Koenigsegg One:1 havaroval pri testovaní na Nürburgringu, príčinou nehody bolo zlyhanie ABS senzoru na ľavom prednom kolese.

K nehode vydali stanovisko: „One:1 zažil zablokovanie bŕzd na prednej náprave v rýchlosti asi 170 km/h v časti trate známej ako Fuchsröhre predtým, ako narazil do zvodidiel v Adenauer Forst v rýchlosti asi 110 km/h. Náraz do bariér vymrštil auto asi 22 metrov do vzduchu, otočilo sa o 180° predtým, ako pristálo na ľavom zadnom kolese paralelne k zvodidlám. Airbagy, odpojenie paliva a ostatné bezpečnostné systémy fungovali tak, ako boli navrhnuté.“

Inžinieri analýzou dát zistili, že príčinou nehody bol ľavý predný ABS senzor. Varovná kontrolka sa rozsvietila, hneď ako auto detegovalo chybu. Pilot si ju zrejme kvôli prilbe a sústredeniu sa na čo najlepšie kolo nevšimol. Active System Warnings, ktorý Koenigsegg používa na monitorovanie systémov auta, obmedzí maximálnu rýchlosť na 100 km/h keď zistí chybu. Žiaľ, ABS do systému nebolo zahrnuté. Automobilka zmení softvér, aby sa podobná nehoda v budúcnosti neopakovala.

Nehoda spôsobila vážne poškodenie Koenigseggu One:1, ale neunikol žiadny benzín, ani olej, ani tekutina z hydraulického systému. Dvere sa dali po nehode otvoriť a odnímateľný strešný panel zostal nedotknutý. Keonigsegg potvrdil, že auto opravia a na Nürburgring sa znova vrátia.