TopSpeed.sk
  • 41t fans
  • 33t fans
  • 118t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Správna orientácia radenia na automatoch je len jedna! Prečo?

Správna orientácia radenia na automatoch je len jedna! Prečo?
  • Maroš ČABÁK
  • 07.01.2014
  • Autor
  • 24
Dnes je sobota, 31.05.2025
Meniny má Petrana - význam mena

Pred časom mi zavolal trochu zmätený čitateľ, ktorému nebolo zrejmé, prečo podľa neho len niektorým autám s automatickou prevodovkou v testoch vyčítame umiestnenie/orientáciu sekvenčného radenia smerom hore a dolu. Vysvetlenie sa mu veľmi páčilo, vec pochopil okamžite a navrhol, aby sme tému spracovali podrobnejšie aj pre širokú verejnosť. Je veľmi pravdepodobné, že v tejto problematike nemá jasno veľa vodičov, či autonadšencov. Tu je vysvetlenie, ako má vyzerať správna orientácia radenia na automatoch .


Bez zbytočných rečí, priložené video sa pokúša túto problematiku krátko a jednoducho vysvetliť. Snáď sa mi to podarilo...  PS: čitateľovi ďakujeme za skvelý tip! :)

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 07.01.2014
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 24
Môžete potvrdiť, že 1 z 3 slovákov jazdí v lete na zimných pneumatikách? Ohrozujú seba aj vás...
09.05.

Môžete potvrdiť, že 1 z 3 slovákov jazdí v lete na zimných pneumatikách? Ohrozujú seba aj vás...

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Reportáže
  • 14

Aspoň v niečom je SR vpredu. Data o vozidlách budeme zdieľať so zahraničím
03.05.

Aspoň v niečom je SR vpredu. Data o vozidlách budeme zdieľať so zahraničím

  • Maroš ČABÁK
  • -
  • Novinky
  • 11



Vosveteit.sk

AKTUÁLNE: Únik 2 miliónov tajných dokumentov odhaľuje ruské jadrové základne vrátane ultra-prísne stráženého...

AKTUÁLNE: Únik 2 miliónov tajných dokumentov odhaľuje ruské jadrové základne vrátane ultra-prísne stráženého...

NASA po prvýkrát zachytila na Marse proces sputtering. Ide o objav, ktorý môže odhaliť kľúčové odpovede o...

NASA po prvýkrát zachytila na Marse proces sputtering. Ide o objav, ktorý môže odhaliť kľúčové odpovede o...

Toto elektronické tetovanie na tvár ti prezradí, kedy je tvoja myseľ preťažená. Nepotrebuješ k tomu žiaden...

Toto elektronické tetovanie na tvár ti prezradí, kedy je tvoja myseľ preťažená. Nepotrebuješ k tomu žiaden...

Tento veľký a známy výrobca smartfónov končí s ich výrobou! Máš aj ty nejaký smartfón od neho?

Tento veľký a známy výrobca smartfónov končí s ich výrobou! Máš aj ty nejaký smartfón od neho?

Microsoft chystá veľkú zmenu pre Windows. Niekto si ju zamiluje, iný ju bude nenávidieť. Do ktorej skupiny...

Microsoft chystá veľkú zmenu pre Windows. Niekto si ju zamiluje, iný ju bude nenávidieť. Do ktorej skupiny...

Lepší než Ozempic? Vedci prišli na spôsob, ako spáliť viac tukov rýchlejšie a prirodzene!

Lepší než Ozempic? Vedci prišli na spôsob, ako spáliť viac tukov rýchlejšie a prirodzene!

Google Mapy ponúkajú funkciu, vďaka ktorej už nedostaneš pokutu za rýchlosť

Google Mapy ponúkajú funkciu, vďaka ktorej už nedostaneš pokutu za rýchlosť

Vesmírna loď Sunbird sľubuje cestu na Mars za polovicu času. Zlomový rok, kedy sa tak stane, klope na dvere!

Vesmírna loď Sunbird sľubuje cestu na Mars za polovicu času. Zlomový rok, kedy sa tak stane, klope na dvere!

Vedelisteze.sk

Skutočne majú ľudia a banány 60 percent rovnakej DNA alebo ide o mýtus? Odpoveď ťa určite prekvapí

Skutočne majú ľudia a banány 60 percent rovnakej DNA alebo ide o mýtus? Odpoveď ťa určite prekvapí

Tieto dopravné značky stále mätú vodičov, a to aj napriek tomu, že sa s nimi už nejaký čas stretávame na...

Tieto dopravné značky stále mätú vodičov, a to aj napriek tomu, že sa s nimi už nejaký čas stretávame na...

Kombinácia čokolády a čaju má nezvyčajný vplyv na tvoje telo, zistili vedci. Takto sa mení!

Kombinácia čokolády a čaju má nezvyčajný vplyv na tvoje telo, zistili vedci. Takto sa mení!

Môžu potraviny ovplyvniť tvoju plodnosť? Toto by si mal vedieť!

Môžu potraviny ovplyvniť tvoju plodnosť? Toto by si mal vedieť!

Môže žltá farba žiaroviek naozaj odpudzovať hmyz, alebo je to len mýtus? O tomto by si mal vedieť

Môže žltá farba žiaroviek naozaj odpudzovať hmyz, alebo je to len mýtus? O tomto by si mal vedieť

Pitie 4 až 6 šálok kávy denne môže zmeniť spôsob, ako starneš, a to v dobrom slova zmysle. Takto sa tvoje telo...

Pitie 4 až 6 šálok kávy denne môže zmeniť spôsob, ako starneš, a to v dobrom slova zmysle. Takto sa tvoje telo...

Tajné techniky na obnovenie vymazaných WhatsApp správ. Takto si prečítaš správu, ktorú niekto odstránil

Tajné techniky na obnovenie vymazaných WhatsApp správ. Takto si prečítaš správu, ktorú niekto odstránil

Je bezpečné jazdiť v lete na zimných pneumatikách? O tomto veľa šoférov netuší, no malo by

Je bezpečné jazdiť v lete na zimných pneumatikách? O tomto veľa šoférov netuší, no malo by

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 24
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • Test Škoda Octavia RS265 - Golf GTI s ruksakom
  • Pneumatiky menia dezén? Vývoj pošle prezúvanie gúm do minulosti
  • V Carvago majú zoznam áut, ktoré nechcú predávať
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

24 komentárov

jano kartarena 07.01.14 18:13

J

jednoznacne najlogickejsie radenie na vyssi stupen je tahat k sebe....

  • 0
  • 0
Odpovedať

olso Registrovaný uživateľ 07.01.14 18:48

O
0.00

@jano kartarenasuhlasim s redakciou

Jazdím na: Ford Focus Wagon 1,6 TDCi, Ford Focus Wagon 1.6 Zetec, Fiat Grande Punto 1.2
  • 1
  • 0
Odpovedať

Patres Registrovaný uživateľ 07.01.14 18:53

P
13.00

Aj tak je to najviac o zvyku , na mojom BMW 535d to mam presne take iste ako tu na videu v tom BMW , teda "spravne" , no 99% casu jazdim z zaradenim D pretoze aj v D sa da jazdit sportovo , ale obcas ked si chcem sam radit a dam tam DS tak prvy moment sa mi niekedy stane ze neviem kde mam + a kde - ked ze to nepouzivam casto , tak ze vsetko je len o zvyku :) ale suhlasim ze najlepsie je + tahat k sebe a - od seba , ale vdaka tomute videu uz si to budem pametat vzdy za kazdej situacie :-)

Jazdím na: SEAT Cordoba
  • 0
  • 1
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 19:14

K
74.00

k sebe a od seba ma Mercedes....cize dopredu - a dozadu + . Ked sa uz tu hrate na machrov :D ...Niekedy sovicka vedia pekne pomylit citatela, preto som to sem napisal. BMW ma dopredu a dozadu a nie k sebe a od seba! Peace :D

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 1
  • 0
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 19:16

K
74.00

@KEKO535Na zaciatku prvej vety malo byt k sebe a od seba a nie dozadu a dopredu :)

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 1
  • 0
Odpovedať

Patres Registrovaný uživateľ 07.01.14 20:36

P
13.00

zle som sa vyjadril k sebe som myslel samozrejme dozadu + a od seba dopredu -

Jazdím na: SEAT Cordoba
  • 0
  • 0
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 21:47

K
74.00

@Patresnic to :) ved aj ja som sa sekol a reagoval som na teba, ze to mas zle napisane :D ...

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 0
  • 0
Odpovedať

Santos 07.01.14 23:40

J

Asi vacsina ludi ako aj ja pouziva sekvent na predbiehanie. Cize premna je prirodzenejsie podradenie k sebe . som este nevidel cloveka co podraduje na automate pri dobrzdovani

  • 0
  • 0
Odpovedať

Samo Registrovaný uživateľ 11.01.14 11:08

S
64.00

@SantosJa síce veľa najazdených km s automatom nemám, ale rozhodne by som to tak robil. Robím to v prípade manuálnej prevodovky, tak určite by som podraďoval aj s automatom - veď predsa rýchlejšie dobrzdím auto a menej použijem brzdy.

Jazdím na: Subaru BRZ 2016, Fiat Bravo HGT 1996
  • 0
  • 0
Odpovedať

AXE 08.01.14 00:21

J

Vo videu ste vraveli ze spravne automaticke riadenie je spravne ak ked chcem preradit tak smerom do zadu a ked podradit tak smerom do predu OK ja s tym suhlasim. Ale v tom Golfe alebo v Octavii 3 ste kritizovali ze ta prevodovka je nelogicky usporiadana ze ked chcem preradit tak smerom do predu a podradit smerom do zadu. Ale zase pre blbeckov a zaciatocnikov je to asi vyhovujuce v tej Octavke preto lebo ked chce preradit tak smerom do predu lebo auto ide do predu, a ked podradit tak smerom do zadu lebo to auto pri podradovani brzdi tak smerom do zadu.

  • 0
  • 0
Odpovedať

števo Registrovaný uživateľ 08.01.14 03:27

š
79.00

Pri tých nových 9 stupnových prevodovkách to bude fakt "zábava" radiť keď po prvých 4-5 preradeniach/podradeniach zabudnem aký tam rýchlostný stupeň,navyše keď to bude ešte nejako nelogicky/nesprávne urobené to radenie

Jazdím na: Alfa Romeo 166
  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 08.01.14 07:26

M 65.00

@števoModerné prevodovky vždy na palubáku ukazujú zaradený stupeň. Tu by nemal byť problém.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

eon 10.01.14 22:30

J

@MaroS TopSpeed.skja s ním musím súhlasiť, jazdil som čosi so sedemstupňovým DSG, ktoré ponúka manuálne radenie len v kvázi normálnom móde a športový mód (S) vrátane dobrzďovania motorom, držania vysokých otáčok a pod. je iba v automatickom režime. manuál som skúšal, no pri siedmych prevodových stupňoch a rýchlejšej jazde som nestíhal sledovať na displeji zaradený stupeň, keď človek nemá v ruke manuál a nevie podľa polohy páky čo tam má. samozrejme, je to presne ako ste ukázali, nelogicky plus dopredu mínus dozadu.

s páčkami pod volantom by to šlo lepšie, ale stále si neviem predstaviť, že by som to robil niekde inde ako na prázdnej ceste alebo okruhu, kde sa naozaj musím sústrediť iba na chytenie apexu a zaradenú rýchlosť.

musím uznať, že ten športový mód je fajn, škoda len, že som jazdil s motorom, ktorému nesedí - malé 1.2 TSI, ktoré má výkon v nízkych otáčkach a bežne ho DSG drží medzi 1200 a 1600, potom radí hore. ťažko čakať od toho motora v 4500 otáčkach nejaké zázraky, tiež to nemá moc výkonu. je fajn, že pri pustení plynu "nevyraďuje" ale brzdí motorom a to z vysokých otáčok.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Mouton Registrovaný uživateľ 08.01.14 09:44

M
88.00

Bez padiel na volante alebo stlpiku radenia to podla mna nie je ono. Uplne najhorsie su ale podla mna automaty, ktore nepodrzia vysoke otacky, ked ich tam chcem, ale samy zaradia na vyssi stupen.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Skulavy Tom Registrovaný uživateľ 08.01.14 10:15

S 60.00

Mna uz davnejsie napadlo ze by si uzivatel vedel sam v menu auta nadefinovat kde chce + a - (hore/dole nie do stran to ma zabilo ze to vobec preslo do vyroby). Ved to nie je ziaden mechanizmus ale iba "zopnutie" signalu. A na prevodovke by sa rozviestilo + alebo - tak ako ked si viem nastavit co sa mi ma zobrazovat na displeji, aka farba podsvietenia a pod. A samozrejme suhlasim s redakciou.

Jazdím na: Tesla
  • 0
  • 0
Odpovedať

matvo 08.01.14 21:48

J

@Skulavy Tomja by som xcel radit nejakou android apkou cez telefon hlasovym ovladanim cez vyhrievanu diskogulu na spetaku s pripojenim na krypton keby bolo pod mrakom a tym padom by bolo lepsie radit skriza pri prepolovani zemegule na opcanu polaritu.. asi napisem rozborilovi :D

ps: kutac je kutac a ked sekvenciu, tak plne mechanicky hevland s radenim tak ako pise maros.. ;) to je jedine spravne riesenie.. ;)

  • 0
  • 0
Odpovedať

JRD McLAREN Registrovaný uživateľ 10.01.14 11:49

J
85.00

@matvoHEVLAND - uz od pondelka vo vsetkych prejanniach tesco, tesco expres za zvyhodnenu cenu, aj pre vas a vase auto ... :D

  • 0
  • 0
Odpovedať

MarekBMW 16.03.17 21:36

J

@Skulavy TomV top geare si myslia nieco ine :D
https://youtu.be/5UwOBKSHl-c?t=2m

  • 0
  • 0
Odpovedať

Viktor Registrovaný uživateľ 08.01.14 19:53

V
90.00

Super video :)

  • 0
  • 0
Odpovedať

Peter Palenik 06.01.15 23:10

J

Super video Marian, konecne chapem preco to ma byt tak ako si ukazoval v BMW ma to urcite logiku, presne ako si vysvetlil a ja sa vobec s tebou nehadam a neprotirecim ti ale napriek tomu ja mam Mercedes a vobec mi nevadi ze doprava ide o stupen hore a dolava o stupen dole alebo ze prava ruka pod volantom radi hore a lava ruka pod volantom radi o stupen nizsie, je to naozaj len o zvyku a rutiny. este raz marian nehadam sa s tebou ze to ma mercedes spravne, viem ze nie lebo si vysvetlil priciny preco to ma spravne BMW a ja suhlasim, len ti vravim ze mam uz v poradi druhy Mercedes z automatom a som uplne reflexne nauceny ovladat manualne radenie takto, ak chcem do toho automatu babrat, co nie je casto ale predsa, takze je to naozaj len o zvyku a potom nie je problem. Moj nazor ale vdaka za video, bolo poucne a viem ako by to mali vyrobcovia spravne robit, aj ked ja to tak nemam a nevadi mi to vobec.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Mišek 23.01.16 10:14

J

Ďakujem za článok. Nikdo nevedel o čom točím keď som sa sťažoval že to má VW group "naopak"
Toho týpka čo to vymyslel by som vyhodil z firmy bez mrknutia oka. Neskutočne ma to vytáča ... A nenapravili to dodnes /2016/ ..

  • 0
  • 0
Odpovedať

Clippy Registrovaný uživateľ 23.01.16 12:41

C 82.00

@MišekTo nevymyslel ziadny typek. Je to vysledkom studie kde sa zapojilo vyse 1mil vodicov, a 70% sa vyjadrilo, ze im to pride logickejsie + dopredu a - dozadu. Za + dozadu bolo len nieco malo cez 20%. Oni len urobili to, co chcela vacsina ludi :) Bohuzial...

Jazdím na: Audi RS4 B8 Nogaro, Hyundai IONIQ Electric
  • 0
  • 0
Odpovedať

Logik 23.01.16 17:27

J

Hovorit, co je spravne, alebo nespravne, moze len clovek bez technickeho myslenia. Tu neexistuje ziadne spravne, ci nespravne, je to vec konvencie. Vsetci motorsportom nezatazeni vodici, teda drviva vacsina, vobec netusia, ze niekde existuje "spravny" standard. Taktiez je len velmi malo vodicov, ktory u auta s automatikou budu pouzivat sekvencne radenie na dobrzdovanie. Drviva vacsina pouzije sekvenciu vyhradne vtedy, ked sa ocitne v kolone aut a chce ju po castiach popredbiehat. Pri normalnom, ale aj dynamickom, ci v medziach normalnosti aj sportovom style jazdy na verejnych komunikaciach ziaden vodic nepotrebuje sekvenciu na nic ine.
Ze ma svoju logiku aj VW konvencia, respektive konvencia Mercedesu, sa da tiez ukazat. Oba systemy nasleduju logiku, ze nizsi prevodovy stupen je pohybom smerom k vodicovi, vyssi v smere od vodica. Je to prirodzene, ak chceme nieco pribrzdit, tak to akoby tahame k sebe, ak to chceme rozbehnut, tlacime to od seba, alebo smahneme rukou od seba. Su to prirodzene pohyby pri inych ludskych cinnostiach, kedy chceme gestom ruk spomalit, alebo zrychlit.

Ale aj tak je to jedno v podstate. Mna len zarazila ta bohorovnost vo vyjadreniach, ze Maros Cabak div nie dokazal, ze to maju automabilky zle. To sa da dokazat v pripade ako 1+1=3 a nie v pripadoch, kedy je nieco vecou konvencie. A ti, co ziju motorsportom, sa musia zmierit s tym, ze su len drobulinka minorita spomedzi soferov, ktora nebude rozhodovat o tom, co je spravne a co nie.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 23.01.16 20:20

M 65.00

@LogikPekná a logická úvaha. Napriek tomu áno, niektoré automobilky to zle skutočne mali a väčšina stále má. Mercedes od radenia do strán upustil už dávno a od tohto roka sa aj Porsche (napriek vplyvu VW) konečne po skoro 30 rokoch rozhodlo orientaciu +/- zmeniť podľa mnou predstaveneho fyzikalneho vplyvu akceleracie a deceleracie.

Je jasne, že väčšinu ľudí motoršport nezaujíma a vlastne ani športová jazda, no keďže tejto skupine vodičov je to aj tak jedno, mohla byť potešená minorita, ktorá to naopak doslova nedokáže používať.

Súhlasím s názorom, že dnes už by pri mnohých iných nastaveniach mohli výrobcovia ponúknuť možnosť zvoliť si to svoje nastavenie (určite aspoň pre prevodovky, ktoré reálne neradia) a riešením sú tiež aj stále častejšie používané páčky pod volantom.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 2
  • 0
Odpovedať
Dnes je sobota, 31.05.2025
Meniny má Petrana - význam mena
profi-car.sk
Neoplan Skyliner prerazil aj v Estónsku. Luxusný „parník“ tu konkuruje preplneným vlakom
Neoplan Skyliner prerazil aj v Estónsku. Luxusný „parník“ tu konkuruje preplneným vlakom
  • 31.05.
Od júla 2025 cenu mýta určia aj emisie. Ročne dopravcom stúpnu v tisícoch eur. Kto asi to zaplatí?
Od júla 2025 cenu mýta určia aj emisie. Ročne dopravcom stúpnu v tisícoch eur. Kto asi to zaplatí?
  • 31.05.
Ako sa dnes robí vodičák sk. C? Koľko stojí? Koľko trvá?
Ako sa dnes robí vodičák sk. C? Koľko stojí? Koľko trvá?
  • 30.05.
Scania Super 11 rozširuje paletu pohonných jednotiek
Scania Super 11 rozširuje paletu pohonných jednotiek
  • 30.05.
Mercedes-Benz eCitaro prichádza s novou generáciou batérií. V rovnakej veľkosti majú viac energie
Mercedes-Benz eCitaro prichádza s novou generáciou batérií. V rovnakej veľkosti majú viac energie
  • 28.05.

Podobné články

Nové BMW M2 CS už má slovenskú cenu! V porovnaní s M2 si priplatíte poriadny balík
Nové BMW M2 CS už má slovenskú cenu! V porovnaní s M2 si ...
  • včera
  • 512
  • 0
Nové BMW M2 CS detailne. Má historicky najsilnejší motor a poznáme aj jeho cenu
Nové BMW M2 CS detailne. Má historicky najsilnejší motor a ...
  • 28.05.
  • 1770
  • 0
Nové BMW Speedtop ide do výroby. V8 pod kapotou s výkonom BMW M5 Competition
Nové BMW Speedtop ide do výroby. V8 pod kapotou s výkonom BMW M5 ...
  • 26.05.
  • 1468
  • 0
Importér BMW zrejme omylom zverejnil údaje k novej i4 M60 xDrive. Prekonáva aj M4 CS!
Importér BMW zrejme omylom zverejnil údaje k novej i4 M60 xDrive. ...
  • 25.05.
  • 1773
  • 0
Nové BMW M2 CS oficiálne. Juniorský Competition Sport prekonáva výkonom M4 Competition!
Nové BMW M2 CS oficiálne. Juniorský Competition Sport prekonáva ...
  • 25.05.
  • 1783
  • 1
Nové BMW Speedtop! Chystaný shooting brake predčasne na internete, premiéru má cez víkend
Nové BMW Speedtop! Chystaný shooting brake predčasne na internete, ...
  • 22.05.
  • 1716
  • 0
BMW i7 dostalo ako prvý testovací model značky batériu s pevným elektrolytom
BMW i7 dostalo ako prvý testovací model značky batériu s pevným ...
  • 21.05.
  • 1045
  • 1

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Predaj áut v Európe: z Tesly je prepadák, MG pred Seatom a Renault doťahuje Toyotu!
Predaj áut v Európe: z Tesly je prepadák, MG pred Seatom a Renault ...
  • 29.05.
  • 3145
  • 35
Toyota spustila predaj GR Supry A90 Final Edition! Má až 441 koní, ale z ceny sa vám zatočí hlava
Toyota spustila predaj GR Supry A90 Final Edition! Má až 441 koní, ...
  • 29.05.
  • 2270
  • 0
Land Rover Defender po facelifte. Konečne prináša na náš trh najvýkonnejší dieselový šesťvalec!
Land Rover Defender po facelifte. Konečne prináša na náš trh ...
  • 28.05.
  • 1674
  • 0
Toto je nový Jeep Cherokee na prvých fotkách! Na trhu ho čakajte až v roku 2026
Toto je nový Jeep Cherokee na prvých fotkách! Na trhu ho čakajte ...
  • 29.05.
  • 1522
  • 0
Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky ...
  • včera
  • 1071
  • 21
Sériový Superb TDI so spotrebou 2,6 l dal na nádrž takmer 3 tisíc km!
Sériový Superb TDI so spotrebou 2,6 l dal na nádrž takmer 3 ...
  • 26.05.
  • 11934
  • 49
Škoda navrhla nový Favorit! Bertoneho hatchback pretavila do súčasného štýlu, pošle ho do výroby?
Škoda navrhla nový Favorit! Bertoneho hatchback pretavila do ...
  • 28.05.
  • 9039
  • 14
Tesla v neistote. Za podvody s počítadlami kilometrov jej hrozia miliardové pokuty a krach!
Tesla v neistote. Za podvody s počítadlami kilometrov jej hrozia ...
  • 27.05.
  • 4452
  • 7
Predaj áut v Európe: z Tesly je prepadák, MG pred Seatom a Renault doťahuje Toyotu!
Predaj áut v Európe: z Tesly je prepadák, MG pred Seatom a Renault ...
  • 29.05.
  • 3145
  • 35
Dacia po modeli Bigster: Vieme, čo chystá rumunská značka na najbližšie roky!
Dacia po modeli Bigster: Vieme, čo chystá rumunská značka na ...
  • 28.05.
  • 2955
  • 0
Pozor! Waze mení pravidlá. Čo to znamená pre vodičov?
Pozor! Waze mení pravidlá. Čo to znamená pre vodičov?
  • 23.05.
  • 21266
  • 21
Pneumatiky menia dezén? Vývoj pošle prezúvanie gúm do minulosti
Pneumatiky menia dezén? Vývoj pošle prezúvanie gúm do minulosti
  • 23.05.
  • 19907
  • 2
Pokuta za umývanie auta doma?
Pokuta za umývanie auta doma?
  • 21.05.
  • 18355
  • 9
V Carvago majú zoznam áut, ktoré nechcú predávať
V Carvago majú zoznam áut, ktoré nechcú predávať
  • 18.05.
  • 17179
  • 5
Nový Opel Frontera má slovenské ceny. Benzínový základ sa dostal pod veľmi zaujímavú hranicu
Nový Opel Frontera má slovenské ceny. Benzínový základ sa ...
  • 19.05.
  • 13110
  • 24

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
10:31
Selo | Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
Pribúdajú aj \"dizajnéri \"s tzv americkým svietením, keď im v ...
10:23
Mimoň | Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
Blázna robíš naďalej zo seba tými silenými poznámkami ktoré ...
09:58
Jano-NR | Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
Na topspídového blázna už dlho nereagujem. Práve si získal ...
09:31
xxc | Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
Zvláštne je na tej vyššie uvedenej križovatke zmeniť jazdný ...
08:41
Jano-NR | Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
Šoféri nevedia používať smerovky. Najčastejšia chyba ...
05:51
realita- | Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
Aký vodič,také príspevky. Platí aj opačne.
30.05
Realita____ | Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
Áno, keď už nebudú ľudia šoférovať autá :)
30.05
xxc | Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
Praveze to jedno nie je, kto blika doprava, ide doprava, kto do lava, ...
30.05
Jano-NR | Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
Situácia nad ktorou maturuje xxc... Každý sa v tom mieste pripája ...
30.05
xxc | Smerovky: Malý pohyb, veľká zodpovednosť. Stavme sa, že smerovky nepoužívaš správne
To je prave velka chyba, ked si niekto mysli, ze ked ide rovno, ze ...
Z nášho youtube
118000
Odberateľov
TEST ŠKODA OCTAVIA RS265 - Golf GTI s ruksakom

19694

TEST ŠKODA ELROQ 60 vs 85 - základ či top model?

20429

TEST VOLVO EX90 ultra - chce striedať legendu XC90. Môže?

11134

TEST VW Tiguan 2.0 TSI vs MB GLC200d - zlaté vajcia rodiny

18653

AKO zvládnuť OBSADENÉ NABÍJAČKY?

8010

TEST PORSCHE 911 CarreraT 992.2 - dá sa radovať viac?

18966

NAJ AUTÁ predáva MLADÉ DIEVČA! 🤩

36560

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa