Oddelenie Cross Country prišlo na trh po prvý raz v roku 1997. Išlo o V70 Cross Country, ktoré bolo odvodené od bežného V70 tej generácie. Nešlo o zástupcu priamo do terénu, skôr o dizajnového spoločníka do mesta, ktorý vás odvezie v pohodlí nielen po diaľnici, ale priamo po lesnej ceste až na vašu chatu. Bez kompromisu.

Volvo zvýšilo V60 CC voči bežnej V60-ke až o 75 mm, čo nie je vôbec málo. Bežné pseudo oplastované modely do terénu sú voči svojim sesterským modelom vyššie o zanedbateľných 20 alebo 30 mm. V štandardnej výbave je samozrejme pohon všetkých kolies alebo špeciálny režim jazdy v teréne.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Množstvo príplatkových prvkov alebo interiér sa od bežného V60 prakticky vôbec nelíši. Volvo novinku ponúka aj cez službu Care by Volvo, čo je určitá forma operatívneho lízingu. Štandardom je automatické brzdenie v meste City Safety, dokáže dokonca rozpoznávať aj zvieratá. Do výbavy pribudli napríklad 19-palcové disky alebo výhrev predných sedadiel.

Palubný infotainment si bude rozumieť nielen s Android Auto, ale aj s Apple CarPlay. Ponuka motorov bude na začiatku pozostávať z 2 motorov. Zážihový T5 s 184 kW (250 k) a vznetový D4 s 140 kW (190 k). Oba motory sú samozrejme dvojlitrové štvorvalce a spojené len s 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Neskôr pribudne aj hybridná verzia. Zatiaľ na nemeckom trhu predstavili len vznetový variant začínajúci na cene 52 350 eur.

Zdroj foto: Volvo

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov