TopSpeed.sk
  • 46t fans
  • 35t fans
  • 121t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Správna orientácia radenia na automatoch je len jedna! Prečo?

Správna orientácia radenia na automatoch je len jedna! Prečo?
  • Maroš ČABÁK
  • 07.01.2014
  • Autor
  • 24
Dnes je streda, 15.10.2025
Meniny má Terézia - význam mena

Pred časom mi zavolal trochu zmätený čitateľ, ktorému nebolo zrejmé, prečo podľa neho len niektorým autám s automatickou prevodovkou v testoch vyčítame umiestnenie/orientáciu sekvenčného radenia smerom hore a dolu. Vysvetlenie sa mu veľmi páčilo, vec pochopil okamžite a navrhol, aby sme tému spracovali podrobnejšie aj pre širokú verejnosť. Je veľmi pravdepodobné, že v tejto problematike nemá jasno veľa vodičov, či autonadšencov. Tu je vysvetlenie, ako má vyzerať správna orientácia radenia na automatoch .


Bez zbytočných rečí, priložené video sa pokúša túto problematiku krátko a jednoducho vysvetliť. Snáď sa mi to podarilo...  PS: čitateľovi ďakujeme za skvelý tip! :)

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 07.01.2014
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 24
Aditíva do motorového oleja: Prečo nestačí len pravidelná výmena?
09.10.

Aditíva do motorového oleja: Prečo nestačí len pravidelná výmena?

  • Jan KOLBENHAYER
  • -
  • Poradňa
  • 6

Aditivované palivá udržia čistejší motor a výkon. Každý utorok sú prémiové za cenu bežných
10.10.

Aditivované palivá udržia čistejší motor a výkon. Každý utorok sú prémiové za cenu bežných

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 1



Vosveteit.sk

Začiatok konca? Vedci potvrdili, že Zem už vstúpila do prvej fázy klimatického kolapsu. Návrat už nemusí byť...

Začiatok konca? Vedci potvrdili, že Zem už vstúpila do prvej fázy klimatického kolapsu. Návrat už nemusí byť...

Astronómovia odhalili niečo, čo sa nemalo dať vidieť. Vesmír skrýva záhadný tmavý objekt, aký tu ešte nebol

Astronómovia odhalili niečo, čo sa nemalo dať vidieť. Vesmír skrýva záhadný tmavý objekt, aký tu ešte nebol

Nano Banana na generovanie obrázkov prichádza do Google vyhľadávania, Fotiek a NotebookLM

Nano Banana na generovanie obrázkov prichádza do Google vyhľadávania, Fotiek a NotebookLM

V Nemecku spustili prvú vertikálnu plávajúcu solárnu elektráreň na svete. Panely po prvýkrát stoja vo vode,...

V Nemecku spustili prvú vertikálnu plávajúcu solárnu elektráreň na svete. Panely po prvýkrát stoja vo vode,...

Vieš, prečo nie sú vo vlakoch bezpečnostné pásy? Nie je to náhoda. Odpoveď je oveľa zaujímavejšia, než si...

Vieš, prečo nie sú vo vlakoch bezpečnostné pásy? Nie je to náhoda. Odpoveď je oveľa zaujímavejšia, než si...

POZOR! Populárny program medzi Slovákmi obsahuje závažné chyby. Je v státisícoch zariadeniach. Aktualizovať sa...

POZOR! Populárny program medzi Slovákmi obsahuje závažné chyby. Je v státisícoch zariadeniach. Aktualizovať sa...

Zemský štít sa trhá. Oblasť, ktorá nás chráni pred žiarením, sa rozpadá priamo nad našimi hlavami

Zemský štít sa trhá. Oblasť, ktorá nás chráni pred žiarením, sa rozpadá priamo nad našimi hlavami

„Dochádza nám čas,“ varuje zakladateľ Telegramu. Svet sa rúti do digitálneho otroctva a prichádza éra...

„Dochádza nám čas,“ varuje zakladateľ Telegramu. Svet sa rúti do digitálneho otroctva a prichádza éra...

Vedelisteze.sk

Zabudni na osviežovače z pumpy. Autíčkari odhalili trik, po ktorom auto bude voňať božsky a rozžiari ti aj...

Zabudni na osviežovače z pumpy. Autíčkari odhalili trik, po ktorom auto bude voňať božsky a rozžiari ti aj...

Veterinár prezradil, či skutočne fungujú maškrty pre psov určené na čistenie zubov. Väčšina psíčkarov bude...

Veterinár prezradil, či skutočne fungujú maškrty pre psov určené na čistenie zubov. Väčšina psíčkarov bude...

Vieš, prečo niektoré huby po narezaní zmodrejú? Mnohí si myslia, že ide o magické huby, no nie je to tak

Vieš, prečo niektoré huby po narezaní zmodrejú? Mnohí si myslia, že ide o magické huby, no nie je to tak

Expert na autá prezradil, ako jednoducho zistiť stav motora. Väčšina šoférov o tomto triku vôbec netuší

Expert na autá prezradil, ako jednoducho zistiť stav motora. Väčšina šoférov o tomto triku vôbec netuší

Vyhadzuješ škrupiny po vajíčkach? Pre psa ide o cenný zdroj tohto vitamínu

Vyhadzuješ škrupiny po vajíčkach? Pre psa ide o cenný zdroj tohto vitamínu

Odmieta tvoj pes jesť granule? Skús toto a uvidíš, ako sa na misku vrhne s radosťou

Odmieta tvoj pes jesť granule? Skús toto a uvidíš, ako sa na misku vrhne s radosťou

Ak máš diesel, toto si prečítaj skôr, než zničíš motor. Väčšina vodičov toto netuší, práve vtedy, keď sa auto...

Ak máš diesel, toto si prečítaj skôr, než zničíš motor. Väčšina vodičov toto netuší, práve vtedy, keď sa auto...

Piješ kávu každý deň? Vedci zistili, čo to naozaj robí s tvojím telom, kedy je prospešná, a kedy už nie

Piješ kávu každý deň? Vedci zistili, čo to naozaj robí s tvojím telom, kedy je prospešná, a kedy už nie

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 24
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • V AAA Auto predali od začiatku roka rekordných 66 672 áut. ...
  • Kde sa stratila pôvodná myšlienka STK? Korupcia na STK musí ...
  • Idiot za volantom? Ako mu poslať správu?
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

24 komentárov

jano kartarena 07.01.14 18:13

J

jednoznacne najlogickejsie radenie na vyssi stupen je tahat k sebe....

  • 0
  • 0
Odpovedať

olso Registrovaný uživateľ 07.01.14 18:48

O
0.00

@jano kartarenasuhlasim s redakciou

Jazdím na: Ford Focus Wagon 1,6 TDCi, Ford Focus Wagon 1.6 Zetec, Fiat Grande Punto 1.2
  • 1
  • 0
Odpovedať

Patres Registrovaný uživateľ 07.01.14 18:53

P
13.00

Aj tak je to najviac o zvyku , na mojom BMW 535d to mam presne take iste ako tu na videu v tom BMW , teda "spravne" , no 99% casu jazdim z zaradenim D pretoze aj v D sa da jazdit sportovo , ale obcas ked si chcem sam radit a dam tam DS tak prvy moment sa mi niekedy stane ze neviem kde mam + a kde - ked ze to nepouzivam casto , tak ze vsetko je len o zvyku :) ale suhlasim ze najlepsie je + tahat k sebe a - od seba , ale vdaka tomute videu uz si to budem pametat vzdy za kazdej situacie :-)

Jazdím na: SEAT Cordoba
  • 0
  • 1
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 19:14

K
74.00

k sebe a od seba ma Mercedes....cize dopredu - a dozadu + . Ked sa uz tu hrate na machrov :D ...Niekedy sovicka vedia pekne pomylit citatela, preto som to sem napisal. BMW ma dopredu a dozadu a nie k sebe a od seba! Peace :D

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 1
  • 0
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 19:16

K
74.00

@KEKO535Na zaciatku prvej vety malo byt k sebe a od seba a nie dozadu a dopredu :)

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 1
  • 0
Odpovedať

Patres Registrovaný uživateľ 07.01.14 20:36

P
13.00

zle som sa vyjadril k sebe som myslel samozrejme dozadu + a od seba dopredu -

Jazdím na: SEAT Cordoba
  • 0
  • 0
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 21:47

K
74.00

@Patresnic to :) ved aj ja som sa sekol a reagoval som na teba, ze to mas zle napisane :D ...

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 0
  • 0
Odpovedať

Santos 07.01.14 23:40

J

Asi vacsina ludi ako aj ja pouziva sekvent na predbiehanie. Cize premna je prirodzenejsie podradenie k sebe . som este nevidel cloveka co podraduje na automate pri dobrzdovani

  • 0
  • 0
Odpovedať

Samo Registrovaný uživateľ 11.01.14 11:08

S
64.00

@SantosJa síce veľa najazdených km s automatom nemám, ale rozhodne by som to tak robil. Robím to v prípade manuálnej prevodovky, tak určite by som podraďoval aj s automatom - veď predsa rýchlejšie dobrzdím auto a menej použijem brzdy.

Jazdím na: Subaru BRZ 2016, Fiat Bravo HGT 1996
  • 0
  • 0
Odpovedať

AXE 08.01.14 00:21

J

Vo videu ste vraveli ze spravne automaticke riadenie je spravne ak ked chcem preradit tak smerom do zadu a ked podradit tak smerom do predu OK ja s tym suhlasim. Ale v tom Golfe alebo v Octavii 3 ste kritizovali ze ta prevodovka je nelogicky usporiadana ze ked chcem preradit tak smerom do predu a podradit smerom do zadu. Ale zase pre blbeckov a zaciatocnikov je to asi vyhovujuce v tej Octavke preto lebo ked chce preradit tak smerom do predu lebo auto ide do predu, a ked podradit tak smerom do zadu lebo to auto pri podradovani brzdi tak smerom do zadu.

  • 0
  • 0
Odpovedať

števo Registrovaný uživateľ 08.01.14 03:27

š
79.00

Pri tých nových 9 stupnových prevodovkách to bude fakt "zábava" radiť keď po prvých 4-5 preradeniach/podradeniach zabudnem aký tam rýchlostný stupeň,navyše keď to bude ešte nejako nelogicky/nesprávne urobené to radenie

Jazdím na: Alfa Romeo 166
  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 08.01.14 07:26

M 66.00

@števoModerné prevodovky vždy na palubáku ukazujú zaradený stupeň. Tu by nemal byť problém.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

eon 10.01.14 22:30

J

@MaroS TopSpeed.skja s ním musím súhlasiť, jazdil som čosi so sedemstupňovým DSG, ktoré ponúka manuálne radenie len v kvázi normálnom móde a športový mód (S) vrátane dobrzďovania motorom, držania vysokých otáčok a pod. je iba v automatickom režime. manuál som skúšal, no pri siedmych prevodových stupňoch a rýchlejšej jazde som nestíhal sledovať na displeji zaradený stupeň, keď človek nemá v ruke manuál a nevie podľa polohy páky čo tam má. samozrejme, je to presne ako ste ukázali, nelogicky plus dopredu mínus dozadu.

s páčkami pod volantom by to šlo lepšie, ale stále si neviem predstaviť, že by som to robil niekde inde ako na prázdnej ceste alebo okruhu, kde sa naozaj musím sústrediť iba na chytenie apexu a zaradenú rýchlosť.

musím uznať, že ten športový mód je fajn, škoda len, že som jazdil s motorom, ktorému nesedí - malé 1.2 TSI, ktoré má výkon v nízkych otáčkach a bežne ho DSG drží medzi 1200 a 1600, potom radí hore. ťažko čakať od toho motora v 4500 otáčkach nejaké zázraky, tiež to nemá moc výkonu. je fajn, že pri pustení plynu "nevyraďuje" ale brzdí motorom a to z vysokých otáčok.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Mouton Registrovaný uživateľ 08.01.14 09:44

M
88.00

Bez padiel na volante alebo stlpiku radenia to podla mna nie je ono. Uplne najhorsie su ale podla mna automaty, ktore nepodrzia vysoke otacky, ked ich tam chcem, ale samy zaradia na vyssi stupen.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Skulavy Tom Registrovaný uživateľ 08.01.14 10:15

S 60.00

Mna uz davnejsie napadlo ze by si uzivatel vedel sam v menu auta nadefinovat kde chce + a - (hore/dole nie do stran to ma zabilo ze to vobec preslo do vyroby). Ved to nie je ziaden mechanizmus ale iba "zopnutie" signalu. A na prevodovke by sa rozviestilo + alebo - tak ako ked si viem nastavit co sa mi ma zobrazovat na displeji, aka farba podsvietenia a pod. A samozrejme suhlasim s redakciou.

Jazdím na: Tesla
  • 0
  • 0
Odpovedať

matvo 08.01.14 21:48

J

@Skulavy Tomja by som xcel radit nejakou android apkou cez telefon hlasovym ovladanim cez vyhrievanu diskogulu na spetaku s pripojenim na krypton keby bolo pod mrakom a tym padom by bolo lepsie radit skriza pri prepolovani zemegule na opcanu polaritu.. asi napisem rozborilovi :D

ps: kutac je kutac a ked sekvenciu, tak plne mechanicky hevland s radenim tak ako pise maros.. ;) to je jedine spravne riesenie.. ;)

  • 0
  • 0
Odpovedať

JRD McLAREN Registrovaný uživateľ 10.01.14 11:49

J
85.00

@matvoHEVLAND - uz od pondelka vo vsetkych prejanniach tesco, tesco expres za zvyhodnenu cenu, aj pre vas a vase auto ... :D

  • 0
  • 0
Odpovedať

MarekBMW 16.03.17 21:36

J

@Skulavy TomV top geare si myslia nieco ine :D
https://youtu.be/5UwOBKSHl-c?t=2m

  • 0
  • 0
Odpovedať

Viktor Registrovaný uživateľ 08.01.14 19:53

V
90.00

Super video :)

  • 0
  • 0
Odpovedať

Peter Palenik 06.01.15 23:10

J

Super video Marian, konecne chapem preco to ma byt tak ako si ukazoval v BMW ma to urcite logiku, presne ako si vysvetlil a ja sa vobec s tebou nehadam a neprotirecim ti ale napriek tomu ja mam Mercedes a vobec mi nevadi ze doprava ide o stupen hore a dolava o stupen dole alebo ze prava ruka pod volantom radi hore a lava ruka pod volantom radi o stupen nizsie, je to naozaj len o zvyku a rutiny. este raz marian nehadam sa s tebou ze to ma mercedes spravne, viem ze nie lebo si vysvetlil priciny preco to ma spravne BMW a ja suhlasim, len ti vravim ze mam uz v poradi druhy Mercedes z automatom a som uplne reflexne nauceny ovladat manualne radenie takto, ak chcem do toho automatu babrat, co nie je casto ale predsa, takze je to naozaj len o zvyku a potom nie je problem. Moj nazor ale vdaka za video, bolo poucne a viem ako by to mali vyrobcovia spravne robit, aj ked ja to tak nemam a nevadi mi to vobec.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Mišek 23.01.16 10:14

J

Ďakujem za článok. Nikdo nevedel o čom točím keď som sa sťažoval že to má VW group "naopak"
Toho týpka čo to vymyslel by som vyhodil z firmy bez mrknutia oka. Neskutočne ma to vytáča ... A nenapravili to dodnes /2016/ ..

  • 0
  • 0
Odpovedať

Clippy Registrovaný uživateľ 23.01.16 12:41

C 82.00

@MišekTo nevymyslel ziadny typek. Je to vysledkom studie kde sa zapojilo vyse 1mil vodicov, a 70% sa vyjadrilo, ze im to pride logickejsie + dopredu a - dozadu. Za + dozadu bolo len nieco malo cez 20%. Oni len urobili to, co chcela vacsina ludi :) Bohuzial...

Jazdím na: Audi RS4 B8 Nogaro, Hyundai IONIQ Electric
  • 0
  • 0
Odpovedať

Logik 23.01.16 17:27

J

Hovorit, co je spravne, alebo nespravne, moze len clovek bez technickeho myslenia. Tu neexistuje ziadne spravne, ci nespravne, je to vec konvencie. Vsetci motorsportom nezatazeni vodici, teda drviva vacsina, vobec netusia, ze niekde existuje "spravny" standard. Taktiez je len velmi malo vodicov, ktory u auta s automatikou budu pouzivat sekvencne radenie na dobrzdovanie. Drviva vacsina pouzije sekvenciu vyhradne vtedy, ked sa ocitne v kolone aut a chce ju po castiach popredbiehat. Pri normalnom, ale aj dynamickom, ci v medziach normalnosti aj sportovom style jazdy na verejnych komunikaciach ziaden vodic nepotrebuje sekvenciu na nic ine.
Ze ma svoju logiku aj VW konvencia, respektive konvencia Mercedesu, sa da tiez ukazat. Oba systemy nasleduju logiku, ze nizsi prevodovy stupen je pohybom smerom k vodicovi, vyssi v smere od vodica. Je to prirodzene, ak chceme nieco pribrzdit, tak to akoby tahame k sebe, ak to chceme rozbehnut, tlacime to od seba, alebo smahneme rukou od seba. Su to prirodzene pohyby pri inych ludskych cinnostiach, kedy chceme gestom ruk spomalit, alebo zrychlit.

Ale aj tak je to jedno v podstate. Mna len zarazila ta bohorovnost vo vyjadreniach, ze Maros Cabak div nie dokazal, ze to maju automabilky zle. To sa da dokazat v pripade ako 1+1=3 a nie v pripadoch, kedy je nieco vecou konvencie. A ti, co ziju motorsportom, sa musia zmierit s tym, ze su len drobulinka minorita spomedzi soferov, ktora nebude rozhodovat o tom, co je spravne a co nie.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 23.01.16 20:20

M 66.00

@LogikPekná a logická úvaha. Napriek tomu áno, niektoré automobilky to zle skutočne mali a väčšina stále má. Mercedes od radenia do strán upustil už dávno a od tohto roka sa aj Porsche (napriek vplyvu VW) konečne po skoro 30 rokoch rozhodlo orientaciu +/- zmeniť podľa mnou predstaveneho fyzikalneho vplyvu akceleracie a deceleracie.

Je jasne, že väčšinu ľudí motoršport nezaujíma a vlastne ani športová jazda, no keďže tejto skupine vodičov je to aj tak jedno, mohla byť potešená minorita, ktorá to naopak doslova nedokáže používať.

Súhlasím s názorom, že dnes už by pri mnohých iných nastaveniach mohli výrobcovia ponúknuť možnosť zvoliť si to svoje nastavenie (určite aspoň pre prevodovky, ktoré reálne neradia) a riešením sú tiež aj stále častejšie používané páčky pod volantom.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 2
  • 0
Odpovedať
Dnes je streda, 15.10.2025
Meniny má Terézia - význam mena
profi-car.sk
MAN SafeStop Assist prevezme kontrolu nad autobusom, ak jeho vodič prestane reagovať
MAN SafeStop Assist prevezme kontrolu nad autobusom, ak jeho vodič prestane reagovať
  • 14.10.
Prečo pašeráci používajú Mercedesy?
Prečo pašeráci používajú Mercedesy?
  • 14.10.
Nissan Primastar automat obohatí ponuku vozidiel a nahradí staršiu dvojspojkovú prevodovku
Nissan Primastar automat obohatí ponuku vozidiel a nahradí staršiu dvojspojkovú prevodovku
  • 13.10.
DAF rozšíril sortiment továrenských podvozkov. Novinka pre stavbárov unesie až 52 ton
DAF rozšíril sortiment továrenských podvozkov. Novinka pre stavbárov unesie až 52 ton
  • 12.10.
Nové motory Scania pre autobusy majú aj plug-in hybridnú sústavu
Nové motory Scania pre autobusy majú aj plug-in hybridnú sústavu
  • 12.10.

Podobné články

TOP 10 najpredávanejšie automobilové značky 2025: Kto stúpa a naopak padá?
TOP 10 najpredávanejšie automobilové značky 2025: Kto stúpa a ...
  • včera
  • 999
  • 1
Český prezident má rád športové autá, nedávno ho videli v BMW M2
Český prezident má rád športové autá, nedávno ho videli v BMW ...
  • včera
  • 1278
  • 3
Pokračovanie výroby BMW M4? Vyzerá to tak, že tu s nami zostane dlhšie, než sme čakali!
Pokračovanie výroby BMW M4? Vyzerá to tak, že tu s nami zostane ...
  • 10.10.
  • 1647
  • 19
Koniec robotníkov vo fabrikách? Sledujte, kto už mesiace skladá BMW X3!
Koniec robotníkov vo fabrikách? Sledujte, kto už mesiace skladá ...
  • 09.10.
  • 2961
  • 4
Psychopati za volantom: Akými autami jazdia najčastejšie? Dajú sa rozoznať už z diaľky?
Psychopati za volantom: Akými autami jazdia najčastejšie? Dajú sa ...
  • 08.10.
  • 13271
  • 9
BMW X4 končí bez nástupcu, naozaj už žiadne SUV coupé z Mníchova v tejto triede nebude?
BMW X4 končí bez nástupcu, naozaj už žiadne SUV coupé z ...
  • 07.10.
  • 928
  • 0
„Spaľovacie motory nikdy nezmiznú. Nikdy!“ sľubuje člen predstavenstva BMW
„Spaľovacie motory nikdy nezmiznú. Nikdy!“ sľubuje člen ...
  • 30.09.
  • 3690
  • 17

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Zelení fanatici dostali nápad. Navrhujú spomaliť tankovanie, aby trvalo dlhšie ako nabíjanie!
Zelení fanatici dostali nápad. Navrhujú spomaliť tankovanie, aby ...
  • 13.10.
  • 18638
  • 48
Zrušte konečne zákaz spaľovacích motorov! Zhodne vyzývajú štáty únie i politici Európsku komisiu
Zrušte konečne zákaz spaľovacích motorov! Zhodne vyzývajú ...
  • 13.10.
  • 2217
  • 18
Renault 4ever 4you je služba, vďaka ktorej môžete vyskúšať elektromobil na dlhšie
Renault 4ever 4you je služba, vďaka ktorej môžete vyskúšať ...
  • 12.10.
  • 2152
  • 11
Prvé detaily o elektrickom Ferrari Elettrica? Akcie firmy začali prudko oslabovať, menia plány!
Prvé detaily o elektrickom Ferrari Elettrica? Akcie firmy začali ...
  • 12.10.
  • 1436
  • 17
Český prezident má rád športové autá, nedávno ho videli v BMW M2
Český prezident má rád športové autá, nedávno ho videli v BMW ...
  • včera
  • 1278
  • 3
Zelení fanatici dostali nápad. Navrhujú spomaliť tankovanie, aby trvalo dlhšie ako nabíjanie!
Zelení fanatici dostali nápad. Navrhujú spomaliť tankovanie, aby ...
  • 13.10.
  • 18638
  • 48
Aditivované palivá udržia čistejší motor a výkon. Každý utorok sú prémiové za cenu bežných
Aditivované palivá udržia čistejší motor a výkon. Každý ...
  • 10.10.
  • 18349
  • 1
Psychopati za volantom: Akými autami jazdia najčastejšie? Dajú sa rozoznať už z diaľky?
Psychopati za volantom: Akými autami jazdia najčastejšie? Dajú sa ...
  • 08.10.
  • 13271
  • 9
Viete, kto je najväčší výrobca pneumatík na svete? Nie, nie je to značka, ktorú by ste čakali!
Viete, kto je najväčší výrobca pneumatík na svete? Nie, nie je ...
  • 08.10.
  • 10995
  • 0
Nové čínske crossovery Omoda a Jaecoo majú slovenské ceny. Začínajú na hranici 23 tisíc eur!
Nové čínske crossovery Omoda a Jaecoo majú slovenské ceny. ...
  • 09.10.
  • 7573
  • 1
Len rok a pol po spustení predaja kompletne nová technika! Súčasní vlastníci auta musia mať radosť
Len rok a pol po spustení predaja kompletne nová technika! ...
  • 05.10.
  • 31166
  • 42
JLR bude paralyzovaný mesiace, nie dni. Dodávatelia prepúšťajú, zasahuje aj štát
JLR bude paralyzovaný mesiace, nie dni. Dodávatelia prepúšťajú, ...
  • 02.10.
  • 23978
  • 52
Zelení fanatici dostali nápad. Navrhujú spomaliť tankovanie, aby trvalo dlhšie ako nabíjanie!
Zelení fanatici dostali nápad. Navrhujú spomaliť tankovanie, aby ...
  • 13.10.
  • 18638
  • 48
Aditivované palivá udržia čistejší motor a výkon. Každý utorok sú prémiové za cenu bežných
Aditivované palivá udržia čistejší motor a výkon. Každý ...
  • 10.10.
  • 18349
  • 1
Kedy sa povozíme po R2 Kriváň – Mýtna? Mala byť hotová pred rokom
Kedy sa povozíme po R2 Kriváň – Mýtna? Mala byť hotová pred ...
  • 01.10.
  • 17320
  • 3

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
00:35
Nolo | Zrušte konečne zákaz spaľovacích motorov! Zhodne vyzývajú štáty únie i politici Európsku komisiu
Kua, to naozaj chcú ab nás tá Čína predbehla aj v autách. Tam ...
14.10
Ivan F | Nový Mercedes Vision Iconic odkazuje na 300 SL Gullwing. Takto bude vyzerať budúca trieda S!
Vždy som túžil mať vpredu dlhú deformačnú zónu.
14.10
Matthew1986 | Český prezident má rád športové autá, nedávno ho videli v BMW M2
A teba sa kto čo pýtal?
14.10
Jano-NR | Zrušte konečne zákaz spaľovacích motorov! Zhodne vyzývajú štáty únie i politici Európsku komisiu
Pre potešenie električkárov, tu je to isté čo je v článku, ale ...
14.10
Jano-NR | Zrušte konečne zákaz spaľovacích motorov! Zhodne vyzývajú štáty únie i politici Európsku komisiu
V článku niesú polopravdy, ani nepravdivé informácie. Nechýba ...
14.10
bnm | Český prezident má rád športové autá, nedávno ho videli v BMW M2
A ty ako príkladny libtard co ma plnú hubu tolerancie mu to mas za ...
14.10
painkiller | Nový Mercedes Vision Iconic odkazuje na 300 SL Gullwing. Takto bude vyzerať budúca trieda S!
Kľud, je to len koncept. Jediné čo budú mať všetky Mercedesy do ...
14.10
Realita____ | Zelení fanatici dostali nápad. Navrhujú spomaliť tankovanie, aby trvalo dlhšie ako nabíjanie!
To ja nepotrebujem, to skôr ten čo sa ním prejedá aby mu menej ...
14.10
Realita____ | Prvé detaily o elektrickom Ferrari Elettrica? Akcie firmy začali prudko oslabovať, menia plány!
Zaujímavé že do toho ide stále viac ľudí ;) Ved každý o tom ...
14.10
Realita____ | Zrušte konečne zákaz spaľovacích motorov! Zhodne vyzývajú štáty únie i politici Európsku komisiu
Áno, pokračuj za rok 2020 lebo tvoj výplod vyzerá ako ďalšia ...
Z nášho youtube
121000
Odberateľov
V Česku prihlásia takmer všetko! Prečo v SR nie? Komu to vyhovuje?

2180

TEST HONGQI H5 - 5m limuzína pod 40 tisíc €?! 🤔

42669

DUSTER aj BIGSTER 4x4 AUTOMAT na LPG?! Dacia splní želania a oveľa viac🤯

42597

TEST JAECOO 7 SHS - vraj super hybrid, vážne?

25400

TEST MERCEDES AMG GT63 PRO - sorry 911, tu je naj naj športiak🫡

25114

TEST VOYAH FREE REV 318 - najlepší luxusný hybrid?! 🤯

13460

TEST PORSCHE CAYENNE GTS - extra čiperný starčok 😉

15664

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa