Off-road roztáča všetkých 6 kolies

Predná náprava má za úlohu aj riadiť a vyberať smer. Kolos váži prekvapivo len 2540 kg a dokáže odviezť ďalších 1000 kg. Za udržanie ručičky váh na uzde môže najmä titánový rám a hliníkové pláty karosérie.

A čo dokáže vaše SUV? Toto určite nie! Makar zvládne aj tie najťažšie terény. Zákazková výroba však určite nebude lacná.

Pod kapotou tlčie pravdepodobne 3 litrový motor od Toyoty s výkonom 170 koní, ktorých prenos zabezpečuje automat od tej istej značky. Na ceste pri rýchlosti 70 km/h spotrebuje Makar 16 l/100 km. V teréne sa jeho apetít meria v motohodinách a za jednu zvládnu z nádrže odtiecť 4 litre. Palivová nádrž sa však nemusí podieľať na vytváraní falošnej normovanej európskej spotreby a teda jej objem predstavuje 400 litrov. Maximálka je údajne podľa GPS až 107,5 km/h. Zrýchlenie na stovku je irelevantné.

Rozmery pneumatík napovedajú, že Makar nepozná zabáranie sa do snehu. Možno zvládne aj jazdu po vode, no to je neznáme. Rovnako tak nepoznáme ani cenu, no určite nebude nízka.

Zdroj: lunohodov.net

Prečítajte si aj: Mercedes G63 AMG 6x6 našiel svoj vrchol. Dostal pancierovanie!