Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov
Dynamika vozidla je na danú veľkosť zarážajúca. Alpina B7 xDrive akceleruje na stovku za 3,7 sekundy, maximálna rýchlosť je 311 km/h (predbežný odhad). Pred pár rokmi dosahovali takéto hodnoty len superšporty.
Alpina B7

Alpina B7 bude športová, ale aj komfortná vďaka rôznym režimom jazdy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Veľký sedan má pod kapotou 4,4 litrový twin-turbo motor V8.  Výkon je rovných 600 koní (441 kW) a 800 Nm. O prenos výkonu na všetky kolesá sa stará špeciálna športová 8-stupňová prevodovka ZF. Na vývoji prevodovky spolupracovala aj Alpina.

Až 600 koní pod kapotou

Pod kapotou modelu BWM 750i má 4,4 litrový motor výkon „len“ 330 kW (450 koní) a 650 Nm. Výkon 600 koní sa podarilo úpravcom dosiahnuť vďaka novému nasávaniu vzduchu, medzichladiču, turbu, ale aj novým piestom a športovému výfukovému potrubiu. Dynamika vozidla je na danú veľkosť zarážajúca. Alpina B7 xDrive akceleruje na stovku za 3,7 sekundy, maximálna rýchlosť je 311 km/h (predbežný odhad). Pred pár rokmi dosahovali takéto hodnoty len superšporty.

Srdcom auta je 4,4 litrový bi-turbo V8 s výkonom 441 kW (600 koní) a 800 Nm.

Inžinieri dopriali autu aj vylepšený adaptívny podvozok. No v žiadnom prípade nemáme čakať tvrdé naladenie. Skôr výbornú agilitu a „mimoriadny cestovný komfort pri jazde na dlhé vzdialenosti“. B7 pritom stojí štandardne na veľkých 20“ diskoch Alpina Classic. Vpredu nájdeme obutie 255/40 a vzadu 295/35. Za príplatok sú aj 21“ kované disky. O spomaľovanie sa starajú 15,5“ kotúče vpredu a 14,5“ vzadu. Na zadnej náprave nájdeme aj natáčanie kolies, ktoré zlepšuje manévrovanie v meste a stabilitu v zákrutách.


Zovňajšok sa oproti predlohe líši len v detailoch. Okrem iných diskov tu nájdeme aj unikátnu masku, predný a zadný nárazník. Maska chladiča má navyše integrované klapky, ktorými ovláda prívod vzduchu k motoru a teda aj jeho chladenie.


Vo vnútri nájdete samozrejme bohatú príplatkovú výbavu a veľmi kvalitné materiály. Štandardom je napríklad koža Nappa, keramické alebo drevené obklady, dovieranie dverí, komfortné sedačky a rôznu palubnú elektroniku.
Cenu a ďalšie podrobnosti zatiaľ nepoznáme. Premiéra modelu B7 nás čaká na autosalóne v Ženeve.

Alpina B7

Interiér bude majiteľa rozmaznávať kožou Nappa, komfortnými sedačkami a bohatou palubnou elektronikou.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Zdroj: carscoops