TopSpeed.sk
  • 40t fans
  • 33t fans
  • 117t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Kvôli tomu šoférovi sú ranné zápchy ešte oveľa horšie!

Kvôli tomu šoférovi sú ranné zápchy ešte oveľa horšie!
  • Maroš ČABÁK
  • 24.09.2017
  • Autor
  • 61
Dnes je streda, 21.05.2025
Meniny má Zina - význam mena

Ak poznáte pravidlá cestnej premávky, prípadne ste čítali naše nedávne poučenie o tom, ako sa správať v zápche pri znížení jazdných pruhov, pri pozretí videa nižšie vám stúpne tlak. Vodič Octavie III Scout nielen, že nepozná pravidlá cestnej premávky dobre, ale spravodlivosť berie do vlastných rúk a "bezdôvodne" bráni plynulosti cestnej premávky. Vďaka takým "rozhodcom" sú ranné zápchy neznesiteľnejšie všade, nielen v Bratislave!

Toto správanie natočil vodič na Einsteinovej ulici v Bratislave v smere na Most Apollo, čo je jedno z tragických ranných miest za cestou do práce. Polícia SR, ktorá video od čitateľa získala, sľubuje, že previnilca bude riešiť. Opäť jeden dôvod mať v aute kameru pre snímanie jazdy. Pod videom nájdete článok, kde je správne radenie sa pri znížení počtu jazdných pruhov vysvetlené obšírnejšie a tiež tip, akú autokameru si pre auto vybrať.

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 24.09.2017
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 61
Zníženie počtu jazdných pruhov. Ako sa správne zaradiť?
19.09.2017

Zníženie počtu jazdných pruhov. Ako sa správne zaradiť?

  • Marek PAUCO
  • -
  • Poradňa
  • 30

Autokamery porovnanie lacnej, drahej a rozumnej voľby (AUTOvKELLY)
27.08.2017

Autokamery porovnanie lacnej, drahej a rozumnej voľby (AUTOvKELLY)

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Poradňa
  • 25

Môžete potvrdiť, že 1 z 3 slovákov jazdí v lete na zimných pneumatikách? Ohrozujú seba aj vás...
09.05.

Môžete potvrdiť, že 1 z 3 slovákov jazdí v lete na zimných pneumatikách? Ohrozujú seba aj vás...

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Reportáže
  • 14

Aspoň v niečom je SR vpredu. Data o vozidlách budeme zdieľať so zahraničím
03.05.

Aspoň v niečom je SR vpredu. Data o vozidlách budeme zdieľať so zahraničím

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Novinky
  • 11



Vosveteit.sk

Ukrajina má novú autonómnu zbraň KRAMPUS, ktorá vzbudzuje strach medzi Rusmi. Nezachránia sa ani tí, čo sa...

Ukrajina má novú autonómnu zbraň KRAMPUS, ktorá vzbudzuje strach medzi Rusmi. Nezachránia sa ani tí, čo sa...

Android XR je kúsok od reality. Google ukázal budúcnosť, ktorú doteraz len sľuboval

Android XR je kúsok od reality. Google ukázal budúcnosť, ktorú doteraz len sľuboval

Google nasadilo nové AI funkcie do Gmailu aj Meetu. Tieto funkcie si zamiluješ, a budeš ich používať od prvého...

Google nasadilo nové AI funkcie do Gmailu aj Meetu. Tieto funkcie si zamiluješ, a budeš ich používať od prvého...

Google prevezme kontrolu nad niektorými tvojimi heslami. Prehliadač Chrome ich začne automaticky meniť

Google prevezme kontrolu nad niektorými tvojimi heslami. Prehliadač Chrome ich začne automaticky meniť

Českí vedci prepisujú učebnice fyziky, pozorovali doteraz neznámy jav, pri ktorom sa látka mení z nekovu na...

Českí vedci prepisujú učebnice fyziky, pozorovali doteraz neznámy jav, pri ktorom sa látka mení z nekovu na...

AKTUÁLNE: Vo výsledkoch vyhľadávania na Slovensku v Google už môžeš natrafiť aj na odpovede vygenerované cez...

AKTUÁLNE: Vo výsledkoch vyhľadávania na Slovensku v Google už môžeš natrafiť aj na odpovede vygenerované cez...

Máj sa končí, no novinky na Netflixe nie! Toto príde na platformu v nasledujúce dni

Máj sa končí, no novinky na Netflixe nie! Toto príde na platformu v nasledujúce dni

Google stráca pevnú pôdu pod nohami. EÚ pripravuje Open Web Index ako zbraň proti jeho monopolu

Google stráca pevnú pôdu pod nohami. EÚ pripravuje Open Web Index ako zbraň proti jeho monopolu

Vedelisteze.sk

Preskakuješ rýchlosti pri riadení auta? Expert vysvetľuje, čo to robí s tvojou prevodovku a spojkou

Preskakuješ rýchlosti pri riadení auta? Expert vysvetľuje, čo to robí s tvojou prevodovku a spojkou

Wi-Fi internet ti ide pomaly? Toto sú najčastejšie dôvody, prečo je to tak a ako to vyriešiť

Wi-Fi internet ti ide pomaly? Toto sú najčastejšie dôvody, prečo je to tak a ako to vyriešiť

Koľko krokov denne môže znížiť riziko vzniku rakoviny? Vedci z Oxfordskej univerzity majú odpoveď

Koľko krokov denne môže znížiť riziko vzniku rakoviny? Vedci z Oxfordskej univerzity majú odpoveď

Sú muži s bradou pre ženy príťažlivejší než tí bez nej? Veda na to má konečne odpoveď

Sú muži s bradou pre ženy príťažlivejší než tí bez nej? Veda na to má konečne odpoveď

Tieto vitamíny, ktoré bežne spolu konzumujeme, by si určite nemal kombinovať. Toto sa stane, ak to urobíš!

Tieto vitamíny, ktoré bežne spolu konzumujeme, by si určite nemal kombinovať. Toto sa stane, ak to urobíš!

Premietne sa ti tvoj život pred očami tesne pred smrťou? Vedci asi našli odpoveď na túto otázku

Premietne sa ti tvoj život pred očami tesne pred smrťou? Vedci asi našli odpoveď na túto otázku

Používaš telefón na toalete? Vedci zistili, čo ti tým hrozí a prečo by si s tým mal hneď prestať

Používaš telefón na toalete? Vedci zistili, čo ti tým hrozí a prečo by si s tým mal hneď prestať

Plačeš pri krájaní cibule? Veda má konečne odpoveď, ako tento plač účinne minimalizovať. Toto radí fyzik!

Plačeš pri krájaní cibule? Veda má konečne odpoveď, ako tento plač účinne minimalizovať. Toto radí fyzik!

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 61
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • V Carvago majú zoznam áut, ktoré nechcú predávať
  • Šéf priznáva, kde, kedy a čo sa v Nissane pokazilo
  • Prichádza ďalšia cenová katastrofa? Stúpne cena paliva nad 2 ...
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

61 komentárov

car_complex Registrovaný uživateľ 24.09.17 20:36

C 64.00

Ja by som ho vytiahol z auta, sedlák na firemnej Octavii.

  • 50
  • 15
Odpovedať

stoplik 25.09.17 20:18

S

@car_complexale je vidno že sa to tam zužuje do jedneho pruhu a cloveka nastve ked sikula zozadu nechce stat v rade a cakat ale spekuluje ako sa predbehnut

  • 11
  • 9
Odpovedať

Random hero 25.09.17 21:39

S

@stoplikNormalneho a vyrovnaneho cloveka to nenastve.
Ved tam ten pruh je, tak preco by ho nemohol vyuzit.
To len zas jeden urazeny somarik s gučou v krku sa musel hrat na doleziteho. Len dufam ze raz narazi na podobneho psychopata, to bude este len zabava.

  • 8
  • 7
Odpovedať

stoplik 14.10.17 10:57

S

@Random heroale ked sa zaradi do toho volneneho pruhu tak sa sprosto predbehne a preto poslusne vsetci stoja v rade je to tam každý den a vždy sa najde mudrlant na velkom aute s malou cikulou. A potom ma problem že ho nikto nechce pustit a musi porusut predpis a pchat sa cez pruhovanie kde nema co robit a nadrzovku sa pchat dopredu

A autor clanku nech si to tam ide odstat každý den hodinu a potom pochopí toho frustrovaneho sofera bieleho auta a pochopi aj to ze uz sa tam navzajom pozname a nebude vypisovat blbosti

  • 1
  • 1
Odpovedať

car_complex Registrovaný uživateľ 25.09.17 21:44

C 64.00

@stoplikMna nasralo to viacnasobne vybrzdovanie, za takymi obcas idem na kus reci :-)

  • 4
  • 3
Odpovedať

Tomas703 Registrovaný uživateľ 25.09.17 22:11

T 37.00

@car_complexsom rad ze nie som jediny co si rad vyjde z auta a pokeca s tym druhym lebo ostatny sa tu tvarai ako keby v zivote na nikoho neblikli netrubili a nikoho netahali z auta .. palec hore niekedy to treba riesit dohovorom

Jazdím na: Mazda cx5 2,5, Mazda 3 2.0, Mercedes A 45 AMG
  • 2
  • 1
Odpovedať

car_complex Registrovaný uživateľ 25.09.17 22:28

C 64.00

@Tomas703Tomas703: Niekedy si idem vypalit poistky na klaksone a vypalit vybojky na xenonoch, ale holt obcas ma niekto nasere a lubim aj predbehnut a zablokovat, dokonca aj bus MHD, to su ozak k*k*ti soferi

  • 1
  • 9
Odpovedať

loxolo 28.10.17 02:59

S

@car_complexLol, ved ty si este vacsi debil, ako ten pan na videu. :D Noze daj nejake blokovacie video, hrdina. :D

  • 2
  • 0
Odpovedať

Adam Krahulec Registrovaný uživateľ 24.09.17 21:14

A 87.00

Typický Škoda/VWGroup komplex. Mám Oktávku, legendárne auto slovenských "pretekárov" (tento má navyše Skaut, to je král galaxie...) a nikto ma nemôže predbehnúť/obehnúť... S niečim podobným sa stretávam minimálne raz do mesiaca a to žijem "na konci sveta" a nie v BA...Jasné, aj v BMW a ďalších iných značkách sa nájdu tupci, ale Škoda tomu kraľuje (áno, pretože je u nás najpredávanejšia)

Jazdím na: BMW 130i E87, Mercedes GLE coupé 350d, Mitsubishi L200 2.5 DiD
  • 43
  • 20
Odpovedať

JurajEKO 25.09.17 09:13

S

@Adam KrahulecNejde o auto ako skor a charakter daneho vodica

  • 22
  • 2
Odpovedať

fefo 25.09.17 22:54

S

@Adam Krahulecsorry ale typicky komentar vlastnika ojazdeneho BMW. pritom ste najvacsie hoavada na cestach

  • 5
  • 7
Odpovedať

L. 24.09.17 21:26

S

Hanbit by sa mal... chudak hlupucky ..

  • 17
  • 8
Odpovedať

plynula jazda 24.09.17 21:26

S

praveze tomu co natacal to video by mali zobrat vodicak a nedovolit mu jazdu ani na kolobezke hajzlovi arogantnemu sebeckemu. konkretne na tom mieste sa z odbocky z najazdu na most cesta rozsiruje ale nasledne hned aj zuzuje a pre plynulost premavky je vyhodnejsie a zaroven je to aj slusnost ze sa tam vodici nepredbiehaju. ved ti ostatni tam necakaju len tak zo srandy. takto sa tam niektori hajzli predbiehaju a nasledne sa pchaju do rady z ktorej vybocili a brania plynulosti v premavke. ine je asmozrejme ked sa dva pruhy cesty spajaju, ale tu sa jeden pruh rozsiri a hned aj spaja, je tam prakticky zbytocne. len hajzli a arogantni soferi sa tam predbiehaju. a potom to zbrzdia ked sa pchaju naspet.

  • 55
  • 80
Odpovedať

xd 24.09.17 21:36

S

@plynula jazdaten pruh je tam nato aby sa využíval a nie nato aby stáli autá 200 metrov v rade a vedľa bol volný pruh!!!!! nevidím nič drzé a arogantné na tom...... skôr nechápem ludí čo vidia volný pruh a postavia sa aj tak za auto číslo 15 a budú robiť rad až do nevidím....

  • 51
  • 31
Odpovedať

plynula jazda 24.09.17 21:50

S

@xdbud nepoznate konkretnu situaciu z toho miesta pri pocte vela aut, rada ktora siaha az na einsteinovu. je teda uplne jedno ci by boli vo vedlajsom pruhu alebo nie, ziadne miesto za nimi by to neuvolnilo, lebo ten rad z einsteinovej je rano dost dlhy. tam je odbocka na zjazd na most apollo, ktora sa asi na 100m rozsiri na 2 pruhy a nasledne aj zuzi. jeden raz sa hybe plynulejsie ako ked sa tam niekto rozpoji, predbehne sa a potom sa narve naspet. potom ten rad pribrzdi a kym sa zase rozbehne sa to zbytocne natahuje. plynulost je horsia. a k tomu to je este aj arogantne ked sa niekto predbieha takymto sposobom. opakujem, pokial to ludia presne nepoznaju tu situaciu - nesedna sa o zbiehajuce sa dve cesty resp 2 pruhy ktore sa potom zlucuju. to len jeden pruh sa nachvilku rozsiri a potom hned zuzi.

  • 43
  • 30
Odpovedať

w. 24.09.17 22:18

S

@plynula jazdaTak aky vyznam ma potom ta biela "zipsovacia" znacka 6 sekund pred koncom videa?
Takze ty nie ze ho nemas co blokovat, ale na konci ked sa pruhy zbiehaju ho dokoncsa musis aj pustit pred seba ;)

  • 38
  • 13
Odpovedať

L. 24.09.17 22:49

S

@plynula jazdaBoze :D keby chodili auta v oboch radoch, tak by nikto nikoho nepredbiehal. Ale takto ked jeden zo 100 ma vodicak zasluzene a zaradi sa ako ma, tak je vnimany ako hajzlik co vsetkych oserkal a predbehol :)

  • 35
  • 9
Odpovedať

strapaty Registrovaný uživateľ 25.09.17 12:47

S
75.00

@plynula jazdaneda sa predsa jazdit podla toho ci niekto pozna situaciu alebo nie .. preto tu niekot vydal vyhlasku ... a ta je v neprospech vodica v bielej skodovke.. skutocne mozno mate pravdu ze sa oticky nic neuvolny .. ale ak je v celej BA niekolko kilometrov takychto ciest pre niekolko tisic aut a nepouzivaju sa tak v konecnom dosledku toto nevyuzivani esposobuje zapchy lebo sa preplnuju krizovatky a vjazdy na taketo cestty

  • 18
  • 2
Odpovedať

Art 25.09.17 23:21

S

@xdTo by si mal vidiet v amerike. Ako ovce presne za sebou a vedla jazdny pruh. Tam je to tipujem skor o lenivosti urobit co i len jeden ukon navyse. Ale to zipovanie tam funguje dobre.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Jano_1987 24.09.17 23:40

S

@plynula jazdaĎalší, čo nepochopil na čo slúžia tieto pruhy. Slúžia na to, aby sa skrátil rad čakajúcich áut a neblokovali zbytočne ostatné autá, ktoré idú rovno napríklad ako v tomto prípade. Navyše je tam značka na konci, že sa treba tzv. zipsovať. Pravidelne jazdím z Petržalky okolo Ekonomickej univerzity cez Prístavný most. Koľkokrát sa mi stalo, že autá stoja už na svetelnej križovatke v pravom pruhu a ľavý je úplne prázdny. A občas sa tam natrepú ľudia aj napriek tomu, že nemôžu prejsť cez križovatku. Vždy ma dokáže udiviť, že nikto nejde ľavým pruhom a hore na most neodbočí v ľavom pruhu. Občas tak ušetrím aj 10-15 minút. Čo ma dokáže potom vytočiť, tak ľudia, čo sa na moste ešte cez plnú čiaru tlačia to priebežného pruhu. Ale zase výhoda pre mňa, keď si prídem na koniec pripajacieho pruhu a pohodlne sa zaradím, potom aj na druhom. Koľkokrát tak predbehnem aj 30-40 áut a ušetrím kopu času. A to neporušujem žiaden predpis, dokonca pomáham plynulosti dopravy, pretože ostatný vedia, že tak končia 2 pruhy, tam sa teda auto bude radiť do druhého pruhu, oba pruhy idú cca podobnou rýchlosťou, teda je jednoduchšie sa zaradiť.

  • 24
  • 4
Odpovedať

plynula jazda 25.09.17 09:51

S

@Jano_1987Jano - vy ale popisujete ine miesto pri najazde na pristavny most. video je z miesta kedy sa z einsteinovej a najazdu na pristavny most schadza na most apollo. znova opakujem tam sa ziadne 2 pruhy nezbiehaju, ale iba nachvilu sa z toho jedneho pruhu co odbaca na most apollo rozdvoja asi na 100m a nasledne sa spoja. rada stoji za nim dlha uz na einsteinovej, takze nic ziadne miesto za nim neuvolni, akurat sa rozbocenim a nasledne pripojenim zbrzdi cela ta rada co tam caka, lebo taketo "mysickovanie" iba zvysuje riziko nehody a znizuje plynulost, kedze ako vieme vela soferov sa nevie promtne rozbiehat, a tak kazde pribrzdenie vyvola retazovu reakciu celej kolony za nim ktora pribrzdi, a potom dlho trva kym sa znova rozbehne. fakt by sa k tomu mali vyjadrovat len ti co tadial presne isli v rannej zapche. toto nie je cesta na apollo od ekonomickej univerzity.

  • 11
  • 11
Odpovedať

Jano_1987 25.09.17 11:47

S

@plynula jazdaPoznám to aj tam. Ten pruh má cca 400m. Pokiaľ tam už autá stoja, tak treba využiť oba pruhy, aby nestáli na nájazde na diaľnicu. Preto boli vytvorené tam 2 pruhy. Na tých cca 400m neviem koľko to je presne vieš nakladať do 1 pruhu 66 áut, to znamená, že 66 áut nebude stáť na nájazde na diaľnicu. Okrem toho, na konci je značka tzv. zipsové radenie sa. Zákon tvrdí, že mám právo využiť v obci všetky pruhy (v ľavom musím pustiť rýchlejšie vozidlo). Tak nechápem prečo musím ako ovca sedieť v rade za 66 autami, keď ľavý je prázdny. Prejdem to teda v ľavom pruhu, na konci je predpísaný zips. Našťastie množstvo ľudí sa už v BA naučilo zipsovať, tak s tým už nie je problém. Ale pokiaľ sa tebe chce čakať, prosím čakaj. Je to tvoja vec.

  • 11
  • 4
Odpovedať

strapaty Registrovaný uživateľ 25.09.17 12:49

S
75.00

@plynula jazda100m to je 25 aut ... ak je takych ciest 100 tak je to 2500 aut ... co urcite uz sppriechodni znacne BA ,, a rizikonehod je len od arogancie vodicov...

  • 6
  • 0
Odpovedať

drevorubac 25.09.17 14:21

S

@strapatyVidim ze tu je velmi dlhy zoznam hajzlikov co sa radi predbiehaju. Uz aj baca na salasi vie ze ked sa napchate do laveho pruhu premavku tym nijako neurychlite. Pri najlepsom pripade ju nespomalite viac ako je. Ked je priepustnost jedneho pruhu 10 aut za minutu tak zipsovanim ju zvysite? To je matematika z pomocnej skoly ci ako? Pripajam sa k nazoru ze je to elementarna slusnost postavit sa do radu rovnako ako tam cakaju ostatni, ine je to v pripade ked blokujem krizovatku alebo odbocovaci pruh co nie je tento pripad. Skuste Vase super mudre zipsovacie pravidlo aplikovat na poste alebo na urade s odovodnenim: "ved ked sa zipsujete od boku tak to urcite pojde rychlejsie"! Ach jaj.

  • 19
  • 18
Odpovedať

Tomas703 Registrovaný uživateľ 25.09.17 14:31

T 37.00

@drevorubacuz si sa zaradil do rady okolo 4 -5 budeznova zapcha na apollo hybkaj cakat v lavom pruhu dement !

Jazdím na: Mazda cx5 2,5, Mazda 3 2.0, Mercedes A 45 AMG
  • 2
  • 2
Odpovedať

Vrat 25.09.17 09:19

S

@plynula jazdaVrat vodicak kym niekoho nezabijes

  • 1
  • 2
Odpovedať

policia SR 25.09.17 14:10

S

@plynula jazdaTrafeny dement sa ozval.
Naco su predpisy?
Aby ich nejaky insitny bulo menil podla svojej nalady?! Kvoli takym pablbom ako ty a ten mamrd v oktavke stoja auta uz na Einsteinovej a brzdia plynulost a ohrozuju bezpecnost, lebo do toho kusku pruhu sa aj 20 aut zmesti co nebude zavadzat!!!

  • 10
  • 1
Odpovedať

R1S0 25.09.17 16:30

S

@plynula jazdajasne, ved preco mat kolonu 250m v dvoch pruhoch, ked sa mozu vsetci naebat do jedneho pruhu, druhy nechat volny, mat kolonu 500m a obmedzovat premavku za nimi, ktora vobec nejde ich smerom,ze.... tazka logika,co....

  • 8
  • 3
Odpovedať

plynula jazda 25.09.17 17:52

S

@R1S0rs10 - nechapes ze tato konkretna situacia nie je o tom ze tym ze by sa tam ludia naskladali do 2 pruhov ktore sa zase spoja sa nic neusetri ? za nimi rano je 200+ aut dlha kolona co caka v lavom pruhu na einsteinovej tak ci tak, nikomu dozadu nezavadzia lebo tam sa nikde neda odbacat je to rovna cesta pozdlz celej einsteinovej. takze naskladanim sa aj do druheho pruhu sa rano nic nevyriesi. akurat cela kolona sa spomali, lebo rozdvojenie a spojenie 250m radu aut v tom useku je pomalsie ako ked ide ten rad zasebou. teoreticky by to mala byt ta ista priepustnost ale prakticky je to este pomalsie. takze tito predbiehaci akurat tak spomalia celu kolonu a tito v skutocnosti vytvaraju dlhsie a pomalsie zapchy. napr 30 aut ked sa rozdeli do 2*15 a potom sa zase zacne spajat je to v realite pomalsie ako ked ide 30 aut za sebou.

  • 7
  • 4
Odpovedať

jano_1987 26.09.17 00:24

S

@plynula jazdaodporúčam si pozrieť toto video, je síce v angličtine, ale myslím, že ho pochopí každý https://www.youtube.com/watch?v=iHzzSao6ypE Je tam presne vysvetlené ako to funguje a podobne.

  • 1
  • 0
Odpovedať

ujovodič 26.09.17 01:10

S

@jano_1987Áno až na to že sa tu nakoniec propaguje ako riešenie autonómne vozidlo, čo je podľa mňa tá najhoršia varianta fašizmu a obmedzenia slobody. Ale možno k tomu nás práve majú viesť takéto "fantasticky"riešené úseky ako tento. Žabu treba uvariť....

  • 2
  • 2
Odpovedať

R1S0 26.09.17 11:00

S

@plynula jazdaale tu nejde o to, ci je to rychlejsie a plynulejsie riesenie, ale o to, aby ta kolona nebola zbytocne dlha... u nas v meste mame tiez podobny pripad, akurat uz na vjazde su 2 pruhy, zbiehaju sa potom do jedneho a davaju prednost, ale vsetci stoja iba v jednom ako ovce, a tak uplne zbytocne dlhou kolonou zasahuju az do obchvatu mesta a sposobuju kolizne situacie s obmedzovanim plynulosti na obchate.
ak by sa radili do oboch pruhov a zipsovali (je tam na to aj znacka), ziaden problem by nebol. lenze ked tam potom ides ako by mali ist aj oni, tak ta beru hlupaci ze sa predbiehas...

  • 5
  • 0
Odpovedať

miro gti 25.09.17 07:03

S

Pastikar...

  • 5
  • 14
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 25.09.17 09:10

K
73.00

To iste sa dialo v KE ako sa ide s mosta VSS smerom na sidlisko nad Jazerom. Potom do ludia zacali davat na FB a do TV. Tam to vysvetlili, ze ty čo obehuju stojace auta tak nic neporušuju a maju na to pravo, kedze su tam dva pruhy ktore sa sužuju a plati tam zips. Odvtedy sa ako tak ludia tam zacali spravat a neblokuju nikoho ako tento retard na Octavii.

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 13
  • 3
Odpovedať

haha 25.09.17 09:14

S

A aku ze to kameru? Aj ja chcem byt svina a bonzak.

  • 3
  • 13
Odpovedať

gandalf THE white 25.09.17 09:29

S

@hahatebe staci, ze si aj bez kamery hlupak co nepochopil pointu...

  • 9
  • 1
Odpovedať

haha 25.09.17 16:47

S

@gandalf THE whiteAha, uz to mam! Ten typek s tou kamerou urcite vsetkych napravo obiehal s vedomym ako im nevyslovne pomaha urychlit prejazd cez zapchu. Ved on sa vlastne obetoval. Strasne rad by sa sluzne zaradil do praveho pruhu, ale jeho vola pomahat ho donutila vsetkych predbehnut. Hotovy samaritan. To ste skutocne vsetci taki pokrytci?

  • 7
  • 6
Odpovedať

kLadislav 25.09.17 09:43

S

Ten za ním mu to robil predtým.

  • 3
  • 1
Odpovedať

Tomas703 Registrovaný uživateľ 25.09.17 13:54

T 37.00

jeden z dovodov preco nosim v aute pre svoj vlastny pokoj teleskopicky obusok a plynovu pistol ta normlana je doma / pre mudrlantov som drzitel zbrojaku kategorie A/ a uz par krat som tym na ludi bezne maval v premavke a hentaky by si to zasluzil a pokojne aj do neho by som tukol nech sa uvedomi ja mam auto poistene uvidime ci by takto mudroval aj dalej

Jazdím na: Mazda cx5 2,5, Mazda 3 2.0, Mercedes A 45 AMG
  • 4
  • 19
Odpovedať

lexa 25.09.17 14:25

S

@Tomas703Nehovorím, že nemáš pravdu, ale keby to všetci takto riešili, tak tu máme situáciu ako v Rusku, kde sa kvôli banalite ľudia idú zabíjať.. Možno by stačilo menej nafukovať ego a trošku trpezlivosti, lebo väčšina Slovákov má dve veľmi nebezpečné vlastnosti - každý Slovák je najmúdrejší na svete a všetci okolo sú somári a za druhé, všetci Slováci sa ponáhľajú najviac na svete a každý by sa im mal podľa možnosti uhnúť, kľudne aj do kanála popri ceste.. Ale uznávam, že niektorí naši "vodiči" by si zaslúžili teleskopom po gebulke...

  • 11
  • 2
Odpovedať

Tomas703 Registrovaný uživateľ 25.09.17 14:29

T 37.00

@lexaad 1, nevytahujem to len tak to je asi jasne podla toho ze kedze som drzitel mnohych takychto osvedceni riskoval by som ze o vela pridem, AD2, par ludi si to fakt zasluzi , AD3 ego si nehonkam a ni nenafukujem ale viem co chces povedat keby mal kazdy blazon zbran je tu vela mrtvyhc ... ale zober to z druheho konca keby kazdy blazon bez zbrane vedel ze voci nemu ma pravo zakrocit clovek edukovany o pouzivani zbrani mnohy by si dva tri krat rozmysleli co spravia ... a za dalsie keby v tom aute veziem manzelku rodit neviem ci by pan bol taky mudri lebo to moze byt na trestne oznamenie atd

Jazdím na: Mazda cx5 2,5, Mazda 3 2.0, Mercedes A 45 AMG
  • 3
  • 12
Odpovedať

julo176 25.09.17 15:05

S

@Tomas703To že máš zbroják Ačko sa nechvál lebo za vyhrážanie zo zbranou ideš k súdu. A dufam že hu raz vytiahneš na nejakého poliša v civile a vystrelí ti ten zvyšok rozumu čo ti ostal.Ty samozvaný šerif

  • 16
  • 5
Odpovedať

Tomas703 Registrovaný uživateľ 25.09.17 15:10

T 37.00

@julo176a ty si kde cital ze ho vytahujem a ze som samozvoleny serif ??? alebo si mylis pocity s dojmami to ze to mam neznamena ze sa ohanam ako hasic hadicou

Jazdím na: Mazda cx5 2,5, Mazda 3 2.0, Mercedes A 45 AMG
  • 1
  • 10
Odpovedať

Moj otecko je silnejsi ako tvoj 25.09.17 15:53

S

@Tomas703Ak si uz parkrat maval po inych ludoch v premavke obuskom, alebo pistolou, tak si psychicky nesposobily drzat v ruke cokolvek okrem vlastneho pipisa. AK by si napisal, ze ta napadli, kym si sedel v aute a vdaka tomu si sa ubranil, tak prosim.
No nic, nebudem to natahovat, vyzeras byt k***t.

  • 15
  • 2
Odpovedať

Tomas703 Registrovaný uživateľ 25.09.17 16:08

T 37.00

@Moj otecko je silnejsi ako tvojraz som to vytiahol na konkretnu osobu aj to som mu buchol po aute ked mi na krizovatke s rodicmi v aute nedal prednost a len vdaka automatickej brzde auta som zastavil prinom asi na picny chlp si myslis ze si potrebujem vytahovat na hocikoho zbrane ??? co si sa zblaznil

Jazdím na: Mazda cx5 2,5, Mazda 3 2.0, Mercedes A 45 AMG
  • 1
  • 16
Odpovedať

Moj otecko je silnejsi ako tvoj 25.09.17 16:22

S

@Tomas703Takze za to, ze ti niekto nedal prednost a ty si reagoval pomalsie nez autonomne brzdy, si vystupil a zbranou niekomu buchol po aute? Pred rodicmi? No skutocne si k***t. A ze su este vacsi k***ti, co vraj buchaju ludom zbranami po aute v kolonach, aby ich ti pustili, nic neubera z tvojej velkosti.

Admin: Taketo sprostosti, ako pisu tu dotycny, by ste mali mazat. Cita vas tu vela pubertalnych a predpubertalnych deti, ktore mozu nadobudnut mylny dojem, ze je normalne riesit spory v premavke vytahovanim zbrane.

  • 20
  • 2
Odpovedať

ochabsk 27.09.17 08:49

S

@Tomas703byt na meste toho vodica, zavolam na Teba policiu za vyhrazanie sa strelnou zbranou.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Tomas703 Registrovaný uživateľ 25.09.17 16:09

T 37.00

@Moj otecko je silnejsi ako tvojnavyse bezne stretavam a poznam motorkarov co sa pri kolonach a podobne posuvaju dopredu a maju zbran v ruke a klopkaju ludom na okna nech uhnu nemysli si ...

Jazdím na: Mazda cx5 2,5, Mazda 3 2.0, Mercedes A 45 AMG
  • 0
  • 21
Odpovedať

julo176 25.09.17 17:07

S

@Tomas703A ešte ak môžem? Bývaš v Rio de Janeiro alebo v Brooklyne?

  • 13
  • 0
Odpovedať

lokosok 28.10.17 03:16

S

@Tomas703Tomas703 ty to naozaj nemas v hlave uplne v poriadku. Verim, ze to vidi aj tvoje okolie... tu si reakcie na tvoje nazory mozes precitat aj sam. Zvaz nejake psychotesty, zjavne mas problem so sebaovladanim, dost ze mas vobec vodicak a nieto este zbrojny preukaz (ak teda za pocitacom nesedi nejaky pubertiak, co prilis vela hrava GTA... lebo podla niektorych komentarov mi pride, ze si sa zabudol na youtube... ty motorkar klopkajuci pistolou :D :D :D )

  • 1
  • 0
Odpovedať

julo176 25.09.17 17:02

S

@Tomas703ked nevieš čítat po sebe si analfabet asi polovičný.

  • 2
  • 1
Odpovedať

djpj 25.09.17 16:25

S

Toto su len dosledky nedomyslenej a nedotiahnutej vyhlasky. Kazdemu je jasne, ze jeden rad vozidiel pojde rychlejsie ako dva zbiehajuce sa. Preto sa slusny vodic zaradi na koniec priebezneho prudhu. Bohuzial vyhlaska dava zelenu chrapunom, ktori nevedia minutu pockat a radsej sa predbehnu a spomalia tym vsetkych ostatnych. To sa tyka 90% miest a situacii, kde sa "zipsove" pravidlo uplatnuje. Vo zvysnych 10% moze dlhy rad naozaj spomalovat dopravu za sebou a radenie sa v dvoch pruhoch ma zmysel. Vyhlaska by mala platit len v takychto pripadoch a (povinne) radenie do dvoch pruhov by tam malo byt specialne vyznacene uz na zaciatku useku.

  • 13
  • 5
Odpovedať

ochabsk 27.09.17 08:55

S

@djpjvasa druha veta je teda riadny nezmysel. Zapchou prejde isty pocet vozidiel za jednotku casu. A je uplne jedno ci idu v jednom pruhu, alebo sa pred problemovym usekom zbiehaju.

  • 0
  • 0
Odpovedať

plynula jazda 25.09.17 17:37

S

stale viaceri nechapu konkretnu situaciu, a ze v tomto konkretnom pripade sa nic nezlepsi ked sa tam natlacia auta do 2 pruhov, lebo ved predsa potom sa musia aj zaradit naspat a to zase zastavi ten povodny pruh, takze ta rada bude tak ci tak rovnako dlha a rychla / pomala, resp bude pomalsia, lebo pribrzdovanie a zaradenie a rozbehnutie rady je pomalsie ako ked ide jedna bez mysickarov a arogantnych predbiehacov. a neuvolni za nim ziadne miesto lebo tych aut tam rano necaka 20 ale 200 az daleko na einsteinovu, takze tych 250m(zmerane) navyse nic nezachrani. zarazajuca je ale ina vec - arogantny predbiehac sa hned vycapi do laveho pruhu - to mu nevadi to je ok. ale akonahle sa tam zaradi niekto iny pred nim to uz je zle. tak ako niekto sa tam moze a niekto sa tam nemoze zaradit ?

  • 12
  • 5
Odpovedať

tester 25.09.17 18:25

S

Kaslite na to kupte si skutra ako v tomto videu na konci, toho nikto neriesi ze isiel v lavom docasnom pruhu a potom cez plnu ciaru a cez zebru. :D:D:D

  • 3
  • 0
Odpovedať

ujovodič 26.09.17 00:58

S

Úsek poznám veľmi dobre, ale ja tu vidím niečo úplne iného:
Kolónu áut disciplinovaných vodičov, ktorú sa chystá obehnúť jeden hajzel a vtlačiť sa pred nich.
A práve TAKTO vznikajú zápchy!!! Nie ako to tu tvrdíte vy, vážená redakcia!
Vodič bielej Oktávky správne vytušil čo ide vodič s kamerou urobiť a zabránil mu v tom. Podľa mňa konal správne.
Je to vec pohľadu. Alebo ste dnešný chalenge-winner-individualista a ser.ete na ostaných a myslíte si že za volantom môžete úplne všetko, alebo máte v sebe ešte zvyšky altruizmu a empatie a viete sa zaradiť do premávky a nepredbiehať kolóny, nevytláčať ostatných a NEBRZDIŤ PREMÁVKU!

  • 8
  • 6
Odpovedať

L. 26.09.17 08:01

S

@ujovodičS takymto nazorom skoncis este na policii minimalne so 150 € pokutou ako tento sedlak z videa.
Alebo ta ludia podobni niektorym diskutujucim vytiahnu z auta a privru do dveri.

  • 5
  • 5
Odpovedať

testetr 26.09.17 20:37

S

Este najlepsie jak skodovky drzia pri sebe hned sa aj ta zelena fabka dala do stredu aby ich zlatucke skodovky nik nepredbehol. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D

  • 0
  • 0
Odpovedať

Peter z mosta 28.09.17 08:08

S

Podla hodnotenia prispevkov vidim, ze drvivo prevladaju priaznivci filmu fast & furious a majitela kamery maju za cestneho clena nebeskej druziny. Nazvom clanku sa pridal aj jeho autor, zrejme s jasnym zamerom vyvolat flame war. Ja sa pridam k tym 95% pravopruhovym trtkom, ktori postavaju v pravom pruhu a su hodni opovrhnutia z radov 5% mensiny schumacherov, mysickarov, profesorov jazdy, vykladacov vyhlasok, nostielov zakona a inych \\\\\\

  • 2
  • 1
Odpovedať

Peter z mosta 28.09.17 08:09

S

Podla hodnotenia prispevkov vidim, ze drvivo prevladaju priaznivci filmu fast & furious a majitela kamery maju za cestneho clena nebeskej druziny. Nazvom clanku sa pridal aj jeho autor, zrejme s jasnym zamerom vyvolat flame war. Ja sa pridam k tym 95% pravopruhovym trtkom, ktori postavaju v pravom pruhu a su hodni opovrhnutia z radov 5% mensiny schumacherov, mysickarov, profesorov jazdy, vykladacov vyhlasok, nostielov zakona a inych "machrov" od fachu. Opovrhuju nimi aj vlastne deti, nechapajuc preco sa ich otcovia vlecu, ked ini letia ako divoke kone.

Nie nestojim v pravom pruhu zo strachu, ze ma nepustia, stojim tam preto, ze vie ako cloveka vytaca, ked sa pred neho tlacia vychytralci, ktori su presvedceni, ze s nimi prichadza okrem ich sikovnosti a mudrosti aj zakon. Vo vasich spatnych zrkadlach zostavaju ti hlupejsi, nesikovnejsi, neznali. Blokovaca z videa neobhajujem, nikdy by som to neurobil, lebo to nemam v mentalnej vybave, ale uz niekolkokrat som bol na Pristavnom most svedkom toho, ze vodic nakladneho auta vosiel do laveho pruhu, aby vytvoril cestnu zatku na kovbojov s pravom vynucovanej prednosti prichodzieho z laveho pruhu. V nakladokoch sedeli profesionalni jazdci, ktori maju najazdene viac ako vacsina z nas. Plne chapem preco to robia a som si isty, ze to robia iba ked uz je prekrocena ich hranica unosnosti. Nikto nevie, kolko takych idiotov v ten den uz stretli a co im arogantnym sebestrednym spravanim urobili. Dakujem za tychto vodicov a myslim, ze aj zvysnych 95% z nas pravopruhovych trtkov. Sme tu pre Vas 5 percentni kovboji, vdaka nam mozete jazdit a vyvadzat psie kusy. Mozete vychutnavat rychlost, mysickovat, telefonovat a zaroven relaxovat pri tom. Budte radi, ze drviva vacsina vodicov si uvedomuje, ze okrem vyhlasky existuje aj ludsky pristup a pochopenie pre tych druhych za volantom, dokonca sa nechame urazat, aby ste vy rychlici co najskor presli a boli nam z dohladu. Argumenty o plynulosti su vam nevysvetlitelne, tak ako ich nie je ochotni pochopit moj 60 rocny kolega s milionom km ale ani 10 rocna neter, pre ktoru som tiez pomaly trtko. Vyhlasku spachali ludia na to, aby zadefinovali technokraticke pravidla pohybu. Tak ako ine zakony, ktore dokazu zadefinovat zakonnu beztrestnost mafianom, politikom a inym sikovnejsim.

Pristavny most je asi nas denny chlebicek a psich kusov tam navyvavdzaju vodici vela. Dost casto tam skoncia na zvodidlach namotani fast & furious jazdci a ini majstri brzdovych svetiel. Uprimne im zelam to co si zelaju sami. Dostat sa do ciela co najskor. Robim vsetko preto, aby som sa Vam uhol z cesty, pravidelne a pokorne zastavujem na krajnici, ked citim ako mi vase xenony vypaluju vlasy na temene hlavy, s respektom pred silnejsim uhybam pri predbiehacich manevroch protiiducich Skywalkerov. A za to vsetko by som od vas dostal na oplatku to iste. Niekedy ked mi prepne, z toho co som pocas 400 km cesty musel od vas vstrebat, vydrzte ak vas nahodou vybrzdim po vasom mysickovani, alebo nevyblikavajte na mna ako sialeni, ked my nevyjde predbiehaci manever tak svizne, ako si to vy predstavujete. Mne sa ulavi, a Vy sa zamyslite, kolko asi arogancie ste rozdali cestou vy a vam podobni, ze zase niekomu rupli nervy. Vnimajte aj ine bytosti okrem vasho ega.

  • 4
  • 2
Odpovedať

majky233 29.09.17 14:18

S

Toto je žiaľ každodenná reality v meste

  • 0
  • 0
Odpovedať
Dnes je streda, 21.05.2025
Meniny má Zina - význam mena
profi-car.sk
Ford Ranger Super Duty dostal väčšiu nádrž, výrazne odolnejšiu techniku a utiahne o tonu viac
Ford Ranger Super Duty dostal väčšiu nádrž, výrazne odolnejšiu techniku a utiahne o tonu viac
  • 21.05.
Ťahače Volvo sú teraz ešte aerodynamickejšie. Využili triky z leteckého priemyslu
Ťahače Volvo sú teraz ešte aerodynamickejšie. Využili triky z leteckého priemyslu
  • 20.05.
Flex-Rent je cenovo výhodná autopožičovňa Košice
Flex-Rent je cenovo výhodná autopožičovňa Košice
  • 19.05.
Aj čiastočne nefunkčný obchvat Bratislavy užíva mesačne o 20 tisíc kamiónov viac
Aj čiastočne nefunkčný obchvat Bratislavy užíva mesačne o 20 tisíc kamiónov viac
  • 19.05.
Orion-Ikarus 286 prerazil v Kanade a dostal sa aj do USA. Maďarské motory však Američania nechceli
Orion-Ikarus 286 prerazil v Kanade a dostal sa aj do USA. Maďarské motory však Američania nechceli
  • 18.05.

Podobné články

Sanitka ako odťahovka? Policajti neverili čo viezla na diaľnici
Sanitka ako odťahovka? Policajti neverili čo viezla na diaľnici
  • 05.05.
  • 1148
  • 0
Boj proti rýchlej jazde stupňujú. Slovensko radary rozšíri a samosprávy dostanú právomoci
Boj proti rýchlej jazde stupňujú. Slovensko radary rozšíri a ...
  • 04.05.
  • 7482
  • 31
Nové Mercedesy pre dopravnú políciu odovzdané. Konečne potrebná zmena
Nové Mercedesy pre dopravnú políciu odovzdané. Konečne potrebná ...
  • 27.04.
  • 2017
  • 5
Rada(r) od vás: unikátna akcia Polície spustená, rozhodujú vodiči! Je to správna cesta?
Rada(r) od vás: unikátna akcia Polície spustená, rozhodujú ...
  • 15.04.
  • 1149
  • 2
Bodový systém pre vodičov? Treba ho vôbec?
Bodový systém pre vodičov? Treba ho vôbec?
  • 25.03.
  • 6940
  • 30
Toto sú najviac stáčané autá na Slovensku
Toto sú najviac stáčané autá na Slovensku
  • 16.03.
  • 16882
  • 29
Nepoužívaš bezpečnosný pás? Polícia sa ti v akcii Seatbelt odmení
Nepoužívaš bezpečnosný pás? Polícia sa ti v akcii Seatbelt ...
  • 13.03.
  • 1445
  • 0

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Nový Opel Frontera má slovenské ceny. Benzínový základ sa dostal pod veľmi zaujímavú hranicu
Nový Opel Frontera má slovenské ceny. Benzínový základ sa ...
  • 19.05.
  • 10200
  • 24
Nefoťte a nenakrúcajte nové Volvo EX90, jeho lidar vám poškodí optický čip v mobile!
Nefoťte a nenakrúcajte nové Volvo EX90, jeho lidar vám poškodí ...
  • 18.05.
  • 6921
  • 12
Záchrana Nissanu z neočakávanej strany! Ozval sa najväčší konkurent značky, ponúka pomoc
Záchrana Nissanu z neočakávanej strany! Ozval sa najväčší ...
  • včera
  • 6625
  • 1
Globálne najdôležitejšia Toyota v novom vydaní! Toto sú prvé zábery chystanej RAV4
Globálne najdôležitejšia Toyota v novom vydaní! Toto sú prvé ...
  • 19.05.
  • 5254
  • 1
Nové Volvo ES90 má slovenské ceny. Základ je až o 25 tisíc eur lacnejší ako elektrická EX90!
Nové Volvo ES90 má slovenské ceny. Základ je až o 25 tisíc eur ...
  • včera
  • 3376
  • 4
Prichádza ďalšia cenová katastrofa? Stúpne cena paliva nad 2 € za liter?
Prichádza ďalšia cenová katastrofa? Stúpne cena paliva nad 2 € ...
  • 16.05.
  • 25231
  • 31
V Carvago majú zoznam áut, ktoré nechcú predávať
V Carvago majú zoznam áut, ktoré nechcú predávať
  • 18.05.
  • 15929
  • 5
Nový Opel Frontera má slovenské ceny. Benzínový základ sa dostal pod veľmi zaujímavú hranicu
Nový Opel Frontera má slovenské ceny. Benzínový základ sa ...
  • 19.05.
  • 10200
  • 24
Nefoťte a nenakrúcajte nové Volvo EX90, jeho lidar vám poškodí optický čip v mobile!
Nefoťte a nenakrúcajte nové Volvo EX90, jeho lidar vám poškodí ...
  • 18.05.
  • 6921
  • 12
Záchrana Nissanu z neočakávanej strany! Ozval sa najväčší konkurent značky, ponúka pomoc
Záchrana Nissanu z neočakávanej strany! Ozval sa najväčší ...
  • včera
  • 6625
  • 1
Prichádza ďalšia cenová katastrofa? Stúpne cena paliva nad 2 € za liter?
Prichádza ďalšia cenová katastrofa? Stúpne cena paliva nad 2 € ...
  • 16.05.
  • 25231
  • 31
V Carvago majú zoznam áut, ktoré nechcú predávať
V Carvago majú zoznam áut, ktoré nechcú predávať
  • 18.05.
  • 15929
  • 5
Návrat starých časov? Fiat Tipo s dieselovým motorom je späť, za neskutočné ceny!
Návrat starých časov? Fiat Tipo s dieselovým motorom je späť, ...
  • 13.05.
  • 14376
  • 7
Neuveríte ako smiešne chce EÚ reagovať na lavínu áut z Číny
Neuveríte ako smiešne chce EÚ reagovať na lavínu áut z Číny
  • 09.05.
  • 10826
  • 9
Nový Opel Frontera má slovenské ceny. Benzínový základ sa dostal pod veľmi zaujímavú hranicu
Nový Opel Frontera má slovenské ceny. Benzínový základ sa ...
  • 19.05.
  • 10200
  • 24

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
17:54
+ | Nová Toyota RAV4 oficiálne! Pripomína Land Cruiser, plug-in hybrid zvládne 100 km na baterku
Ako pre koho, ked niekto jazdi 95-75% bez dialnic za rok (co je 95% ...
17:47
Vaše meno | Nová Toyota RAV4 oficiálne! Pripomína Land Cruiser, plug-in hybrid zvládne 100 km na baterku
Ale na zaciatku 90. rokov ludstvu nej*balo ako dnes. A aj spalovaky ...
17:12
treke | Nová Toyota RAV4 oficiálne! Pripomína Land Cruiser, plug-in hybrid zvládne 100 km na baterku
Nie je to idealne riesenie. To uz Totoya pochopila na zaciatku 90 ...
16:08
fastova gabriela | Rally Radosti 2023 - charitatívna jazda superšportov tento víkend v tvojom meste
Speciální nabídka rychlá půjčka Dobrý den, jsem fyzická osoba ...
16:03
ľuboš | Pokuta za umývanie auta doma?
Este stastie, ze sa v potoku moze umyvat... .
15:46
+ | Nová Toyota RAV4 oficiálne! Pripomína Land Cruiser, plug-in hybrid zvládne 100 km na baterku
Tie autá kľudne môžu vyrábať, číňania sem donesú REV + ...
15:13
Vaše meno | Nová Toyota RAV4 oficiálne! Pripomína Land Cruiser, plug-in hybrid zvládne 100 km na baterku
Ved na to tu vsetci cakame. Aby vyrabali elektricke auta s ...
14:46
+ | Nová Toyota RAV4 oficiálne! Pripomína Land Cruiser, plug-in hybrid zvládne 100 km na baterku
Presne ako sa to pomaly vyvija. RAV4 je prvykrat v historii dostupna ...
14:18
Popokatepetl | Pokuta za umývanie auta doma?
Wapka je super na rýchly refresh, no naozaj precízne umytie sa dá ...
13:59
Aaron Anderson | Veľká noc 2025: Čo nás čaká na cestách, kde a kedy čakať policajné hliadky?
Počas sviatkov bude na rýchlostných úsekoch aktívna diaľničná ...
Z nášho youtube
117000
Odberateľov
TEST VW Tiguan 2.0 TSI vs MB GLC200d - zlaté vajcia rodiny

14732

AKO zvládnuť OBSADENÉ NABÍJAČKY?

7079

TEST PORSCHE 911 CarreraT 992.2 - dá sa radovať viac?

17256

NAJ AUTÁ predáva MLADÉ DIEVČA! 🤩

26235

PORSCHE a OKRUH? Vyber kde a ktoré... 😎 (PRIDAJ ZVUK!) 🔊

6515

ŠKODA OCTAVIA TDI - 110 000 km za 2 roky. Čo sa pokazilo? 🤨

36994

TVRDÁ REALITA zo Shanghai Motor Show 2025

97289

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa