To, na akom podvozku je koncept Sergio postavený, vám napovie iba interiér. Pri pohľade zvonku nič nehovorí o tom, že pod kapotou sa ukrýva Ferrari F458 Spider. Koncept nemá žiadne svalnaté ani dramatické krivky, jednoducho sú to čisté línie a hra s aerodynamikou. Svojím dizajnom odkazuje na 60-te roky, kedy Pininfarina aktívne tvoril dizajn pre Ferrari. Na niektorých detailoch to zreteľne vidieť, napríklad vetracie otvory v zadnej časti auta, no a ani predné svetlá nepôsobia ako z futuristického konceptu.  Ako celok to však pôsobí moderne, nevtieravo a v porovnaní s Venenom alebo P1 naozaj elegantne.

Je to vec vkusu, ale mňa osobne Sergio zaujal viac než LaFerrari alebo Veneno. Tie dva totiž postrádajú to, čo má tento koncept - jednoduchú eleganciu...

Najvýraznejším prvkom je jednoznačne ochranný oblúk za hlavami posádky, ktorý dáva autu zvláštnu siluetu a zároveň, celkom netradične, funguje ako uchytenie opierok hlavy. Predná časť auta je postavená zámerne tak, aby čo najviac odkláňala prúd vzduchu od hláv posádky. Bez predného skla je to celkom užitočné, keďže auto poháňa nezmenená technika z F458. Teda 570 koní, pričom koncept Sergio je o 150 kilogramov ľahší než 458 Spider. Pininfarina o ňom tvrdí, že stovku zvládne za 3,4 sekúnd. Cenu ani malosériovú produkciu vám nevieme prezradiť, dizajnérske štúdio sa o ničom nezmieňuje.