Voči modelu 720S, má samozrejme rozdiely aj v exteriéri. Uhlíkový skelet karosérie nie je jedinou vecou z uhlíkových vlákien, ale aj povrchové panely karosérie. Jednoducho konštruktérom išlo o zníženie hmotnosti vo veľkom.

V konečnom dôsledku je voči 720S ľahší až o 80 kg. Výsledná pohotovostná hmotnosť je 1 229 kg, bez vodiča a náplní, čo je úžasná hodnota, obzvlášť k zvýšenému výkonu a lepšej aerodynamike. Okrem karbónových dielov stojí za zníženou hmotnosťou aj titánový výfuk, užšie sklá či odstránenie klimatizácie a audio sústavy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Zážihový vidlicový 4,0-litrový preplňovaný osemvalec ponúka 563 kW (765 k) a 800 Nm. Veď, názov auta tomu zodpovedá. Poháňané sú zadné kolesá prostredníctvom 7-stupňovej dvojspojkovej prevodovky. A aké sú dynamické parametre? Zrýchlenie na 100 km/h za 2,8 sekundy a na 200 km/h za 7,2 sekundy! Maximálna rýchlosť by mala byť na úrovni 330 km/h.

O brzdenie sa stará brzdový systém s prednými 390 mm kotúčmi a 380 mm kotúčmi vzadu. Vpredu nájdeme 19-palcové a vzadu 20-palcové disky. Obe nápravy majú lichobežníkovú koncepciu, k tomu sa pridávajú adaptívne tlmiče. McLaren vyrobí 765 kusov, cenovka by mala byť na úrovni 375-tisíc dolárov (necelých 340-tisíc eur).

Zdroj foto: McLaren

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov