Ako uviedol Fomenko, karoséria je vyrobená z moderných materiálov obdobných uhlíkovým vláknam. Použitie kompozitov zjednodušuje a urýchľuje výrobu. Tento fakt využil Nikolai veľmi elegantne a marketingovým ťahom číslo jeden v jeho ponímaní je možnosť upgrade-u celých panelov karosérie, čím dostane Marussia celkom iný esprit. Tieto ťahy asi opozeral od výrobcov mobilných telefónov, kde je možné tiež meniť ich vzhľad za pár minút. 

Prvá veľká výhoda, teda variabilita, akú ponúka málokto je doplnená druhou. Pohon superšportu, ktorý neviem prečo, ale akoby Pagani Zonde z oka vypadol, bude zabezpečovať 3,5 litrová V6ka z dielní koncernu Nissan/Renault. V ponuke budú dve výkonové varianty s 240 a 298 kobylami. Pri hmotnosti 950 kg to nie je až tak málo ( výkonová hmotnosť málo cez 3kg/1k je isto hodná superšportu ).

Dynamika jazdy je primeraná výkonu, teda akcelerácia na kilo za 5 sekúnd a maximálka 250 km/h. Nijako ohromujúce, ale slušné.

Nakoľko nie je výkon nijako závratný, sebelepší vodič sa s ním dokáže popasovať aj s jednou hnacou nápravou. Marussia je čistý zaďák a už sa nevieme dočkať videa, kedy začnú prví majstri sveta posielať túto exotiku bokom :). Dynamika jazdy je primeraná výkonu, teda akcelerácia na kilo za 5 sekúnd a maximálka 250 km/h. Nijako ohromujúce, ale slušné.

Konkurencie schopnosť na bojovom poli, kde je skutočne tesno, by mala Marussi uľahčiť pochodovanie elektronická výbava. V sérii obsahuje kokpit audio systém, 3 kusy LCDčok, vysokorýchlostný prístup na web, AC, bluetooth a 3 video kamery. Jednu z kamier bude celý jej život zamestnávať dianie okolo vozidla pre potreby poistovní / poistenia?

Zbožným prianím Nikolaia Fomenka je, aby sa Marussia dostala na cesty na budúci rok. Budúcnosť by mala priniesť firma Marussi sestričku s elektro pohonom a iný dizajn karosérie. Rusom nikdy nebola cudzia nabubralosť a zveličovanie je ich druhým ja. Fomenko sa vyjadril, že si trúfajú predať aspoň toľko kusov Marussi, čo Lamborghini všetkých modelov. No nehovorím. :))) Len pre obraz to predstavuje sumu 2800 kúskov za jeden rok.

Na druhú stranu však bude, podľa všetkého, brázdiť Marussia len svoju rodnú pôdu, keďže predaj mimo Ruska nie je plánovaný. Nie je vylúčené, že tak urobili pre hrozbu nebasolvovania prísnych EU a US noriem v oblasti bezpečnosti a crash testov.