TopSpeed.sk
  • 41t fans
  • 33t fans
  • 118t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Správna orientácia radenia na automatoch je len jedna! Prečo?

Správna orientácia radenia na automatoch je len jedna! Prečo?
  • Maroš ČABÁK
  • 07.01.2014
  • Autor
  • 24
Dnes je utorok, 17.06.2025
Meniny má Adolf - význam mena

Pred časom mi zavolal trochu zmätený čitateľ, ktorému nebolo zrejmé, prečo podľa neho len niektorým autám s automatickou prevodovkou v testoch vyčítame umiestnenie/orientáciu sekvenčného radenia smerom hore a dolu. Vysvetlenie sa mu veľmi páčilo, vec pochopil okamžite a navrhol, aby sme tému spracovali podrobnejšie aj pre širokú verejnosť. Je veľmi pravdepodobné, že v tejto problematike nemá jasno veľa vodičov, či autonadšencov. Tu je vysvetlenie, ako má vyzerať správna orientácia radenia na automatoch .


Bez zbytočných rečí, priložené video sa pokúša túto problematiku krátko a jednoducho vysvetliť. Snáď sa mi to podarilo...  PS: čitateľovi ďakujeme za skvelý tip! :)

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 07.01.2014
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 24
Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný diesel do 150 tis. km
08.06.

Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný diesel do 150 tis. km

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Reportáže
  • 5

Ako vysúdiť peniaze za kúpu stočenky? Pomocou ODO-Passu
08.06.

Ako vysúdiť peniaze za kúpu stočenky? Pomocou ODO-Passu

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Poradňa
  • 0



Vosveteit.sk

Donald Trump prináša svoj paušál, dokonca aj so „štýlovým“ smartfónom. Čo reálne ponúka Trump Mobile?

Donald Trump prináša svoj paušál, dokonca aj so „štýlovým“ smartfónom. Čo reálne ponúka Trump Mobile?

Populárne routery medzi Slovákmi trpia závažnou chybou. Môže ich ovládnuť hacker

Populárne routery medzi Slovákmi trpia závažnou chybou. Môže ich ovládnuť hacker

Online podvodníci budú mať na Slovensku problém. Online platby sa od októbra zásadne zmenia!

Online podvodníci budú mať na Slovensku problém. Online platby sa od októbra zásadne zmenia!

Číňania predstavili lietajúcu motorku Skyrider X6 a rovno spustili jej predobjednávky

Číňania predstavili lietajúcu motorku Skyrider X6 a rovno spustili jej predobjednávky

Už nemusíš nič čítať. Google testuje funkciu, ktorá ti „prečíta“ výsledky vyhľadávania. Vydavatelia z nej majú...

Už nemusíš nič čítať. Google testuje funkciu, ktorá ti „prečíta“ výsledky vyhľadávania. Vydavatelia z nej majú...

Na bojisko prichádza nová generácia pilotov: Pokročilý AI model Rattlesnaq dá európskym stíhačkám Typhoon...

Na bojisko prichádza nová generácia pilotov: Pokročilý AI model Rattlesnaq dá európskym stíhačkám Typhoon...

Vo WhatsAppe práve pribudli reklamy. Na týchto miestach sa s nimi budeš stretávať

Vo WhatsAppe práve pribudli reklamy. Na týchto miestach sa s nimi budeš stretávať

Elektromobil s dojazdom vyše 4-tisíc kilometrov? Nová batéria z nich môže urobiť najobľúbenejší dopravný...

Elektromobil s dojazdom vyše 4-tisíc kilometrov? Nová batéria z nich môže urobiť najobľúbenejší dopravný...

Vedelisteze.sk

Dávaš si do kávy cukor alebo mlieko? Vedci odhalili, ako tieto prísady ovplyvňujú riziko smrti

Dávaš si do kávy cukor alebo mlieko? Vedci odhalili, ako tieto prísady ovplyvňujú riziko smrti

Toto je dôvod, prečo palubná doska auta ti bledne a dá sa tomu takto jednoducho predísť

Toto je dôvod, prečo palubná doska auta ti bledne a dá sa tomu takto jednoducho predísť

Môže sa človek naučiť šiesty zmysel? Netopiere ho používajú denne a zvládnuť ho dokáže aj človek

Môže sa človek naučiť šiesty zmysel? Netopiere ho používajú denne a zvládnuť ho dokáže aj človek

Vieš, ako mačky dokážu rozpoznať známych a neznámych ľudí? Nepotrebujú na to ani hlas či tvár!

Vieš, ako mačky dokážu rozpoznať známych a neznámych ľudí? Nepotrebujú na to ani hlas či tvár!

Populárna náhrada cukru môže zvýšiť riziko mŕtvice a spôsobiť ďalšie zdravotné problémy, ukazuje štúdia

Populárna náhrada cukru môže zvýšiť riziko mŕtvice a spôsobiť ďalšie zdravotné problémy, ukazuje štúdia

Vieš, prečo na niektorých semaforoch v Japonsku svieti namiesto zelenej modrá farba?

Vieš, prečo na niektorých semaforoch v Japonsku svieti namiesto zelenej modrá farba?

Zásielky z Temu, Shein a ďalších platforiem zdražejú. Európska únia má v pláne zaviesť nové pravidlá

Zásielky z Temu, Shein a ďalších platforiem zdražejú. Európska únia má v pláne zaviesť nové pravidlá

Cik-cak čiara na ceste mätie väčšinu šoférov. Vieš, aký je jej skutočný význam?

Cik-cak čiara na ceste mätie väčšinu šoférov. Vieš, aký je jej skutočný význam?

Návrat hore
Všetky články z kategórie Poradňa
  • 24
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • V Taliansku dostane diesel zákaz vstupu do mesta, ak má nad 10 ...
  • Taliani nebudú mať zákerne umiestnené radary. Prijali pre ne ...
  • OMV má parádny plán. Do r2027 ultra rýchle nabíjanie na ...
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

24 komentárov

jano kartarena 07.01.14 18:13

J

jednoznacne najlogickejsie radenie na vyssi stupen je tahat k sebe....

  • 0
  • 0
Odpovedať

olso Registrovaný uživateľ 07.01.14 18:48

O
0.00

@jano kartarenasuhlasim s redakciou

Jazdím na: Ford Focus Wagon 1,6 TDCi, Ford Focus Wagon 1.6 Zetec, Fiat Grande Punto 1.2
  • 1
  • 0
Odpovedať

Patres Registrovaný uživateľ 07.01.14 18:53

P
13.00

Aj tak je to najviac o zvyku , na mojom BMW 535d to mam presne take iste ako tu na videu v tom BMW , teda "spravne" , no 99% casu jazdim z zaradenim D pretoze aj v D sa da jazdit sportovo , ale obcas ked si chcem sam radit a dam tam DS tak prvy moment sa mi niekedy stane ze neviem kde mam + a kde - ked ze to nepouzivam casto , tak ze vsetko je len o zvyku :) ale suhlasim ze najlepsie je + tahat k sebe a - od seba , ale vdaka tomute videu uz si to budem pametat vzdy za kazdej situacie :-)

Jazdím na: SEAT Cordoba
  • 0
  • 1
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 19:14

K
74.00

k sebe a od seba ma Mercedes....cize dopredu - a dozadu + . Ked sa uz tu hrate na machrov :D ...Niekedy sovicka vedia pekne pomylit citatela, preto som to sem napisal. BMW ma dopredu a dozadu a nie k sebe a od seba! Peace :D

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 1
  • 0
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 19:16

K
74.00

@KEKO535Na zaciatku prvej vety malo byt k sebe a od seba a nie dozadu a dopredu :)

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 1
  • 0
Odpovedať

Patres Registrovaný uživateľ 07.01.14 20:36

P
13.00

zle som sa vyjadril k sebe som myslel samozrejme dozadu + a od seba dopredu -

Jazdím na: SEAT Cordoba
  • 0
  • 0
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 21:47

K
74.00

@Patresnic to :) ved aj ja som sa sekol a reagoval som na teba, ze to mas zle napisane :D ...

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 0
  • 0
Odpovedať

Santos 07.01.14 23:40

J

Asi vacsina ludi ako aj ja pouziva sekvent na predbiehanie. Cize premna je prirodzenejsie podradenie k sebe . som este nevidel cloveka co podraduje na automate pri dobrzdovani

  • 0
  • 0
Odpovedať

Samo Registrovaný uživateľ 11.01.14 11:08

S
64.00

@SantosJa síce veľa najazdených km s automatom nemám, ale rozhodne by som to tak robil. Robím to v prípade manuálnej prevodovky, tak určite by som podraďoval aj s automatom - veď predsa rýchlejšie dobrzdím auto a menej použijem brzdy.

Jazdím na: Subaru BRZ 2016, Fiat Bravo HGT 1996
  • 0
  • 0
Odpovedať

AXE 08.01.14 00:21

J

Vo videu ste vraveli ze spravne automaticke riadenie je spravne ak ked chcem preradit tak smerom do zadu a ked podradit tak smerom do predu OK ja s tym suhlasim. Ale v tom Golfe alebo v Octavii 3 ste kritizovali ze ta prevodovka je nelogicky usporiadana ze ked chcem preradit tak smerom do predu a podradit smerom do zadu. Ale zase pre blbeckov a zaciatocnikov je to asi vyhovujuce v tej Octavke preto lebo ked chce preradit tak smerom do predu lebo auto ide do predu, a ked podradit tak smerom do zadu lebo to auto pri podradovani brzdi tak smerom do zadu.

  • 0
  • 0
Odpovedať

števo Registrovaný uživateľ 08.01.14 03:27

š
79.00

Pri tých nových 9 stupnových prevodovkách to bude fakt "zábava" radiť keď po prvých 4-5 preradeniach/podradeniach zabudnem aký tam rýchlostný stupeň,navyše keď to bude ešte nejako nelogicky/nesprávne urobené to radenie

Jazdím na: Alfa Romeo 166
  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 08.01.14 07:26

M 65.00

@števoModerné prevodovky vždy na palubáku ukazujú zaradený stupeň. Tu by nemal byť problém.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

eon 10.01.14 22:30

J

@MaroS TopSpeed.skja s ním musím súhlasiť, jazdil som čosi so sedemstupňovým DSG, ktoré ponúka manuálne radenie len v kvázi normálnom móde a športový mód (S) vrátane dobrzďovania motorom, držania vysokých otáčok a pod. je iba v automatickom režime. manuál som skúšal, no pri siedmych prevodových stupňoch a rýchlejšej jazde som nestíhal sledovať na displeji zaradený stupeň, keď človek nemá v ruke manuál a nevie podľa polohy páky čo tam má. samozrejme, je to presne ako ste ukázali, nelogicky plus dopredu mínus dozadu.

s páčkami pod volantom by to šlo lepšie, ale stále si neviem predstaviť, že by som to robil niekde inde ako na prázdnej ceste alebo okruhu, kde sa naozaj musím sústrediť iba na chytenie apexu a zaradenú rýchlosť.

musím uznať, že ten športový mód je fajn, škoda len, že som jazdil s motorom, ktorému nesedí - malé 1.2 TSI, ktoré má výkon v nízkych otáčkach a bežne ho DSG drží medzi 1200 a 1600, potom radí hore. ťažko čakať od toho motora v 4500 otáčkach nejaké zázraky, tiež to nemá moc výkonu. je fajn, že pri pustení plynu "nevyraďuje" ale brzdí motorom a to z vysokých otáčok.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Mouton Registrovaný uživateľ 08.01.14 09:44

M
88.00

Bez padiel na volante alebo stlpiku radenia to podla mna nie je ono. Uplne najhorsie su ale podla mna automaty, ktore nepodrzia vysoke otacky, ked ich tam chcem, ale samy zaradia na vyssi stupen.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Skulavy Tom Registrovaný uživateľ 08.01.14 10:15

S 60.00

Mna uz davnejsie napadlo ze by si uzivatel vedel sam v menu auta nadefinovat kde chce + a - (hore/dole nie do stran to ma zabilo ze to vobec preslo do vyroby). Ved to nie je ziaden mechanizmus ale iba "zopnutie" signalu. A na prevodovke by sa rozviestilo + alebo - tak ako ked si viem nastavit co sa mi ma zobrazovat na displeji, aka farba podsvietenia a pod. A samozrejme suhlasim s redakciou.

Jazdím na: Tesla
  • 0
  • 0
Odpovedať

matvo 08.01.14 21:48

J

@Skulavy Tomja by som xcel radit nejakou android apkou cez telefon hlasovym ovladanim cez vyhrievanu diskogulu na spetaku s pripojenim na krypton keby bolo pod mrakom a tym padom by bolo lepsie radit skriza pri prepolovani zemegule na opcanu polaritu.. asi napisem rozborilovi :D

ps: kutac je kutac a ked sekvenciu, tak plne mechanicky hevland s radenim tak ako pise maros.. ;) to je jedine spravne riesenie.. ;)

  • 0
  • 0
Odpovedať

JRD McLAREN Registrovaný uživateľ 10.01.14 11:49

J
85.00

@matvoHEVLAND - uz od pondelka vo vsetkych prejanniach tesco, tesco expres za zvyhodnenu cenu, aj pre vas a vase auto ... :D

  • 0
  • 0
Odpovedať

MarekBMW 16.03.17 21:36

J

@Skulavy TomV top geare si myslia nieco ine :D
https://youtu.be/5UwOBKSHl-c?t=2m

  • 0
  • 0
Odpovedať

Viktor Registrovaný uživateľ 08.01.14 19:53

V
90.00

Super video :)

  • 0
  • 0
Odpovedať

Peter Palenik 06.01.15 23:10

J

Super video Marian, konecne chapem preco to ma byt tak ako si ukazoval v BMW ma to urcite logiku, presne ako si vysvetlil a ja sa vobec s tebou nehadam a neprotirecim ti ale napriek tomu ja mam Mercedes a vobec mi nevadi ze doprava ide o stupen hore a dolava o stupen dole alebo ze prava ruka pod volantom radi hore a lava ruka pod volantom radi o stupen nizsie, je to naozaj len o zvyku a rutiny. este raz marian nehadam sa s tebou ze to ma mercedes spravne, viem ze nie lebo si vysvetlil priciny preco to ma spravne BMW a ja suhlasim, len ti vravim ze mam uz v poradi druhy Mercedes z automatom a som uplne reflexne nauceny ovladat manualne radenie takto, ak chcem do toho automatu babrat, co nie je casto ale predsa, takze je to naozaj len o zvyku a potom nie je problem. Moj nazor ale vdaka za video, bolo poucne a viem ako by to mali vyrobcovia spravne robit, aj ked ja to tak nemam a nevadi mi to vobec.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Mišek 23.01.16 10:14

J

Ďakujem za článok. Nikdo nevedel o čom točím keď som sa sťažoval že to má VW group "naopak"
Toho týpka čo to vymyslel by som vyhodil z firmy bez mrknutia oka. Neskutočne ma to vytáča ... A nenapravili to dodnes /2016/ ..

  • 0
  • 0
Odpovedať

Clippy Registrovaný uživateľ 23.01.16 12:41

C 82.00

@MišekTo nevymyslel ziadny typek. Je to vysledkom studie kde sa zapojilo vyse 1mil vodicov, a 70% sa vyjadrilo, ze im to pride logickejsie + dopredu a - dozadu. Za + dozadu bolo len nieco malo cez 20%. Oni len urobili to, co chcela vacsina ludi :) Bohuzial...

Jazdím na: Audi RS4 B8 Nogaro, Hyundai IONIQ Electric
  • 0
  • 0
Odpovedať

Logik 23.01.16 17:27

J

Hovorit, co je spravne, alebo nespravne, moze len clovek bez technickeho myslenia. Tu neexistuje ziadne spravne, ci nespravne, je to vec konvencie. Vsetci motorsportom nezatazeni vodici, teda drviva vacsina, vobec netusia, ze niekde existuje "spravny" standard. Taktiez je len velmi malo vodicov, ktory u auta s automatikou budu pouzivat sekvencne radenie na dobrzdovanie. Drviva vacsina pouzije sekvenciu vyhradne vtedy, ked sa ocitne v kolone aut a chce ju po castiach popredbiehat. Pri normalnom, ale aj dynamickom, ci v medziach normalnosti aj sportovom style jazdy na verejnych komunikaciach ziaden vodic nepotrebuje sekvenciu na nic ine.
Ze ma svoju logiku aj VW konvencia, respektive konvencia Mercedesu, sa da tiez ukazat. Oba systemy nasleduju logiku, ze nizsi prevodovy stupen je pohybom smerom k vodicovi, vyssi v smere od vodica. Je to prirodzene, ak chceme nieco pribrzdit, tak to akoby tahame k sebe, ak to chceme rozbehnut, tlacime to od seba, alebo smahneme rukou od seba. Su to prirodzene pohyby pri inych ludskych cinnostiach, kedy chceme gestom ruk spomalit, alebo zrychlit.

Ale aj tak je to jedno v podstate. Mna len zarazila ta bohorovnost vo vyjadreniach, ze Maros Cabak div nie dokazal, ze to maju automabilky zle. To sa da dokazat v pripade ako 1+1=3 a nie v pripadoch, kedy je nieco vecou konvencie. A ti, co ziju motorsportom, sa musia zmierit s tym, ze su len drobulinka minorita spomedzi soferov, ktora nebude rozhodovat o tom, co je spravne a co nie.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 23.01.16 20:20

M 65.00

@LogikPekná a logická úvaha. Napriek tomu áno, niektoré automobilky to zle skutočne mali a väčšina stále má. Mercedes od radenia do strán upustil už dávno a od tohto roka sa aj Porsche (napriek vplyvu VW) konečne po skoro 30 rokoch rozhodlo orientaciu +/- zmeniť podľa mnou predstaveneho fyzikalneho vplyvu akceleracie a deceleracie.

Je jasne, že väčšinu ľudí motoršport nezaujíma a vlastne ani športová jazda, no keďže tejto skupine vodičov je to aj tak jedno, mohla byť potešená minorita, ktorá to naopak doslova nedokáže používať.

Súhlasím s názorom, že dnes už by pri mnohých iných nastaveniach mohli výrobcovia ponúknuť možnosť zvoliť si to svoje nastavenie (určite aspoň pre prevodovky, ktoré reálne neradia) a riešením sú tiež aj stále častejšie používané páčky pod volantom.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 2
  • 0
Odpovedať
Dnes je utorok, 17.06.2025
Meniny má Adolf - význam mena
profi-car.sk
Elektrické ťahače vyrábajú na rovnakej linke ako naftové verzie.MAN odštartoval ich sériovú výrobu
Elektrické ťahače vyrábajú na rovnakej linke ako naftové verzie.MAN odštartoval ich sériovú výrobu
  • 17.06.
Výroba VW T1 začala pred 75 rokmi. Skromne a bez označenia T1
Výroba VW T1 začala pred 75 rokmi. Skromne a bez označenia T1
  • 15.06.
Diaľkovo ovládaná hasičská Tatra má pancierovú kabínu a dá sa ovládať na 4 km ďaleko
Diaľkovo ovládaná hasičská Tatra má pancierovú kabínu a dá sa ovládať na 4 km ďaleko
  • 14.06.
Iveco posiela na trh nové elektrické dodávky. Modely eJolly a eSuperJolly dodal koncern Stellantis
Iveco posiela na trh nové elektrické dodávky. Modely eJolly a eSuperJolly dodal koncern Stellantis
  • 13.06.
Renault Trucks vyvinul nákladný bicykel. Kleuster 350 príde v dvoch verziách
Renault Trucks vyvinul nákladný bicykel. Kleuster 350 príde v dvoch verziách
  • 12.06.

Podobné články

Test BMW 220d Gran Coupé: chcete auto s takmer perfektnou spotrebou?
Test BMW 220d Gran Coupé: chcete auto s takmer perfektnou spotrebou?
  • 15.06.
  • 1059
  • 1
Nové BMW iX3 detailne. Rýchle nabíjanie vďaka novej architektúre a prekvapivý dojazd
Nové BMW iX3 detailne. Rýchle nabíjanie vďaka novej architektúre ...
  • 13.06.
  • 1376
  • 2
BMW vráti spaľovacie motory do elektromobilov! Obáva sa nedôvery k čisto batériovému pohonu
BMW vráti spaľovacie motory do elektromobilov! Obáva sa nedôvery ...
  • 08.06.
  • 3920
  • 33
Nové BMW M2 CS má slovenskú cenu! V porovnaní s M2 si priplatíte slušný balík
Nové BMW M2 CS má slovenskú cenu! V porovnaní s M2 si priplatíte ...
  • 30.05.
  • 1660
  • 1
Nové BMW M2 CS detailne. Má historicky najsilnejší motor a poznáme aj jeho cenu
Nové BMW M2 CS detailne. Má historicky najsilnejší motor a ...
  • 28.05.
  • 2353
  • 0
Nové BMW Speedtop ide do výroby. V8 pod kapotou s výkonom BMW M5 Competition
Nové BMW Speedtop ide do výroby. V8 pod kapotou s výkonom BMW M5 ...
  • 26.05.
  • 2017
  • 0
Importér BMW zrejme omylom zverejnil údaje k novej i4 M60 xDrive. Prekonáva aj M4 CS!
Importér BMW zrejme omylom zverejnil údaje k novej i4 M60 xDrive. ...
  • 25.05.
  • 2092
  • 0

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Elektromobily v pasci?! Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, o batériové autá nemajú záujem
Elektromobily v pasci?! Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, ...
  • včera
  • 6665
  • 27
V Taliansku dostane diesel zákaz vstupu do mesta, ak má nad 10 rokov
V Taliansku dostane diesel zákaz vstupu do mesta, ak má nad 10 rokov
  • dnes
  • 3421
  • 6
Nové Audi Q3 oficiálne! Zvonku neprekvapí, v interiéri revolúcia, je to ale dobrý nápad?
Nové Audi Q3 oficiálne! Zvonku neprekvapí, v interiéri ...
  • dnes
  • 2085
  • 0
Nový facelift Tesly Model S a X oficiálne! Týmto chce Musk oživiť upadajúci záujem
Nový facelift Tesly Model S a X oficiálne! Týmto chce Musk ...
  • 15.06.
  • 1966
  • 5
Po Grande Pande príde Piccolo! Nový malý Fiat Panda dostane prekvapivé technické základy
Po Grande Pande príde Piccolo! Nový malý Fiat Panda dostane ...
  • 15.06.
  • 1881
  • 0
Vraková amnestia: vyradenie vozidla nebude stáť 500 ale len desatinu
Vraková amnestia: vyradenie vozidla nebude stáť 500 ale len ...
  • 12.06.
  • 13379
  • 13
Ďalšia kompletne zhorená loď naložená autami, vrátane hybridov a elektromobilov. Čo s tým?
Ďalšia kompletne zhorená loď naložená autami, vrátane hybridov ...
  • 12.06.
  • 10467
  • 13
Zelené rýchlostné značky: Revolúcia na cestách alebo len ďalší chaos?
Zelené rýchlostné značky: Revolúcia na cestách alebo len ...
  • 11.06.
  • 10293
  • 13
Elektromobily v pasci?! Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, o batériové autá nemajú záujem
Elektromobily v pasci?! Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, ...
  • včera
  • 6665
  • 27
Absolútna prednosť pre chodcov je mýtus, a veľmi nebezpečný!
Absolútna prednosť pre chodcov je mýtus, a veľmi nebezpečný!
  • 13.06.
  • 4096
  • 33
Zamestnanci Kie kradli motory z výrobnej linky. Za tri roky ich vyniesli viac ako 1000!
Zamestnanci Kie kradli motory z výrobnej linky. Za tri roky ich ...
  • 06.06.
  • 61907
  • 2
Pohnojili sme to: Priznáva oficiálne koncern a vracia do obľúbeného modelu V8 aj pre Európu!
Pohnojili sme to: Priznáva oficiálne koncern a vracia do ...
  • 06.06.
  • 32516
  • 20
Vraková amnestia: vyradenie vozidla nebude stáť 500 ale len desatinu
Vraková amnestia: vyradenie vozidla nebude stáť 500 ale len ...
  • 12.06.
  • 13379
  • 13
Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný diesel do 150 tis. km
Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný ...
  • 08.06.
  • 12061
  • 5
Renault Symbioz zlacnel a nie málo! Vďaka novému motoru s manuálom, ktorý dobre poznáte
Renault Symbioz zlacnel a nie málo! Vďaka novému motoru s ...
  • 05.06.
  • 10702
  • 0

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
19:44
JV222 | Elektromobily v pasci?! Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, o batériové autá nemajú záujem
i4 edrive40. Záruka na batériu platí nezávisle od EU štátu.
18:25
RCRR | Ďalšia kompletne zhorená loď naložená autami, vrátane hybridov a elektromobilov. Čo s tým?
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=http
18:23
rv | Mali by sa policajné naháňačky zásadne obmedziť?
Minimalne okamzite zhabanie vozidla za utek ...
18:22
rv | Mali by sa policajné naháňačky zásadne obmedziť?
Davat zato dozivotie ak niekoho usmrtis, alebo trest smrti a kazdy si ...
18:19
Jano-NR | Mali by sa policajné naháňačky zásadne obmedziť?
https://dfens-cz.com/o-honeni-a-vylitych-neckach/ ...
18:01
Jano-NR | Elektromobily v pasci?! Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, o batériové autá nemajú záujem
Predaj osobných automobilov v Číne, rok 2024 Celkovo bolo ...
15:52
xxc | Elektromobily v pasci?! Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, o batériové autá nemajú záujem
Na to je jednoduchy recept, staci zakazat predavat spalovacie auta a ...
15:52
xxc | Elektromobily v pasci?! Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, o batériové autá nemajú záujem
Na to je jednoduchy recept, staci zakazat predavat spalovacie auta a ...
15:11
Rolf | V Taliansku dostane diesel zákaz vstupu do mesta, ak má nad 10 rokov
To sa zas bude udeľovať množstvo výnimiek, až to nakoniec ...
15:05
Jano_1987 | V Taliansku dostane diesel zákaz vstupu do mesta, ak má nad 10 rokov
Chcel si povedať veľa vychcaných. Keď na to auto nemám, tak si ...
Z nášho youtube
118000
Odberateľov
JAZDA ŠKODA ELROQ RS - ak EV Škodu RS, tak túto 😉

10665

TEST OPEL FRONTERA GS - veľa auta za málo peňazí

14150

Je AMG šport, alebo luxus?

8339

Všetky Maybachy za deň? Ktorý je naj?

13718

TEST NOVÉ SUBARU FORESTER - lesník ako ho poznáme

14917

TEST BENTLEY BENTAYGA S - existuje dokonalé auto?

44874

TEST FORD CAPRI - lepšie dvojča?

6369

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa