Môže mať v dnešnej dobe úspech ľahká, cenovo dostupná zadokolka? Odpoveď na túto otázku dala Toyota GT86. Ľudia chcú ľahké, zábavné autá s poháňanou zadnou nápravou. Zdá sa, že Toyota ukázala cestu, ako ďalej. Kia pred nedávnom pustila do sveta svoju víziu vo forme GT4 Stinger, Nissan ukázal dvojičky IDx a Honda vzkriesila Beat pod názvom S660.

Ľudia v Nissane IDx vidia znovuzrodenie legendy 70-tych rokov, Datsunu 510

Produktový šéf Nissanu, Andy Palmer, hovorí, že by chcel vidieť IDx v sériovej výrobe. No Dan Bedore z PR to nevidí reálne, jedine pod tlakom zákazníkov a nadšencov.

Nissan priviezol IDx Freeflow a IDx Nismo aj do Detroitu. Verejnosť ním vraj bola nadšená a všetci v ňom videli oživenie legendárneho Datsunu 510, ľahkej, dostupnej a hlavne zábavnej zadokolky. Podľa produktového šéf Nissanu, Andyho Palmera, sa možno dočkáme aj sériovej podoby auta: „IDx ide do prvého kroku vývojového procesu. Ďalším krokom je overenie projektu a pohľad z obchodného hľadiska. Nikto nemá v úmysle plytvať miliónmi spoločnosti, takže z toho máme samozrejme dobrý pocit.“

Nissan IDx sa možno dočká sériovej výroby

Palmer tiež povedal, že s najväčšou pravdepodobnosťou pôjde o malosériovú výrobu. Dan Bedore z PR Nissanu si myslí niečo iné. Podľa neho bude IDx potrebovať veľký tlak zo strany zákazníkov a nadšencov, aby sa dostal do výroby, aj keď je Palmer produkcii veľmi naklonený. Uvidíme ako sa nakoniec rozhodnú, no zábavných a dostupných áut nie je nikdy dosť.

KÚPILI BY STE SI PRODUKČNÚ VERZIU NISSANU IDX?

  • Áno, môže to byť skvelé auto. ( 50% )

     

  • Uvažoval(a) by so o ňom. ( 11% )

     

  • Nikdy, je to hnus. ( 39% )

     

Odpovedalo 56 ľudí  

Zdroj: autoblog.com