Motor 6,5l V12. Výkon 800 koní a krútiaci moment 718 Nm. Na stovku pod 3 sekundy a maximálka cez 340 km/h. 

Atmosferické V12 ešte nevymreli

Pod kapotou žije atmosférický motor V12. Jeho sila 800 koní pri 8500 ot./min. a 718 Nm o 1500 otáčok nižšie putuje na zadné kolesá cez rýchlejšiu dvojspojku DCT. Pôsobivé je, že 80 % krútiaceho momentu je k dispozícii od 3500 otáčok. Tieto parametre majú pôvod v konštrukcii vstrekovania inšpirovaného motorom F1. Dizajnéri čerpali inšpiráciu pri návrhu exteriéru v slávnom 365 GTB4. Výsledné krivky karosérie tvaroval vietor v aerodynamickom tuneli. Zaujímavým dizajnovým prvkom sú nasávacie otvory nad svetlometmi. Výduchy po stranách majú prúdením teplého vzduchu od motora vytvárať prítlak vo vysokých rýchlostiach. Zadná časť pripomína novinku GTC4 Lusso. O symfóniu dvanásťvalca sa budú starať 4 mohutné koncovky výfuku. Dizajn interiéru je až na pár detailov evolúciou kabíny F12 Berlinetta.

Auto s rozmermi 4657 mm na dĺžku, 1971 mm na šírku a 1276 mm na výšku má hmotnosť 1525 kg rozloženú v pomere 46 % vpredu a 54 % vzadu. Motor pritom leží vpredu. Ferrari tvrdí, že podvozok by mal skvele kombinovať potrebu primeraného komfortu s istotou pri rýchlej jazde. Zaistí to adaptívne odpruženie a špeciálne zavesenie s natáčaním zadných kolies.

Šprint na stovku by mal trvať 2,9 sekundy a maximálka bude cez 340 km/h. To môže byť napríklad aj 341...ale to už je asi jedno. Každopádne sú to fantastické hodnoty.