TopSpeed.sk
  • 41t fans
  • 33t fans
  • 118t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Správna orientácia radenia na automatoch je len jedna! Prečo?

Správna orientácia radenia na automatoch je len jedna! Prečo?
  • Maroš ČABÁK
  • 07.01.2014
  • Autor
  • 24
Dnes je štvrtok, 26.06.2025
Meniny má Adriána - význam mena

Pred časom mi zavolal trochu zmätený čitateľ, ktorému nebolo zrejmé, prečo podľa neho len niektorým autám s automatickou prevodovkou v testoch vyčítame umiestnenie/orientáciu sekvenčného radenia smerom hore a dolu. Vysvetlenie sa mu veľmi páčilo, vec pochopil okamžite a navrhol, aby sme tému spracovali podrobnejšie aj pre širokú verejnosť. Je veľmi pravdepodobné, že v tejto problematike nemá jasno veľa vodičov, či autonadšencov. Tu je vysvetlenie, ako má vyzerať správna orientácia radenia na automatoch .


Bez zbytočných rečí, priložené video sa pokúša túto problematiku krátko a jednoducho vysvetliť. Snáď sa mi to podarilo...  PS: čitateľovi ďakujeme za skvelý tip! :)

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 07.01.2014
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 24
Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný diesel do 150 tis. km
08.06.

Cena pevná, kilometre dohodou. Slováci stále chcú 13-ročný diesel do 150 tis. km

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Reportáže
  • 5

Ako vysúdiť peniaze za kúpu stočenky? Pomocou ODO-Passu
08.06.

Ako vysúdiť peniaze za kúpu stočenky? Pomocou ODO-Passu

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Poradňa
  • 1



Vosveteit.sk

Android telefóny čaká veľká zmena. Umelá inteligencia ti možno začne čítať správy bez súhlasu

Android telefóny čaká veľká zmena. Umelá inteligencia ti možno začne čítať správy bez súhlasu

Chyba v obľúbenom programe medzi Slovákmi otvára hackerom dvere do tvojho počítača

Chyba v obľúbenom programe medzi Slovákmi otvára hackerom dvere do tvojho počítača

Veľké finále! NASA nasmerovala sondu Cassini do atmosféry Saturnu, kde zbĺkla. Takto vyzerali jej posledné...

Veľké finále! NASA nasmerovala sondu Cassini do atmosféry Saturnu, kde zbĺkla. Takto vyzerali jej posledné...

Microsoft najprv odpísal milióny Windows 10 počítačov. Teraz prišiel so spôsobom, ako im dopriať ešte pár dní...

Microsoft najprv odpísal milióny Windows 10 počítačov. Teraz prišiel so spôsobom, ako im dopriať ešte pár dní...

WhatsApp práve dostal jednu z najužitočnejších AI funkcií za posledné roky. Pozri sa, či ju už máš aj ty

WhatsApp práve dostal jednu z najužitočnejších AI funkcií za posledné roky. Pozri sa, či ju už máš aj ty

Zabudni na Ozempic, nový liek amykretín dosahuje lepšie výsledky. Za rok môžeš prísť takmer o štvrtinu svojej...

Zabudni na Ozempic, nový liek amykretín dosahuje lepšie výsledky. Za rok môžeš prísť takmer o štvrtinu svojej...

Objavili sa informácie o novej čínskej smrtiacej rakete. Krajina veľa informácií nezdieľa

Objavili sa informácie o novej čínskej smrtiacej rakete. Krajina veľa informácií nezdieľa

Hyper OS 2.2 pre Xiaomi telefóny už stiahneš aj u nás. Toto je zoznam smartfónov, pre ktoré stiahneš...

Hyper OS 2.2 pre Xiaomi telefóny už stiahneš aj u nás. Toto je zoznam smartfónov, pre ktoré stiahneš...

Vedelisteze.sk

Vedci možno objavili „vypínač“ v mozgu, ktorý nás môže ochrániť pred záchvatovým pitím alkoholu

Vedci možno objavili „vypínač“ v mozgu, ktorý nás môže ochrániť pred záchvatovým pitím alkoholu

Spáchal si počas jazdy autom viac priestupkov? Pozri sa, kedy zaplatíš jednu a kedy viac pokút

Spáchal si počas jazdy autom viac priestupkov? Pozri sa, kedy zaplatíš jednu a kedy viac pokút

Vedci odhalili ďalší účinok kofeínu na ľudské telo. Káva ti teraz bude chutiť ešte viac

Vedci odhalili ďalší účinok kofeínu na ľudské telo. Káva ti teraz bude chutiť ešte viac

Veda má odpoveď, prečo si fajčiari ráno radi doprajú kávu s cigaretou. Nie je to len zvyk

Veda má odpoveď, prečo si fajčiari ráno radi doprajú kávu s cigaretou. Nie je to len zvyk

Spotreba paliva pri 160 km/h je brutálne vyššia než pri 100. Máme presné čísla!

Spotreba paliva pri 160 km/h je brutálne vyššia než pri 100. Máme presné čísla!

Tento pach si v domácnosti väčšina ľudí zamieňa za niečo úplne neškodné. Pokiaľ ho ucítiš, hrozí ti požiar

Tento pach si v domácnosti väčšina ľudí zamieňa za niečo úplne neškodné. Pokiaľ ho ucítiš, hrozí ti požiar

Je marihuana škodlivá pre naše telo? Toto by si mal vedieť predtým, ako sa vrhneš do jej fajčenia či koláčikov.

Je marihuana škodlivá pre naše telo? Toto by si mal vedieť predtým, ako sa vrhneš do jej fajčenia či koláčikov.

Vieš, kde môžeš mať umiestnenú autokameru v aute a kde nie? Za toto ti hrozí dokonca pokuta

Vieš, kde môžeš mať umiestnenú autokameru v aute a kde nie? Za toto ti hrozí dokonca pokuta

Návrat hore
Všetky články z kategórie Poradňa
  • 24
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • Test Mercedes S580L W223 - Kráľ prsteňov
  • Honqgi volajú Rolls-Royce z Číny. Má však viac typov a od leta ...
  • Continental udržateľne obúva veľkú čast Tour de France 2025
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

24 komentárov

jano kartarena 07.01.14 18:13

J

jednoznacne najlogickejsie radenie na vyssi stupen je tahat k sebe....

  • 0
  • 0
Odpovedať

olso Registrovaný uživateľ 07.01.14 18:48

O
0.00

@jano kartarenasuhlasim s redakciou

Jazdím na: Ford Focus Wagon 1,6 TDCi, Ford Focus Wagon 1.6 Zetec, Fiat Grande Punto 1.2
  • 1
  • 0
Odpovedať

Patres Registrovaný uživateľ 07.01.14 18:53

P
13.00

Aj tak je to najviac o zvyku , na mojom BMW 535d to mam presne take iste ako tu na videu v tom BMW , teda "spravne" , no 99% casu jazdim z zaradenim D pretoze aj v D sa da jazdit sportovo , ale obcas ked si chcem sam radit a dam tam DS tak prvy moment sa mi niekedy stane ze neviem kde mam + a kde - ked ze to nepouzivam casto , tak ze vsetko je len o zvyku :) ale suhlasim ze najlepsie je + tahat k sebe a - od seba , ale vdaka tomute videu uz si to budem pametat vzdy za kazdej situacie :-)

Jazdím na: SEAT Cordoba
  • 0
  • 1
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 19:14

K
74.00

k sebe a od seba ma Mercedes....cize dopredu - a dozadu + . Ked sa uz tu hrate na machrov :D ...Niekedy sovicka vedia pekne pomylit citatela, preto som to sem napisal. BMW ma dopredu a dozadu a nie k sebe a od seba! Peace :D

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 1
  • 0
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 19:16

K
74.00

@KEKO535Na zaciatku prvej vety malo byt k sebe a od seba a nie dozadu a dopredu :)

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 1
  • 0
Odpovedať

Patres Registrovaný uživateľ 07.01.14 20:36

P
13.00

zle som sa vyjadril k sebe som myslel samozrejme dozadu + a od seba dopredu -

Jazdím na: SEAT Cordoba
  • 0
  • 0
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 21:47

K
74.00

@Patresnic to :) ved aj ja som sa sekol a reagoval som na teba, ze to mas zle napisane :D ...

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 0
  • 0
Odpovedať

Santos 07.01.14 23:40

J

Asi vacsina ludi ako aj ja pouziva sekvent na predbiehanie. Cize premna je prirodzenejsie podradenie k sebe . som este nevidel cloveka co podraduje na automate pri dobrzdovani

  • 0
  • 0
Odpovedať

Samo Registrovaný uživateľ 11.01.14 11:08

S
64.00

@SantosJa síce veľa najazdených km s automatom nemám, ale rozhodne by som to tak robil. Robím to v prípade manuálnej prevodovky, tak určite by som podraďoval aj s automatom - veď predsa rýchlejšie dobrzdím auto a menej použijem brzdy.

Jazdím na: Subaru BRZ 2016, Fiat Bravo HGT 1996
  • 0
  • 0
Odpovedať

AXE 08.01.14 00:21

J

Vo videu ste vraveli ze spravne automaticke riadenie je spravne ak ked chcem preradit tak smerom do zadu a ked podradit tak smerom do predu OK ja s tym suhlasim. Ale v tom Golfe alebo v Octavii 3 ste kritizovali ze ta prevodovka je nelogicky usporiadana ze ked chcem preradit tak smerom do predu a podradit smerom do zadu. Ale zase pre blbeckov a zaciatocnikov je to asi vyhovujuce v tej Octavke preto lebo ked chce preradit tak smerom do predu lebo auto ide do predu, a ked podradit tak smerom do zadu lebo to auto pri podradovani brzdi tak smerom do zadu.

  • 0
  • 0
Odpovedať

števo Registrovaný uživateľ 08.01.14 03:27

š
79.00

Pri tých nových 9 stupnových prevodovkách to bude fakt "zábava" radiť keď po prvých 4-5 preradeniach/podradeniach zabudnem aký tam rýchlostný stupeň,navyše keď to bude ešte nejako nelogicky/nesprávne urobené to radenie

Jazdím na: Alfa Romeo 166
  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 08.01.14 07:26

M 65.00

@števoModerné prevodovky vždy na palubáku ukazujú zaradený stupeň. Tu by nemal byť problém.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

eon 10.01.14 22:30

J

@MaroS TopSpeed.skja s ním musím súhlasiť, jazdil som čosi so sedemstupňovým DSG, ktoré ponúka manuálne radenie len v kvázi normálnom móde a športový mód (S) vrátane dobrzďovania motorom, držania vysokých otáčok a pod. je iba v automatickom režime. manuál som skúšal, no pri siedmych prevodových stupňoch a rýchlejšej jazde som nestíhal sledovať na displeji zaradený stupeň, keď človek nemá v ruke manuál a nevie podľa polohy páky čo tam má. samozrejme, je to presne ako ste ukázali, nelogicky plus dopredu mínus dozadu.

s páčkami pod volantom by to šlo lepšie, ale stále si neviem predstaviť, že by som to robil niekde inde ako na prázdnej ceste alebo okruhu, kde sa naozaj musím sústrediť iba na chytenie apexu a zaradenú rýchlosť.

musím uznať, že ten športový mód je fajn, škoda len, že som jazdil s motorom, ktorému nesedí - malé 1.2 TSI, ktoré má výkon v nízkych otáčkach a bežne ho DSG drží medzi 1200 a 1600, potom radí hore. ťažko čakať od toho motora v 4500 otáčkach nejaké zázraky, tiež to nemá moc výkonu. je fajn, že pri pustení plynu "nevyraďuje" ale brzdí motorom a to z vysokých otáčok.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Mouton Registrovaný uživateľ 08.01.14 09:44

M
88.00

Bez padiel na volante alebo stlpiku radenia to podla mna nie je ono. Uplne najhorsie su ale podla mna automaty, ktore nepodrzia vysoke otacky, ked ich tam chcem, ale samy zaradia na vyssi stupen.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Skulavy Tom Registrovaný uživateľ 08.01.14 10:15

S 60.00

Mna uz davnejsie napadlo ze by si uzivatel vedel sam v menu auta nadefinovat kde chce + a - (hore/dole nie do stran to ma zabilo ze to vobec preslo do vyroby). Ved to nie je ziaden mechanizmus ale iba "zopnutie" signalu. A na prevodovke by sa rozviestilo + alebo - tak ako ked si viem nastavit co sa mi ma zobrazovat na displeji, aka farba podsvietenia a pod. A samozrejme suhlasim s redakciou.

Jazdím na: Tesla
  • 0
  • 0
Odpovedať

matvo 08.01.14 21:48

J

@Skulavy Tomja by som xcel radit nejakou android apkou cez telefon hlasovym ovladanim cez vyhrievanu diskogulu na spetaku s pripojenim na krypton keby bolo pod mrakom a tym padom by bolo lepsie radit skriza pri prepolovani zemegule na opcanu polaritu.. asi napisem rozborilovi :D

ps: kutac je kutac a ked sekvenciu, tak plne mechanicky hevland s radenim tak ako pise maros.. ;) to je jedine spravne riesenie.. ;)

  • 0
  • 0
Odpovedať

JRD McLAREN Registrovaný uživateľ 10.01.14 11:49

J
85.00

@matvoHEVLAND - uz od pondelka vo vsetkych prejanniach tesco, tesco expres za zvyhodnenu cenu, aj pre vas a vase auto ... :D

  • 0
  • 0
Odpovedať

MarekBMW 16.03.17 21:36

J

@Skulavy TomV top geare si myslia nieco ine :D
https://youtu.be/5UwOBKSHl-c?t=2m

  • 0
  • 0
Odpovedať

Viktor Registrovaný uživateľ 08.01.14 19:53

V
90.00

Super video :)

  • 0
  • 0
Odpovedať

Peter Palenik 06.01.15 23:10

J

Super video Marian, konecne chapem preco to ma byt tak ako si ukazoval v BMW ma to urcite logiku, presne ako si vysvetlil a ja sa vobec s tebou nehadam a neprotirecim ti ale napriek tomu ja mam Mercedes a vobec mi nevadi ze doprava ide o stupen hore a dolava o stupen dole alebo ze prava ruka pod volantom radi hore a lava ruka pod volantom radi o stupen nizsie, je to naozaj len o zvyku a rutiny. este raz marian nehadam sa s tebou ze to ma mercedes spravne, viem ze nie lebo si vysvetlil priciny preco to ma spravne BMW a ja suhlasim, len ti vravim ze mam uz v poradi druhy Mercedes z automatom a som uplne reflexne nauceny ovladat manualne radenie takto, ak chcem do toho automatu babrat, co nie je casto ale predsa, takze je to naozaj len o zvyku a potom nie je problem. Moj nazor ale vdaka za video, bolo poucne a viem ako by to mali vyrobcovia spravne robit, aj ked ja to tak nemam a nevadi mi to vobec.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Mišek 23.01.16 10:14

J

Ďakujem za článok. Nikdo nevedel o čom točím keď som sa sťažoval že to má VW group "naopak"
Toho týpka čo to vymyslel by som vyhodil z firmy bez mrknutia oka. Neskutočne ma to vytáča ... A nenapravili to dodnes /2016/ ..

  • 0
  • 0
Odpovedať

Clippy Registrovaný uživateľ 23.01.16 12:41

C 82.00

@MišekTo nevymyslel ziadny typek. Je to vysledkom studie kde sa zapojilo vyse 1mil vodicov, a 70% sa vyjadrilo, ze im to pride logickejsie + dopredu a - dozadu. Za + dozadu bolo len nieco malo cez 20%. Oni len urobili to, co chcela vacsina ludi :) Bohuzial...

Jazdím na: Audi RS4 B8 Nogaro, Hyundai IONIQ Electric
  • 0
  • 0
Odpovedať

Logik 23.01.16 17:27

J

Hovorit, co je spravne, alebo nespravne, moze len clovek bez technickeho myslenia. Tu neexistuje ziadne spravne, ci nespravne, je to vec konvencie. Vsetci motorsportom nezatazeni vodici, teda drviva vacsina, vobec netusia, ze niekde existuje "spravny" standard. Taktiez je len velmi malo vodicov, ktory u auta s automatikou budu pouzivat sekvencne radenie na dobrzdovanie. Drviva vacsina pouzije sekvenciu vyhradne vtedy, ked sa ocitne v kolone aut a chce ju po castiach popredbiehat. Pri normalnom, ale aj dynamickom, ci v medziach normalnosti aj sportovom style jazdy na verejnych komunikaciach ziaden vodic nepotrebuje sekvenciu na nic ine.
Ze ma svoju logiku aj VW konvencia, respektive konvencia Mercedesu, sa da tiez ukazat. Oba systemy nasleduju logiku, ze nizsi prevodovy stupen je pohybom smerom k vodicovi, vyssi v smere od vodica. Je to prirodzene, ak chceme nieco pribrzdit, tak to akoby tahame k sebe, ak to chceme rozbehnut, tlacime to od seba, alebo smahneme rukou od seba. Su to prirodzene pohyby pri inych ludskych cinnostiach, kedy chceme gestom ruk spomalit, alebo zrychlit.

Ale aj tak je to jedno v podstate. Mna len zarazila ta bohorovnost vo vyjadreniach, ze Maros Cabak div nie dokazal, ze to maju automabilky zle. To sa da dokazat v pripade ako 1+1=3 a nie v pripadoch, kedy je nieco vecou konvencie. A ti, co ziju motorsportom, sa musia zmierit s tym, ze su len drobulinka minorita spomedzi soferov, ktora nebude rozhodovat o tom, co je spravne a co nie.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 23.01.16 20:20

M 65.00

@LogikPekná a logická úvaha. Napriek tomu áno, niektoré automobilky to zle skutočne mali a väčšina stále má. Mercedes od radenia do strán upustil už dávno a od tohto roka sa aj Porsche (napriek vplyvu VW) konečne po skoro 30 rokoch rozhodlo orientaciu +/- zmeniť podľa mnou predstaveneho fyzikalneho vplyvu akceleracie a deceleracie.

Je jasne, že väčšinu ľudí motoršport nezaujíma a vlastne ani športová jazda, no keďže tejto skupine vodičov je to aj tak jedno, mohla byť potešená minorita, ktorá to naopak doslova nedokáže používať.

Súhlasím s názorom, že dnes už by pri mnohých iných nastaveniach mohli výrobcovia ponúknuť možnosť zvoliť si to svoje nastavenie (určite aspoň pre prevodovky, ktoré reálne neradia) a riešením sú tiež aj stále častejšie používané páčky pod volantom.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 2
  • 0
Odpovedať
Dnes je štvrtok, 26.06.2025
Meniny má Adriána - význam mena
profi-car.sk
V Mercedes-Benz Trucks rozšírili portfólio náhradných dielcov o repasovanú trakčnú baterku
V Mercedes-Benz Trucks rozšírili portfólio náhradných dielcov o repasovanú trakčnú baterku
  • 26.06.
Kamaz predstavil nový elektrický autobus. Zamerali sa najmä na antikoróznu úpravu
Kamaz predstavil nový elektrický autobus. Zamerali sa najmä na antikoróznu úpravu
  • 21.06.
V centre Bratislavy báger Kobelco SK350NLC kope kráter ako nič
V centre Bratislavy báger Kobelco SK350NLC kope kráter ako nič
  • 21.06.
Nový bezpečnostný systém Volvo zabráni strate stability pri náhlom defekte pneumatiky
Nový bezpečnostný systém Volvo zabráni strate stability pri náhlom defekte pneumatiky
  • 20.06.
Mercedes-Benz ukázal nový obytný Unimog. Pripravil ho na autonómny pobyt mimo civilizácie
Mercedes-Benz ukázal nový obytný Unimog. Pripravil ho na autonómny pobyt mimo civilizácie
  • 20.06.

Podobné články

BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má ...
  • včera
  • 2201
  • 17
Koniec karbónu? BMW nasadí ľanové kompozity – ľahšie, pevnejšie a zelenšie!
Koniec karbónu? BMW nasadí ľanové kompozity – ľahšie, ...
  • 22.06.
  • 1839
  • 5
Test BMW 220d Gran Coupé: chcete auto s takmer perfektnou spotrebou?
Test BMW 220d Gran Coupé: chcete auto s takmer perfektnou spotrebou?
  • 15.06.
  • 1868
  • 1
Nové BMW iX3 detailne. Rýchle nabíjanie vďaka novej architektúre a prekvapivý dojazd
Nové BMW iX3 detailne. Rýchle nabíjanie vďaka novej architektúre ...
  • 13.06.
  • 1524
  • 2
BMW vráti spaľovacie motory do elektromobilov! Obáva sa nedôvery k čisto batériovému pohonu
BMW vráti spaľovacie motory do elektromobilov! Obáva sa nedôvery ...
  • 08.06.
  • 4028
  • 33
Nové BMW M2 CS má slovenskú cenu! V porovnaní s M2 si priplatíte slušný balík
Nové BMW M2 CS má slovenskú cenu! V porovnaní s M2 si priplatíte ...
  • 30.05.
  • 1751
  • 1
Nové BMW M2 CS detailne. Má historicky najsilnejší motor a poznáme aj jeho cenu
Nové BMW M2 CS detailne. Má historicky najsilnejší motor a ...
  • 28.05.
  • 2441
  • 0

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Morning Midas išla po požiari ku dnu! Spolu s ňou tisíce áut, aj s desiatkami elektromobilov
Morning Midas išla po požiari ku dnu! Spolu s ňou tisíce áut, aj ...
  • včera
  • 12472
  • 5
Strach z elektromobilov v konflikte Izraela s Iránom upozornil na ďalšie riziko batériových áut
Strach z elektromobilov v konflikte Izraela s Iránom upozornil na ...
  • 24.06.
  • 4098
  • 0
Jaguar padol až na dno. Podarí sa mu ešte vyplávať? A čo bude po premiére Type 00?
Jaguar padol až na dno. Podarí sa mu ešte vyplávať? A čo bude ...
  • 24.06.
  • 3080
  • 7
BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má ...
  • včera
  • 2201
  • 17
Nový VW Golf GTI Edition 50 oficiálne. Najrýchlejší sériový Volkswagen dostal 325 koní
Nový VW Golf GTI Edition 50 oficiálne. Najrýchlejší sériový ...
  • 23.06.
  • 1829
  • 0
Nová Škoda získala posuvné dvere a dovolenkový potenciál, s nákupom to bude horšie
Nová Škoda získala posuvné dvere a dovolenkový potenciál, s ...
  • 20.06.
  • 29560
  • 0
Morning Midas išla po požiari ku dnu! Spolu s ňou tisíce áut, aj s desiatkami elektromobilov
Morning Midas išla po požiari ku dnu! Spolu s ňou tisíce áut, aj ...
  • včera
  • 12472
  • 5
Ak vlastníte tento starší Citroën a prvé DS3, prestaňte nimi okamžite jazdiť, vyzýva Stellantis!
Ak vlastníte tento starší Citroën a prvé DS3, prestaňte nimi ...
  • 20.06.
  • 12424
  • 8
Elektromobil za menej ako 15 000 eur? Nová Dacia Evader využije techniku Renaultu 5!
Elektromobil za menej ako 15 000 eur? Nová Dacia Evader využije ...
  • 22.06.
  • 11064
  • 1
Prvé sériové autonómne vozidlo úrovne 4 je z Európy! Ukazuje chrbát Tesle i Číňanom
Prvé sériové autonómne vozidlo úrovne 4 je z Európy! Ukazuje ...
  • 22.06.
  • 8064
  • 8
Nová Škoda získala posuvné dvere a dovolenkový potenciál, s nákupom to bude horšie
Nová Škoda získala posuvné dvere a dovolenkový potenciál, s ...
  • 20.06.
  • 29560
  • 0
Morning Midas išla po požiari ku dnu! Spolu s ňou tisíce áut, aj s desiatkami elektromobilov
Morning Midas išla po požiari ku dnu! Spolu s ňou tisíce áut, aj ...
  • včera
  • 12472
  • 5
Ak vlastníte tento starší Citroën a prvé DS3, prestaňte nimi okamžite jazdiť, vyzýva Stellantis!
Ak vlastníte tento starší Citroën a prvé DS3, prestaňte nimi ...
  • 20.06.
  • 12424
  • 8
Elektromobily v pasci?! Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, o batériové autá nemajú záujem
Elektromobily v pasci?! Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, ...
  • 16.06.
  • 12266
  • 70
Elektromobil za menej ako 15 000 eur? Nová Dacia Evader využije techniku Renaultu 5!
Elektromobil za menej ako 15 000 eur? Nová Dacia Evader využije ...
  • 22.06.
  • 11064
  • 1

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
15:19
cct | BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
Ja sa opieram o vedecké fakty a nie o metafyzické skúsenosti. ...
15:15
cct | BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
Veľmi by som chcel, aby vojny prestali a aby sa "malí chlapci" ...
14:19
Realita____ | BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
Opäť ukazuješ že nie si schopný poňať základné súvislosti a ...
13:08
gsxrr | BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
od teba aj nostradamus by sa mohol učiť
12:48
Realita____ | BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
Skús aj sem tam spomenúť že k čomu to bolo, lebo tento výkrik ...
10:31
monteki | Začína šprinterský šampionát 2022. Šprintérov čaká 5 kôl
Ezek közül az oldalak közül csak egyet ismerek. És ez ...
09:32
Jancooo | BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
No nefuc toľko, vyhybaj sa strukovinam a takisto aj mäsku lebo ...
08:10
xxc | BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
Bicykel robí dosť co2, v porovnaní s autom. Keď jazdím teraz v ...
07:18
- | BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
S tym topiacim sa ľadom si sa pekne oje*bal ale u teba nič nové :D
06:46
Jancooo | BMW vyvíja nové spaľovacie motory, vrátane naftových. Má riešenie, ako ich udržať vo výrobe
Potom skús nasadnúť na bike aby si nerobil moc CO2 a vysvetli to ...
Z nášho youtube
118000
Odberateľov
TEST MERCEDES S580L W223 - Kráľ prsteňov

23542

TEST MINI COOPER SE - elektrický hothatch? to sa dá?

2928

TEST BYD Seal U DMi - plnka za základnú cenu? a tým to nekončí!

40372

JAZDA ŠKODA ELROQ RS - ak EV Škodu RS, tak túto 😉

18163

TEST OPEL FRONTERA GS - veľa auta za málo peňazí

22538

Je AMG šport, alebo luxus?

9363

Všetky Maybachy za deň? Ktorý je naj?

14917

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa