Hneď pri rozbaľovaní veľkej drevenej prepravky začali Carter a jeho tím tušiť, že tu niečo nehrá. Postupne odkrývali jednotlivé vrstvy a začali si všímať zvláštne detaily. Už pri odstraňovaní obalov im neunikli podozrivé detaily – kolesá vyzerali ako plastové napodobeniny a celková váha auta bola prekvapivo nízka. Napriek rastúcim pochybnostiam pokračovali opatrne ďalej, až kým sa po úplnom odstránení obalu neukázala pravda – vnútri bola len kópia z ľahkej penovej hmoty, ktorú bolo možné zdvihnúť jednou rukou. Predná maska s logom Bugatti bola v skutočnosti iba obyčajná nálepka a reálne vozidlo to nebolo ani zďaleka.

Všetky dokumenty, ktoré boli priložené k zásielke, obsahovali rôzne nejasnosti – fotografie vozidla neodpovedali reálnej podobe a v kolónke o motore figurovalo „N/A“.

„Hypercar“ z čínskeho e-shopu

Výsledok tejto epizódy odhaľuje riziká spojené s nákupom vozidiel cez internet, hlavne na portáloch ako Alibaba, kde sa objavujú ponuky, ktoré sú príliš dobré na to, aby boli pravdivé. Carter Sharer si napriek podozreniam objednávku za niekoľko desiatok tisíc dolárov spravil hlavne preto, že je YouTuber a jeho cieľom bolo dokumentovať vo videu celý priebeh.

Nakupovať z Alibaby a veriť v skutočné superauto za zlomok ceny je nebezpečný hazard. Kúpiť originálne Bugatti, ktoré stojí milióny, za iba 30 000 dolárov je nereálne, čo sa potvrdilo aj v tomto prípade. Podobné online inzeráty často lákajú nerealistickými fotkami, ktoré môžu byť staré alebo z iných zdrojov, s nejasnými technickými údajmi a bez akejkoľvek záruky. V tomto prípade je ťažké hovoriť o čo vôbec išlo, kedže to bola doslova hrozná atrapa. Ale YouTuberovi to asi stálo za to kvôli sledovanosti.