Pre tých, ktorí nemajú tušenie, o čo ide, Engelberg je známe lyžiarske stredisko vo Švajčiarsku, ktoré ponúka úžasné panoramatické výhľady; stredisko je známe svojimi skvelo upravenými zjazdovkami. Do dizajnu chce MMC premietnuť čo najviac typických rysov Mitsubishi. Interiér ponúka veľkorysý priestor, ktorý umožňuje cestujúcim užívať si cestu v pohodlí a súčasne sprostredkúva úroveň kvality a funkčnosti s mimoriadnou starostlivosťou o každý detail. Z vlastností potvrdzujúcich kvality SUV menujme hmlové svetlá zabudované do strešného boxu s automatickým otváraním a zatváraním, resp. ochranné kryty pod predným aj zadným nárazníkom.

Čo nájdeme pod kapotou? 

Novinka využíva pohon „Twin Motor PHEV“, ktorý poznáme z modelu Outlander PHEV. Pod podlahou medzi nápravami sa nachádza batéria elektropohonu s vysokou kapacitou. Elektromotory sú vpredu aj vzadu, ktoré nebránia umiestneniu tretieho radu sedadiel. 

Keďže je to hybrid, musíme spomenúť aj spaľovaciu pohonnú jednotku. Je ním benzínový motor s objemom 2,4 litra. Veľmi dôležitou informáciou je údaj o dojazde. Čisto na elektrinu to je viac ako 70 km (podľa metodiky WLTP) a pri plne nabitej batérii a s plnou nádržou paliva ponúkne celkový dojazd viac ako 700 km (podľa WLTP).

Systém „Connected Car“

Keď vodič do palubnej navigácie zadá cieľ cesty, systém „Connected Car“ s využitím informácií o počasí, teplote, miestopise, doprave a stavu povrchu zvolí optimálny jazdný režim a prispôsobí rozdeľovanie krútiaceho momentu prostredníctvom systému energetického manažmentu batérie sústavy pohonu a systému S-AWC. Výsledkom je bezpečná a pohodlná jazda aj nižšia spotreba paliva. Zaujímavé, nemyslíte?​

Zdroj: Mitsubishi

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov