TopSpeed.sk
  • 19t fans
  • 14t fans
  • 78t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Audi TT 2.0 TFSI quattro 8S III. gen

Audi TT 2.0 TFSI quattro 8S III. gen
  • Maroš ČABÁK
  • 11.01.2015
  • 0
  • 59

Nech by si pilot robil aj tri zoznamy áut, ktoré by bol pre zdatnosti na ceste ochotný kúpiť, Audi TT by nebolo ani na jednom z nich. Naopak, na zozname krásy a originality by TéTéčko bolo vysoko s každou z ostatných troch generácií. Iste, niekomu sa viac páči prvá, iným zas druhá... Faktom je, že Audi TT (ako väčšina bežných modelov) nebolo športiakom o nič viac, než je Q7 teréniakom. Nikdy nebolo je tu ale mimoriadne dôležité spojenie!

 

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 11.01.2015
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 0
  • 59



Návrat hore
Všetky články z kategórie Test
  • 0
  • 59
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • TEST TOYOTA GR YARIS GT-FOUR - najšportovejšie malé auto sveta! ...
  • Toyota GR86 je nástupca GT86. Základná verzia má 2,4 l ...
  • Koľko pneumatík sa zmestí do Škody Superb Combi? Nemohli sme ...
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

59 komentárov

M1 11.01.15 22:27

M 79.00

Audi velmi nemusim, no toto ttcko je uplne top co sa tyka dizajnu, aj ked bude mat vzdy nalepku auta pre kadernikov a modelky.

Jazdím na: Mazda CX5 2,0i Skyactiv AWD, Volkswagen Caddy 1,6 TDI, Škoda Roomster 1,6i
  • 6
  • 9
Odpovedať

Krištof 11.01.15 22:54

K
87.00

Chalani veľmi pekný testík :) ani neviem ako mi ubehlo tých 29 minút

Jazdím na: Renault
  • 7
  • 0
Odpovedať

Chezz 11.01.15 23:03

C
0.00

Zdá sa mi to, alebo si v 7,29 vyšiel mimo trate. Je to strihnuté hneď potom tak neviem...

  • 4
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk 12.01.15 14:40

M 82.00

@ChezzTu nie, to sú len ilustračné zábery, pri ostrej jazde neboli na aute kamery na streche. Tu sme sa točili na konci trate a jazdili aj späť v protismere, dráhu sme mali exkluzívne.

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 2
  • 1
Odpovedať

Ďumbier 11.01.15 23:45

Ď
81.00

náááádhera test... už len zaskočiť do showroomu si ho obzrieť naživo... a len k verzii 2+2 ktovie ako dopadne koncept Audi TT Sportback, bolo by to veľmi zaujímavé...

Jazdím na: Volkswagen Golf VII
  • 1
  • 0
Odpovedať

Biest 14.01.15 23:26

B
82.00

@Ďumbierminule som ho uz v showroome videl. ako sa mi moc nepaci na videach a na fotkach, o to krajsie je nazivo. je az zarazajuce ale akym rozdielom. bol som az zaskoceny (milo) ake je na zivo pekne a agresivne.

ale ten zvuk ... kks to uz ano! nazivo musi zniet este lepsie. miestami som mal pocit akoby testovali daky supersport

test super aj ked maros rozpraval asi 98% z celeho testu :D bojim sa, ze keby on z nejakeho dovodu odisiel z topspeedu tak strati tato stranka to preco ju mam rad. vidno ze je ozajstny automobilovy nadsenec. palec hore!

Jazdím na: BMW Z4, Škoda Superb
  • 12
  • 0
Odpovedať

martinB 12.01.15 00:38

M
80.00

najviac sa mi paci (a nech je to akakolvek znacka) ked sa auto podari a je vidiet na tvarach tie nenutene usmevy :) parada. az taku pecku som vsak necakal

Jazdím na: SEAT ibiza
  • 4
  • 0
Odpovedať

Andreas12 12.01.15 09:11

A
95.00

Mam taky pocit, ze Maros na ringu nemal daleko k motoorgazmu :D

Jazdím na: Ford Mondeo
  • 4
  • 0
Odpovedať

m 12.01.15 12:24

M
56.00

@Andreas12Kto bude na normalnych cestach chodit tak rychlo ako na tom ringu. Zober si prilbu a v dalsom teste to vyskusaj na normalnej ceste :-)

Jazdím na: Toyota auris
  • 1
  • 4
Odpovedať

vsop 12.01.15 09:45

V

Len doplnim - prva generacia vznikla zo studie v "amaterskej" sutazi vypisanej audi. Mala zle rozlozenie hmotnosti z coho vyplynuli problemy pritlaku zadnej napravy. Nie nahodou a nielen na SK zacali auto volat rakvicka. Dufam, ze tato generacia ma to pritlacne kridelko uz v zaklade.
Je to o to viac smutne, ze tieto problemy nemal ani Fiat Coupe na podvozku z Tipa, teda low costovej znacky.
Kazdopadne zaujimave auticko, ktore budem radsej stretavat na cestach ako "vysportovane" SUV.
Ak pride RS, aky motor sa predpoklada ? Co ma vlastne VW v portfoliu okrem 2.0 TFSI, co sa tam zmesti ?

  • 0
  • 0
Odpovedať

martinB 12.01.15 13:43

M
80.00

@vsop2.5 TFSI, 5 valec...je aj v novej RS 3

Jazdím na: SEAT ibiza
  • 5
  • 0
Odpovedať

rm115 12.01.15 10:18

R
0.00

Dobry test ako stale ;) len by ma zaujimalo kolko stalo testovane auto kedze v clanku mate pod 45 000 co je cennikova cena bez priplatkovej vybavy a vo videu udavate 37000 , tak by ma zaujimalo kolko to stalo, dakujem za odpoved, dobry test a prajem este vela podobnych ;)

  • 0
  • 2
Odpovedať

žeby? 12.01.15 11:57

V

@rm115http://www.dasweltauto.sk/d/detail#brand=QXVkaQ**&carId=710000538&carIndex=13&fuhrpar...|jungwagen|fuhrpark

  • 0
  • 0
Odpovedať

skopírovať celé 12.01.15 11:58

V

@žeby?do int. prehliadača ;-)

  • 0
  • 0
Odpovedať

envel 12.01.15 12:20

E 87.00

@skopírovať celéMyslím, že sa Maroš sekol o 10 tis, teda 47 tis, čo už, povedzme si rovno, nieje až tak zázračná cena. Tých 37 by bolo fakt super, ale to je cena cena ľahko vybavenej S3.

Jazdím na: Infiniti FX37
  • 3
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk 12.01.15 13:18

M 82.00

@envelCenník Audi je usporiadaný presne naopak ako všetky ostatné. Preto som nechtiac spomenul ceny bez DPH. Mrzí ma to.

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 2
  • 0
Odpovedať

zázraky sa nedejú :-( 12.01.15 14:10

V

@MaroS TopSpeed.skZa 52 tisíc si toto žihadlo na podvozku Golfu kúpi iba veľký VW/Audi nadšenec.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MišoFe 12.01.15 14:04

M 73.00

Prvý r4 motor ktorého zvukový prejav sa mi páči a v istých momentoch mi to pripomínalo v8 :). Výfuk zvládli naozaj majstrovsky, ak sa zvuk neprenáša elektronicky do interiéru.

Jazdím na: Volkswagen Passat B4 1.8i, 96.
  • 2
  • 0
Odpovedať

Pato 12.01.15 15:22

P
0.00

Prekvapuje ma ,že auto ma o vyše 10% vyšší výkon podobne ako v teste octavie RS TSI ale tu ku tomu nikto nič nenamietal :)

  • 2
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk 13.01.15 10:54

M 82.00

@PatoV teste je pri grafe merania vysvetlené, prečo z toho nie je "aféra" ako v prípade Octavie RS TSI (aj keď sme namerali podobne vyšší výkon).

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 1
  • 0
Odpovedať

Krištof 12.01.15 16:37

K
87.00

budete testovať aj RCZ R ? :)

Jazdím na: Renault
  • 2
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk 12.01.15 17:10

M 82.00

@KrištofMali by sme, sľubujú mi ho už od októbra... :(

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 2
  • 0
Odpovedať

driveforfun 12.01.15 16:46

D
92.00

Oziva to auto na ceste aj pri rychlostiach v ktorych sa clovek neboji o vodicak? Inak test opat vyborny (jazdenie, foto, kamera). Top videotesty v SR a Top3 v CR/SR pre mna. Len tak dalej sledujem topspeed.sk od vasich zaciatkov a urobili ste velky pokrok podobne ako to TT :).

Jazdím na: Subaru BRZ 2017
  • 8
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk 12.01.15 17:14

M 82.00

@driveforfunTT III neožíva, žije stále :)

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 4
  • 0
Odpovedať

peterantrim 12.01.15 16:59

P 74.00

Velmi dobry test ako vzdy. Ja osobne nie som fanusik VW Group ale uz predosla generacia Audi TT sa mi velmi pacila a tato je este krajsia. Naozaj velmi zaujimave auto, len skoda ze nemoze Maros skusit ostre kola z letnymi sportovymi pneu, bolo by zaujimave porovnat casy ake by sa dali spravit. Len tak dalej

Jazdím na: Mercedes E 400 Coupe (2013), Toyota GT86 (2013)
  • 4
  • 0
Odpovedať

KEKO535 12.01.15 18:52

K
80.00

Paradny testik, paradne auto....chalani jedna otazka, kolko vydrzi spojka ak sa pouzivy launch kontrol? Niekde som cital, neviem pri akom aute, ze to odite po 4-5 takych rozjazdoch. Ako beriem tu to bude viac, ale kolko? 50-100? Musi to byt ozaj kopanec do spojky :) Vdaka za odpoved.

Jazdím na: Mercedes W204
  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk 12.01.15 18:55

M 82.00

@KEKO535Po 4-5?! Neblázni, toľko sme ich urobili vo videoteste a za celý čas možno ešte ďalšie 3. To je riadna konšpiračná teória. Nič na aute nemôže byť použité množstvom na jednomiestne číslo (snáď len airbagy a deformačné zóny... :)

No toto nie je otázka na mňa, doposiaľ som nepočul, že to vôbec môže byť problém.

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 4
  • 0
Odpovedať

KEKO535 12.01.15 19:32

K
80.00

@MaroS TopSpeed.skMozno sem niekto da ten clanok, ale fakt som to cital :) ..ono az take cudne by to nebolo kedze ta spojka dostane ozaj zabrat a poriadne.

Jazdím na: Mercedes W204
  • 0
  • 0
Odpovedať

Oliver TopSpeed.sk 12.01.15 20:04

O 85.00

@KEKO535Myslím, že to bola záležitosť Nissanu GT-R.

Jazdím na: Mazda MX-5 NB
  • 3
  • 0
Odpovedať

Ivo Ninja 13.01.15 09:40

I 87.00

@Oliver TopSpeed.skPravda, uplne prve modely GT-R mali tento problem pri pouzivani launch controlu. Ale nie ten, ze by odisla spojka, ale priamo cela prevodovka, zacalo to potom hrkotat a Nissan sa v USA vyhybal reklamaciam s tym, ze zakaznici boli vopred upozorneni, ze ak na zaklade pouzitia launch controlu poskodia nejaku mechanicku cast na vozidle, nebude sa na to vztahovat zaruka. Kedze GT-R ma zabudovanu v sebe ciernu skrinku, v servise vedia zistit nie len presny styl jazdy vodica a styl pouzivania GT-R, ale aj to, kedy a kolkokrat pouzil launch control. V neskorsich modeloch bol tento problem odstraneny, launch control nastavili na nizsie otacky a nebolo ho mozne pouzit viackrat za sebou, ale bolo nutne po jeho pouziti prejst urcity pocet km. Je pravda, ze ten launch control dava vseobecne zabrat prevodovke, spojke aj motoru :-) Ale raz za cas je to urcite potesenie pouzit.

Jazdím na: Nissan 370Z (40th anniversary edition)
  • 5
  • 0
Odpovedať

flofa 12.01.15 19:41

F 69.00

Inak Maroš o tom komforte pri 18" si hovoril ešte u Mazdy 3 :)

Jazdím na: Mazda 3 skyactiv 2.0 g120 AT
  • 2
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk 12.01.15 20:18

M 82.00

@flofaTo áno, no Mazda3 nie je športiak :) Ale máš pravdu, na fešandu som zabudol trochu, je tých kár na mňa moc akosi...

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 2
  • 0
Odpovedať

flofa 12.01.15 20:36

F 69.00

@MaroS TopSpeed.skI keď by som veľmi rád nesúhlasil, máš pravdu športiak to nie je. Mimochodom na základe tvojho testu som si ju kúpil :)

Jazdím na: Mazda 3 skyactiv 2.0 g120 AT
  • 6
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk 12.01.15 20:38

M 82.00

@flofaDúfam, že ma odvtedy nepreklínaš, či?

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 3
  • 0
Odpovedať

flofa 12.01.15 20:43

F 69.00

Pobozkám ti ruky, nohy? :D
Auto mi robí pravidelne široký úsmev na tvári, ale to všetko je samozrejme veľmi subjektívne... :)

Jazdím na: Mazda 3 skyactiv 2.0 g120 AT
  • 6
  • 0
Odpovedať

ole 14.01.15 15:26

V

@flofaaku tam mas spotrebu?

  • 0
  • 0
Odpovedať

flofa 15.01.15 18:57

F 69.00

@olemam automat, dlhodobu mam 7.1 ale pomaly to klesa ako sa auto zabehava, ked idem dlhsiu trasu tak mavam 5.6

Jazdím na: Mazda 3 skyactiv 2.0 g120 AT
  • 4
  • 0
Odpovedať

Liooooo 12.01.15 21:32

V

Vyzera fajn, ale dat 50 K za 230 konove auto je bud sialenstvo, alebo zalezitost pre velmi fanatickych fanusikov...

  • 0
  • 0
Odpovedať

Marian 13.01.15 00:25

V

@Liooooono ved takych co maju usmev na tvari ked sa taktickym priskokom zakradaju k svojim styrom nulam na parkovisku, co im minulu noc ajtak chceli cmajznut.

Mal som jedneho fesaka v mancafte : naglejovane vlasky, do masiny sadal vyhradne v dierkovanych soferskych rukavickach a pozor, navysost citil ten rozdiel ked do strojovne nasypal olej Castrol s MAGNETICKYMI MOLEKULAMI. Kurna to auto uplne inak islo.

Jasneze sedlal TéTéčko... odkial tych magorov je az tolko a preco zasadne sadaju do koncernovych chrapov ? Nechodte na mna s tym ze TTcko za 50k je kultove auto, za tie prachy kupim trosicku iny performance a trosicku iny kukuč.

  • 0
  • 0
Odpovedať

XTad 13.01.15 00:50

X
42.00

Moc nevim, jak muzete byt tolik nadseni z toho zvuku. Bzuci to jako kazdy jiny ctyrvalec, akorat to ma trochu hlucnejsi vyfuk.

  • 3
  • 4
Odpovedať

vsop 13.01.15 13:39

V

@XTadTak nejak, poznam aj krajsie znejuce motory. Ale mozno v porovnani co ludia maju doma ...

  • 0
  • 0
Odpovedať

*pt* 15.01.15 14:58

* 66.00

@XTadpresne ..ja prve co som chcel napisat je ze ten zvuk je ako cisty traktor ...mozno z vnutra to znie inak, ale tie zabery na rozjazd z vonku mi tak strasne pripadali

Jazdím na: Volkswagen Polo GTI 6R 132kW (predané), Lexus NX200t 175kW, Mazda CX-7 2.5 DISI 180kW AT + LPG
  • 1
  • 1
Odpovedať

MajoPB 13.01.15 12:41

M 90.00

Mal som možnosť sa v aute zviesť ako spolujazdec je to veľmi podarené autíčko na podvozku a motore a aj veľmi pekné na pohlaď. Nuž ale ako tu už spomínali viacerý ta cena mi príde neskutočne moc za "obyčajný" 2.0 za tu ceny by si clovek vedel zobrať aj M235i a to je už trošku iné vozenie

Jazdím na: SEAT Leon 5P 1.8 TSi
  • 2
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk 13.01.15 13:39

M 82.00

@MajoPBV základnej cene je M235i o cca 6t € drahšia, ak si spomínam správne. To vôbec nie je málo. Audi podobne ako BMW radšej nedá "nič" v základe, takže obe autá dokážu stát s nejakou výbavou veľmi podobne. Obe som bodovo ohodnotil rovnako 9/7. M235i má 6-valec, RWD (dá sa aj xDrive, to je ešte väčší rozdiel v cene k TT) a kabínu naozaj pre 4 os. TT je oveľa štýlovejšie, má menšiu spotrebu, dane, poistné podľa objemu, pohon 4x4 a Virtual Cockpit. Fakt nie ľahké rozhodnúť sa, tu sú už osobné preferencie, osobne by som mal fakt problém.

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 8
  • 0
Odpovedať

MajoPB 13.01.15 14:37

M 90.00

@MaroS TopSpeed.skBMW 235i stoji v základe len 44 700€(ale bez automatu, čo može byť pre niekoho aj výhoda,včetne mňa) čo je porovnateľná suma z TT quatro DSG, s xDrive(ja by som preferoval len zadok :D) s automatom stojí 48 900€ čo nieje taký veľký rozdiel a výbava už nieje taký social paket ako 116i. Stále ostáva niečo cez 2000€ na nejakú tu príplatkovú výbavu. No a ako si už spomenul je oveľa praktickejšie no na druhej strane je spotreba a poistenie to má Audi jasnú výhodu, ale tu si povedzme úprimne kto dá cez 50 000€ za také auto tieto veci asi nerieši. No a k dizajnu to už je každého subjektívny názor mne osobne e srdcu bližšie BMW, Aae teraz zo mňa hovoria aj moje preferencie k bavorskej značke :)

Jazdím na: SEAT Leon 5P 1.8 TSi
  • 5
  • 0
Odpovedať

e-e 13.01.15 15:05

V

@MajoPBM235 nie je konkurent tohto tu. Ale čo tak 228i coupé? Štvorvalec, turbo, 245 koní na zadnú nápravu. Holé-bosé za 34,500 vrátane DPH.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MajoPB 13.01.15 15:15

M 90.00

@e-eSamozrejme pre M235i je konkurent TTS ale ten stoji pokiaľ viem okolo 55 000€,čo je podstatný rozdiel. Ja som chcel len poukázať že Audi si pýta za bežný model to čo Bavori za Sub-M produkt. :)

Jazdím na: SEAT Leon 5P 1.8 TSi
  • 7
  • 0
Odpovedať

robot0001 15.01.15 10:29

R
0.00

@MaroS TopSpeed.skA co srovnani nejen s vykonnejsimi BMW 1 a 2, ale dokonce s BMW Z4? Do Z4 prece davaji (jiste pomalejsi) 1.8l benzin a cena zakladu bude take podobna... Na jednu stranu jsou si TT a Z4 docela blizko (stylovka, v podstate jen pro 2 lidi), na druhou vzdalene (BMW s pevnou stahovaci strechou).

Jen premyslim nahlas a me myslenky tudiz vedou pomalu i Mercedes SLK... :-)
Ale neco mi rika, ze osobity styl TT jak designu, tak zazitku ze rizeni, prece jen zpusobuje, ze temto roadsterum neni primym konkurentem a nebude jim asi ani v pripade verze s platenou strechou... :-)

Jazdím na: Volkswagen
  • 0
  • 0
Odpovedať

lukassss 13.01.15 21:39

L
61.00

uff akoze ten zvuk je po prdeli. na sluchatkach parada. uplne mi to pripomina casy ked som este hravan need for speed :)

  • 3
  • 0
Odpovedať

CiLA 15.01.15 12:35

C
0.00

Samotný Otáčkomer sa dá umiestniť do prostriedku prístrojovej dosky. Poslal by som obrázok len neviem ako ...

Jazdím na: Audi TTS 8S
  • 4
  • 0
Odpovedať

car_guy 15.01.15 14:46

V

@CiLAUploadni na nejaký server a sem prilož link.

  • 0
  • 0
Odpovedať

robot0001 15.01.15 14:53

R
0.00

@CiLANapriklad toto youtube video http://youtu.be/m3XXUhUo3ik

Jazdím na: Volkswagen
  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk 15.01.15 15:15

M 82.00

@robot0001Nie je táto možnosť vyhradená len pre TTS? Mne sa to za týždeň nájsť nepodarilo :)

Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), Land Rover Freelander TD4 (L314), Hyundai Genesis 3,8 V6 DH
  • 1
  • 0
Odpovedať

robot0001 15.01.15 18:10

R
0.00

@MaroS TopSpeed.skTenhle display ma TT vzdy - no vsak musi, uprostred pristrojovky zadny display neni, ani na radio. Ovsem nevim, jestli vzdy obsahuje uplne stejne prvky, predevsim proto, ze lze jeste dokoupit MMI navigaci. Takze otackomer uprostred:

a) Se ti to nepodarilo najit - a to se mi moc nechce verit :-)
b) Je to jen v pripade, ze je vuz vybaven MMI Navigaci (nevim, jestli ji testovany vuz mel, je za klasicky mastny priplatek)
c) Je dostupna pouze u TTS - a podle youtube videa to tak vypada, vzdy se tam mihne logo TTS.

Ja si myslim, ze spravne bude nejspis verze C, jak sam rikas. Ale nevim.
Jeste jsem se podival na videa z Passata s Active Info Displayem (v podstate totozny, nekde jsem slysel, ze Passat ma o neco mensi rozliseni/trochu mene pixelu), ale Passat podle vseho volbu otackomeru uprostred nenabizi.

Jazdím na: Volkswagen
  • 1
  • 0
Odpovedať

*pt* 15.01.15 15:01

* 66.00

pekne auto, ta podobnost s R8 mi tam napadla tiez ...

Jazdím na: Volkswagen Polo GTI 6R 132kW (predané), Lexus NX200t 175kW, Mazda CX-7 2.5 DISI 180kW AT + LPG
  • 0
  • 0
Odpovedať

robot0001 15.01.15 18:30

R
0.00

@*pt*V tom pripade doporucuji se podivat sem na R8 vs predchozi generace TT, ovsem ve verzi RS :-)
http://youtu.be/PH1PatalLk4

Jazdím na: Volkswagen
  • 0
  • 0
Odpovedať

Janik311 16.01.15 19:17

J
71.00

Chcel by som sa spytat, ze pri pouzivani Launch Controlu s aut. prevodovkou pri akceleracii mozu sa pouzivat aj packy pod volantom ?

  • 0
  • 0
Odpovedať

NeooPeesy 10.11.19 01:49

V

Здесь вы можете заказать копию любого сайта под ключ, недорого и качественно, при этом не тратя свое время на различные программы и фриланс-сервисы.

Клонированию подлежат сайты как на конструкторах, так и на движках:
- Tilda (Тильда)
- Wix (Викс)
- Joomla (Джумла)
- Wordpress (Вордпресс)
- Bitrix (Битрикс)
и т.д.
телефон 8-996-725-20-75 звоните пишите viber watsapp
Копируются не только одностраничные сайты на подобии Landing Page, но и многостраничные. Создается полная копия сайта и настраиваются формы для отправки заявок и сообщений. Кроме того, подключается админка (админ панель), позволяющая редактировать код сайта, изменять текст, загружать изображения и документы.

Здесь вы получите весь комплекс услуг по копированию, разработке и продвижению сайта в Яндексе и Google.

Хотите узнать сколько стоит сделать копию сайта?
напишите нам
8-996-725-20-75 звоните пишите viber watsapp

  • 0
  • 0
Odpovedať
profi-car.sk
Farebné pätníky nie sú módnym výstrelkom. Ich skutočnú funkciu ale pozná málokto
Farebné pätníky nie sú módnym výstrelkom. Ich skutočnú funkciu ale pozná málokto
  • 11.04.
Najväčšie auto na svete poháňa šesť motorov a potrebuje nádrže na 5600 litrov nafty
Najväčšie auto na svete poháňa šesť motorov a potrebuje nádrže na 5600 litrov nafty
  • 09.04.
Renault odhalil ceny dvoch dôležitých noviniek. Vyzerajú podobne, sú to ale odlišné autá
Renault odhalil ceny dvoch dôležitých noviniek. Vyzerajú podobne, sú to ale odlišné autá
  • 08.04.
Dva motory V16, 3400 koní, 645 t. Nový Liebherr R9600 si dáva obrie dampery ako jednohubky
Dva motory V16, 3400 koní, 645 t. Nový Liebherr R9600 si dáva obrie dampery ako jednohubky
  • 07.04.
Vyzerá ako transformer: štiepkovač Jenz chrúme stromy pri výrobe biomasy ako tyčinky
Vyzerá ako transformer: štiepkovač Jenz chrúme stromy pri výrobe biomasy ako tyčinky
  • 07.04.
  Rádio, ktoré má gule!

Podobné články

Drag race BMW M4 proti Audi RS5 a C63 AMG
Drag race BMW M4 proti Audi RS5 a C63 AMG
  • 06.04.
  • 1386
  • 0
Drag race tuning Audi RS6 proti sériovému modelu
Drag race tuning Audi RS6 proti sériovému modelu
  • 01.04.
  • 1320
  • 0
Drag race VW Golf R proti BMW M135i, Audi S3 a Mercedes A35 AMG
Drag race VW Golf R proti BMW M135i, Audi S3 a Mercedes A35 AMG
  • 21.03.
  • 1023
  • 2
Drag race Audi R8 vs GT-R Nismo a 911 Turbo S
Drag race Audi R8 vs GT-R Nismo a 911 Turbo S
  • 18.03.
  • 2871
  • 0
Aj Audi končí vývoj spaľovacích motorov. Definitívne, oznámil šéf Markus Duesmann
Aj Audi končí vývoj spaľovacích motorov. Definitívne, oznámil ...
  • 17.03.
  • 12804
  • 70
Tabuľkové porovnanie: Nové BMW M3 G80 vs konkurencia
Tabuľkové porovnanie: Nové BMW M3 G80 vs konkurencia
  • 10.03.
  • 1386
  • 0
Ešte lepší dojazd, nové plug-in hybrid Audi modely sú k dispozícii pre Q5, A6 a A7
Ešte lepší dojazd, nové plug-in hybrid Audi modely sú k ...
  • 28.02.
  • 1452
  • 0

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Na zvýšenie max. povolenej rýchlosti na diaľnici zabudnite
Na zvýšenie max. povolenej rýchlosti na diaľnici zabudnite
  • 09.04.
  • 9603
  • 110
Škoda Octavia dostáva verziu Sportline. To, ako vyzerá, vás dostane
Škoda Octavia dostáva verziu Sportline. To, ako vyzerá, vás ...
  • 09.04.
  • 4884
  • 3
Ďalší útok na SUV. Klamlivá reklama na SUV sa musí vraj skončiť, v mestách im obmedzia priestor
Ďalší útok na SUV. Klamlivá reklama na SUV sa musí vraj ...
  • včera
  • 2541
  • 7
Trhu s youngtimermi sa darí stále viac a viac, BMW M5 E39 predali za 200 tisíc dolárov
Trhu s youngtimermi sa darí stále viac a viac, BMW M5 E39 predali ...
  • 09.04.
  • 1881
  • 13
Test jazdenky Hyundai i40 (2011 - 2019)
Test jazdenky Hyundai i40 (2011 - 2019)
  • včera
  • 1287
  • 0
Na zvýšenie max. povolenej rýchlosti na diaľnici zabudnite
Na zvýšenie max. povolenej rýchlosti na diaľnici zabudnite
  • 09.04.
  • 9603
  • 110
Nové Subaru Outback prichádza aj do Európy
Nové Subaru Outback prichádza aj do Európy
  • 05.04.
  • 6963
  • 0
Hyundai Kona N dostane špeciálnu prevodovku N DCT s funkciami, o ktorých ste ešte nepočuli
Hyundai Kona N dostane špeciálnu prevodovku N DCT s funkciami, o ...
  • 07.04.
  • 6732
  • 0
Koľko pneumatík sa zmestí do Škody Superb Combi? Nemohli sme uveriť
Koľko pneumatík sa zmestí do Škody Superb Combi? Nemohli sme ...
  • 05.04.
  • 6402
  • 13
Krádeže vozidiel sú stále horúca téma. Slovenský immobilizér s telematickými funkciami im zabráni
Krádeže vozidiel sú stále horúca téma. Slovenský immobilizér ...
  • 08.04.
  • 4917
  • 22
Alcohol Killer je pôvodný slovenský nápoj s unikátnou receptúrou
Alcohol Killer je pôvodný slovenský nápoj s unikátnou receptúrou
  • 31.03.
  • 45342
  • 11
Pozrite na ten komfort ako v limuzíne. Toto dnes ponúka luxusné anglické SUV. Ekológovia šalejú
Pozrite na ten komfort ako v limuzíne. Toto dnes ponúka luxusné ...
  • 01.04.
  • 41481
  • 19
Zemný plyn nemá budúcnosť, alternatívou je vodík a vytvoríme preň silný trh, hovorí EÚ
Zemný plyn nemá budúcnosť, alternatívou je vodík a vytvoríme ...
  • 31.03.
  • 23133
  • 53
Priemerný elektromobil je dnes výkonnejší než Octavia RS. Spotrebuje pritom len tretinu energie
Priemerný elektromobil je dnes výkonnejší než Octavia RS. ...
  • 04.04.
  • 19998
  • 139
Nový Hyundai pickup predstavia už tento mesiac. Tucson s korbou bude autom na voľný čas
Nový Hyundai pickup predstavia už tento mesiac. Tucson s korbou ...
  • 02.04.
  • 16401
  • 0

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
11.04
Jano_1987 | Ďalší útok na SUV. Klamlivá reklama na SUV sa musí vraj skončiť, v mestách im obmedzia priestor
Veľa takto riešených parkovísk má zároveň aj vyhradené miesto ...
11.04
xxc | Ďalší útok na SUV. Klamlivá reklama na SUV sa musí vraj skončiť, v mestách im obmedzia priestor
Najlepsie je, ked mam vybrat deti z autosedaciek na oboch stranach :-)
11.04
Jano_1987 | Ďalší útok na SUV. Klamlivá reklama na SUV sa musí vraj skončiť, v mestách im obmedzia priestor
Preto napríklad v zahraničí sa rozmáha postupne parkovanie na ...
11.04
jancoo | Ďalší útok na SUV. Klamlivá reklama na SUV sa musí vraj skončiť, v mestách im obmedzia priestor
hej len treba pocitat ze obaja chcete otvorit dvere a duplom ked ma ...
11.04
Jano NR | Na zvýšenie max. povolenej rýchlosti na diaľnici zabudnite
oprava: 2.670 km na kamióne za 24hodín ...
11.04
Jano NR | Na zvýšenie max. povolenej rýchlosti na diaľnici zabudnite
Od minulého roka počas koronakrízi boli a ešte stále sú mnohé ...
11.04
Jano NR | Na zvýšenie max. povolenej rýchlosti na diaľnici zabudnite
Ja som ti mínus nedal,,,,,, ale, daj video na ulož to, alebo ...
11.04
Jano_1987 | Ďalší útok na SUV. Klamlivá reklama na SUV sa musí vraj skončiť, v mestách im obmedzia priestor
V tomto už nemáš pravdu. Od roku 2011 sa už používajú , aspoň ...
11.04
Jano NR | Na zvýšenie max. povolenej rýchlosti na diaľnici zabudnite
Ja jazdím po Nemecku pravidelne, viac než po Slovensku a už tie ...
11.04
VLADISSS | Auto za 1000 eur: Ford Focus Mk. I – starnúci atlét s podlomeným zdravím
Ako bolo spomenuté 1.6 16v 74kw výborný motor na toto auto ale tá ...
Z nášho youtube
78100
Odberateľov
TEST TOYOTA GR YARIS GT-FOUR - najšportovejšie malé auto sveta! (naj pre sneh je 4x4 a hroty :)

2558

TEST NISSAN QASHQAI - manuál, alebo automat?

13214

Koľko pneumatík sa zmestí do Škody Superb III Combi? Nemohli sme uveriť

29751

PRVÁ JAZDA MERCEDES EQA 250 - najmenší a najdostupnejší elektrický medveď

12645

TEST FORD TURNEO CUSTOM ACTIVE - prázdny? plný? nezáleží...

12473

2021 OPEL MOKKA PRVÁ JAZDA - tento kukuč bude mať každý nový Opel

26863

VOLÁME VÝHERCOM súťaže KÚP TRIČKO a VYHRAJ AUTO!

5686

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Partneri
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál

© 2009 - 2021 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

  • Facebook
  • Google
Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Registrácia cez

  • Facebook
  • Google
Alebo cez email
Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa