Štúdia eVX odhaľuje veľmi blízku budúcnosť Suzuki. Tá bude (predpokladáme) spojená jednak s novým štylistickým smerom, ktorý naznačujú tvary práve predstaveného automobilu a tiež vieme, že sériový model musí byť z väčšej časti hotový. Jeho uvedenie na trh je totiž naplánované na rok 2025, takže vývojové oddelenie nemá v tejto chvíli pred sebou už ani dva roky na jeho dokončenie.

Predzvesť chystaného globálneho produktu má dĺžku 4300 milimetrov, teda na chlp presne ako súčasné Suzuki S-Cross. V ďalších známych rozmeroch je ale eVX nepatrne väčšie. Má šírku 1800 a výšku 1600 mm.

Tým sme konkrétne údaje o aute momentálne predstavenom v Indii takmer vyčerpali, Suzuki v každom prípade ešte pár dôležitých informácií uvádza.

V prvom rade pripomína, že bude ctiť svoj odkaz výroby áut so systémom 4x4, preto predpokladáme, že minimálne drahšie verzie dostanú dva elektromotory a tým pádom pochopiteľne aj pohon oboch náprav. Koncept dostal akumulátor s kapacitou 60 kWh, čo je ekvivalent približne 23 litrov benzínu a podľa indickej metodiky MIDC (modified Indian driving cycle) by to malo stačiť na dojazd 550 kilometrov.

Britský Autocar vďaka svojim veľmi dobrým lokálnym kontaktom, respektíve miestnej redakcii dodáva, že auto by malo využívať dvojstupňovú prevodovku Ingear kanadskj firmy Inmotive, ktorá má zlepšiť nielen dynamiku, ale zároveň by mala predĺžiť akčný rádius o 15 percent.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov

zdroj: Suzuki