zamotaný kolotoč, z ktorého pre súčasnú, už tretie obdobie vládnucu garnitúru akosi nie je únik. Alebo presnejšie nechce byť? Je veľmi možné, že katastrofálny stav výstavby diaľnic a fakticky neexistujúci ucelený program opráv bežných ciest, ktorý trápi drvivú väčšinu občanov, niekomu niekde, kto je v drvivej menšine, vcelku vyhovuje...

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 22.11.2019
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 21
Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný diesel do 150 tis. km
08.06.

Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný diesel do 150 tis. km

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Reportáže
  • 4

Ako vysúdiť peniaze za kúpu stočenky? Pomocou ODO-Passu
08.06.

Ako vysúdiť peniaze za kúpu stočenky? Pomocou ODO-Passu

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Poradňa
  • 0



Vosveteit.sk

Tieto tri aplikácie Facebooku ťa sledujú, aj keď nemáš vytvorený účet. Nájdeš ich vo väčšine smartfónov. Takto...

Tieto tri aplikácie Facebooku ťa sledujú, aj keď nemáš vytvorený účet. Nájdeš ich vo väčšine smartfónov. Takto...

Stane sa tento svet našim novým domovom, keď už nebude Zem obývateľná?

Stane sa tento svet našim novým domovom, keď už nebude Zem obývateľná?

WhatsApp „straší“ užívateľov touto správou: Nejde o podvod, práve naopak! Takto ťa chce appka chrániť

WhatsApp „straší“ užívateľov touto správou: Nejde o podvod, práve naopak! Takto ťa chce appka chrániť

3-tisíc km pod našimi nohami sa nachádza vrstva, v ktorej pevná skala tečie ako tekutina: Výskumníci konečne...

3-tisíc km pod našimi nohami sa nachádza vrstva, v ktorej pevná skala tečie ako tekutina: Výskumníci konečne...

Tak trochu tehotná: Netflix valcuje ďalšia komédia, ktorá si zaslúži tvoju pozornosť

Tak trochu tehotná: Netflix valcuje ďalšia komédia, ktorá si zaslúži tvoju pozornosť

Pozor na týchto 20 aplikácií, šíria sa cez Obchod Play, vydávajú sa za populárne služby a môžu ťa pripraviť o...

Pozor na týchto 20 aplikácií, šíria sa cez Obchod Play, vydávajú sa za populárne služby a môžu ťa pripraviť o...

POZOR! Mobily Slovákov zaplavujú na prvý pohľad nevinné správy. Podvod s „nesprávnym číslom“ naberá na...

POZOR! Mobily Slovákov zaplavujú na prvý pohľad nevinné správy. Podvod s „nesprávnym číslom“ naberá na...

AKTUÁLNE: Zákaz pretáčania reklám na kanáloch Markízy je tu. Takto to bude fungovať

AKTUÁLNE: Zákaz pretáčania reklám na kanáloch Markízy je tu. Takto to bude fungovať

Vedelisteze.sk

Ktoré psie plemená sú najpriateľskejšie a ktoré naopak najnepriateľskejšie? Toto by si mal vedieť skôr, než si...

Ktoré psie plemená sú najpriateľskejšie a ktoré naopak najnepriateľskejšie? Toto by si mal vedieť skôr, než si...

Neplatná STK a emisná kontrola. Príde ti pokuta automaticky, alebo ju dostaneš až v momente, keď ťa zastaví...

Neplatná STK a emisná kontrola. Príde ti pokuta automaticky, alebo ju dostaneš až v momente, keď ťa zastaví...

Obľúbená diéta medzi Slovákmi môže telu viac uškodiť než pomôcť. Reakcia organizmu nie je ideálnou

Obľúbená diéta medzi Slovákmi môže telu viac uškodiť než pomôcť. Reakcia organizmu nie je ideálnou

Môže alkohol naozaj spôsobiť rakovinu? Pozri sa, čo na to hovorí veda a čo by si mal vedieť

Môže alkohol naozaj spôsobiť rakovinu? Pozri sa, čo na to hovorí veda a čo by si mal vedieť

Môžeme jesť šupku z vodného melónu? O tomto si pravdepodobne nevedel, pozri sa, čo všetko obsahuje a ako sa dá...

Môžeme jesť šupku z vodného melónu? O tomto si pravdepodobne nevedel, pozri sa, čo všetko obsahuje a ako sa dá...

