Pohonné ústrojenstvo zdiela s Countrymanom, to znamená že pod prednou kapotou napína svaly 1,6-litrový štvorvalec s turbom, ktorý na všetky kolesá cez systém ALL4 posiela 160 kW (218 k) a 280 Nm. Krútiaci moment môže byť o trochu vyšší, až 300 Nm, vďaka funkcii Overboost. O prenos výkonu sa stará šesťstupňová manuálna prevodovka, ale ako možnosť voľby je i automat Steptronic s pádlami pod volantom a rovnakým počtom stupňov. Stovku Paceman JCW pokorí za 6,9 sekúnd a topspeed je 226 km/h. Automat je pomalší o dve čísla.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Od normálneho Pacemama sa JCW líši podvozkom, ktorý je pritlačený k zemi o 10 mm, športovým výfukom a agresívnejším štylistickým balíčkom. Jeho živosť podtrhujú 18-palcové zliatinové disky. Kontrola stabilizácie DTC je trochu priateľskejšia, a tak je s JCW viac zábavy. Netreba opomenúť ani možnosť poslať celý výkon iba na zadné kolesá... Spotreba? Automobilka tvrdí, že bez problémov jazdí za 7,4 l/100 km.

Interiér je štýlovka, ako je u Mini zvykom. Čierna koža v kombinácii s červenými detailmi vyzerá veľmi dobre. Netypické sú zadné sedadlá, ktoré sú delené a tak obaja pasažieri vzadu majú vlastné anatomické sedadlo.

Mini Paceman John Cooper Works bude mať debut na januárovej Detroit motor show a do predajní sa dostane v marci 2013.

Náš test Mini Cooper S