Tie počty vyzerajú celkom jednoducho. Základné BMW M2 Coupé s manuálom alebo automatom a výkonom 480 koní stojí na slovenskom trhu 76 020 eur. Za M2 CS musíte zaplatiť 116 061 eur, teda o 40 041 eur viac. To je skoro 801 eur za každého pridaného koňa a jeden newtonmeter k tomu.

Pochopiteľne M2 CS je viac ako len motoricky vyladená M2. Má kované kolesá, paket M Driver's, ktorý jej dovoľuje dosiahnuť rýchlosť 302 kilometrov za hodinu ale tiež množstvo nových karbónových komponentov a úprav, ktoré z nej robia o ďalší stupienok lepšie auto.

Bohatý základ, bez manuálu

Teda ak vám neprekáža, že vám BMW k nej nepridá manuál. Jedinou možnosťou je totiž osemstupňová automatická prevodovka spojená so samosvorným diferenciálom, aj keď v tomto prípade dostanete na rozdiel od väčšej M4 výlučne pohon zadných kolies. Poďme ale späť k výbave.

Za 40-tisícový príplatok máte v základe 19-palcové disky vpredu a 20-palcové vzadu, karbónové kryty vonkajších spätných zrkadiel, karbónovú strechu a z rovnakého materiálu tiež veko batožinového priestoru s integrovaným spojlerom známym ako ducktail. Súčasťou štandardu sú adaptívne predné diódové svetlá i LED vzadu.

Za karbón-keramické brzdy sa pripláca

Za kolesami nájdete adaptívne tlmiče, spomínaný aktívny M diferenciál, oceľové brzdy s hliníkovými stredmi, titánový výfukový systém, ale napríklad tiež bezkľúčový vstup i štartovanie a predné aj zadné parkovacie senzory. Za kované rovnako vyzerajúce i veľké disky si priplatíte 2649 eur, karbón-keramické brzdy s červenými strmeňmi vás vyjdú až na 9323 eur.

Vyhrievanie karbónových sedadiel je v cene, rovnako aj ich elektrické ovládanie, alebo tiež audiosystém Harman Kardon so 14 reproduktormi či volant potiahnutý alcantarou. Ak ale budete potrebovať jeho vyhrievanie, budete musieť prihodiť 265 eur.

zdroj: BMW