Vieš, ako správne parkovať pri križovatke alebo priechode pre chodcov? Za túto chybu ti hrozí mastná pokuta!

Vieš, ako správne parkovať pri križovatke alebo priechode pre chodcov? Za túto chybu ti hrozí mastná pokuta!

Vieš, aký je rozdiel medzi bielou a ružovou penou na umývanie auta? Môže táto pena poškodiť lak auta?

Vieš, aký je rozdiel medzi bielou a ružovou penou na umývanie auta? Môže táto pena poškodiť lak auta?

Vieš, prečo je ti po alkohole po tridsiatke horšie než kedysi? Toto je dôvod, prečo je ráno také neznesiteľné

Vieš, prečo je ti po alkohole po tridsiatke horšie než kedysi? Toto je dôvod, prečo je ráno také neznesiteľné

Návrat hore
Všetky články z kategórie Poradňa
  • 21
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný ...
  • Test nové Subaru Forester - lesník ako ho poznáme
  • Ako vysúdiť peniaze za kúpu stočenky? Pomocou ODO-Passu
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

21 komentárov

rmick Registrovaný uživateľ 22.11.19 17:59

R 55.00

Prečo? Lebo polovicu štátného rozpočtu SMER rozkradne.

Jazdím na: Peugeot 106 S16, 125 PS, 890 kg
  • 16
  • 11
Odpovedať

tatoja 22.11.19 18:40

T

@rmick
Nepis somariny. Na vine su vsetci politici, ktory vladnu od prevratu v roku 89, a nie iba Smer.
Keby nebol potkan Dzurinda s Mikolsom rozpredal statne podniky, ktore prinasali zisk statu, bolo by v statnej kase viac penazi.
Takze teraz sa vykoristovatelia a kapitalisti, pardon, investori, vozia na sukromnych lietadlach, a slovakom ostala hola rit.
Podotykam, ze upadok slovenskych ciest nenastal pocas komunizmu, ale pocas demokracie, takze ziadne polstorocie upadku ciest, ale iba 30 rocny upadok. To by mal asi autor clanku upravit, a neobvinovat aj byvaly rezim.
A co sa tyka toho videa, tomu debilovy u Aktualit vadia obedy z darma pre deti.
Ale ze ukazuje video, dialnicu, kde sa jazdi po lavej strane, to mu magorovi vobec nevadi.
Mam pocit, ze si to ani nevsimol, asi ani nema vodicak.
Ale volby idu, terba utocit na Smer z kazdej strany.
Ved Soros im to zaplati.

  • 20
  • 20
Odpovedať

Jano_1987 22.11.19 18:55

T

@tatojaAké štátne podniky, čo robili zisk pre štát? Myslíte Slovnaft, ktorý počas riadenia štátu nebol ani raz ziskový a keď ho kúpil MOL, tak za 4 až 6 rokov splatil svojej stámiliónové dlhy? Alebo myslíte železničné Cargo, čo každý rok výrobí stratu 100 miliónov €? Jediný ako tak ziskový podnik je SPP.

  • 14
  • 5
Odpovedať

re Jano 1987 23.11.19 14:42

T

@Jano_1987A preco by statne podniky nemohli spravne fungovat ?
Len na to treba spravne zakony, hmotnu aj trestnu zodpovednost, a podnik by fungoval.
Ci statny podnik funguje spravne alebo nie, predsa neni v tom podniku, ale v ludoch.
A ak spominas SPP, tak aj ten papalasi predali, naplnili si svoje tajne bankove konta v zahranici z provizii, a zisk z tohto byvaleho statneho podniku ide do sukromnych ruk.
Neviem aky cisty rocny zisk maju v SPP, ale ten zisk mohol mat stat.
A stat ma z toho akurat tak velke h...o,

  • 12
  • 0
Odpovedať

Jano_1987 23.11.19 23:26

T

@re Jano 1987Evidentne máte zlé info, v prípade SPP 49% akcií vlastní štát, teda časť zisku tu teda ostáva. Drvivá väčšina štátnych podnikov je/bola v strate. Ak si dobre pamätám, tak napríklad Slovnaft, kým bol štátny podnik tak každý rok vyprodukoval cez 300 miliónov korún ročne stratu. Rok na to, ako ho kúpil MOL, tak mal zisk okolo 200 miliónov korún. V nákladoch na zamestnancov to isto nebolo.
Aj teraz máme zákony ako by sa mali riadiť štátne podniky a nič z toho. Proste keď to patrí všetkým a nikomu a tak každý nejak na to kašle, čo je realita.

  • 5
  • 4
Odpovedať

MaroS TOPSPEED.sk Registrovaný uživateľ 23.11.19 08:49

M 65.00

@tatojaAutor clanku je dost stary na to, aby pamatal povodny rezim a je neskonale stastny, ze socializmus je prec, kedze to co vsetci volaju komunizmom sa tu vlastne, nastastie, nikdy nepodarilo rozvinut. Na cesty sa nadavalo aj cele 80. roky a nepochybujem ze aj 70-te, ale to si uz tak dobre nepamatam. Nepotrebujem ziadne vymyslene argumenty ohladne smeru, staci si nastudovat nedavne zistenie nezavisleho NKU na temu Myto a safarenie NDS, ci to, ze za ostatnych 10 rokov sa nepostavilo ani 10 km novych dialnic. Netreba na smer vobec utocit, zhovaduju sa v poslednej dobe sami tak dobre, ze by to na nich lepsie nik nevymyslel!

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 19
  • 6
Odpovedať

liliputan 23.11.19 15:03

T

@MaroS TOPSPEED.sk
Pre objektivnost by bolo dobre dodat, ze podiel na nedokoncenych dialniciach ma aj Dzurindova vlada, ktora porazila Meciara , myslim ze v roku 1998.
Netvrdim ze Meciar bol ok, ale rozbehol vystavbu dialnic.
v roku 1998 sa ale dostala k moci SDKU, a Dzurindovci zastavili vystavbu dialnice, pretoze je vraj draha.
Pritom najdrahsia dialnica je ta, ktora sa nestava, a to z dovodu, ze kazdorocne stupaju naklady na jej vystavbu.
Ak by boli vtedy neodstavili Meciara od moci, myslim ze dnes by uz bola dialnica az do Vysneho Nemeckeho.
Tym, ktory teraz budu reagovat ze Meciar bol taky alebo onaky pripominam,
ze za vlady SDKU sa staval tunel Branisko, kde sa udial ojedinely ukaz.
Tunel Branisko bol vytunelovany. Vtedajsia vladna garnitura vytunelovala tunel. To je rarita vo svete,

  • 10
  • 3
Odpovedať

Martin47 28.11.19 06:40

T

@MaroS TOPSPEED.skMyslel som, že topspeed je magazín zameraný na autá, nie na politiku. Takýto typ článku na kvalite nepridáva, mám pocit, že sem vôbec nepatrí (teda ak je väčším záujmom profesionalita ako kampaň pred voľbami).
To, že sú zlé cesty, vieme všetci aj bez takéhoto mimoriadne ,, kvalitného" článku. Ak si myslíte, že tie nápadmi naplnené hlavy opozície situáciu vyriešia, tak smelo k urnám. Ja sa nad tým pousmejem, lebo viem, že to rozhodne nevyriešia ani tie politické strany, ktoré vedia iba pokrikovať ,, chyťte zlodeja", ale v skutočnosti majú sami takí status. Program žiadny, založený na výstupoch plných kritizovania a keď nato príde, niečo robiť, tak výsledok bude možno aj horší ako je teraz.
Neviem, či to myslíte vážne, alebo skutočne médiá niekto dotuje. Evokuje to všeličo. Radšej by som bol, keby z tadiaľto čítam odborný článok. Miesto toho sa mi zdá, že často jednoducho kopírujete iné články a keď nejaký príde vlastný, tak takýto. Menej je niekedy viac ;-)

  • 0
  • 0
Odpovedať

Jano_1987 23.11.19 10:33

T

@rmickTu je napríklad dobová reportáž https://youtu.be/zzonrfvWAbw

  • 0
  • 0
Odpovedať

Andy z PP 23.11.19 17:07

T

@rmickHej? Viete vobec kolko je rozpocet SR, co su napr mandatorne vydavky? A ako sa rozpoctuje?

Citat noviny Penty a verit jej zamestnacom, akoze novinarom a este opkovat tie bludy to je priznak dusenevho mrzactva a nie slusnosti, ci obcianskej odvahy.

V SR sme uz mali rozne vlady a rozpocty, ale suma na opravy ciest bola v zasade rovnaka. A aj kvalita oprav. Takze je ZREJME, ze problem nie je ta ci ina strana. Ale nahucena FB generacia so slabym vzdelanim ma hned jasno.

Zo skusnosti viem, ze ti co maju hned jasno, vacsinou nevedia takmer nic.

  • 4
  • 0
Odpovedať

rmick Registrovaný uživateľ 24.11.19 13:53

R 55.00

@Andy z PPAha...
Bratislava 22. novembra 2019 – Len desať centov z jedného eura zaplateného prostredníctvom mýta za užívanie spoplatnených úsekov ciest bolo v rokoch 2014-2018 použitých na výstavbu nových diaľnic. Vyplýva to z kontroly NKÚ, ktorá sa zamerala na fungovanie mýtneho systému.

Jazdím na: Peugeot 106 S16, 125 PS, 890 kg
  • 4
  • 0
Odpovedať

Jano_1987 22.11.19 18:36

T

Na Slovensku chýba reálna údržba a seriózne opravy. Všetko sa opravuje až keď to je v havarijnom stave. Keby sa to poctivo každý rok kontrolovalo a opravovalo hneď v začiatkoch, stav ciest by bol výrazne lepší. Žiaľ pre väčšinu zodpovedných je oprava výtlku hodenie lopaty, či dvoch asfaltu a ubitie a hotovo. Pritom to je len dočasná oprava. V súčasnosti existujú moderné stroje na opravu ciest, dokonca v Žiline majú infražiaričový stroj na opravu ciest, ale sa nepoužíva.

  • 17
  • 0
Odpovedať

warez 22.11.19 20:44

T

a to ste sa nepozreli na cesty druhej triedy. Ale hlavne že Nitriansky samosprávny kraj ako šibnutý osádza na ceste 580 z Kalnej n. Hronom do Šurian, nepretržite všade zvodidlá. Niekto sa dobre nabalil na tých tonách železa.
časť vozovky opravená pred 3 rokmi má už diery, ale tento rok dostala tá časť cesty nové zvodidlá!
Nemôžeš zastaviť pri krajnici - žiadna neexistuje, spolujazdec by aj tak nevystúpil. Pri kolíznych situáciach majú záchranné a bezpečnostné zložky smolu. Skrátka autá sa nemajú kam uhnúť. Ale nikto to nerieši. Ani VY REDAKTORI Z TOHTO WEBU.
To sa všetci spamätajú, až keď tam budú prví mŕtvi?!!! Cyklistom tam budú kamióny doslova rámovať.

  • 9
  • 0
Odpovedať

... 22.11.19 21:32

T

Vitajte na Slovensku máme vás radi ale sme jediný v EÚ ktorý nemáme prepojené dve najväčšie mestá v štáte diaľnicou to je dosť smutné a peniaze na to bolí a nie sú SŠ ...

  • 11
  • 0
Odpovedať

easy 23.11.19 11:04

T

no je to kvalitka...stale ked prehodim kolesa prvy dojem je ze kuaa popadali zavazia asi , az potom mi dojde ze to cesta kriva...

  • 0
  • 0
Odpovedať

JoeSk 23.11.19 13:05

T

V rokoch 2014 – 2018 NDS vyzbierala z mýta takmer miliardu eur, čistý výnos po odrátaní odmeny pre Skytoll bol takmer 500 miliónov, ale na výstavbu ciest šlo len necelých 100 miliónov.

  • 4
  • 0
Odpovedať

JanoZbudy 23.11.19 16:59

T

I ked je iste pravda ze mnohe cesty su v zlom stave, ked o niecom pisu aktuality.sk tak sa takmer iste jedna o povrchnu politicku agitku mladeho absolventa zurnalistiky = co je dnes super slaba elektrickova skola pre wanna be inteligentov.

Ide tu predsa o normy, kvalitu materialov, premierne ceny realizacie za bezny meter, atd. Tych hladisk ako sa na to divat a anlyzovat je mnoho, ale ak to niekto chce spravit tak ti musi byt technnik, mat siroke medzinarodne skusenosti a rozumiet aj prave a ekonomike.

To ze system myta je neekonicky pre stat je ASI pravda , ale zas je to presne v intenciach pravicoovej mantry ze stat je zly vlastnik.
No na druhu strany, my neviem kolko je rocna urzdba, kolko treba vytvarat rezervy na buduce opravy a instalacie, kolko su napr splatky povodnych pozicek atd.

Takze prosim analyzujte, zacnite napr na TU zv Ziline, porovnajte ceny stavby, ci oprav na meter v krajinach EU atd.

Ale politiku robit zo vsetkeho je ISTA CESTA k NEUSPECHU. To nechajte na mladych liberalnych "zurnalistov" z aktualit. Ti maju politicke zadanie a nie odborne, ci technicke od svojich majitelov oligarchov.

  • 7
  • 1
Odpovedať

Hahaha 23.11.19 20:03

T

Načo nám su cesty veď mame nové stíhacky. Sliváci budú do prace a do škol lietat na stíhačkách

  • 1
  • 1
Odpovedať

motorista 23.11.19 20:11

T

Za socializmu cesty boli cesty možno hrboľatejšie
no dávali na cesty kvalitnejší asfalt.
Teraz sú cesty rovnejšie, no asfaltu je v novej vrstve vozovky
len ako hrozienok v koláči.
***
Asi sa zmenili normy z kvalitných socialistických na nové "zlodejské".
Asfalt lepí ten štrk dokopy, no na cestách je ho neuveriteľne málo.
Niet divu, že voda do tej štrkovej špongie zateká, mráz to rohtrhá
a cesty potrebujú každý rok opravu.

  • 3
  • 0
Odpovedať

Nightrider 23.11.19 22:16

T

to není žádná novinka, v čr to je ještě snad horší..

  • 0
  • 0
Odpovedať

Germany Registrovaný uživateľ 24.11.19 19:57

G 64.00

Ked po Slovensku chodia dennodenne 300 000€ uplatkarske ruksaky nedivim sa debilnemu stavu nasich ciest, rozumnym riesenim by bol nanovo potiahnuty asfaltovy koberec ale platanie je pravidelne cize niekto ma na tom isty kazdorocny zisk, po novom maju navyse ty debili zo spravy ciest taku schyzu ze jebu asfalt na boky ciest, nazvime to zater, a tato debilina tiahnuca sa bokom cesty nie je ani rovnomerna tak zahladena, ked nato autom nadidete tak vas bokom vyhodi, hlavne ze stred cesty je sama diera alebo zaplata, aspon vidno co za dementov zo smeru tomu sefuje, v zapadnej Europe by urcite nieze take nieco zatrhli ale dotycneho aj na vystrahu odsudili, samozrejme na Slovensku sa cesty opravuju nie v noci, za sucheho letneho pocasia a cez sviatky ale naopak vtedy ked doprava ma najväcsiu spicku, za dazda a ked nie je ziadny statny sviatok, kolkokrat vidim odstavene stroje na pracach a nikde nikoho, posraty most na ceste I triedy riesia 3-4 chore mesiace a ak je pred nim semafor a oproti nejde nikto tak to jebem a idem, prosta demencia slovenskych cestarov, tiez ked urobia na ceste vyfrezovania a jebnu tam tabulu, to potom chodite ako na prekazkovej drahe a takto to nechaju 1-2 tyzdne v pohode, dal by som tych debilov do bane robit a na nase cesty najal cinanov, ty by samotne spojenie BA - KE urobili v uplne novom profile za jedno volebne obdobie, 400 kilometrov je dnes proste nic.

Jazdím na: Mercedes AMG S 63 4MATIC+ Sedan, Porsche Panamera Turbo Executive V8, Volkswagen Touareg R-Line 4.0 V8 TDI
  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je utorok, 10.06.2025
Meniny má Margaréta - význam mena
profi-car.sk
Úžitková trojkolka sa vracia na scénu. Fiat Tris jazdí na elektriku a odvezie viac ako sám váži
Úžitková trojkolka sa vracia na scénu. Fiat Tris jazdí na elektriku a odvezie viac ako sám váži
  • 09.06.
Aerodynamický ťahač Volvo VNL získal ocenenie za funkčný dizajn. Výrazne znižuje spotrebu
Aerodynamický ťahač Volvo VNL získal ocenenie za funkčný dizajn. Výrazne znižuje spotrebu
  • 08.06.
Terénna mobilná nabíjačka sa stáva realitou. Bude dobíjať stavebné stroje priamo na staveniskách
Terénna mobilná nabíjačka sa stáva realitou. Bude dobíjať stavebné stroje priamo na staveniskách
  • 08.06.
Vyšlo to, elektrický Mercedes-Benz má rekord. Cúval po verejných cestách viac ako 30 kilometrov
Vyšlo to, elektrický Mercedes-Benz má rekord. Cúval po verejných cestách viac ako 30 kilometrov
  • 06.06.
Diaľkovo ovládaná Tatra Force zamieri k záchranárom a hasičom. Jej vývoj je v plnom prúde
Diaľkovo ovládaná Tatra Force zamieri k záchranárom a hasičom. Jej vývoj je v plnom prúde
  • 03.06.

Podobné články

Pozor na D1 za Bratislavou! Dočasná uzávera bratislavskej diaľnice D1 už cez tento víkend
Pozor na D1 za Bratislavou! Dočasná uzávera bratislavskej ...
  • 05.06.
  • 866
  • 0
V Pekingu sa vyslobodenie z dopravnej zápchy dalo kúpiť. Ako to fungovalo? A prečo už nefunguje?
V Pekingu sa vyslobodenie z dopravnej zápchy dalo kúpiť. Ako to ...
  • 11.05.
  • 787
  • 0
Pozor! Diaľničná patrola NDS s modrou signalizáciou má po novom právo prednostnej jazdy
Pozor! Diaľničná patrola NDS s modrou signalizáciou má po novom ...
  • 09.05.
  • 4766
  • 11
Sanitka ako odťahovka? Policajti neverili čo viezla na diaľnici
Sanitka ako odťahovka? Policajti neverili čo viezla na diaľnici
  • 05.05.
  • 1274
  • 0
Pozor! Víkendová uzávierka D1 za Bratislavou: čo čaká na vodičov?
Pozor! Víkendová uzávierka D1 za Bratislavou: čo čaká na ...
  • 02.05.
  • 1469
  • 0
Pozor na D1 za Bratislavou! Začína ďalšia etapa rekonštrukcie, čakajú nás víkendové uzávierky
Pozor na D1 za Bratislavou! Začína ďalšia etapa rekonštrukcie, ...
  • 24.04.
  • 1662
  • 1
Kde (ne)kúpiť diaľničnú známku: Vyhnite sa poplatkom a predraženiu
Kde (ne)kúpiť diaľničnú známku: Vyhnite sa poplatkom a ...
  • 19.04.
  • 995
  • 0

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný diesel do 150 tis. km
Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný ...
  • 08.06.
  • 7110
  • 4
Ford má nostalgiu: nový Mustang FX chce byť ako stroj času, prenesie vás do 80. a 90. rokov
Ford má nostalgiu: nový Mustang FX chce byť ako stroj času, ...
  • 08.06.
  • 3537
  • 0
BMW vráti spaľovacie motory do elektromobilov! Obáva sa nedôvery k čisto batériovému pohonu
BMW vráti spaľovacie motory do elektromobilov! Obáva sa nedôvery ...
  • 08.06.
  • 2626
  • 8
Autopilot nie je autopilot? Euro NCAP kritizuje Teslu
Autopilot nie je autopilot? Euro NCAP kritizuje Teslu
  • 07.06.
  • 1463
  • 9
Test nové Subaru Forester - lesník ako ho poznáme
Test nové Subaru Forester - lesník ako ho poznáme
  • 08.06.
  • 1073
  • 0
Zamestnanci Kie kradli motory z výrobnej linky. Za tri roky ich vyniesli viac ako 1000!
Zamestnanci Kie kradli motory z výrobnej linky. Za tri roky ich ...
  • 06.06.
  • 59711
  • 2
Pohnojili sme to: Priznáva oficiálne koncern a vracia do obľúbeného modelu V8 aj pre Európu!
Pohnojili sme to: Priznáva oficiálne koncern a vracia do ...
  • 06.06.
  • 31816
  • 20
Renault Symbioz zlacnel a nie málo! Vďaka novému motoru s manuálom, ktorý dobre poznáte
Renault Symbioz zlacnel a nie málo! Vďaka novému motoru s ...
  • 05.06.
  • 9883
  • 0
Až 530 koní a 810 Nm - luxusná limuzína za cenu Superba?
Až 530 koní a 810 Nm - luxusná limuzína za cenu Superba?
  • 03.06.
  • 7202
  • 10
Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný diesel do 150 tis. km
Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný ...
  • 08.06.
  • 7110
  • 4
Zamestnanci Kie kradli motory z výrobnej linky. Za tri roky ich vyniesli viac ako 1000!
Zamestnanci Kie kradli motory z výrobnej linky. Za tri roky ich ...
  • 06.06.
  • 59711
  • 2
Pohnojili sme to: Priznáva oficiálne koncern a vracia do obľúbeného modelu V8 aj pre Európu!
Pohnojili sme to: Priznáva oficiálne koncern a vracia do ...
  • 06.06.
  • 31816
  • 20
Škoda navrhla nový Favorit! Bertoneho hatchback pretavila do súčasného štýlu, pošle ho do výroby?
Škoda navrhla nový Favorit! Bertoneho hatchback pretavila do ...
  • 28.05.
  • 10898
  • 14
Renault Symbioz zlacnel a nie málo! Vďaka novému motoru s manuálom, ktorý dobre poznáte
Renault Symbioz zlacnel a nie málo! Vďaka novému motoru s ...
  • 05.06.
  • 9883
  • 0
Rozbité Porsche 911 GT3 v Louvri ukazujú krehkosť ľudského života
Rozbité Porsche 911 GT3 v Louvri ukazujú krehkosť ľudského ...
  • 02.06.
  • 8069
  • 0

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
00:52
Realita____ | Toto je základný Renault 5 za 25 tisíc eur! Slabší motor nevadí, zhadzuje ho iný technický detail
Chudák a úbohý klamár ako Jano si sám, keďže rovnako ako on ...
00:14
Realita____ | BMW vráti spaľovacie motory do elektromobilov! Obáva sa nedôvery k čisto batériovému pohonu
Predošlá generácia je ešte neschopnejšia, lebo sa nedá ...
09.06
xxc | Veľká novela zákona o cestnej premávke: Prednosť chodcov, prísnejšie pokuty, ťažší vodičák!
Je niekde definovane, ako sa da dat prednost chodcovi, ktory ma ...
09.06
Jano-NR | Veľká novela zákona o cestnej premávke: Prednosť chodcov, prísnejšie pokuty, ťažší vodičák!
Česká republika povinnosti šoféra Vodič je povinný znížiť ...
09.06
- | BMW vráti spaľovacie motory do elektromobilov! Obáva sa nedôvery k čisto batériovému pohonu
Pekný samoster si dal. Pozri sa koľko vážila minula generácia ...
09.06
marek.V | Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný diesel do 150 tis. km
Super článok, pekne je to tu zhrnuté. Dal by som ten článok ...
09.06
Jano_1987 | Veľká novela zákona o cestnej premávke: Prednosť chodcov, prísnejšie pokuty, ťažší vodičák!
1/ zákon o prechodoch pre chodcov hovorí jasne, v prípade zrážky ...
09.06
Imhotep | Toto je základný Renault 5 za 25 tisíc eur! Slabší motor nevadí, zhadzuje ho iný technický detail
Chudak klamar s Alzheimerom. Chodim sem pravidelne, takze zhrniem to ...
09.06
Jancooo | Veľká novela zákona o cestnej premávke: Prednosť chodcov, prísnejšie pokuty, ťažší vodičák!
"super" návrh takže pri prechodoch jazdiť tak 30tkou lebo nejaký ...
09.06
BASvist | Veľká novela zákona o cestnej premávke: Prednosť chodcov, prísnejšie pokuty, ťažší vodičák!
Na jednej strane treba prisnejsie na niektorych "vodicov" lebo co ...
Z nášho youtube
118000
Odberateľov
Všetky Maybachy za deň? Ktorý je naj?

2802

TEST NOVÉ SUBARU FORESTER - lesník ako ho poznáme

11239

TEST BENTLEY BENTAYGA S - existuje dokonalé auto?

40052

TEST FORD CAPRI - lepšie dvojča?

5838

Test jazdenky Hyundai Tucson (2015 až 2020)

6388

TEST ŠKODA OCTAVIA RS265 - Golf GTI s ruksakom

27838

TEST ŠKODA ELROQ 60 vs 85 - základ či top model?

24087

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa