Výkon putuje už tradične len na zadnú nápravu. Štandardom je 7-stupňová dvojspojková prevodovka PDK. Porsche však prekvapilo a opäť vracia do ponuky 6-rýchlostnú manuálnu prevodovku!
Porsche 911 GT3 facelift

Novinka dostala prepracovanú aerodynamiku

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Modernizované Porsche 911 991.2 GT3 prináša atmosférický plochý šesťvalec s objemom 4,0 litra. Výkon 368 kW (500 koní) aj objem sa zhodujú s predfaceliftovanými verziami 911 GT3 RS a 911 R. Porsche ale uvádza, že toto je úplne nový motor, ktorý vychádza z pretekárskych verzii GT3 R a RSR.

Výkon putuje už tradične len na zadnú nápravu. Štandardom je 7-stupňová dvojspojková prevodovka PDK. Porsche však prekvapilo a opäť vracia do ponuky manuálnu prevodovku! V tomto prípade ide o šesťstupňovú skriňu.

Nové GT3 s PDK váži 1430 kg. Pomer hmotnosti a výkonu dosahuje výbornú hodnotu 3,88 kg/kW. Akcelerácia na stovku zaberie len 3,4 sekundy. Maximálna rýchlosť dosahuje 318 km/h. V prípade manuálnej prevodovky klesá pohotovostná hmotnosť na 1413 kg. Akcelerácia na stovku však zaberie 3,9 sekundy. Topspeed je 320 km/h.

Inžinieri z Zuffenhausenu zapracovali aj na podvozku. Úpravy sa dotkli zadnej natáčanej nápravy. 911 GT3 leží o 25 mm nižšie oproti štandardnej Carrere S. Samozrejmosťou je aj aktívne uchytenie motora a samosvorný diferenciál.

Čas na kolo zlepší aj nové zadné krídlo z plastu vystuženého karbónom. Zmeny sa odohrali aj na prednej maske, ktorá upravila prúdenie vzduchu. Zmien sa dočkal aj difúzor, výfuky a svetlomety.

V kabíne nájdeme volant odvodený z hyperšportu 918 Spyder a modifikované elektrické sedačky nastaviteľné v 18-tich smeroch. Za príplatok sú dostupné aj dva varianty karbónových škrupinových sedadiel. GT3 je tradične len dvojmiestnym autom.

Porsche 911 GT3 facelift

GT3 má volant v dizajne 918 Spyder

Porsche 911 991.2 GT3 príde na nemecký trh v polovici júna. Cena začína na 152 416 eur. Výrobca už začal prijímať objednávky.