TopSpeed.sk
  • 20t fans
  • 16t fans
  • 90t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Až tretina ciest I. triedy je v nevyhovujúcom stave!

Až tretina ciest I. triedy je v nevyhovujúcom stave!
  • Maroš ČABÁK
  • 22.11.2019
  • 1
  • 21

Titul slovenské cesty je už pol storočia medzi motoristami "pojem". Hrozné boli, sú a ešte dlho budú? Prečo, sumarizuje krátke informatívne video webu aktuality.sk, ktoré stručne vysvetľuje súčasný žalostný stav nielen ciest I. triedy, ale aj dôvody, prečo sa s tým nebude dať len tak niečo urobiť. Je to zamotaný kolotoč, z ktorého pre súčasnú, už tretie obdobie vládnucu garnitúru akosi nie je únik. Alebo presnejšie nechce byť? Je veľmi možné, že katastrofálny stav výstavby diaľnic a fakticky neexistujúci ucelený program opráv bežných ciest, ktorý trápi drvivú väčšinu občanov, niekomu niekde, kto je v drvivej menšine, vcelku vyhovuje...

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 22.11.2019
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 21
Prídite si na Dacia Tour vyskúšať jedny z najžiadanejších áut v Európe
19.05.

Prídite si na Dacia Tour vyskúšať jedny z najžiadanejších áut v Európe

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Novinky
  • 0

Hyundai i30 N Line je štýlovým autom na každý deň
11.05.

Hyundai i30 N Line je štýlovým autom na každý deň

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 0



Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 21
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • Test Volvo XC40 P8 EV AWD je skvelé suv, na diaľnice sa však ...
  • V prvom štvrťroku AAA auto predali najviac áut za 30 rokov
  • Na jar cena jazdeniek stúpla v priemere o 500 €, no trh ožil a ...
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

21 komentárov

rmick 22.11.19 17:59

R 55.00

Prečo? Lebo polovicu štátného rozpočtu SMER rozkradne.

Jazdím na: Peugeot 106 S16, 125 PS, 890 kg
  • 16
  • 11
Odpovedať

tatoja 22.11.19 18:40

T

@rmick
Nepis somariny. Na vine su vsetci politici, ktory vladnu od prevratu v roku 89, a nie iba Smer.
Keby nebol potkan Dzurinda s Mikolsom rozpredal statne podniky, ktore prinasali zisk statu, bolo by v statnej kase viac penazi.
Takze teraz sa vykoristovatelia a kapitalisti, pardon, investori, vozia na sukromnych lietadlach, a slovakom ostala hola rit.
Podotykam, ze upadok slovenskych ciest nenastal pocas komunizmu, ale pocas demokracie, takze ziadne polstorocie upadku ciest, ale iba 30 rocny upadok. To by mal asi autor clanku upravit, a neobvinovat aj byvaly rezim.
A co sa tyka toho videa, tomu debilovy u Aktualit vadia obedy z darma pre deti.
Ale ze ukazuje video, dialnicu, kde sa jazdi po lavej strane, to mu magorovi vobec nevadi.
Mam pocit, ze si to ani nevsimol, asi ani nema vodicak.
Ale volby idu, terba utocit na Smer z kazdej strany.
Ved Soros im to zaplati.

  • 20
  • 20
Odpovedať

Jano_1987 22.11.19 18:55

T

@tatojaAké štátne podniky, čo robili zisk pre štát? Myslíte Slovnaft, ktorý počas riadenia štátu nebol ani raz ziskový a keď ho kúpil MOL, tak za 4 až 6 rokov splatil svojej stámiliónové dlhy? Alebo myslíte železničné Cargo, čo každý rok výrobí stratu 100 miliónov €? Jediný ako tak ziskový podnik je SPP.

  • 14
  • 5
Odpovedať

re Jano 1987 23.11.19 14:42

T

@Jano_1987A preco by statne podniky nemohli spravne fungovat ?
Len na to treba spravne zakony, hmotnu aj trestnu zodpovednost, a podnik by fungoval.
Ci statny podnik funguje spravne alebo nie, predsa neni v tom podniku, ale v ludoch.
A ak spominas SPP, tak aj ten papalasi predali, naplnili si svoje tajne bankove konta v zahranici z provizii, a zisk z tohto byvaleho statneho podniku ide do sukromnych ruk.
Neviem aky cisty rocny zisk maju v SPP, ale ten zisk mohol mat stat.
A stat ma z toho akurat tak velke h...o,

  • 12
  • 0
Odpovedať

Jano_1987 23.11.19 23:26

T

@re Jano 1987Evidentne máte zlé info, v prípade SPP 49% akcií vlastní štát, teda časť zisku tu teda ostáva. Drvivá väčšina štátnych podnikov je/bola v strate. Ak si dobre pamätám, tak napríklad Slovnaft, kým bol štátny podnik tak každý rok vyprodukoval cez 300 miliónov korún ročne stratu. Rok na to, ako ho kúpil MOL, tak mal zisk okolo 200 miliónov korún. V nákladoch na zamestnancov to isto nebolo.
Aj teraz máme zákony ako by sa mali riadiť štátne podniky a nič z toho. Proste keď to patrí všetkým a nikomu a tak každý nejak na to kašle, čo je realita.

  • 5
  • 4
Odpovedať

MaroS TOPSPEED.sk 23.11.19 08:49

M 62.00

@tatojaAutor clanku je dost stary na to, aby pamatal povodny rezim a je neskonale stastny, ze socializmus je prec, kedze to co vsetci volaju komunizmom sa tu vlastne, nastastie, nikdy nepodarilo rozvinut. Na cesty sa nadavalo aj cele 80. roky a nepochybujem ze aj 70-te, ale to si uz tak dobre nepamatam. Nepotrebujem ziadne vymyslene argumenty ohladne smeru, staci si nastudovat nedavne zistenie nezavisleho NKU na temu Myto a safarenie NDS, ci to, ze za ostatnych 10 rokov sa nepostavilo ani 10 km novych dialnic. Netreba na smer vobec utocit, zhovaduju sa v poslednej dobe sami tak dobre, ze by to na nich lepsie nik nevymyslel!

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 19
  • 6
Odpovedať

liliputan 23.11.19 15:03

T

@MaroS TOPSPEED.sk
Pre objektivnost by bolo dobre dodat, ze podiel na nedokoncenych dialniciach ma aj Dzurindova vlada, ktora porazila Meciara , myslim ze v roku 1998.
Netvrdim ze Meciar bol ok, ale rozbehol vystavbu dialnic.
v roku 1998 sa ale dostala k moci SDKU, a Dzurindovci zastavili vystavbu dialnice, pretoze je vraj draha.
Pritom najdrahsia dialnica je ta, ktora sa nestava, a to z dovodu, ze kazdorocne stupaju naklady na jej vystavbu.
Ak by boli vtedy neodstavili Meciara od moci, myslim ze dnes by uz bola dialnica az do Vysneho Nemeckeho.
Tym, ktory teraz budu reagovat ze Meciar bol taky alebo onaky pripominam,
ze za vlady SDKU sa staval tunel Branisko, kde sa udial ojedinely ukaz.
Tunel Branisko bol vytunelovany. Vtedajsia vladna garnitura vytunelovala tunel. To je rarita vo svete,

  • 10
  • 3
Odpovedať

Martin47 28.11.19 06:40

T

@MaroS TOPSPEED.skMyslel som, že topspeed je magazín zameraný na autá, nie na politiku. Takýto typ článku na kvalite nepridáva, mám pocit, že sem vôbec nepatrí (teda ak je väčším záujmom profesionalita ako kampaň pred voľbami).
To, že sú zlé cesty, vieme všetci aj bez takéhoto mimoriadne ,, kvalitného" článku. Ak si myslíte, že tie nápadmi naplnené hlavy opozície situáciu vyriešia, tak smelo k urnám. Ja sa nad tým pousmejem, lebo viem, že to rozhodne nevyriešia ani tie politické strany, ktoré vedia iba pokrikovať ,, chyťte zlodeja", ale v skutočnosti majú sami takí status. Program žiadny, založený na výstupoch plných kritizovania a keď nato príde, niečo robiť, tak výsledok bude možno aj horší ako je teraz.
Neviem, či to myslíte vážne, alebo skutočne médiá niekto dotuje. Evokuje to všeličo. Radšej by som bol, keby z tadiaľto čítam odborný článok. Miesto toho sa mi zdá, že často jednoducho kopírujete iné články a keď nejaký príde vlastný, tak takýto. Menej je niekedy viac ;-)

  • 0
  • 0
Odpovedať

Jano_1987 23.11.19 10:33

T

@rmickTu je napríklad dobová reportáž https://youtu.be/zzonrfvWAbw

  • 0
  • 0
Odpovedať

Andy z PP 23.11.19 17:07

T

@rmickHej? Viete vobec kolko je rozpocet SR, co su napr mandatorne vydavky? A ako sa rozpoctuje?

Citat noviny Penty a verit jej zamestnacom, akoze novinarom a este opkovat tie bludy to je priznak dusenevho mrzactva a nie slusnosti, ci obcianskej odvahy.

V SR sme uz mali rozne vlady a rozpocty, ale suma na opravy ciest bola v zasade rovnaka. A aj kvalita oprav. Takze je ZREJME, ze problem nie je ta ci ina strana. Ale nahucena FB generacia so slabym vzdelanim ma hned jasno.

Zo skusnosti viem, ze ti co maju hned jasno, vacsinou nevedia takmer nic.

  • 4
  • 0
Odpovedať

rmick 24.11.19 13:53

R 55.00

@Andy z PPAha...
Bratislava 22. novembra 2019 – Len desať centov z jedného eura zaplateného prostredníctvom mýta za užívanie spoplatnených úsekov ciest bolo v rokoch 2014-2018 použitých na výstavbu nových diaľnic. Vyplýva to z kontroly NKÚ, ktorá sa zamerala na fungovanie mýtneho systému.

Jazdím na: Peugeot 106 S16, 125 PS, 890 kg
  • 4
  • 0
Odpovedať

Jano_1987 22.11.19 18:36

T

Na Slovensku chýba reálna údržba a seriózne opravy. Všetko sa opravuje až keď to je v havarijnom stave. Keby sa to poctivo každý rok kontrolovalo a opravovalo hneď v začiatkoch, stav ciest by bol výrazne lepší. Žiaľ pre väčšinu zodpovedných je oprava výtlku hodenie lopaty, či dvoch asfaltu a ubitie a hotovo. Pritom to je len dočasná oprava. V súčasnosti existujú moderné stroje na opravu ciest, dokonca v Žiline majú infražiaričový stroj na opravu ciest, ale sa nepoužíva.

  • 17
  • 0
Odpovedať

warez 22.11.19 20:44

T

a to ste sa nepozreli na cesty druhej triedy. Ale hlavne že Nitriansky samosprávny kraj ako šibnutý osádza na ceste 580 z Kalnej n. Hronom do Šurian, nepretržite všade zvodidlá. Niekto sa dobre nabalil na tých tonách železa.
časť vozovky opravená pred 3 rokmi má už diery, ale tento rok dostala tá časť cesty nové zvodidlá!
Nemôžeš zastaviť pri krajnici - žiadna neexistuje, spolujazdec by aj tak nevystúpil. Pri kolíznych situáciach majú záchranné a bezpečnostné zložky smolu. Skrátka autá sa nemajú kam uhnúť. Ale nikto to nerieši. Ani VY REDAKTORI Z TOHTO WEBU.
To sa všetci spamätajú, až keď tam budú prví mŕtvi?!!! Cyklistom tam budú kamióny doslova rámovať.

  • 9
  • 0
Odpovedať

... 22.11.19 21:32

T

Vitajte na Slovensku máme vás radi ale sme jediný v EÚ ktorý nemáme prepojené dve najväčšie mestá v štáte diaľnicou to je dosť smutné a peniaze na to bolí a nie sú SŠ ...

  • 11
  • 0
Odpovedať

easy 23.11.19 11:04

T

no je to kvalitka...stale ked prehodim kolesa prvy dojem je ze kuaa popadali zavazia asi , az potom mi dojde ze to cesta kriva...

  • 0
  • 0
Odpovedať

JoeSk 23.11.19 13:05

T

V rokoch 2014 – 2018 NDS vyzbierala z mýta takmer miliardu eur, čistý výnos po odrátaní odmeny pre Skytoll bol takmer 500 miliónov, ale na výstavbu ciest šlo len necelých 100 miliónov.

  • 4
  • 0
Odpovedať

JanoZbudy 23.11.19 16:59

T

I ked je iste pravda ze mnohe cesty su v zlom stave, ked o niecom pisu aktuality.sk tak sa takmer iste jedna o povrchnu politicku agitku mladeho absolventa zurnalistiky = co je dnes super slaba elektrickova skola pre wanna be inteligentov.

Ide tu predsa o normy, kvalitu materialov, premierne ceny realizacie za bezny meter, atd. Tych hladisk ako sa na to divat a anlyzovat je mnoho, ale ak to niekto chce spravit tak ti musi byt technnik, mat siroke medzinarodne skusenosti a rozumiet aj prave a ekonomike.

To ze system myta je neekonicky pre stat je ASI pravda , ale zas je to presne v intenciach pravicoovej mantry ze stat je zly vlastnik.
No na druhu strany, my neviem kolko je rocna urzdba, kolko treba vytvarat rezervy na buduce opravy a instalacie, kolko su napr splatky povodnych pozicek atd.

Takze prosim analyzujte, zacnite napr na TU zv Ziline, porovnajte ceny stavby, ci oprav na meter v krajinach EU atd.

Ale politiku robit zo vsetkeho je ISTA CESTA k NEUSPECHU. To nechajte na mladych liberalnych "zurnalistov" z aktualit. Ti maju politicke zadanie a nie odborne, ci technicke od svojich majitelov oligarchov.

  • 7
  • 1
Odpovedať

Hahaha 23.11.19 20:03

T

Načo nám su cesty veď mame nové stíhacky. Sliváci budú do prace a do škol lietat na stíhačkách

  • 1
  • 1
Odpovedať

motorista 23.11.19 20:11

T

Za socializmu cesty boli cesty možno hrboľatejšie
no dávali na cesty kvalitnejší asfalt.
Teraz sú cesty rovnejšie, no asfaltu je v novej vrstve vozovky
len ako hrozienok v koláči.
***
Asi sa zmenili normy z kvalitných socialistických na nové "zlodejské".
Asfalt lepí ten štrk dokopy, no na cestách je ho neuveriteľne málo.
Niet divu, že voda do tej štrkovej špongie zateká, mráz to rohtrhá
a cesty potrebujú každý rok opravu.

  • 3
  • 0
Odpovedať

Nightrider 23.11.19 22:16

T

to není žádná novinka, v čr to je ještě snad horší..

  • 0
  • 0
Odpovedať

Germany 24.11.19 19:57

G 64.00

Ked po Slovensku chodia dennodenne 300 000€ uplatkarske ruksaky nedivim sa debilnemu stavu nasich ciest, rozumnym riesenim by bol nanovo potiahnuty asfaltovy koberec ale platanie je pravidelne cize niekto ma na tom isty kazdorocny zisk, po novom maju navyse ty debili zo spravy ciest taku schyzu ze jebu asfalt na boky ciest, nazvime to zater, a tato debilina tiahnuca sa bokom cesty nie je ani rovnomerna tak zahladena, ked nato autom nadidete tak vas bokom vyhodi, hlavne ze stred cesty je sama diera alebo zaplata, aspon vidno co za dementov zo smeru tomu sefuje, v zapadnej Europe by urcite nieze take nieco zatrhli ale dotycneho aj na vystrahu odsudili, samozrejme na Slovensku sa cesty opravuju nie v noci, za sucheho letneho pocasia a cez sviatky ale naopak vtedy ked doprava ma najväcsiu spicku, za dazda a ked nie je ziadny statny sviatok, kolkokrat vidim odstavene stroje na pracach a nikde nikoho, posraty most na ceste I triedy riesia 3-4 chore mesiace a ak je pred nim semafor a oproti nejde nikto tak to jebem a idem, prosta demencia slovenskych cestarov, tiez ked urobia na ceste vyfrezovania a jebnu tam tabulu, to potom chodite ako na prekazkovej drahe a takto to nechaju 1-2 tyzdne v pohode, dal by som tych debilov do bane robit a na nase cesty najal cinanov, ty by samotne spojenie BA - KE urobili v uplne novom profile za jedno volebne obdobie, 400 kilometrov je dnes proste nic.

Jazdím na: Mercedes AMG S 63 4MATIC+ Sedan, Porsche Panamera Turbo Executive V8, Volkswagen Touareg R-Line 4.0 V8 TDI
  • 0
  • 0
Odpovedať
profi-car.sk
Spotrebu zníži o 7% a pneumatikám dá aj tri životy
Spotrebu zníži o 7% a pneumatikám dá aj tri životy
  • 18.05.
Ford E-Transit Custom má na jedno nabitie prejsť 380 kilometrov
Ford E-Transit Custom má na jedno nabitie prejsť 380 kilometrov
  • 10.05.
Otvorený list vláde SR - výzva o pomoc dopravcom
Otvorený list vláde SR - výzva o pomoc dopravcom
  • 08.05.
Volkswagen Amarok dostane nástupcu koncom tohto roka
Volkswagen Amarok dostane nástupcu koncom tohto roka
  • 27.04.
Nemecký Paul Nutzfahrzeuge predstavil pozoruhodnú prestavbu modelu Tatra Phoenix
Nemecký Paul Nutzfahrzeuge predstavil pozoruhodnú prestavbu modelu Tatra Phoenix
  • 25.04.

Podobné články

Diaľničná patrola pomôže motoristom v núdzi bezplatne, no nie na každej diaľnici
Diaľničná patrola pomôže motoristom v núdzi bezplatne, no nie ...
  • 28.04.
  • 1320
  • 0
Český podnikateľ Passer, ktorý čelil obvineniu z nelegálnych pretekov, si môže vydýchnuť
Český podnikateľ Passer, ktorý čelil obvineniu z nelegálnych ...
  • 25.04.
  • 3465
  • 23
7 rokov po územnom rozhodnutí začínajú stavať obchvat Košíc. Fungovať má o 3 roky
7 rokov po územnom rozhodnutí začínajú stavať obchvat Košíc. ...
  • 20.04.
  • 825
  • 0
Schválené! Vznikne jednodňová diaľničná známka pre celú EÚ. Cena však bude závislá na emisiách
Schválené! Vznikne jednodňová diaľničná známka pre celú EÚ. ...
  • 08.04.
  • 39732
  • 8
Staršie autá s maximálnou rýchlosťou 240 km/h? Sú vaše už od 5000, nebude to ale ľahké
Staršie autá s maximálnou rýchlosťou 240 km/h? Sú vaše už od ...
  • 21.03.
  • 23199
  • 11
Za dva mesiace zinkasovali 25 miliónov € za takmer 900 tisíc kusov e známky
Za dva mesiace zinkasovali 25 miliónov € za takmer 900 tisíc ...
  • 19.03.
  • 2937
  • 1
Od marca 2022 platia nové pravidlá v cestnej premávke. Tu je ich prehľad
Od marca 2022 platia nové pravidlá v cestnej premávke. Tu je ich ...
  • 12.03.
  • 265188
  • 14

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Nové BMW XM nafotené takmer bez maskovania. Aj jeho obrie „nozdry“ môžu strašiť deti
Nové BMW XM nafotené takmer bez maskovania. Aj jeho obrie ...
  • 23.05.
  • 6303
  • 0
Alfa Romeo Duetto dostáva reálne tvary, nebude to ale jednoduché, pripomína šéf Alfy
Alfa Romeo Duetto dostáva reálne tvary, nebude to ale jednoduché, ...
  • 23.05.
  • 2343
  • 6
Koncept Škoda Afriq má techniku, po ktorej zákazníci túžia márne. A nejde o jeho generátor vody
Koncept Škoda Afriq má techniku, po ktorej zákazníci túžia ...
  • 24.05.
  • 1584
  • 2
Práve testujeme nové Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Hybrid. Pýtajte sa, čo vás zaujíma
Práve testujeme nové Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Hybrid. Pýtajte sa, ...
  • včera
  • 1518
  • 2
BMW M4 CSL stanovilo rekord značky na Nordschleife. Pozrite si záznam jazdy
BMW M4 CSL stanovilo rekord značky na Nordschleife. Pozrite si ...
  • 24.05.
  • 1419
  • 0
Na parkovisku oškrel auto. Priznal sa, no zaplatiť nechce...
Na parkovisku oškrel auto. Priznal sa, no zaplatiť nechce...
  • 20.05.
  • 23760
  • 7
Nová Toyota Supra s manuálnou prevodovkou konečne dostala slovenskú cenu
Nová Toyota Supra s manuálnou prevodovkou konečne dostala ...
  • 19.05.
  • 6831
  • 4
Nové BMW XM nafotené takmer bez maskovania. Aj jeho obrie „nozdry“ môžu strašiť deti
Nové BMW XM nafotené takmer bez maskovania. Aj jeho obrie ...
  • 23.05.
  • 6303
  • 0
Škoda Auto rozbehla výrobu vlastných batérií, denne vyrobí 350 elektromobilov. Ani to však nestačí
Škoda Auto rozbehla výrobu vlastných batérií, denne vyrobí 350 ...
  • 23.05.
  • 5247
  • 56
Ford a Volvo podporujú zákaz spaľovacích motorov od roku 2035. Vyzývajú EÚ k jeho schváleniu
Ford a Volvo podporujú zákaz spaľovacích motorov od roku 2035. ...
  • 21.05.
  • 4158
  • 33
Spotrebu zníži o 7% a pneumatikám dá aj tri životy
Spotrebu zníži o 7% a pneumatikám dá aj tri životy
  • 18.05.
  • 109824
  • 2
Na predaj je prakticky nová Škoda Superb Outdoor z roku 2015, na tachometri nemá ani 2000 km
Na predaj je prakticky nová Škoda Superb Outdoor z roku 2015, na ...
  • 15.05.
  • 65769
  • 8
Pridali do nafty vodu a vytvorili nové prémiové palivo. Hydrodiesel je biely ako mlieko
Pridali do nafty vodu a vytvorili nové prémiové palivo. ...
  • 15.05.
  • 25872
  • 5
Na parkovisku oškrel auto. Priznal sa, no zaplatiť nechce...
Na parkovisku oškrel auto. Priznal sa, no zaplatiť nechce...
  • 20.05.
  • 23760
  • 7
Rusko povolilo svojim automobilkám vyrábať autá bez ABS a airbagov, realitou je i Euro 0
Rusko povolilo svojim automobilkám vyrábať autá bez ABS a ...
  • 17.05.
  • 14025
  • 15

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
09:15
Ján Trignačák | Práve testujeme nové Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Hybrid. Pýtajte sa, čo vás zaujíma
Mňa by zaujímalo porovnanie s Yarisom Cross. Keďže je to ...
08:56
osvietený | Práve testujeme nové Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Hybrid. Pýtajte sa, čo vás zaujíma
Každé suzuki Vitara so Xenonmi ked ide oproti mne tak ma celkom ...
08:35
ľuboš | Hlučnosť motoriek je stále veľký problém. STK sa preto zamerajú na dôkladnejšie kontroly
Keď si motorkár, tak vieš,že jediným bezpečným spôsobom je ...
08:27
ľuboš | Hlučnosť motoriek je stále veľký problém. STK sa preto zamerajú na dôkladnejšie kontroly
Aspoň netrep sprostosti. Či chceš povedať, že si vedome niekoho ...
07:22
painkiller | Hlučnosť motoriek je stále veľký problém. STK sa preto zamerajú na dôkladnejšie kontroly
Na základe toho čo si napísal, tak si zrejme chorý na hlavu. ...
07:03
miro gti | Hlučnosť motoriek je stále veľký problém. STK sa preto zamerajú na dôkladnejšie kontroly
Som vodic kadecoho a cez sezonu motorkar.Velmi by som chcel aby si ...
06:11
ľuboš | Alfa Romeo Duetto dostáva reálne tvary, nebude to ale jednoduché, pripomína šéf Alfy
Prečo v kuse beží reklama, ktorú nemôžem ani vypnúť?! Iba ...
01:10
MrSaab | Koncept Škoda Afriq má techniku, po ktorej zákazníci túžia márne. A nejde o jeho generátor vody
Neviem aké sú emisné normy v afrike ale tá vec sa nechytá ani na ...
25.05
Takuzlenrealita | Alfa Romeo Duetto dostáva reálne tvary, nebude to ale jednoduché, pripomína šéf Alfy
aj si to čítal? vzkriesiť ju majú hlavne SUVčka v rámci tých 5 ...
25.05
Kktik | Alfa Romeo Duetto dostáva reálne tvary, nebude to ale jednoduché, pripomína šéf Alfy
Vzkriesit značku cabrioletom? Kolko ludi si kúpi cabrio? Len ti co ...
Z nášho youtube
90400
Odberateľov
TEST VOLVO XC40 P8 EV AWD - skvelé suv, na diaľnice sa však nehodí

9917

ŠKANDÁL POKRAČUJE! Križovatka D1D4 skôr než 2025 NE BU DE!

151350

Spotrebu zníži o 7% a pneumatikám dá aj tri životy

34348

TEST DACIA JOGGER LPG - najrozumnejšia voľba? zdá sa, že áno!

45708

TEST ŠKODA FABIA Monte Carlo - ako 150 k Fabiu hodnotí pretekárka?

45266

Bude to dobré kombo? BMW M3 V8 + Conti Sport Contact 7 + DOTZ Laguna Seca?

10169

TEST BMW 420d GranCoupé - krása jednoduchosti a jedno z naj súčasných BMW

16919

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Partneri
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál

© 2009 - 2022 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

  • Google
Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Registrácia cez

  • Google
Alebo cez email
Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa